Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 873 886
  • 34 569

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
tajusin juuri, että moni ukko jäisi ilman pipariannostaan, jos heidän vaimonsa/ tyttöystäväsä tietäisivät mitä ukot kirjoittavat tänne.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
tajusin juuri, että moni ukko jäisi ilman pipariannostaan, jos heidän vaimonsa/ tyttöystäväsä tietäisivät mitä ukot kirjoittavat tänne.
Luulenpa että monen ukon kohdalla se on kuitenkin niitä synneistä pienimpiä.

Ei minun siis, mutta muiden.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No miten sen nyt ottaa. Oma tyttöystäväni on aika oudon ja kieron huumorintajun omaava ihminen. Lisäksi tietää, että kirjoittelen tänne(kin) ja tällä nimimerkillä, joten tarpeen tullen voisi viestini käydä tarkastamassa. Tuskin jaksaa vaivautua. Tietää muutenkin, että heitän laaduttomia juttuja ja tosiaan tekee samaa itsekin.

Huumoria pitää mahtua elämään ja sarkasmin ja ironian tajua. En tosin väitä, että ne reseptorit joissa nuo piilee aina itsellänikään toimisi.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Samoin, tervetuloa takaisin vlad... jos nyt palasit takaisin!

Tarkoitukseni olisi vähintäänkin epäsäännöllisesti (lue vähintäänkin joskus säännöllisemmin) käydä kiusaamassa teitä täällä asiallisilla ja toisinaan vähemmän asiallisilla viesteilläni.

Avautui minullekin sen verran, että ehkäpä elämässäni on hiljalleen avautumassa uusi (tyhjä) sivu.

vlad.

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Minulle avautui Animal biisin musavideota katsoessa, että Def Leppardin rumpali on/oli yksikätinen (en tiedä onko bändi enää koossa).

Samalla avautui miten laiska olen, kun en jaksa moista faktaa etsiä wikipediasta.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Minulle avautui Animal biisin musavideota katsoessa, että Def Leppardin rumpali on/oli yksikätinen...

Kannattaa tutustua niihin rumpuihin, jos jossain netin syövereissä pystyy. Ihan mielenkiintoiset. Tumppu lähti muistaakseni, kun ajoi ulos autolla ja henki säilyi vain siksi, että takana tullut oli lääkäri ja osasi antaa ensiavun heti ja oikein.
Sairaalassa kuitenkin heebo päätti, että en luovuta ja otti yhteyttä rumpujen valmistajaan, joka saapui sairaalaan ja alkoi kehittelemään rumpalin ideaa.
Mulle avautui tässä kirjoittaessa se, että olen aika vanha. Ja vanhuuskin on suhteellinen käsite.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai näköjään tässä Lapin Kulta -oluessa on mukana lisäaineita. Enpä muista että muissa oluissa olisin vastaavaan törmännyt. Noh, yleensäkin melko harvoin näitä valmistusaineita pullon kyljestä tutkiskelen, mutta noin yleisesti ottaen en kyllä tykkää käyttää varsinkaan montaa lisäainetta sisältäviä tuotteita.

Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Ai näköjään tässä Lapin Kulta -oluessa on mukana lisäaineita. Enpä muista että muissa oluissa olisin vastaavaan törmännyt. Noh, yleensäkin melko harvoin näitä valmistusaineita pullon kyljestä tutkiskelen, mutta noin yleisesti ottaen en kyllä tykkää käyttää varsinkaan montaa lisäainetta sisältäviä tuotteita.

Pitäishän sun Pete tietää, ettei Lapinkuseen kosketa. Mä en tiedä henkilöä, joka tuosta oluesta pitäisi. Sun kohdalla on ilmeisesti käynyt niin, että olet pistänyt jäsenen X ostamaan olutta ja hän on kyseistä tuotetta teikäläiselle tuonut.
Muista AINA infota mahdollista kuskaajaa asiasta, ettei käy vastaavanlaisia vahinkoja.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäishän sun Pete tietää, ettei Lapinkuseen kosketa.
Noh, totta puhuen yleensä mä ostan halvinta kaljaa. Toi Lapin Kulta on peräisin laivalta, josta ostin myös laatikollisen Beck'siä. Tosta Beck'sistä innostuin elokuussa Bremenissä, mutta jostain syystä se ei enää myöhemmin maistunut yhtä hyvältä.

Mutta siis ei mun mielestä monillakaan näillä suomalaisilla kaljoilla nyt niin suurta makueroa ole. Itse asiassa se vanha Lapin Kulta maistui mielestäni paremmalta kuin mitä tämä nykyinen versio, vaikkakin moni varsinkin täällä Helsingissä moittii tuota merkkiä. Tosin tosi harvoin tuota merkkiä olen ostanut, joten enimmäkseen mennään makujen muistikuvien mukaan.

cosape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Itse asiassa se vanha Lapin Kulta maistui mielestäni paremmalta kuin mitä tämä nykyinen versio, vaikkakin moni varsinkin täällä Helsingissä moittii tuota merkkiä. Tosin tosi harvoin tuota merkkiä olen ostanut, joten enimmäkseen mennään makujen muistikuvien mukaan.

En tieda kuinka vanhasta Lapin Kullasta on kyse mutta ko. olut oli tuossa 80- ja 90-lukujen taitteessa hyvaa. Siis aikaan ennenkuin vaihtoivat pohjaveden Tornio-joen pintaveteen pannessaan tuotetta.

Sairaalassa kuitenkin heebo päätti, että en luovuta ja otti yhteyttä rumpujen valmistajaan, joka saapui sairaalaan ja alkoi kehittelemään rumpalin ideaa.
Mulle avautui tässä kirjoittaessa se, että olen aika vanha. Ja vanhuuskin on suhteellinen käsite.

Kavin viime vuoden puolella katsomassa kavereiden keikkaa mutta valitettavasti on sen verran aikaa kulunut ja kavereilla uudemman tuotannon promoaminen etualalla ettei kunnon vanhoja biiseja enaan juurikaan soittaneet. Toki joku Animal sielta tuli mutta siinapa se hyvin pitkalti olikin. Itseasisassa avautui samalla keikalla, etta voi ihminen jarkyttya myos siita, etta tunnistaa Foreignerin biiseista useamman kuin DLn.

Ja olen samaa mielta tuosta suhteellisuudesta, itsellenikin nimittain avautui etta fyysista ikaa on kertynyt jonkin verran. Eika yhtaan auttanut kun kavi katsomassa Paul Stanleyn taidetta miehen itsensa sita esitellessa laheisessa galleriassa ja muisteli etta pikkuveli diggaili Kissia viela enemman tuossa reilu parikymmenta vuotta sitten. Mutta en ollut laheskaan vanhin tuonne galleriaan pyrkijista joten samalla avautui etta elamaa on viela tulevaisuudessakin.

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Tämän päivän liigakierroksella kaikki voittaja joukkueet tekivät 3 maalia. Näin jälkiviisaana vois sanoa,että helpohko tulosvetolista.

J.Petke

Jäsen
Avautui, että Cape Fearissa Max Cadyä eli pahista näyttelee Robert De Niro. En olisi ikinä muistanut/uskonut. Aina ollut De Nirosta sellainen mitäänsanomaton kuva mutta nyt kyllä täytyy myöntää, että kyseessä on yksi parhaista kautta aikain.

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Tänään avautui, että El salvadorissa on aika kuumat oltavat.
Päivittäin tapetaan keskimäärin tuommoset 11 ihmistä. Ei hyvää päivää.
Ottamatta kantaa El Salvadorin kuumuuteen muuten kuin ilmastollisesti, kuulisin kernaasti tuon surmaluvun suhteutettuna väkilukuun, sekä vertailulukuna vastaavat ainakin nyt muista Keski- ja Etelä-Amerikan maista, USA:sta sekä läntisen ja itäisen Euroopan maista. Tuo 11/vrk ei sinällään sano minulle yhtään mitään, eli ei avautunut.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Näin mutu-pohjalta voisin kuvitella, että lähiseudulta ainakin Kolumbia hakkaa mennen tullen tuon El Salvadorin lukeman, väkilukuun suhteutettunakin.

Minulle taas avautui, että noita luonnonkatastrofeja tulee harvoin tarkemmin pohdittua, niiden suuruusluokkia siis. Nyt näissä Intian tulvissa on jäänyt kodittomaksi 2,4 miljoonaa ihmistä - siis hieman vajaa puolet Suomen asukasluvusta on yhtäkkiä ilman kattoa päänsä päällä. OK, Intian väkilukuun suhteutettuna tuo nyt ei ole määrä eikä mikään, ja kodittomiakin siellä on ilman tulviakin miljoonia ja taas miljoonia ennestäänkin, mutta kuitenkin, pisti vähän miettimään.

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Kiitos, tämä kertoi jo enemmän. Suomeen verrattuna lukema näyttää olevan 20-kertainen. Kuitenkin tuolla sivulla on aiheellinen huomautus

The reliability of underlying national homicide rate data may vary. Homicide demographics are affected by changes in trauma care, leading to changed lethality of violent assaults, so the homicide rate may not necessarily indicate the overall level of societal violence.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

J.Petke

Jäsen
Minulle taas avautui, että noita luonnonkatastrofeja tulee harvoin tarkemmin pohdittua, niiden suuruusluokkia siis. Nyt näissä Intian tulvissa on jäänyt kodittomaksi 2,4 miljoonaa ihmistä - siis hieman vajaa puolet Suomen asukasluvusta on yhtäkkiä ilman kattoa päänsä päällä. OK, Intian väkilukuun suhteutettuna tuo nyt ei ole määrä eikä mikään, ja kodittomiakin siellä on ilman tulviakin miljoonia ja taas miljoonia ennestäänkin, mutta kuitenkin, pisti vähän miettimään.

Mutta odotas kun suomalaisia sisältävä bussi ajaa kolarin Espanjassa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Avautui, että Cape Fearissa Max Cadyä eli pahista näyttelee Robert De Niro. En olisi ikinä muistanut/uskonut. Aina ollut De Nirosta sellainen mitäänsanomaton kuva mutta nyt kyllä täytyy myöntää, että kyseessä on yksi parhaista kautta aikain.
Vuoden -62 alkuperäisversiossa pahista näyttelevä Robert Mitchum on kyllä vielä hiukkasen vakuuttavampi. Pahuus tulee sisältä, ei irvistelystä ja tatuaatioista.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoajan keskustelussa on todella paljon ÄIJJJIÄ, punaniskoja ja kunnon sivistymättömiä juntteja.

Olin aina aikaisemmin kuvitellut että tänne kirjottaisivat normaalia fiksummat henkilöt, mutta erityisesti Big Brother -ketjun ÄIJJJJÄMÄISYYS suorastaan oksettaa. Hyi vittu mitä roskaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy