Yleensä se on jokin nestemäinen juotava.Joku kusettaa.
Yleensä se on jokin nestemäinen juotava.Joku kusettaa.
Mitä muuta tämä joukkue on sekoillut?Parempi nimi voi olla syynä valmentajan vaihdokseen. Huonommalle nimelle ei riitä sekään, että on valmentanut joukkueensa kärkipaikalle.
Melkeinpä toivotan joukkueelle Huonoa jatkoa johdon sekoilun vuoksi. Melkein. No se sekoilu ei ole uutta, tuolla joukkueella.
Liitteenä linkki ylen juttuun.
Aikamoiset omistajuus sotkut yms oli aikoinaan.Mitä muuta tämä joukkue on sekoillut?
Ruohomaakin on toki kova nimi, mutta kaikista kovin forssalaisten kasvatti on ehdottomasti Antti Laaksonen. Vajaat 500 ottelua NHL:ssä ja olympiaedustus turnauksessa, jossa kaikki parhaat olivat pelaamassa.Avautui äsken kun yhtä uutista luin että niinkin kovatasoisen pelaaja kuin Mikael Ruohomaa on FPS:n kasvatti.
Ihan mielenkiintoinen tieto kun Forssa sijaitsee melko lähellä Hämeenlinnaa ja FPS tekee yhteistyötäkin Kerhon kanssa. FPS ollut lätkässä aina jonkin sortin kakkossuosikkkjoukkue johtuen Forssan sijainnistakin Hämeenlinnan läheisyydessä.
En tiedä mitä teen tällä tiedolla mutta olihan tuo nyt tosiaan ihan mielenkiintoinen nippelitieto.
Ruohomaakin on toki kova nimi, mutta kaikista kovin forssalaisten kasvatti on ehdottomasti Antti Laaksonen. Vajaat 500 ottelua NHL:ssä ja olympiaedustus turnauksessa, jossa kaikki parhaat olivat pelaamassa.
Toki Antti itse on kotoisin sitten siitä naapurikunnasta, eli Tammelasta eikä Forssasta.
Oho! No, onpa jäänyt moinen minultakin katveeseen....Shirley MacLaine (s. 1934) on Warren Beattyn (s. 1937) sisko. Miten helvetissä tämä on voinut jäädä meikäläiseltä pimentoon?
Minulle avautui että olen kirjoittanut 26 kertaa kyseiseen ketjuun vuosien 2005-2007 välillä, sen jälkeen en kertaakaan :oOon näemmä kirjoittanut 93 viestiä vitutusketjuun. Itseäni on viimeksi ketjussa vituttanut vuonna 2016, kun olin vielä epäonnekseni naimisissa. Eli ei akkaa, onnellinen mies.
Se on vähän sama kuin hyvien kavereiden kanssa: niitä ei oo paljoa eikä määrä ainakaan lisäänny iän myötä - ei semmosia parane mennä vaihtamaan...---
Sekin avautui ettei vitutuksen aihe ole muuttunut reilun viidentoista vuoden aikana.
Joillakin on jotain unimittareita. Onko joissain älykelloissakin jotain ominaisuuksia. Unen määrän näkee paremmin sähköfirman nettisivuille kirjautumalla. Siellä voi tunnin tarkkuudella katsoa. Mulla pylväät oli 8 tuntia isot, siis kun sammuin uunin huutaessa hoosiannaa. No tästä on kohta pari viikkoa tai jotain.