Komppaan. Welcome back!Avautui, että vlad on palannut areenalle. Hieno homma!
Komppaan. Welcome back!Avautui, että vlad on palannut areenalle. Hieno homma!
Luulenpa että monen ukon kohdalla se on kuitenkin niitä synneistä pienimpiä.tajusin juuri, että moni ukko jäisi ilman pipariannostaan, jos heidän vaimonsa/ tyttöystäväsä tietäisivät mitä ukot kirjoittavat tänne.
Samoin, tervetuloa takaisin vlad... jos nyt palasit takaisin!Komppaan. Welcome back!
Samoin, tervetuloa takaisin vlad... jos nyt palasit takaisin!
Vapaan puolen kaikkien aikojen parhainta kirjoittajaa kyllä ollaan kaivattukin.
No miten sen nyt ottaa. Oma tyttöystäväni on aika oudon ja kieron huumorintajun omaava ihminen. Lisäksi tietää, että kirjoittelen tänne(kin) ja tällä nimimerkillä, joten tarpeen tullen voisi viestini käydä tarkastamassa. Tuskin jaksaa vaivautua. Tietää muutenkin, että heitän laaduttomia juttuja ja tosiaan tekee samaa itsekin.tajusin juuri, että moni ukko jäisi ilman pipariannostaan, jos heidän vaimonsa/ tyttöystäväsä tietäisivät mitä ukot kirjoittavat tänne.
Samoin, tervetuloa takaisin vlad... jos nyt palasit takaisin!
Minulle avautui Animal biisin musavideota katsoessa, että Def Leppardin rumpali on/oli yksikätinen...
Ai näköjään tässä Lapin Kulta -oluessa on mukana lisäaineita. Enpä muista että muissa oluissa olisin vastaavaan törmännyt. Noh, yleensäkin melko harvoin näitä valmistusaineita pullon kyljestä tutkiskelen, mutta noin yleisesti ottaen en kyllä tykkää käyttää varsinkaan montaa lisäainetta sisältäviä tuotteita.
Noh, totta puhuen yleensä mä ostan halvinta kaljaa. Toi Lapin Kulta on peräisin laivalta, josta ostin myös laatikollisen Beck'siä. Tosta Beck'sistä innostuin elokuussa Bremenissä, mutta jostain syystä se ei enää myöhemmin maistunut yhtä hyvältä.Pitäishän sun Pete tietää, ettei Lapinkuseen kosketa.
Itse asiassa se vanha Lapin Kulta maistui mielestäni paremmalta kuin mitä tämä nykyinen versio, vaikkakin moni varsinkin täällä Helsingissä moittii tuota merkkiä. Tosin tosi harvoin tuota merkkiä olen ostanut, joten enimmäkseen mennään makujen muistikuvien mukaan.
Sairaalassa kuitenkin heebo päätti, että en luovuta ja otti yhteyttä rumpujen valmistajaan, joka saapui sairaalaan ja alkoi kehittelemään rumpalin ideaa.
Mulle avautui tässä kirjoittaessa se, että olen aika vanha. Ja vanhuuskin on suhteellinen käsite.
Ottamatta kantaa El Salvadorin kuumuuteen muuten kuin ilmastollisesti, kuulisin kernaasti tuon surmaluvun suhteutettuna väkilukuun, sekä vertailulukuna vastaavat ainakin nyt muista Keski- ja Etelä-Amerikan maista, USA:sta sekä läntisen ja itäisen Euroopan maista. Tuo 11/vrk ei sinällään sano minulle yhtään mitään, eli ei avautunut.Tänään avautui, että El salvadorissa on aika kuumat oltavat.
Päivittäin tapetaan keskimäärin tuommoset 11 ihmistä. Ei hyvää päivää.
Kiitos, tämä kertoi jo enemmän. Suomeen verrattuna lukema näyttää olevan 20-kertainen. Kuitenkin tuolla sivulla on aiheellinen huomautusYleisön pyynnöstä vähän statistiikkaa.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_murder_rate
The reliability of underlying national homicide rate data may vary. Homicide demographics are affected by changes in trauma care, leading to changed lethality of violent assaults, so the homicide rate may not necessarily indicate the overall level of societal violence.
Yleisön pyynnöstä vähän statistiikkaa.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_murder_rate
Minulle taas avautui, että noita luonnonkatastrofeja tulee harvoin tarkemmin pohdittua, niiden suuruusluokkia siis. Nyt näissä Intian tulvissa on jäänyt kodittomaksi 2,4 miljoonaa ihmistä - siis hieman vajaa puolet Suomen asukasluvusta on yhtäkkiä ilman kattoa päänsä päällä. OK, Intian väkilukuun suhteutettuna tuo nyt ei ole määrä eikä mikään, ja kodittomiakin siellä on ilman tulviakin miljoonia ja taas miljoonia ennestäänkin, mutta kuitenkin, pisti vähän miettimään.
Vuoden -62 alkuperäisversiossa pahista näyttelevä Robert Mitchum on kyllä vielä hiukkasen vakuuttavampi. Pahuus tulee sisältä, ei irvistelystä ja tatuaatioista.Avautui, että Cape Fearissa Max Cadyä eli pahista näyttelee Robert De Niro. En olisi ikinä muistanut/uskonut. Aina ollut De Nirosta sellainen mitäänsanomaton kuva mutta nyt kyllä täytyy myöntää, että kyseessä on yksi parhaista kautta aikain.
Olin aina aikaisemmin kuvitellut että tänne kirjottaisivat normaalia fiksummat henkilöt...