Jonnet ei muista kuinka Zero Nine voitti Levyraadin kappaleellan Down The LineNever Stop Running oli Hittimittarissa. Hyvä biisi. Tämä "avautui" minulle jo lähemmäs 40 vuotta sitten.
Jonnet ei muista kuinka Zero Nine voitti Levyraadin kappaleellan Down The LineNever Stop Running oli Hittimittarissa. Hyvä biisi. Tämä "avautui" minulle jo lähemmäs 40 vuotta sitten.
Tätäkään en tiennyt että esiintyvät vieläkin, mutta ilmeisesti olivat 80 luvulla todella suosittuja Suomessa ja lähellä myös kansainvälistä läpimurtoa.Zero Nine esiintyi viimeksi menneenä kesänä mm. Rock In the City festareilla Joensuussa...
Tätäkään en tiennyt että esiintyvät vieläkin, mutta ilmeisesti olivat 80 luvulla todella suosittuja Suomessa ja lähellä myös kansainvälistä läpimurtoa.
Mötley Crüe ei soinut tuossa kyseisessä ohjelmassa. Tein hieman tutkimustyötä ja mainittujen lisäksi mukana oli ilmeisesti Van Halenin Jump. Itsellä tästä ei ole kyllä muistikuvaa, mutta siitä olen varma että Mötiköitä ei nähty.Laittaisin tuohon hevipakettiin vielä Mötley Crüen Looks That Killin. Muistan vaan kun lopuksi Salmelainen meni peruukki päässä ja kädessä samanlainen soihtu kuin em. videossa puhelinkoppiin ja soitti äidilleen ettei tule ihan vielä kotiin. Soihdusta kauhee savu kopissa ja Salmelainen puhelimeen, että "eää, emmä enää polta".
Mötley Crüe ei soinut tuossa kyseisessä ohjelmassa.
Tuossa suht tuore haastatelu Kepa Salmirinteestä 60v juhlien tiimoilta. Tarinaa myös 80-luvun rock-tähteydestä ja siitä oliko silloin edes realistisia mahdollisuuksia päästä breikkaamaan ulkomailla. Suomessa kyllä suosittu bändi aikanaan ja kuten tästäkin ketjusta saa lukea niin edelleen nauttii suosiota mikä on pelkästään hyvä asia. Pariin kertaa ainakin tuli nähtyä livenä 80-luvun loppupuoliskolla Hard Rock Winter-tourin merkeissä. Siihen pakettiin kuului kyllä koko Suomi-rockin kerma tuohon aikaan. Ekana vuonna -87 mukana oli Zero Nine, Peer Günt sekä Backsliders ja seuraavana vuonna Backslidersin korvasi muuan nouseva kyky nimeltä Stone... Kevyesti kyllä harmittaa ettei kesällä pääsyt muiden kuvioiden takia tuonne Joensuuhun 09:a katsomaan...Tätäkään en tiennyt että esiintyvät vieläkin, mutta ilmeisesti olivat 80 luvulla todella suosittuja Suomessa ja lähellä myös kansainvälistä läpimurtoa.
Mötley Crüe ei soinut tuossa kyseisessä ohjelmassa. Tein hieman tutkimustyötä ja mainittujen lisäksi mukana oli ilmeisesti Van Halenin Jump. Itsellä tästä ei ole kyllä muistikuvaa, mutta siitä olen varma että Mötiköitä ei nähty.
Tässä klippi ohjelmasta, harmi ettei musavidoita löydy.
Seuraavaksi hankit eli etsit Spotifysta Zero Ninen Intrigue-levyn ja kuuntelet sata kertaa ja toteat parhaimmaksi kotimaiseksi levyksi niinku ikinä.
Tässä Politiikka Suomea katsoessa avautui se että minä olin Stubbin kanssa samaan aikaan Levillä. Eli kun Kanerva sai potkut ja Stubbista tuli ulkoministeri. Stubb kertoi olleensa Levillä kun Kataiselta tuli puhelua ja minä katsoin uutislähetystä Levillä kun Katainen ilmoitti asiasta.
Heh, luin tämän viestin joku aika sitten ja nyt katsoin facea niin siellä tällainen: " Välillä odottaa kotiin tullessa Kouvolan Sanomat eteisessä markkinoimistarkoituksessa, vaikka paperilehdet jäävät miulta aina tilaamatta. Tänään odotti ovella sitten tämä (kuva Maaseudun Tulevaisuudesta). Kiva kun repertuaari laajenee. "Meinasin jo kirjoittaa ihmettelyketjuun, kun postilaatikostani löytyi hirmu paksu Maaseudun Tulevaisuus. Tuskin kukaan citynaapureistakaan nimittäin sitä tilaa, vaikka varttunutta väestöä korttelissa asuukin. Mutta olipa sama lehti jaettu muillekin, eli on ollut jossain peittojakelussa.
Mutta samalla avautui taas kerran, että konservatismi ja muutosten vastustaminen on tyhmää. Kyllä vähän nenääni nyrpistin, kun Helsingin Sanomat (ja monet muutkin) siirtyivät taannoin broadsheetista tabloid-kokoon. No, Maaseudun Tulevaisuus ilmestyy näköjään perinteisessä sanomalehtikoossa.
Kyllähän tuosta ihan nostalginen fiilis tuli, mutta samalla taas muisti kuinka hankala tuollaista isoa julkaisua on lukea.
Itse olin tuossa 1987 valmistuneessa toimistorakennuksessa töissä 13 vuotta ja tunnen sen jokaikisen kolkan, kaikki maanalaiset kerrokset VIP-saunoineen ja uima-altaineen.Amerin talon entisistä sviiteistä on tehty asuntoja.
Itse olin tuossa 1987 valmistuneessa toimistorakennuksessa töissä 13 vuotta ja tunnen sen jokaikisen kolkan, kaikki maanalaiset kerrokset VIP-saunoineen ja uima-altaineen.
Sittemminhän se muunnettiin kauppakeskukseksi, joka oli kyllä todella hämmentävää. Kävin joskus "omassa työhuoneessani" ja siinä oli kahvila.
Mutta missä välissä sinne on ehtinyt hotellitoimintaa tulla?
Tämä fakta pitää sinunkin niellä, koska sinua parempi ihminen on Twitterissä näin päättänyt. Jos pippelityttö on värikartan mukaan tummempi kuin kalanmaha, olet lisäksi rasisti.Twitteristä opittu: jos nainen, jolla on penis, on turn off, olet transfobinen.
Tämä fakta pitää sinunkin niellä, koska sinua parempi ihminen on Twitterissä näin päättänyt. Jos pippelityttö on värikartan mukaan tummempi kuin kalanmaha, olet lisäksi rasisti.
Vähänpäs ne sitten siellä Twitterissä mistään tietävät!Twitteristä opittu: jos nainen, jolla on penis, on turn off, olet transfobinen.
Jos naisella on kulli jalkojen välissä kiinteästi, ei vain käymässä, se on kyllä mies eikä nainen. Lisäksi semmoiset miehet, jotka teeskentelevät/haluavat olla naisia, ovat vahvasti ja peruuntumattomasti turn off... ja normihomot kans...