Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 715 665
  • 33 934

Glove

Jäsen
Nyt vietetään masturbaation kuukautta. Ja lauantaina oli masturbaatiopäivä.
Muistakaas nyt palstalaiset hoitaa asia kuntoon. Vaikka olisitte suhteessa, niin masturbaatio on iloinen asia.
Vai että tatinhakkaustoukokuu. Ei kai se sitten auta muu kuin ryhtyä hommiin.
 
K

Kiekkokatsoja

Nyt vietetään masturbaation kuukautta. Ja lauantaina oli masturbaatiopäivä.
Muistakaas nyt palstalaiset hoitaa asia kuntoon. Vaikka olisitte suhteessa, niin masturbaatio on iloinen asia.
Pitääkö jokaisen sanoa puolisolle, että se kerran viikossa tapahtuva alle minuutin yhdyntä, tulee siirtää seuraavaan lauantaihin?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pitääkö jokaisen sanoa puolisolle, että se kerran viikossa tapahtuva alle minuutin yhdyntä, tulee siirtää seuraavaan lauantaihin?
Voittehan te tehdä sen silloin yhdessä. Toki pimeässä ja peiton alla saunan jälkeen.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei käy. Mulla on menossa savolainen, yhdistetty selibaatti/ympäristönsuojelu kamppanja. Nimeltään ilimanpilluu kamppanja.
Onnistuuhan tuo sitten. Hoidatte hommat erilleen, eri peiton alla, pimeässä. Suattaa silakka haista, mutta haittanneeko tuo?
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Flamesilla on ykkös- kakkos- ja kolmossentteri saakeli ruotsalaisia. Minkähänlainen hehkutus aiheen tiimoilta on svedujen jatkiksessa.
Ois sinänsä lysti nähä vaikka Florida- Calgary pari finaalissa.
Eiku vitut, en halua mitään kälkäreitä finaaliin.

Joskus vierailin ruottin Jatkoajassa. Oli aika surkea ja mitätön palsta. En ees muista enää koko palstan nimeä. Ei ollu ainakaan ruottinjatkoaika.com
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nyt vietetään masturbaation kuukautta. Ja lauantaina oli masturbaatiopäivä.
Muistakaas nyt palstalaiset hoitaa asia kuntoon. Vaikka olisitte suhteessa, niin masturbaatio on iloinen asia.
En pysty, sillä silloinhan siinä miehen käsi - vaikkakin oma - tuottaisi minulle happy endin. Liian homoa. Ei mitään homoja vastaan, mutta en viitsi itse homoilla.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui, että rapsi (ja rapsinsiemen) on myrkkyä koirille.

 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Avautui, että rapsi (ja rapsinsiemen) on myrkkyä koirille.

Avautui, että rapsi englanniksi kuulostaa todella pahaenteiseltä, jopa sairaalta.


E
Rapsinsiemen -> rapsi
 
Viimeksi muokattu:

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Avautui, että suomen kielen sana "rapsi", tulee tuosta "rapeseed" nimestä. Tai mahdollisesti jostain ruotsin kielen versiosta. Onko "rypsi" sitten englanniksi "rypeseed"?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vähiin käy ennenkuin loppuu eli pikkuhiljaa Juhannusta kohti...
 

Liitteet

  • IMG_20220513_125958.jpg
    IMG_20220513_125958.jpg
    670,1 KB · kertaa luettu: 93

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hiljaa hyvä tulee. Tämä asia avautui tänään.

Kävin tänään näöntarkastuksessa, sillä Kela on myöntänyt minulle maksusitoumuksen uusien rillien hankintaa varten, koska olen käyttänyt samoja rillejä vuodesta 2010 lähtien. Edellisestä näöntarkastuksesta oli vierähtänyt seitsemän vuotta, joten odotin jonkinlaista muutosta näkökyvyssä enkä joutunut pettymään.

Paremmin näkevän silmän tarkkuus oli - 6.0. Aiempia lukema oli - 6.25.
Huonommin näkevän silmän tarkkuus puolestaan - 6.25 aiemman lukeman ollessa - 6,75. Siitä on ainakin 30 vuotta, kun näkökykyni on ollut näin hyvä.

Mä hommasin uudet rillit tuossa viime kesänä. Edelliset sain armeijassa vuonna 1996. Eli ihan hyvin kestivät ja toimivat, mutta lopulta lahosivat melkein suoraan päähän.

Aattelin myös että on kai se näkö nyt reilussa parissakymmenessä vuodessa taas huonontunut, mutta 0.25 tuli muutosta molempiin linsseihin. Kunhan uusien lasien aiheuttamasta sekavuustilasta oli vähitellen selvinnyt, huomasin että aika lailla muuttuu maailma näinkin pienillä korjauksilla. Näkee taas vähän kauemmaksikin ihan normaalisti.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Richard Dean Anderson a.k.a. 'Angus MacGyver' löytyy Eliteprospectista.
Muistaakseni jääkiekko oli esillä sarjassakin silloin tällöin.
Kämpässä oli lätkävarusteita ja taisi herra käydä pelailemassakin jollain höntsävuorolla.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Muistaakseni jääkiekko oli esillä sarjassakin silloin tällöin.
Kämpässä oli lätkävarusteita ja taisi herra käydä pelailemassakin jollain höntsävuorolla.
On useissa jaksoissa. Esillä on mm. paitoja ja mailoja sekä päässä NHL-lippiksiä. Pelaamisen lisäksi MacGyver valmentaakin jääkiekkojoukkuetta jossain jaksossa.

Eräässä jaksossa taas tehdään lähtöä Los Angeles Kingsin ja Edmonton Oilersin väliseen otteluun, mutta terrosistit pilaavat sen ilon.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Avautui, että suomen kielen sana "rapsi", tulee tuosta "rapeseed" nimestä. Tai mahdollisesti jostain ruotsin kielen versiosta. Onko "rypsi" sitten englanniksi "rypeseed"?
Ei. Se on rapeseed myöskin kun kyseessä on suunnilleen sama kasvi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
NHL:ssä on yksi veljespari joiden olemassaoloa en tajunnut ennen tätä päivää. Jayson ja Jaycob Megna. Tämä avautui minulle kun katsoin USA:n tekemiä maaleja Latviaa vastaan. Siellä oli Sam Lafferty tehnyt maalin ja syöttäjänä oli Jaycob Megna. Muistelin että molemmat ovat pelanneet Pittsburghissa niin menin katsomaan Eliteprospectista herran entisiä seuroja. Kuinka yllättynyt olinkaan kun se tarjosi nimellä Megna kahta eri pelaajaa joista molemmat ovat päätyneet NHL:ään. Ja molemmat ovat niin merkityksettömiä pelaajia, etten edes tajunnut että heitä on kaksi.


 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mä hommasin uudet rillit tuossa viime kesänä. Edelliset sain armeijassa vuonna 1996. Eli ihan hyvin kestivät ja toimivat, mutta lopulta lahosivat melkein suoraan päähän.

Aattelin myös että on kai se näkö nyt reilussa parissakymmenessä vuodessa taas huonontunut, mutta 0.25 tuli muutosta molempiin linsseihin. Kunhan uusien lasien aiheuttamasta sekavuustilasta oli vähitellen selvinnyt, huomasin että aika lailla muuttuu maailma näinkin pienillä korjauksilla. Näkee taas vähän kauemmaksikin ihan normaalisti.
25 vuotta samoilla rilleillä on kyllä aika kova suoritus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös