Nahkasohva
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Grilli-ihmisenä piti googlata tuo Ullan grilli. Sen myötä avautui, että myös Vantaalla on Ullan grilli -niminen grilli.
Tyhmät unet siis parempia kuin älykkäät?Kuulin aika pysäyttävän infon tänään.
Kannattaa kuulemma älylaitteet laittaa pois hyvissä ajoin ennen nukkumaanmenoa, niin paremmat unet.
Aika kova kyllä.
Unet nyt on välillä todella tyhmiä ja älyvapaita. Harmi kun niitä ei voi mitenkään nauhoittaa ja katsella sitten uusintana vaikka seuraavana iltana.Tyhmät unet siis parempia kuin älykkäät?
Hakaniemen grilli taasen pönöttää Mäkelänkadulla.Ja Oopperan grilli ei ole enää oopperatalon vieressä vaan Sörkän kurvissa.
On. Yksi edelleen hyvä frendi asui alkuperäisen Ullan grillin vieressä joskus. Siellä oli silloin itse Ulla tekemässä safkaa. Oli hyvät mätöt, kun änärin pelaamiselta maltettiin hakea safkat.Grilli-ihmisenä piti googlata tuo Ullan grilli. Sen myötä avautui, että myös Vantaalla on Ullan grilli -niminen grilli.
Unet nyt on välillä todella tyhmiä ja älyvapaita. Harmi kun niitä ei voi mitenkään nauhoittaa ja katsella sitten uusintana vaikka seuraavana iltana.
On. Yksi edelleen hyvä frendi asui alkuperäisen Ullan grillin vieressä joskus. Siellä oli silloin itse Ulla tekemässä safkaa. Oli hyvät mätöt, kun änärin pelaamiselta maltettiin hakea safkat.
Nykyisessä en ole käynyt, pitäisi varmaan ihan nostalgian vuoksi kokeilla. Ulla siellä ei varmasti enää tee safkaa.
En ole koskaan ejakuloinut, jos olen unessa moisen tehnyt, mutta en onneksi myöskään paskantanut tai kussut sänkyyn, kun unessa on ollut armoton hätä ja olen antanut mennä. Toivottavasti se päivä ei koskaan koita.Unethan on hyviä välillä. Olen harrastanut seksiä unessa ja heränny siihen kun lauennu myös oikeesti.
En ole koskaan ejakuloinut, jos olen unessa moisen tehnyt, mutta en onneksi myöskään pskantanut tai kurssit sänkyyn, kun unessa on ollut armoton hätä ja olen antanut mennä. Toivottavasti se päivä ei koskaan koita.
En mäkään oo koskaan ampunu mannaa unissani. Vaikka oon kyllä heränny siihen että mujja ottaa kiduksiin. Hyviä aikoja. En myäskään oo kussu tai paskonu alleni nukkuessani. Monta kertaa kyllä nähny unta että oon kusella ja sitten heränny siihen että on karmee kusihätä.En ole koskaan ejakuloinut, jos olen unessa moisen tehnyt, mutta en onneksi myöskään pskantanut tai kurssit sänkyyn, kun unessa on ollut armoton hätä ja olen antanut mennä. Toivottavasti se päivä ei koskaan koita.
Kyllähän tuota joskus teininä tapahtui, eli aikasta kauan sitten. En muista, että olisi aikuisena tapahtunut.Siis kun mä oon unessa saanu orgasmin niin samalla myös laukean oikeasti. Niitä tapahtunut varmaan joku 10 kertaa elämän aikana.
Ei tuosta montaa kuukautta ole. Hämmästyin itsekin että mikäs nyt. Vissiin kun tarpeeksi kauan on ilman, niin kroppakin toteaa et ois jo aika.Kyllähän tuota joskus teininä tapahtui, eli aikasta kauan sitten. En muista, että olisi aikuisena tapahtunut.
Minä se olin... *tirsk*Ei tuosta montaa kuukautta ole. Hämmästyin itsekin että mikäs nyt. Vissiin kun tarpeeksi kauan on ilman, niin kroppakin toteaa et ois jo aika.
Et sä ota loppuun asti. Edes mun unessa.Minä se olin... *tirsk*
Aika hienovarainen "wink wink".Ei tuosta montaa kuukautta ole. Hämmästyin itsekin että mikäs nyt. Vissiin kun tarpeeksi kauan on ilman, niin kroppakin toteaa et ois jo aika.
@peksa
Tää on taas näitä. Jos on kaks homoa niin heti ollaan et noihan vähintään panee menemään. Ei se kuulkaas noin mene. Saatana et vituittaa.Aika hienovarainen "wink wink".
Höpöhöpö. Noihan se juur menee. Ja jos oot homoseksuaalin kaveri niin rautanen siveysvyö pittää olla ettei tuu raiskatuksi! Jumalatonta irstailua harrastavat, Jesus mun tähren.Tää on taas näitä. Jos on kaks homoa niin heti ollaan et noihan vähintään panee menemään. Ei se kuulkaas noin mene. Saatana et vituittaa.
Roudaapa Johnny tänne äkkiä moinen vyö kun meinasin tuon homon kanssa saunoakin tänään.Höpöhöpö. Noihan se juur menee. Ja jos oot homoseksuaalin kaveri niin rautanen siveysvyö pittää olla ettei tuu raiskatuksi! Jumalatonta irstailua harrastavat, Jesus mun tähren.
Eikö yhtään pelota...?Roudaapa Johnny tänne äkkiä moinen vyö kun meinasin tuon homon kanssa saunoakin tänään.
Aijai. Siinähän olis sulla kestämistä jos tulisin myös saunomaan. Tuplalukot ois tarpeen.Roudaapa Johnny tänne äkkiä moinen vyö kun meinasin tuon homon kanssa saunoakin tänään.
Älä nyt viitti, kun hyvin tiiät hänen viettävän aikaansa huudeillasi juurikin nyt.Tää on taas näitä. Jos on kaks homoa niin heti ollaan et noihan vähintään panee menemään. Ei se kuulkaas noin mene. Saatana et vituittaa.
Mä otin jo tänään itteäni kulkusista kiinni. Laivalle en silti lähde.Älä nyt viitti, kun hyvin tiiät hänen viettävän aikaansa huudeillasi juurikin nyt.
Nyt vaan otat itteäsi rohkeasti kulkusista kiinni ja huomenna ruottinlaivalle viihtymään.. ;)