Ja minä olen jo yli 50. Kamalaa.94 syntynyt täällä moi!
Ja minä olen jo yli 50. Kamalaa.94 syntynyt täällä moi!
Ite kiroiilin, että 30 tullee täyteen tänä vuonna...Ja minä olen jo yli 50. Kamalaa.
-83 syntyneet on vanhin ikäluokka mitä olen valmentanut. Onhan siitäkin jo aikaa, olivat A-junnuja silloin.94 syntynyt täällä moi!
Kyllä sitä miettii, että missä välissä 94-syntyneet täyttää 30??-83 syntyneet on vanhin ikäluokka mitä olen valmentanut. Onhan siitäkin jo aikaa, olivat A-junnuja silloin.
2044 ne täyttää jo 50. Itsehän olisin silloin jo 71. Lienenkö edes elossa?Kyllä sitä miettii, että missä välissä 94-syntyneet täyttää 30??
50-lienee se rehellinen haarukka itelle.2044 ne täyttää jo 50. Itsehän olisin silloin jo 71. Lienenkö edes elossa?
Nauti vielä nuoruudesta kun voit! Humorisesti sanottuna.-98 vuosikertalainen täällä.
Toihan on ihan Eppujen viitoittama polku. Ensin kuranttia kamaa ja sitten alkoi tulla tahroja paperille. Hyi.Näin tällaisena enimmäkseen metallistina ja punkkarina pitää silti todeta, että Zen Cafen alkupään tuotanto oli helvetin asiallista kamaa.
Jossain vaiheessa alkoi alamäki, oliko ”Piha ilman sadettajaa” -aikoja? Vihasin tuota biisiä silloin, eikä tunne ole hiipunut. Sen jälkeen ei tainnutkaan tulla mitään kuunneltavaa.
Aika vähissä taitaa lopulta olla ne orkesterit, joiden tuotanto omaan makuuni olisi merkittävästi parantunut vuosien varrella.Toihan on ihan Eppujen viitoittama polku. Ensin kuranttia kamaa ja sitten alkoi tulla tahroja paperille. Hyi.
Eka demo paras jne.Aika vähissä taitaa lopulta olla ne orkesterit, joiden tuotanto omaan makuuni olisi merkittävästi parantunut vuosien varrella.
Radiopuhelimet tarjoaa tähän piristävän poikkeuksen ja uskaltaisin heittää kehiin myös J. Karjalaisen. Etenkin viimeksi mainitun neljä tuoreinta levyä (Et ole yksin, Sinulle Sofia, Sä kuljetat mua ja Soulavaris) ovat todella hienoja teoksia ja saivat minun faniksi, kun ensin oltiin tehty pieni sivupolku Lännen-Jukan kanssa - albumi, jota kuuntelin kovin ja joka herätti mielenkiinnon, että mikä se Jukka puuhailee kaikkein "Väinöjen" jälkeen.Aika vähissä taitaa lopulta olla ne orkesterit, joiden tuotanto omaan makuuni olisi merkittävästi parantunut vuosien varrella.
Aika kaukaa haettu, mutta?Edelläolevasta tuli mieleen, että mikä sketsi se on mikä menee jotenkin niin että "on mullakin ollut haava kädessä, mutta en mä silti ala kaikille vittuileman" tms? Vintiöt?
Kuulostaisi Vintiöiden R.E.V.A -sketsiltä:Edelläolevasta tuli mieleen, että mikä sketsi se on mikä menee jotenkin niin että "on mullakin ollut haava kädessä, mutta en mä silti ala kaikille vittuileman" tms? Vintiöt?