Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 769 626
  • 34 071

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Avautui sellainen asia, että Kourujärven Ponnistus ei taida sittenkään olla nainen, tai jos on, niin puheet ovat varsin roisit naiselle.
Avautui, että näköjään muutkin pitää KP:ta varsin feminiinisenä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Miehisyyteni koki kolauksen!!

Nöyrimmät anteeksipyyntöni. Olemme ilmeisesti olleet KKK:ssa eri aikaan, jolloin äijäilysi on jäänyt huomioimatta. Hymiö.

Olis kyllä ollu kiva vaihtaa kuulumisia Azulin kanssa privassa, siis ihan tyttöjen kesken. Keskustelun aiheina mm. kuka on jatksiksen söpöin kundi jne.

Eilen kävin varsin mukavan keskustelun tutun homon kanssa miehistä, vaatteista ja rinnoista, eli laita vaan rohkeasti viestiä, jos söpöistä pojista haluat jutella. Tai avataan meille vaikka ihan oma ketju, jonne jokainen JA:n uros saa linkittää kuvansa, ja me sitten arvioidaan niitä. Ja hhhyyymiöitä rrrropisee taaass, sillai marcobjurströmmäisesti.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Avautui, että Emily Deschanel ("Bones") ja Zooey Deschanel ("Linnunradan käsikirja liftareille") ovat sisaruksia. Tuntuupa hölmöltä, etten ole aiemmin tajunnut.
 

Rapukäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minulla avautui, että en muista koskaan ostaneeni verkkareita. 15-vuotiaaksi asti vanhemmat ostivat ne, mutta sen jälkeen ne on aina hankkinut seura. Nyt pitäisi käydä ihan itse ostamassa, osaankohan...
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Minulla avautui, että en muista koskaan ostaneeni verkkareita. 15-vuotiaaksi asti vanhemmat ostivat ne, mutta sen jälkeen ne on aina hankkinut seura. Nyt pitäisi käydä ihan itse ostamassa, osaankohan...

Etköhän sinä jotenkin selviä. Minulle muuten avautui sama juttu, kun oikein mietin. Nimittäin enpä ole minäkään ostanut koskaan itse verkkareita, vaikka mittarissa jo melkein 30 on, enkä ole koskaan kuulunut urheiluseuraan. Ja verkkareita käytän todella paljon vapaa-aikanani. Vanhemmat ostivat viimeisinä kotona-asumisvuosinani minulle säännöllisin väliajoin aina uuden verkkapuvun, ja nyt niitä on vaatekaappi täynnä. Eli vähään aikaan ei vielä tulevaisuudessakaan tarvitse itse ostaa verskoja.
 

scholl

Jäsen
Itse olen ostanut viimeiset verkkarit silloin kun Pukeva oli vielä pystyssä. Kerran oli auto sattumalta siellä parkkitalossa ja kävelin urheiluosaston läpi ja ostin heräteostoksena. Sitä ennen vanhempani ostivat. Avautui se tässä samalla, että verkkarini ovat aina olleet Adidaksia ja se, että se on joskus 90 luvulla, kun olen verkkareita viimeksi käyttänyt.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui se tässä samalla, että verkkarini ovat aina olleet Adidaksia ja se, että se on joskus 90 luvulla, kun olen verkkareita viimeksi käyttänyt.
Niin että onnistuu se urheileminen Armanin/Bossin/jonkunmuunvastaavanvitunkalliinrättivalmistajan puvussakin? Vai meneekö sekä kesät että talvet polvihousuilla (Adidaksen, tietty) lenkkeillessä? Ja sitte lenkin jälkeen lepohetki helvetin hinnakkaalla lasipöydällä pötkötellen?
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avautui se tässä samalla, että verkkarini ovat aina olleet Adidaksia ja se, että se on joskus 90 luvulla, kun olen verkkareita viimeksi käyttänyt.

Sitä minä tuossa jo kesällä mietin, että kuka niitä verkkareita käyttää ja mihin tarkoitukseen niitä nykyään ostetaan? Minulla on vanha virttynyt Adidaksen verkkapuku edelleen, mutta on sitten kyse jääkiekkojoukkueen juoksureeneistä tai mummojen sauvakävelystä, niin kaikilla on viimeisen päälle kahisevaa päällä tai sitten niillä on niitä märkäpukuaineesta tehtyjä juoksuhousuja. Tuntuu että olen Suomen ainoa joka käyttää verkkareita urheilusuorituksen aikana.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Nyt kun verkkareista on edelleen puhe, niin pitääpä korjata aiempaa väitettäni, etten muka olisi koskaan itse ostanut verkkareita. Avautui, että olenhan minä, pentele, armeijassa AUK:n kurssiverkkarit, Umbrot merkiltään. Ne ovat kyllä taatusti ainoat itse ostetut.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin että onnistuu se urheileminen Armanin/Bossin/jonkunmuunvastaavanvitunkalliinrättivalmistajan puvussakin? Vai meneekö sekä kesät että talvet polvihousuilla (Adidaksen, tietty) lenkkeillessä? Ja sitte lenkin jälkeen lepohetki helvetin hinnakkaalla lasipöydällä pötkötellen?

Jos pitää verkkareita 2000-luvun urheiluvaatteena, niin on kyllä äärimmäisen pahasti kassalla. Puuvillainen t-paita ja verkkarit päällä olen urheillut viimeksi joskus toistakymmentä vuotta sitten.

Mutta kiitos kommentista, minullekin avautui, että ilmeisesti osa (retale)jengistä ostaa edelleen verkkareita urheiluvaatteeksi, ja jopa käyttää niitä.
 

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Minulle on avautunut tässä tämän vuoden mittaan, että Jatkoajan vapaan keskustelun taso on mielestäni ollut selvässä laskussa ja sama trendi näyttää jatkuvan.

Paljon lyhyitä provoja ja pelkkiä vittuiluja. Suomi24 here we come.
Vai kultaakohan aika vain muistot?

PS. Olen lukenut Jatkoaikaa vuosia, vaikka en nimimerkkiä pitkään olekaan omistanut.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Paljon lyhyitä provoja ja pelkkiä vittuiluja. Suomi24 here we come.
Vai kultaakohan aika vain muistot?

Ei kultaa, olet aivan oikeassa. Olen lukenut/kirjoitellut Jatkoaikaan loppuvuodesta 2003 lähtien, ja jo niinkin lyhyessä ajassa olen huomannut tason tippuvan aivan vitusti. Hyviä kirjoittajia on lähtenyt/potkittu pois, ja tilalle on tullut näitä onelinereiden viljelijöitä.

Eniten nyky-Jatkoajassa kuitenkin vituttaa juuri tämä vittuilupalstaksi muuttuminen. Kärjistäen voisi sanoa, että keskustelut täällä aiheesta kuin aiheesta alkavat olla erittäin vittuilusävytteisiä. Kunnon väittelyt hyvine argumentteineen ovat muisto vain. Tilalle on tullut juuri näitä oneliner-vittuiluheittoja.

Jos ei nyt ihan Suomi24-tasolla vielä olla, niin MuroBBS:ään ei kovin pitkää kaulaa enää ole. Valitettavasti.
 

scholl

Jäsen
Riippuu mitä urheilee. Pyöräilyssä käytän Protourin tallien pyöräilyasuja, sukkia, hanskoja. Juoksuun on eri keleille sopivia lyhyitä ja pitkiä juoksutrikoita, paitoja, takkeja (erikseen valoisalle ja pimeälle kelille, eli lämpötiloille), sukkia, lippiksiä jne. Hiihtoon on omat asunsa. Samoin kuntosalille. Joskus jos pelaan tennistä niin siihenkin on omat asunsa. Futikseen myös vaikken sitä nyt pelaakaan. Golfiin samoin jne. Olen sitä mieltä, että joka lajiin pitää olla siihen soveltuvat välineet ja asut. Ei siitä hommasta mitään tuu, jos harjoitteluun ei suhtaudu tosissaan.

Materiaalit ja vaatteiden tuotekehitys on mennyt niin paljon eteenpäin, ettei perinteisiä verkkareilla ole enää mitään jakoa. Tosin jos kirjoittaa on joku 80 vuotias kalkkeutunut eläkeläinen niin ei sitten ehkä tajua mitään.
 

scholl

Jäsen
Tuntuu että olen Suomen ainoa joka käyttää verkkareita urheilusuorituksen aikana.

Et ole ainoa. Se toinen kirjoittaja tässä ketjussa on jäänyt sinun kanssasi mäen alle. Jos oikein tarkkaan katsotte niin ehkä Leonid Brezhnev on myöskin siellä. Siitä en ole aivan varma.

edit. lisäisin vielä sinun viestisi innoittamana sen näin syksyn tullen vinkiksi, että jos joku harrastaa sauvakävelyä (voi olla hyvää kuntoharjoittelua talven hiihtoa varten Leppävaaran 5,4km mustalla reitillä) niin siitäkään ei tuu oikein mitään hiihtohanskoissa johtuen lämpötiloista, joten kannattaa hankkia nordic walking hanskat. Itselläni ei ole vielä oikein kausi alkanut, mutta kohta kun viilenee voisi käydä kiskomassa 15km harjoituksia Leppävaarassa
 

Rapukäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Et ole ainoa. Se toinen kirjoittaja tässä ketjussa on jäänyt sinun kanssasi mäen alle. Jos oikein tarkkaan katsotte niin ehkä Leonid Brezhnev on myöskin siellä. Siitä en ole aivan varma.
Hehee, voi ehkä tulla sinulle yllätyksenä, että on olemassa ihmisiä jotka harrastavat useita eri lajeja ja kaikkiin ei millään viitsi hankkia juuri siihen lajiin tarkoitettuja vermeitä. Varsinkin jos lajeja harrastaa vain muutamia kertoja vuodessa. Tottakai pitää olla kunnon kamat esim. lenkillä käyntiä varten, jos sitä kunnolla harrastaa. Käyn lenkillä vain muutamia kertoja vuodessa. Sama pätee esim. futikseen, mitään hiekkapöksyjä en aio hankkia, kun yleensä pääsee nurmelle ja voi potkia palloa shortseissa, mutta hiekalle ei ole asiaa ilman pitkiä housuja. Joka ainutta lajia varten ei ole näillä harrastusmäärillä mitään järkeä ostaa viimeistä huutoa olevia kamoja. Toki lajeihin, joita eniten harrastan, olen hankkinut kunnon kamat. Verkkarit nyt vaan on yleispätevä vaihtoehto moneen harrastukseen.

P.S. Ei ole Brezhneviä vielä näkynyt, mutta toivottavasti hän vielä ilmestyy. Saatais hieman seuraa.
 

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Riippuu mitä urheilee. Pyöräilyssä käytän Protourin tallien pyöräilyasuja, sukkia, hanskoja. Juoksuun on eri keleille sopivia lyhyitä ja pitkiä juoksutrikoita, paitoja, takkeja (erikseen valoisalle ja pimeälle kelille, eli lämpötiloille), sukkia, lippiksiä jne. Hiihtoon on omat asunsa. Samoin kuntosalille. Joskus jos pelaan tennistä niin siihenkin on omat asunsa. Futikseen myös vaikken sitä nyt pelaakaan. Golfiin samoin jne. Olen sitä mieltä, että joka lajiin pitää olla siihen soveltuvat välineet ja asut. Ei siitä hommasta mitään tuu, jos harjoitteluun ei suhtaudu tosissaan.

Materiaalit ja vaatteiden tuotekehitys on mennyt niin paljon eteenpäin, ettei perinteisiä verkkareilla ole enää mitään jakoa. Tosin jos kirjoittaa on joku 80 vuotias kalkkeutunut eläkeläinen niin ei sitten ehkä tajua mitään.

Olen aina ihmetellyt mikä saa miehen vetämään tiukat spandexit kinttuihinsa. Vaikka olisivat kuinka hyvät juosta/polkea/etc. Itse juoksen vaikka mielummin 0.05m/s hitaampaa, kuin saan perääni kaikenmaailman jarisillanpäät. Siinä tapauksessa tosin vauhti onkin tarpeen - mentiin pyörällä tai jalan.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Olen aina ihmetellyt mikä saa miehen vetämään tiukat spandexit kinttuihinsa. Vaikka olisivat kuinka hyvät juosta/polkea/etc. Itse juoksen vaikka mielummin 0.05m/s hitaampaa, kuin saan perääni kaikenmaailman jarisillanpäät. Siinä tapauksessa tosin vauhti onkin tarpeen - mentiin pyörällä tai jalan.

Samaa mieltä. GAY. Ei ole mitään rivomman näköistä kun aikuinen "mies" juoksee ihonmyötäisissä...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minulle valkeni tänään, että trolli on sellainen vedettävä matkalaukku.

Kaikki muut sen varmaankin jo tiesivätkin. Nyt tiedän minäkin.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Tein tuossa pientä tutkimustyötä, tiesin että tänään pelataan tuo Victory's Cup, joten en lähtenyt mihinkään baariin tai vastaavaan katsomaan sitä suorana. Itse kun en tue noita maksullisia lisäkanavia, jos niistä jotain tulee lähinnä Canalilta niin menen kavereiden luo, tai baareihin, samalla tulee käytyä aina kavereiden luona, eikä jumitettua pelkästään kämpällä.

