Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 678 620
  • 33 831

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olin tuossa 1987 valmistuneessa toimistorakennuksessa töissä 13 vuotta ja tunnen sen jokaikisen kolkan, kaikki maanalaiset kerrokset VIP-saunoineen ja uima-altaineen.

Sittemminhän se muunnettiin kauppakeskukseksi, joka oli kyllä todella hämmentävää. Kävin joskus "omassa työhuoneessani" ja siinä oli kahvila.

Mutta missä välissä sinne on ehtinyt hotellitoimintaa tulla?

Ei kai milloinkaan. Tarkoitan aikoinaan Amerin käytössä olleita sviittejä, joissa esim. ulkomailla työskentelevät amerilaiset yöpyivät Helsingissä ollessaan. Ne ovat siinä nykyisen 247-kuntosalin yläpuolella.

Pohjakuva
 
Viimeksi muokattu:

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Twitteristä opittu: jos nainen, jolla on penis, on turn off, olet transfobinen.
Tämä fakta pitää sinunkin niellä, koska sinua parempi ihminen on Twitterissä näin päättänyt. Jos pippelityttö on värikartan mukaan tummempi kuin kalanmaha, olet lisäksi rasisti.
 

axe

Jäsen
Tämä fakta pitää sinunkin niellä, koska sinua parempi ihminen on Twitterissä näin päättänyt. Jos pippelityttö on värikartan mukaan tummempi kuin kalanmaha, olet lisäksi rasisti.

Mutta ethän sää ihonväriisi rakennettua rasistisuuttasi pääse pakoon, vaikka kuinka tykkäisit siitä tummemmasta, ihmisen eksotisointia vähintään harjoitat, jos muun kuin itsesi värisestä tykkäät.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Twitteristä opittu: jos nainen, jolla on penis, on turn off, olet transfobinen.
Vähänpäs ne sitten siellä Twitterissä mistään tietävät!
Jos naisella on kulli jalkojen välissä kiinteästi, ei vain käymässä, se on kyllä mies eikä nainen. Lisäksi semmoiset miehet, jotka teeskentelevät/haluavat olla naisia, ovat vahvasti ja peruuntumattomasti turn off... ja normihomot kans...
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos naisella on kulli jalkojen välissä kiinteästi, ei vain käymässä, se on kyllä mies eikä nainen. Lisäksi semmoiset miehet, jotka teeskentelevät/haluavat olla naisia, ovat vahvasti ja peruuntumattomasti turn off... ja normihomot kans...

Joku kirjoitti, että "minun todellisuudessani jos naisella on mela, olemme kajakin kyydissä".

Tunnustan että naurahdin ääneen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tätäkö tämä työmatkustaminen olikin? Silmät ristissä puku päälle, taksiin, lentokentälle ja todennäköisesti monta kuppia kahvia.
Oisin voinut olla ilman. No, Köpis on hima mesta.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
K

Kiekkokatsoja

Mietin tässä joku päivä, että mitä Marko Jantunen tekee nykyään. Nyt mulle avautui, että hänhän on nykyään reissumies.


*linkki IL:n uutiseen, jossa kerrotaan uudistuvasta Reissumies-pussukasta.
Markolla on siinä reissussa mukanaan pari kansainvälistä kaveria. Tosin heräsi ajatus, että kavereille ei todennäköisesti reissumies, siis leipä, niin maistuisi.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Markolla on siinä reissussa mukanaan pari kansainvälistä kaveria. Tosin heräsi ajatus, että kavereille ei todennäköisesti reissumies, siis leipä, niin maistuisi.
Onpa kummallinen ajatus, eiköhän ruisleipä maistu muillekin kuin kantasuomalaisille, siinä missä sullekin varmaan menee riisi tai spaghetti.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Avautui, että minulla ei ole aavistustakaan, minkälainen kuva Reissumies-pussissa on aikaisemmin ollut. Tuskin olisin huomannut, jos tuotteen nimeksi olisi muutettu Reissunais.
Ostin kerran vahingossa Reissumies-kauraleipää, kun sellaista oli kauppoihin tullut. Ostan joskus vieläkin, jos siinä on -30%.
 
K

Kiekkokatsoja

Onpa kummallinen ajatus, eiköhän ruisleipä maistu muillekin kuin kantasuomalaisille, siinä missä sullekin varmaan menee riisi tai spaghetti.
Avautui, että ehkäpä et ymmärtänyt kirjoitusta.
Kyllähän he reissumiehestä varmaankin tykkäävät. Ja mulle käy nuo mainitsemasi riisi ja spagetti.
 
K

Kiekkokatsoja

Kytketään starttikaapelit nänneihin?
En kerro.
Mutta josko kysymykseesi vihjevastaus, niin reissumies tarkoittanee kahta eri asiaa. Leipää ja henkilöä.

Niin, tuskin kirjoitettuihin asioihin tulee suhtautua vakavasti. Sanoja ja höpinää palstalla.

Avautui, että ulkona on niin pimeää, että hämäräkytkin laittoi päälle ulkovalot.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
En kerro.
Mutta josko kysymykseesi vihjevastaus, niin reissumies tarkoittanee kahta eri asiaa. Leipää ja henkilöä.

Niin, tuskin kirjoitettuihin asioihin tulee suhtautua vakavasti. Sanoja ja höpinää palstalla.

Avautui, että ulkona on niin pimeää, että hämäräkytkin laittoi päälle ulkovalot.
Eihän siinä, mun hämäräkytkin ei vieläkään sytytä valoja, vihjeestä huolimatta. Jääköön tämä nyt sitten osaltani avautumatta.
 
K

Kiekkokatsoja

Eihän siinä, mun hämäräkytkin ei vieläkään sytytä valoja, vihjeestä huolimatta. Jääköön tämä nyt sitten osaltani avautumatta.
Avautui, että aika yleistä tuo on ollut, kun olen asioihin "piilokirjoitusta" laittanut. Tälläkertaa huonompaa, joskus parempaa.

Joskus tehnyt mieli kysyä, että oletkos hanhen selässä muuttomatkalla, kuten nimimerkkisi piirretyssä?

Avautui myös se, että on tihkusadetta. Ja laiskana taidan jättää ilta ulkoilun väliin.
Kylläpä on pimeää, joten varovasti siellä, jos ulkoilette. Tai ajatte autoa.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Avautui, että aika yleistä tuo on ollut, kun olen asioihin "piilokirjoitusta" laittanut. Tälläkertaa huonompaa, joskus parempaa.

Joskus tehnyt mieli kysyä, että oletkos hanhen selässä muuttomatkalla, kuten nimimerkkisi piirretyssä?

Avautui myös se, että on tihkusadetta. Ja laiskana taidan jättää ilta ulkoilun väliin.
Kylläpä on pimeää, joten varovasti siellä, jos ulkoiletta. Tai ajatte autoa.
Teksti voi tosiaan olla hankalampi tulkita, varsinkaan kun ei tunne toista mitenkään.

Se oli Nils kuka matkusteli hanhella, mulla menee enemmän niin, että joku pikemminkin kaakattaa mun niskassa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
- Sarjajohtaja TPS on tehnyt vähemmän maaleja kuin sarjajumbo Ässät.
- Sarjajohtaja TPS on tehnyt 2. vähiten maaleja koko SM-liigassa, vain 2.17 kpl/ottelu.
- Sarjajohtaja TPS:n paras pistemies on pistepörssin 48.
 
Viimeksi muokattu:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
- Sarjajohtaja TPS on tehnyt vähemmän maaleja kuin sarjajumbo Ässät.
- Sarjajohtaja TPS on tehnyt 2. vähiten maaleja koko SM-liigassa, vain 2.17 kpl/ottelu.
- Sarjajohtaja TPS:n paras pistemies on pistepörssin 48.
Taitaa olla kohtalaisen hyvä veskari heillä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Naamapalmu ja facepalm on sama asia. Ajoittain huomannut naamapalmun ja aina ajatellut sen sarjakuvana.

Jos naamapalmu olisi sarjakuva, niin sen sarjakuvan täytyisi olla Pöyrööt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös