Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 770 097
  • 34 075

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
joskus näin käy tosiaan vaikka huomauttajia on useampiakin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Että elämässä ei ole lopultakaan yhtään mitään järkeä. Synnyt, sähellät aikasi ja kuolet.

That's it.

En toki kuitenkaan lähtöä edesauttamaan lähtisi. Nämä oivallukset jokainen kunnon krapulaa potenut voi vain ymmärtää. Itsekään sitten ei enää toivuttuaan pääse samoihin sfääreihin.
 
Viimeksi muokattu:

Rocco

Jäsen
Will Ferrellin elokuvat ovat oikeastaan kaikki aivan paskoja.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Will Ferrellin elokuvat ovat oikeastaan kaikki aivan paskoja.

Minulle on avautunut aivan päinvastainen asia: miehen elokuvat ovat kelpoa viihdettä, mutta Ferrell itse henkilönä on melko vastenmielinen tyyppi.
 

tutzba

Jäsen
Löysin juuri loistavan sivuston!

ListenToYoutube.com tarjoaa mahdollisuuden siirtää Youtube-videot MP3-muotoon, jota kautta ne pystyy sitten helposti tallentamaan omalle koneelle.

Enää ei tarvitse kirota hyvän biisin löytymistä Youtubelta, ja sitä, ettei sitä ole omalla koneella. Muutaman biisin olen ladannut, eikä ole mitään ongelmia tähän mennessä ilmaantunut. Ilmainenkin se on!
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Enää ei tarvitse kirota hyvän biisin löytymistä Youtubelta, ja sitä, ettei sitä ole omalla koneella. Muutaman biisin olen ladannut, eikä ole mitään ongelmia tähän mennessä ilmaantunut. Ilmainenkin se on!

Mutta onko se laillista vaiko suuresta saatanasta olevaa piratismia? Sen avautumista taidan odotella.

Että silleen...
 

d2uce

Jäsen
Mutta onko se laillista vaiko suuresta saatanasta olevaa piratismia? Sen avautumista taidan odotella.

Että silleen...

Eiköhän ne Kahen kilon siika -videot saa sieltä laillisesti MP3-muodossa ladata. Tämä on siis arvaukseni. Ei kai siellä YouTubessa mitään tekijänoikeuksellisesti kyseenalaista materiaalia pitäisi olla, eihän?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En sitten tule enää opiskelemaan ainuttakaan tuntia rakkaassa koulussani. Korkeintaan valmistumisjuhlat sun muut siihen liittyvät tapahtumat tapahtuvat koulussani mikäli valmistumiseni viivästyy. Jos puolestaan valmistun aikataulun mukaisesti joulun alla niin olen jo sulkenut koulun oven viimeisen kerran.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Se että AC/DC tulee Austraaliasta. Olen aina pitänyt heitä jenkkeinä...
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kalevan Pallo -nimisen jääkiekkojoukkueen puolesta ei kannata lyödä vetoa, jos ottelu tulee televisiosta. Tämän olisi toki pitänyt jo olla selvää, mutta eipä vain ollut.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ensi kesän kesälomien päivät on jo päätetty ja tiedän myös missä aion milloinkin olla. Jotenkin tuntuu aika sairaalta, mutta tilanne nyt kuitenkin on tämä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tiskaaminen on yhtä perseestä kuin mitä se oli puoli vuotta sitten, silloin kun viimeksi tiskasin. Ennen kuin kukaan tulee kertomaan, että kannattaa tiskata useammin kuin 6 kk:n välein, niin kerron että meillä oli firman puolesta kämpän lisäksi myös 2-3 kertaa viikossa käyvä siivoja-tiskaaja. Ei olisi siihenkään pitänyt totuttautua. Elämä Suomessa on vaikeaa ;).
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juuri äsken avautui että Leif Boork on valmentanut SaiPaa. Se ei ihan avautunut että oliko Boork vielä Ruotsin mj-valmentaja SaiPassa ollessaan. Ilmeisesti ei, eli sopimuksessa oli ollut SaiPa-pykälä, joka salli sopimuksen purkamisen ja siirtymisen Idän Jättiläisen peräsimeen?

Lisäksi hiljattain palaset loksahtelivat paikalleen sikäli, että olen kyllä tiennyt, että Artukaisissa Turkuhallin alueella on ollut lentokenttä, ja olen myös tiennyt, että Turkuhallin jäästä puhutaan usein lentokenttänä, mutta vasta hiljattain tajusin, että nimityksellä on muitakin perusteita kuin kentän koko. Hinoo.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Avautuipa tänään Nyt-lehteä lukiessa, että Alexander "Pepsodent" Stubb on Göran "Mies Joka Toi Carl Brewerin Suomeen" Stubbin poika. En ole sitä ennen tiennyt, tai sitten muisti alkaa jo olla kaputt.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Avautui juuri, että Uleåporkiri on vielä älyllisesti olemassa! Toinen asia mikä nyt ei suorastaan avautunut, hämmästyttänyt tahi tullut yllätyksenä on tämä perusssuomalainen "väärin voitettu" -asenne Ahtisaaren Nobelin yhteydessä, jonka saa taas lukea lävitse koko suomalaisen median.

Täällä Jatkoajassakin taivastellaan että "mitähän se Venäjä nyt meistä ajattelee?". Ei avaudu, ei.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Keksin että Daespoo -nimimerkki on ihan oikeasti täysi tampio ja torspo.

(ja tämän jälkeen se keksii vastalauseen vielä tähänkin)

Hävettää, että sellainen nimimerkki kannattaa samaa seuraa kuin minä.

Mikähän sitäkin tyyppiä oikeastaan vaivaa?

Odotan tämän jälkeen sitä että kyseinen nimimerkki tulee puolustamaan omaa olemassaoloaan. Kunhan muistaa vielä sen, että Spede kuoli jo.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Minulle avautui, että helikopterilla pääsee lentämään melko edullisesti. Ainoastaan 20,90 €.

No joo...ikuisena teininä kiinnostaa kaikenmaailman lelut ja härpäkät. Menin sitten ja ostin radio-ohjattavan minikopterin Biltemasta. Ai saakeli kun on koukuttavaa puuhaa. Latausaika noin 15 minuttia ja hurjastelua olkkarin ilmatilassa 5-8 minuuttia.

Suosittelen lämpimästi...käy muuten hyvin stressilelusta. Musta jotenkin tuntuu, että tästä muodostuu vielä jonkinlainen alakulttuuri...
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Huomasin juuri äsken, että olen kirjoittanut vitutusketjuun 76 viestiä, ja onnellisuusketjuun 9 viestiä. Retorinen kymysys: miksi valittaminen on aina niin helppoa, mutta kun asiat ovat hyvin, sitä ei osaa arvostaa, ennen kuin asiat ovat taas päin helvettiä?
 

J.Petke

Jäsen
Huomasin juuri äsken, että olen kirjoittanut vitutusketjuun 76 viestiä, ja onnellisuusketjuun 9 viestiä. Retorinen kymysys: miksi valittaminen on aina niin helppoa, mutta kun asiat ovat hyvin, sitä ei osaa arvostaa, ennen kuin asiat ovat taas päin helvettiä?

Olet suomalainen.

Itse olen joskus myös miettinyt tuota samaa seikkaa. Onnellisia ei osata olla pienistä asioista mutta päivän voi taas pilata joku äärettömän pieni asia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös