Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 718 261
  • 33 934

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Taulut on vinossa. Täytyy huomenna suoristaa. Kukahan niitä on töninyt?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minulle avautui juuri Tamin uusimman elämäkerran ensimmäinen aukeama. Siellä on Mari Tammisen rakkaudentunnustus Juhanille.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Teillä on talon perustukset antanu periksi ja sen seurauksena taulut menny vinoon. Ei niitä tönitty ole.
Mielikuvitus olennot, jotka ovat saaneet fyysisen olomuodon.
Olisiko maapallon pyörimisnopeus muuttunut ja lisääntynyt ilmanvastus vinksautti taulut vinoon?
Ihan hyviä ehdotuksia nuokin... Mutta ei keskitytä nyt syyllisten etsimiseen vaan korjataan tilanne ja jatketaan eteenpäin.

Ja kotitontuille terveisiä että jos vielä laitette ne taulut vinoon niin liimaan ne seinään niin eipä niitä enää vinoon saa... Siitäs saitte, läl-läl-lää!
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Satakunnan Kansan kertomaa:

"Lähes kaikissa Suomen kunnissa on enemmän nuoria miehiä kuin nuoria naisia. Merikarvialla joka viides nuori mies on vaarassa jäädä yksin."

Minä, 19-vuotias sinkku:

haha I'm in danger
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Satakunnan Kansan kertomaa:

"Lähes kaikissa Suomen kunnissa on enemmän nuoria miehiä kuin nuoria naisia. Merikarvialla joka viides nuori mies on vaarassa jäädä yksin."

Minä, 19-vuotias sinkku:

haha I'm in danger

Käy hakemassa pillua Suomen rajojen (tai edes Porin) ulkopuolelta kun korona hellittää.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun laittaa läppäriin sivulle USB liittimeen kiinni jotain, niin sen härpäkkeen johdossa on USB-logo sillä puolella liitintä mikä tulee ylöspäin. En tiedä onko stanardi, mutta kaikki laturinjohdot, kamera ja muu sälä mikä on pöydällä noudattaa tuota.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tämä julkkisMyyrä on varmaan ensimmäinen ohjelma, josta olen tavannut kaksi osallistujaa. Wallun kanssa nyt on kuvakin omassa instassani, mutta Noora Karma oli joskus myös 15 ihmisen privabileissä esiintymässä. Toki Pippa Laukan voi melkein laskea mukaan, kun voitti järjestämäni Koronapuuma-kisan.
 

Glove

Jäsen
Tämä julkkisMyyrä on varmaan ensimmäinen ohjelma, josta olen tavannut kaksi osallistujaa. Wallun kanssa nyt on kuvakin omassa instassani, mutta Noora Karma oli joskus myös 15 ihmisen privabileissä esiintymässä. Toki Pippa Laukan voi melkein laskea mukaan, kun voitti järjestämäni Koronapuuma-kisan.
Enpä ole julkkismyyrästä kuullutkaan. Ja epäilen, että pärjään aivan hyvin vaikken koskaan kuulisikaa. Saati, että tietäisin, mikä se on.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Avautui että veli @Petros kertoo allekirjoituksessaan lähes identtiset specsit kuin edesmennyt Reichsführer Siitoin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Alkoholipitoisista hajuvesistä puhuttiin Eu de colognesta johdetulla nimellä kolina. Nyt tiedän mitä se kolina on josta Raptori "lauloi" kappaleessa Tehtään kvanttimezurit.

Joukko tehtaan työläisistä osti korin koskenkorvaa
joillakuilla taasen oli pullo pari kolinaa
toisille taas onnen tilan pilvi toi tai LSD




Aukesi että tuo kappale on ns.cover ja alkuperäinen on M.A. Nummisen Tehtaan vahtimestarit (tai sitten ei). Kappale löytyy ainakin Suomen talvisota 1939-40- yhtyeen albumilta Underground-Rock. Ja enempää en jaksanut kaivella asiaa.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Että Jussi Hakulisen tytär on Ellinoora Hakulinen, eli artsti Ellinoora. Ei sillä että kuuntelisin kummankaan musiikkia mutta oli silti sellainen wtf fiilis kun tuo aukesi IS:n jutusta tänään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Brian Cox (se näyttelijä) ei olekaan kuollut. Olin ihan varma että hänestä on aika jättänyt viimeisen parin vuoden aikana, mutta hengissä on vieläkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös