Uskovaiset eivät ole tulleet maalimasta vaan Aatamista ja Eevasta.Jumalaan uskovat, lihaa syövät, erilaisuutta vieroksuvat ja lapsiaan kurittavat heteromiehet eivät ole hävinneet maalimasta.
Uskovaiset eivät ole tulleet maalimasta vaan Aatamista ja Eevasta.Jumalaan uskovat, lihaa syövät, erilaisuutta vieroksuvat ja lapsiaan kurittavat heteromiehet eivät ole hävinneet maalimasta.
Että elämässä ei ole lopultakaan yhtään mitään järkeä. Synnyt, sähellät aikasi ja kuolet.
That's it.
Will Ferrellin elokuvat ovat oikeastaan kaikki aivan paskoja.
Enää ei tarvitse kirota hyvän biisin löytymistä Youtubelta, ja sitä, ettei sitä ole omalla koneella. Muutaman biisin olen ladannut, eikä ole mitään ongelmia tähän mennessä ilmaantunut. Ilmainenkin se on!
Mutta onko se laillista vaiko suuresta saatanasta olevaa piratismia? Sen avautumista taidan odotella.
Että silleen...
Täytyy myöntää, että samainen asia avautui myös minulle tässä taannoin. Tämän asian minulle valaisi Radio Rock.Se että AC/DC tulee Austraaliasta. Olen aina pitänyt heitä jenkkeinä...
Huomasin juuri äsken, että olen kirjoittanut vitutusketjuun 76 viestiä, ja onnellisuusketjuun 9 viestiä. Retorinen kymysys: miksi valittaminen on aina niin helppoa, mutta kun asiat ovat hyvin, sitä ei osaa arvostaa, ennen kuin asiat ovat taas päin helvettiä?