Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 886 558
  • 34 596

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tätäkö tämä työmatkustaminen olikin? Silmät ristissä puku päälle, taksiin, lentokentälle ja todennäköisesti monta kuppia kahvia.
Oisin voinut olla ilman. No, Köpis on hima mesta.

Suosikkijoukkue
Porin Ässät
K

Kiekkokatsoja

Mietin tässä joku päivä, että mitä Marko Jantunen tekee nykyään. Nyt mulle avautui, että hänhän on nykyään reissumies.

*linkki IL:n uutiseen, jossa kerrotaan uudistuvasta Reissumies-pussukasta.
Markolla on siinä reissussa mukanaan pari kansainvälistä kaveria. Tosin heräsi ajatus, että kavereille ei todennäköisesti reissumies, siis leipä, niin maistuisi.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Markolla on siinä reissussa mukanaan pari kansainvälistä kaveria. Tosin heräsi ajatus, että kavereille ei todennäköisesti reissumies, siis leipä, niin maistuisi.
Onpa kummallinen ajatus, eiköhän ruisleipä maistu muillekin kuin kantasuomalaisille, siinä missä sullekin varmaan menee riisi tai spaghetti.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Avautui, että minulla ei ole aavistustakaan, minkälainen kuva Reissumies-pussissa on aikaisemmin ollut. Tuskin olisin huomannut, jos tuotteen nimeksi olisi muutettu Reissunais.
Ostin kerran vahingossa Reissumies-kauraleipää, kun sellaista oli kauppoihin tullut. Ostan joskus vieläkin, jos siinä on -30%.

K

Kiekkokatsoja

Onpa kummallinen ajatus, eiköhän ruisleipä maistu muillekin kuin kantasuomalaisille, siinä missä sullekin varmaan menee riisi tai spaghetti.
Avautui, että ehkäpä et ymmärtänyt kirjoitusta.
Kyllähän he reissumiehestä varmaankin tykkäävät. Ja mulle käy nuo mainitsemasi riisi ja spagetti.

K

Kiekkokatsoja

Kytketään starttikaapelit nänneihin?
En kerro.
Mutta josko kysymykseesi vihjevastaus, niin reissumies tarkoittanee kahta eri asiaa. Leipää ja henkilöä.

Niin, tuskin kirjoitettuihin asioihin tulee suhtautua vakavasti. Sanoja ja höpinää palstalla.

Avautui, että ulkona on niin pimeää, että hämäräkytkin laittoi päälle ulkovalot.

Suosikkijoukkue
En kerro.
Mutta josko kysymykseesi vihjevastaus, niin reissumies tarkoittanee kahta eri asiaa. Leipää ja henkilöä.

Niin, tuskin kirjoitettuihin asioihin tulee suhtautua vakavasti. Sanoja ja höpinää palstalla.

Avautui, että ulkona on niin pimeää, että hämäräkytkin laittoi päälle ulkovalot.
Eihän siinä, mun hämäräkytkin ei vieläkään sytytä valoja, vihjeestä huolimatta. Jääköön tämä nyt sitten osaltani avautumatta.

K

Kiekkokatsoja

Eihän siinä, mun hämäräkytkin ei vieläkään sytytä valoja, vihjeestä huolimatta. Jääköön tämä nyt sitten osaltani avautumatta.
Avautui, että aika yleistä tuo on ollut, kun olen asioihin "piilokirjoitusta" laittanut. Tälläkertaa huonompaa, joskus parempaa.

Joskus tehnyt mieli kysyä, että oletkos hanhen selässä muuttomatkalla, kuten nimimerkkisi piirretyssä?

Avautui myös se, että on tihkusadetta. Ja laiskana taidan jättää ilta ulkoilun väliin.
Kylläpä on pimeää, joten varovasti siellä, jos ulkoilette. Tai ajatte autoa.

Suosikkijoukkue
Avautui, että aika yleistä tuo on ollut, kun olen asioihin "piilokirjoitusta" laittanut. Tälläkertaa huonompaa, joskus parempaa.

Joskus tehnyt mieli kysyä, että oletkos hanhen selässä muuttomatkalla, kuten nimimerkkisi piirretyssä?

Avautui myös se, että on tihkusadetta. Ja laiskana taidan jättää ilta ulkoilun väliin.
Kylläpä on pimeää, joten varovasti siellä, jos ulkoiletta. Tai ajatte autoa.
Teksti voi tosiaan olla hankalampi tulkita, varsinkaan kun ei tunne toista mitenkään.

Se oli Nils kuka matkusteli hanhella, mulla menee enemmän niin, että joku pikemminkin kaakattaa mun niskassa.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
- Sarjajohtaja TPS on tehnyt vähemmän maaleja kuin sarjajumbo Ässät.
- Sarjajohtaja TPS on tehnyt 2. vähiten maaleja koko SM-liigassa, vain 2.17 kpl/ottelu.
- Sarjajohtaja TPS:n paras pistemies on pistepörssin 48.

Viimeksi muokattu:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
- Sarjajohtaja TPS on tehnyt 2. vähiten maaleja koko SM-liigassa, vain 2.17 kpl/ottelu.
Taitaa olla kohtalaisen hyvä veskari heillä.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Naamapalmu ja facepalm on sama asia. Ajoittain huomannut naamapalmun ja aina ajatellut sen sarjakuvana.

Jos naamapalmu olisi sarjakuva, niin sen sarjakuvan täytyisi olla Pöyrööt.

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Ja teki tänään 2 maalia eli tilastot huonontuivat taas. Tappiosta huolimatta jatkaa kärjessä edelleen.

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
En kerro.

Avautui että nykyinen Reissumies on sontaa. Ei maistu samalle kuin ennen eikä leivän leikkauskaan ole samanlainen kuin ennen. Ennen kun leivän avasi, se oli sellainen reivityn näköinen ja pinta oli rosoinen. Nykyään se on kuin jollain kuumalla langalla leikattu, sileä ja persoonaton.
Lidlin "kopio" samasta leivästä on muuten todella paljon parempaa. Suosittelen.

Suosikkijoukkue
Tappara
Laika koira oli ensimmäinen koira avaruudessa, joo joo. Mutta mulle selvisi vasta eilen että se kuoli Sputnikkiinsa jo 5-7 tunnin jälkeen laukaisusta ilmeisesti kuumuuteen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy