Markolla on siinä reissussa mukanaan pari kansainvälistä kaveria. Tosin heräsi ajatus, että kavereille ei todennäköisesti reissumies, siis leipä, niin maistuisi.Mietin tässä joku päivä, että mitä Marko Jantunen tekee nykyään. Nyt mulle avautui, että hänhän on nykyään reissumies.
Kuvat: Legendaarinen Reissumies muuttui täysin – tältä näyttävät uudet paketit
Reissumies pyrkii laajentamaan mieskuvaansa.www.iltalehti.fi
*linkki IL:n uutiseen, jossa kerrotaan uudistuvasta Reissumies-pussukasta.
Onpa kummallinen ajatus, eiköhän ruisleipä maistu muillekin kuin kantasuomalaisille, siinä missä sullekin varmaan menee riisi tai spaghetti.Markolla on siinä reissussa mukanaan pari kansainvälistä kaveria. Tosin heräsi ajatus, että kavereille ei todennäköisesti reissumies, siis leipä, niin maistuisi.
Avautui, että ehkäpä et ymmärtänyt kirjoitusta.Onpa kummallinen ajatus, eiköhän ruisleipä maistu muillekin kuin kantasuomalaisille, siinä missä sullekin varmaan menee riisi tai spaghetti.
Ilmeisesti en, väännä ihmeessä rautalangasta jos vaan viitsit.Avautui, että ehkäpä et ymmärtänyt kirjoitusta.
Kyllähän he reissumiehestä varmaankin tykkäävät. Ja mulle käy nuo mainitsemasi riisi ja spagetti.
Tiedätkö muuten, että miten pidetään uteliasta jännityksessä?Ilmeisesti en, väännä ihmeessä rautalangasta jos vaan viitsit.
Kytketään starttikaapelit nänneihin?Tiedätkö muuten, että miten pidetään uteliasta jännityksessä?
En kerro.Kytketään starttikaapelit nänneihin?
Eihän siinä, mun hämäräkytkin ei vieläkään sytytä valoja, vihjeestä huolimatta. Jääköön tämä nyt sitten osaltani avautumatta.En kerro.
Mutta josko kysymykseesi vihjevastaus, niin reissumies tarkoittanee kahta eri asiaa. Leipää ja henkilöä.
Niin, tuskin kirjoitettuihin asioihin tulee suhtautua vakavasti. Sanoja ja höpinää palstalla.
Avautui, että ulkona on niin pimeää, että hämäräkytkin laittoi päälle ulkovalot.
Avautui, että aika yleistä tuo on ollut, kun olen asioihin "piilokirjoitusta" laittanut. Tälläkertaa huonompaa, joskus parempaa.Eihän siinä, mun hämäräkytkin ei vieläkään sytytä valoja, vihjeestä huolimatta. Jääköön tämä nyt sitten osaltani avautumatta.
Teksti voi tosiaan olla hankalampi tulkita, varsinkaan kun ei tunne toista mitenkään.Avautui, että aika yleistä tuo on ollut, kun olen asioihin "piilokirjoitusta" laittanut. Tälläkertaa huonompaa, joskus parempaa.
Joskus tehnyt mieli kysyä, että oletkos hanhen selässä muuttomatkalla, kuten nimimerkkisi piirretyssä?
Avautui myös se, että on tihkusadetta. Ja laiskana taidan jättää ilta ulkoilun väliin.
Kylläpä on pimeää, joten varovasti siellä, jos ulkoiletta. Tai ajatte autoa.
Taitaa olla kohtalaisen hyvä veskari heillä.- Sarjajohtaja TPS on tehnyt vähemmän maaleja kuin sarjajumbo Ässät.
- Sarjajohtaja TPS on tehnyt 2. vähiten maaleja koko SM-liigassa, vain 2.17 kpl/ottelu.
- Sarjajohtaja TPS:n paras pistemies on pistepörssin 48.
Taitaa olla kohtalaisen hyvä veskari heillä.
I love the smell of naamapalmu in the morning.Naamapalmu ja facepalm on sama asia. Ajoittain huomannut naamapalmun ja aina ajatellut sen sarjakuvana.
Naamapalmu ja facepalm on sama asia. Ajoittain huomannut naamapalmun ja aina ajatellut sen sarjakuvana.
Onko samaan aikaan kikkeli takamuksessa?mulla menee enemmän niin, että joku pikemminkin kaakattaa mun niskassa.
En oo hirveesti kysellyt, se voi tietty se kaakatus johtua hyvinkin siitä, että niillä on pippeli pyllyssä.Onko samaan aikaan kikkeli takamuksessa?
Ja teki tänään 2 maalia eli tilastot huonontuivat taas. Tappiosta huolimatta jatkaa kärjessä edelleen.- Sarjajohtaja TPS on tehnyt vähemmän maaleja kuin sarjajumbo Ässät.
- Sarjajohtaja TPS on tehnyt 2. vähiten maaleja koko SM-liigassa, vain 2.17 kpl/ottelu.
- Sarjajohtaja TPS:n paras pistemies on pistepörssin 48.
Avautui että nykyinen Reissumies on sontaa. Ei maistu samalle kuin ennen eikä leivän leikkauskaan ole samanlainen kuin ennen. Ennen kun leivän avasi, se oli sellainen reivityn näköinen ja pinta oli rosoinen. Nykyään se on kuin jollain kuumalla langalla leikattu, sileä ja persoonaton.En kerro.
Mutta josko kysymykseesi vihjevastaus, niin reissumies tarkoittanee kahta eri asiaa. Leipää ja henkilöä.
Niin, tuskin kirjoitettuihin asioihin tulee suhtautua vakavasti. Sanoja ja höpinää palstalla.
Avautui, että ulkona on niin pimeää, että hämäräkytkin laittoi päälle ulkovalot.