No katsoin ensimmäisenä MTV3:n sivut ja yllätyin kun ei lukenut hevosen kokoisilla kirjaimilla lopputulosta etusivulla, joo oli se siellä urheilu-sivulla, mutta sen pystyi välttämään jos ei mennyt jääkiekko- puolelle. Katsoin myös muut valtamediat ja nekään eivät näkyvästi spoilanneet tapahtumaa. No jatkoaika.com seuraavaksi ja ei täältäkään löytynyt mistään, paitsi Kierrätyskeskuksesta ja sieltä jostain turhasta topicista täysin varoittamatta.
 

Jeffrey

Jäsen
Minulle selvisi itseasiassa tuossa jo hetki sitten, että meidän sotussa syntymäajan ja loppuosan välissä oleva viiva ei olekkaan viiva vaan se on miinus. Kummallista, reilu kahdeksan vuotta siihen meni.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
siitäkään ei tuu oikein mitään hiihtohanskoissa johtuen lämpötiloista, joten kannattaa hankkia nordic walking hanskat. Itselläni ei ole vielä oikein kausi alkanut, mutta kohta kun viilenee voisi käydä kiskomassa 15km harjoituksia Leppävaarassa

Et voi olla tosissasi että tohon tarkoitukseen on omat hanskat? En siis nyt provoille tahi vittuile mutta mitä vittua?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Olen aina ihmetellyt mikä saa miehen vetämään tiukat spandexit kinttuihinsa. Vaikka olisivat kuinka hyvät juosta/polkea/etc.

Yritäpä polkea fillarilla pidempää matkaa ilman kunnon trikoovarustusta ja mieluummin pehmustettua sellaista. Puuvillakalsarit ja shortsit jalkaan, niin voit verisillä kiveksillä nilkuttaa seuraavan viikon. Toki pyöräilyvermeiden päälle voi heittää muuta vaatetusta.
 

artell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Yritäpä polkea fillarilla pidempää matkaa ilman kunnon trikoovarustusta ja mieluummin pehmustettua sellaista. Puuvillakalsarit ja shortsit jalkaan, niin voit verisillä kiveksillä nilkuttaa seuraavan viikon. Toki pyöräilyvermeiden päälle voi heittää muuta vaatetusta.
Sama lenkkeillessä. Koita vetää 20km lenkki jossain verkkareissa tai sortseissa. On muuten sisäreidet ainakin sivullekirjoittaneella pikkusen orvaskedellä sen jälkeen. Jonkun 10 vuotta sitkeästi puskin lenkkejä reidet helakanpunaisena kunnes taivuin ja ostin kunnon juoksuhousut pari vuotta takaperin. Onhan ne kieltämättä vähän homostiset, mutta onko kenelläkään parempaa ehdotusta juoksuvarusteeksi?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Olen aina ihmetellyt mikä saa miehen vetämään tiukat spandexit kinttuihinsa. Vaikka olisivat kuinka hyvät juosta/polkea/etc..

Niin, ainakin noiden pyöräilyhomohousujen päälle voi vetää tavalliset tennis-shortsit, tahi muut ns. heterommat releet. Näin ainakin itse teen.

Täältä tähän
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Minulle on avautunut tämän palstan perusteella, että olen juntti. Verkkareita en myöskään ole itse ostanut kai koskaan, mutta tuomarikerhon ja eri futisjoukkueiden asuja on vuosien saatossa kertynyt kaappiin ihan messevä määrä.

Vaatimattoman alasarjojen reilun parinkymmenen vuoden jalkapallourani sekä n. 1000 vihelletyn pelin kokemuksella voin sanoa, että verkkarit ovat olleet kovassa käytössä, muillakin kuin minulla. Verryttelyissä ennen pelejä, reeneissä, vaihtopenkillä, jopa matseissa huonommilla keleillä. Kotimatseihin ja reeneihin mennäänkin verkkareissa. Mikäs olisi sitten trendiuskottavampi vaateparsi tuohon tarkoitukseen?

Polvien brakaaminen lopetti futisuran, mutta verkkarit ovat edelleen käytössä. Nykyään tosin pihatöissä, mökillä jne. Junttiuteni tosin mahdollistaa vaikkapa kaupassakäynnin lauantaina verkkareissa, jos ne nyt sattuvat olemaan em. syistä päällä.

t. hanu
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös