Miten salpaa kierretään? Sen jo olen oppinut miten konjakkia leikataan...Päijät-Hämeen jätehuolto on nyt Salpakierto. Nimi kuvaa (kuulemma) nyt paremmin heidän toimintaansa.
Miten salpaa kierretään? Sen jo olen oppinut miten konjakkia leikataan...Päijät-Hämeen jätehuolto on nyt Salpakierto. Nimi kuvaa (kuulemma) nyt paremmin heidän toimintaansa.
Siinäpä kysymys, Neuvostoliitolta jäi esimerkiksi sen verran tämän pohdinta auki kesällä -44 että (toki pieneltä) osaltaan vaikutti painopisteen siirtämiseen Suomenlahden eteläpuolelle.Miten salpaa kierretään? Sen jo olen oppinut miten konjakkia leikataan...
No ei. Messier halusi nimetä ja numeroida itsensä Markin mukaan jo etukäteen.Avautui, että miksi Mark Messier halusi pelata numerolla 10:
Messier 10 – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Pitäs varmaan kokeilla tuota kaverin lattiaa kun tuo oma sänky on niin tuttu.Välillä on kiva nukkua omassa sängyssä. Koittakaapa joskus. Siis jos viikko mennyt jossain frendien lattioilla tms.
En suosittele. Selkä tulee kipeeksi. Toki riippuu patjasta, mutta lähtökohtaisesti lattia parempi.Välillä on kiva nukkua omassa sängyssä. Koittakaapa joskus. Siis jos viikko mennyt jossain frendien lattioilla tms.
Se muuten pitää paikkaansa, että jos meet nukkuun kengät jalassa, niin aamulla on yleensä pää kipee.En suosittele. Selkä tulee kipeeksi. Toki riippuu patjasta, mutta lähtökohtaisesti lattia parempi.
Se muuten pitää paikkaansa, että jos meet nukkuun kengät jalassa, niin aamulla on yleensä pää kipee.
Vielä pahempi on jos kengät on pöllitty ja pää silti kipee.Se muuten pitää paikkaansa, että jos meet nukkuun kengät jalassa, niin aamulla on yleensä pää kipee.
Satakunnassa pyörii silmät tällä hetkellä kuin hedelmäpelissä. ”Mikä ihmeen kuka? Ketä oikeesti käyttää sanaa kuka?”Itselle avautui eilen, että sanan kuka taivutusmuodot(kutka,kuiden,kunka jne.) lukeutuu niihin joita kukaan ei käytä.
Poikani on moisen uhriksi luurissa joutunut. Ei ollut herännyt, vaikka vartiotorni kaatuikin.Jehovan todistajat näemmä soittelee nykyään ovikellon pimputtelun sijaan. Onhan toi nyt ihan vitun perseestä häiritä ihmisten elämää tuollakin tavalla.
Tuu Lohjalle ryyppäämään. Pääset eroon naapurista ja palju toimii kaikkeen.Avautui se, että menee vähän huonosti mulla. Tekisi mieli vetää naapuria turpaan, mutta kun en voi. Joo joo ja lässyn lässyn. Te ette tiedä tilannetta. Nyt olen ryypännyt neljä päivää ja vedän kamalla itseäni huonoon kuntoon etten tekisi mitään.
Jehovan todistajat näemmä soittelee nykyään ovikellon pimputtelun sijaan. Onhan toi nyt ihan vitun perseestä häiritä ihmisten elämää tuollakin tavalla.