Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 886 113
  • 34 596

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Se positiivinen puoli kahvissa on että pistää suolen toimimaan. Eikä se kysy ollaanko töissä vai kotona.
Energiajuomissa on vähän samaa vaikutusta kyllä.

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Välillä tulee ostettua pitemmälle automatkalle puolen litran Ed. Kätevämpi kuin kahvi kun tuo on pullossa, niin ei tartte kerralla hörästä naamariin.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jotkut aikuiset ihmiset juovat energiajuomia. Siis aivan säännöllisesti - ihmeellistä! Luulin, että nuo ovat kakaroiden hommia nuo.
Olen 42 ja nuoresta asti näitä juonut, nykyään aina sokerittomana yhden päivässä.

Jotkut juo päivittäin alkoholia, vaikka vaan sen yhden annoksen. En minäkään sitä oikein ymmärrä.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jotkut juo päivittäin alkoholia, vaikka vaan sen yhden annoksen. En minäkään sitä oikein ymmärrä.
Tää on muuten hyvä pointti, jota en myöskään ole koskaan ymmärtänyt. Tuo on vähän sama kuin kävisi löysänä huulilla ja vetäisi takaisin.

Kuuukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Mutta jos kahville löytyy jo omat pyhitetyt paikkansa (kahvilat) ja alkoholille omansa (baarit), niin miksei energiajuomille löydy vastaavia? Vai sekö se lataamo on?

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mutta jos kahville löytyy jo omat pyhitetyt paikkansa (kahvilat) ja alkoholille omansa (baarit), niin miksei energiajuomille löydy vastaavia? Vai sekö se lataamo on?
Mun havaintojen mukaan kauppakeskusten yleiset tilat on pyhitetty ES:n kittaajille.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tässä kun kuuntelen BMTH:n Sempiternalia niin avautui, että tää levy täyttää parin viikon päästä 11. Vitun. Vuotta.

Aika, menet liian nopeasti. Voitko lopettaa?

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tottakai, enhän minä muita tehnytkään.
ite voin myöntää, että sählypuulaakissa se ainoa maali tuli melkosella roiskasulla. Kaveri näpäytti sisäänlyönnin lapaan, ja siitä kiskoin sen sisään, silmät kiinni ja suu aiki- menetelmällä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy