USB:n kytkeminenKun laittaa läppäriin sivulle USB liittimeen kiinni jotain, niin sen härpäkkeen johdossa on USB-logo sillä puolella liitintä mikä tulee ylöspäin. En tiedä onko stanardi, mutta kaikki laturinjohdot, kamera ja muu sälä mikä on pöydällä noudattaa tuota.
Ruoskin itseäni latureiden johdoilla, teen niistä sellaisen saunavihta-tyyppisen rankaisuvälineen.
Enpä ole julkkismyyrästä kuullutkaan. Ja epäilen, että pärjään aivan hyvin vaikken koskaan kuulisikaa. Saati, että tietäisin, mikä se on.Tämä julkkisMyyrä on varmaan ensimmäinen ohjelma, josta olen tavannut kaksi osallistujaa. Wallun kanssa nyt on kuvakin omassa instassani, mutta Noora Karma oli joskus myös 15 ihmisen privabileissä esiintymässä. Toki Pippa Laukan voi melkein laskea mukaan, kun voitti järjestämäni Koronapuuma-kisan.
Alkoholipitoisista hajuvesistä puhuttiin Eu de colognesta johdetulla nimellä kolina.
Että Jussi Hakulisen tytär on Ellinoora Hakulinen, eli artsti Ellinoora. Ei sillä että kuuntelisin kummankaan musiikkia mutta oli silti sellainen wtf fiilis kun tuo aukesi IS:n jutusta tänään.
Ensimkaudella ainakin liiton sarjoissa kokokaavosuojus on pakollinen alle 20-vuotialle. Saapa nähdä seuraako liiga perässä.Mestiksessä ei pidetä junnukypäriä päässä mutta Liigassa pidetään. Jännä.
Brian Cox (se näyttelijä) ei olekaan kuollut. Olin ihan varma että hänestä on aika jättänyt viimeisen parin vuoden aikana, mutta hengissä on vieläkin.
No sit oli kyl aika päin persettä kirjoitettu tai siis keltaisen lehdistön tapaan annettiin ymmärtää että ovat sukua. En nimittäin tiedä toista Ellinoora artistia. Tässä Iltalehden pätkä:No sitten aukesi kyllä väärin. Tai siis ei ainakaan ole tämä Ellinoora, eli Anni Ellinoora Leikas.
No sit oli kyl aika päin persettä kirjoitettu tai siis keltaisen lehdistön tapaan annettiin ymmärtää että ovat sukua. En nimittäin tiedä toista Ellinoora artistia. Tässä Iltalehden pätkä:
”Lisäsuolaa elämään tuovat omat lapset. Poika opiskelee poliittista historiaa ja Ellinoora-tytär jatkaa muusikkona isänsä jalanjäljissä.
– Olemme tehneet yhdessä duo-keikkojakin, Jussi kertoo.”
Helpostihan ne päivät selviää kun muistaa, että miesten 50 km kisan jälkeen on maanantai. Siitä vaan laskee taaksepäin Kisatapahtumia ja päiviä.Jaa, tänään on siis lauantai ja saunapäivä. Viikko lomaa miehen kanssa ei ole tehnyt hyvää minun aikakäsitykselle. Sitten kun siihen yhdistää sen että miehen lapsi oli täällä osan viikkoa (yleensä vkl:na) niin soppa on valmis. Päivät on ollut välillä vähän sekaisin...
Että @Sistis on avannut ketjun ”laadukasta asiakaspalvelua” vuonna 2002, Eli kirjoittaja on hyvinkin meritoitunut pitkän linjan Jatkoaikalainen.
Brittihovissa oli pelko, että Meghanin lapsesta tulee sopimattoman värinen. No nythän mulle avautui, että ne väittää Meghanin olevan musta.
Jaa, tänään on siis lauantai ja saunapäivä. Viikko lomaa miehen kanssa ei ole tehnyt hyvää minun aikakäsitykselle. Sitten kun siihen yhdistää sen että miehen lapsi oli täällä osan viikkoa (yleensä vkl:na) niin soppa on valmis. Päivät on ollut välillä vähän sekaisin...
Katselen tässä Stripes (1981) -leffaa ja vilkuilen samalla näyttelijöistä tietoja.
Mennyt multa ihan ohi, että Harold Ramis on kuollut.
Voihan kakka