Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 711 534
  • 33 924

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä tota joulukinkkuakin voi syödä, kunhan vaan pistää lautaselle saman verran chilikastikkeita ja majoneeseja ja muitakin sooseja.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se kuuluisampi on Sebastian Aho, ja se toinen on Se-bástian Aa-hu.
Tästä tuli mieleen, että Ruotsin U20-joukkueessa pelaavan Jonathan Lekkerimäen sukunimi on ehkä ruotsalaisin suomalainen nimi. Lekkerimäki, se tulee suusta jotenkin automaattisesti silleen muikeasti kuin ruotsalainen sen sanoisi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kaija "HC Punk" Koo kertoo kuinka on viehtynyt huumormielessä tunkemaan Marianne-karkkeja haitariinsa. Kertoo myös kuinka on nostattanut buumia bändin sisällä ja kehottanu joka jäsentä tunkemaan jotain tavaraa tai einestä perskutarallaisiinsa. "Vaikka Fisherman's Friendejä", oli Kaija ehdottanut. Niin kaunis sielu.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kaija "HC Punk" Koo kertoo kuinka on viehtynyt huumormielessä tunkemaan Marianne-karkkeja haitariinsa. Kertoo myös kuinka on nostattanut buumia bändin sisällä ja kehottanu joka jäsentä tunkemaan jotain tavaraa tai einestä perskutarallaisiinsa. "Vaikka Fisherman's Friendejä", oli Kaija ehdottanut. Niin kaunis sielu.
Epäilemättä veli Johnny täyttäisi mieluusti Kaijan hanurin myös omalla ilolihaksellaan?

Lääkärinlausunto jutussa pisti naurattamaan:
Iltalehden jutussa gastrokirurgian erikoislääkäri Toni Seppälä kehotti pidättäytymään vierasesineiden viemisestä peräsuoleen, vaikka juuri Marianne ei olekaan kovin vaarallinen muotonsa ansiosta.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kaija "HC Punk" Koo kertoo kuinka on viehtynyt huumormielessä tunkemaan Marianne-karkkeja haitariinsa. Kertoo myös kuinka on nostattanut buumia bändin sisällä ja kehottanu joka jäsentä tunkemaan jotain tavaraa tai einestä perskutarallaisiinsa. "Vaikka Fisherman's Friendejä", oli Kaija ehdottanut. Niin kaunis sielu.
Sanoisin jopa, että "niin syvällinen ihminen"...

...Marianne-karkki perseeseen!!! Voi jumalauta taaskin... Olis edes joku Laku-Pete, tjsp...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Epäilemättä veli Johnny täyttäisi mieluusti Kaijan hanurin myös omalla ilolihaksellaan?
Toki ensin olisi suotuisaa suorittaa asianmukaiset kaivaukset siellä mahdollisesti lymyävien minttusuklaakaramellien poistamiseksi. Ei liika täytekään hyvästä oo.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kelakkaa muuten että kun paukutatte madamee pimeeseen etelään jossa on pari Mariannenamia sulamassa, niin ulos tullessa et tiä onko uistin vuarattu mintulla ja suklaalla vai mällillä ja ripulilla muutaku haistamalla. Tai maistamalla.

Ni ei mulla ny muuta, hyvää lounasaikaa, veljet.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kelakkaa muuten että kun paukutatte madamee pimeeseen etelään jossa on pari Mariannenamia sulamassa, niin ulos tullessa et tiä onko uistin vuarattu mintulla ja suklaalla vai mällillä ja ripulilla muutaku haistamalla. Tai maistamalla.

Ni ei mulla ny muuta, hyvää lounasaikaa, veljet.
Luin ensin vaan tämän viestin, aloin todellakin kelaamaan mitä Johnny nyt on tehnyt. Sitten kelailin vähän ylemmäs ketjua ja tylsä totuus selvisi.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Jumalauta!!!
Avautui juuri, että Urkki, siis Kekkonen, näytti Litti-peukkua Mäntyrannan Eerolle v. -64 Insbruckin Olympialaisten jälkeen presidentin vastaanotolla silloiselle joukkueelle - aikaansa edellä...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jumalauta!!!
Avautui juuri, että Urkki, siis Kekkonen, näytti Litti-peukkua Mäntyrannan Eerolle v. -64 Insbruckin Olympialaisten jälkeen presidentin vastaanotolla silloiselle joukkueelle - aikaansa edellä...
Ei kai litti-peukkua näytetä, vaan annetaan. Ja siihen vastataan laittamalla peukut yhteen?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten ennen vanhaan jengi eli niin vanhaksi. Nykyään tuntuu että frendit delaa siinä 50+ iässä, kuten vasta yks. Plusmiinus kymmenen vuotta. Tulee vaan mieleen että pitää dokata enemmän ja nauttia elämästä. Onks teillä mitään kerrointa miten mietitte noita? Jos joku töissä aikaa kuluttava ja muuten sitten kotona möllöttävä olis vaikka 1 niin olisko vähän tehokkaammin elävä vaikka 2.75? Siis kun ikää miettii.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Miten ennen vanhaan jengi eli niin vanhaksi. Nykyään tuntuu että frendit delaa siinä 50+ iässä, kuten vasta yks. Plusmiinus kymmenen vuotta. Tulee vaan mieleen että pitää dokata enemmän ja nauttia elämästä. Onks teillä mitään kerrointa miten mietitte noita? Jos joku töissä aikaa kuluttava ja muuten sitten kotona möllöttävä olis vaikka 1 niin olisko vähän tehokkaammin elävä vaikka 2.75? Siis kun ikää miettii.
Saattaa toki sinun piireissäsi niillä vuosikymmenien aikana nautituilla päihdyttävillä aineilla olla oma vaikutuksensa lyhyehköön elinajanodotteeseen. Ehkä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Virossa taas "halvasti" tarkoittaa "huonosti". No, useinhan halvasti tehty on myös huonosti tehty.
Takavuosina makeisfirma Halva mainosti televiissiossa että "Tänään maistetaan Halvan maukasta lakritsaa. Ei houkuttanu ostaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Äsken avautui Beck's Blue alkoholiton olut, jota nyt maistelen. Karmea maku, mutta ainakin on kylmää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Äsken avautui Beck's Blue alkoholiton olut, jota nyt maistelen. Karmea maku, mutta ainakin on kylmää.
Miksi, oi miksi, veli jua alkoholitonta olutta joka ei edes maistu hyvälle...? Mä juan pahaa olutta, mutta mulla sentään on hyväksyttävä syy. Tää ei nääs oon alkoholitonta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Miksi, oi miksi, veli jua alkoholitonta olutta joka ei edes maistu hyvälle...? Mä juan pahaa olutta, mutta mulla sentään on hyväksyttävä syy. Tää ei nääs oon alkoholitonta.
Koska sain sen joululahjaksi faijalta ja päätin maistaa ennen kuin heitän sen roskiin. Olut ei ylipäänsä kuulu suosikkijuomiini, vaan pidän enemmän viskistä, rommista, vodkasta, konjakista ynnä muista vastaavista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös