Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 888 593
  • 34 590

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun laittaa läppäriin sivulle USB liittimeen kiinni jotain, niin sen härpäkkeen johdossa on USB-logo sillä puolella liitintä mikä tulee ylöspäin. En tiedä onko stanardi, mutta kaikki laturinjohdot, kamera ja muu sälä mikä on pöydällä noudattaa tuota.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tämä julkkisMyyrä on varmaan ensimmäinen ohjelma, josta olen tavannut kaksi osallistujaa. Wallun kanssa nyt on kuvakin omassa instassani, mutta Noora Karma oli joskus myös 15 ihmisen privabileissä esiintymässä. Toki Pippa Laukan voi melkein laskea mukaan, kun voitti järjestämäni Koronapuuma-kisan.

Glove

Jäsen
Tämä julkkisMyyrä on varmaan ensimmäinen ohjelma, josta olen tavannut kaksi osallistujaa. Wallun kanssa nyt on kuvakin omassa instassani, mutta Noora Karma oli joskus myös 15 ihmisen privabileissä esiintymässä. Toki Pippa Laukan voi melkein laskea mukaan, kun voitti järjestämäni Koronapuuma-kisan.
Enpä ole julkkismyyrästä kuullutkaan. Ja epäilen, että pärjään aivan hyvin vaikken koskaan kuulisikaa. Saati, että tietäisin, mikä se on.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Avautui että veli @Petros kertoo allekirjoituksessaan lähes identtiset specsit kuin edesmennyt Reichsführer Siitoin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Alkoholipitoisista hajuvesistä puhuttiin Eu de colognesta johdetulla nimellä kolina. Nyt tiedän mitä se kolina on josta Raptori "lauloi" kappaleessa Tehtään kvanttimezurit.

Joukko tehtaan työläisistä osti korin koskenkorvaa
joillakuilla taasen oli pullo pari kolinaa
toisille taas onnen tilan pilvi toi tai LSD

Aukesi että tuo kappale on ns.cover ja alkuperäinen on M.A. Nummisen Tehtaan vahtimestarit (tai sitten ei). Kappale löytyy ainakin Suomen talvisota 1939-40- yhtyeen albumilta Underground-Rock. Ja enempää en jaksanut kaivella asiaa.

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Että Jussi Hakulisen tytär on Ellinoora Hakulinen, eli artsti Ellinoora. Ei sillä että kuuntelisin kummankaan musiikkia mutta oli silti sellainen wtf fiilis kun tuo aukesi IS:n jutusta tänään.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Brian Cox (se näyttelijä) ei olekaan kuollut. Olin ihan varma että hänestä on aika jättänyt viimeisen parin vuoden aikana, mutta hengissä on vieläkin.

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
No sitten aukesi kyllä väärin. Tai siis ei ainakaan ole tämä Ellinoora, eli Anni Ellinoora Leikas.
No sit oli kyl aika päin persettä kirjoitettu tai siis keltaisen lehdistön tapaan annettiin ymmärtää että ovat sukua. En nimittäin tiedä toista Ellinoora artistia. Tässä Iltalehden pätkä:

”Lisäsuolaa elämään tuovat omat lapset. Poika opiskelee poliittista historiaa ja Ellinoora-tytär jatkaa muusikkona isänsä jalanjäljissä.

– Olemme tehneet yhdessä duo-keikkojakin, Jussi kertoo.”

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
No sit oli kyl aika päin persettä kirjoitettu tai siis keltaisen lehdistön tapaan annettiin ymmärtää että ovat sukua. En nimittäin tiedä toista Ellinoora artistia. Tässä Iltalehden pätkä:

”Lisäsuolaa elämään tuovat omat lapset. Poika opiskelee poliittista historiaa ja Ellinoora-tytär jatkaa muusikkona isänsä jalanjäljissä.

– Olemme tehneet yhdessä duo-keikkojakin, Jussi kertoo.”

No en kyllä itse tuosta saa millään mitään ihmeempää vihjausta tai edes huonoa kirjoittamista. Mainitaan tytär nimeltä kun varmaan Jussikin haluaa nimen tuoda esiin jos tyttären tavoitteena on muusikon uralla tunnettavuutta saada. Toisen lapsen nimeä ei mainita koska ei ole varmaankaan millään tavalla julkisuuden henkilö tai sinne pyrkivä. Eikös Ellinoora ole ihan normaali suomalainen nimi? Jos kyseessä olisi tuo tunnettu artisti nimeltään Ellinoora niin olisi varmaan mainittu "artistinimellä Ellinoora uraa tekevä/keikkaileva tytär" tjsp

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jaa, tänään on siis lauantai ja saunapäivä. Viikko lomaa miehen kanssa ei ole tehnyt hyvää minun aikakäsitykselle. Sitten kun siihen yhdistää sen että miehen lapsi oli täällä osan viikkoa (yleensä vkl:na) niin soppa on valmis. Päivät on ollut välillä vähän sekaisin...

Glove

Jäsen
Jaa, tänään on siis lauantai ja saunapäivä. Viikko lomaa miehen kanssa ei ole tehnyt hyvää minun aikakäsitykselle. Sitten kun siihen yhdistää sen että miehen lapsi oli täällä osan viikkoa (yleensä vkl:na) niin soppa on valmis. Päivät on ollut välillä vähän sekaisin...
Helpostihan ne päivät selviää kun muistaa, että miesten 50 km kisan jälkeen on maanantai. Siitä vaan laskee taaksepäin Kisatapahtumia ja päiviä.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Että @Sistis on avannut ketjun ”laadukasta asiakaspalvelua” vuonna 2002, Eli kirjoittaja on hyvinkin meritoitunut pitkän linjan Jatkoaikalainen.

Silloin olin nuori opiskelijapoika, joka luuli tietävänsä kaikesta kaiken, ja jolla oli vähän asiaa, mutta paljon sanottavaa. Nyt on ihan toisin, sillä en ole enää nuori opiskelijapoika. Mutta jotain pysyvääkin toki on...

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Brittihovissa oli pelko, että Meghanin lapsesta tulee sopimattoman värinen. No nythän mulle avautui, että ne väittää Meghanin olevan musta.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Brittihovissa oli pelko, että Meghanin lapsesta tulee sopimattoman värinen. No nythän mulle avautui, että ne väittää Meghanin olevan musta.

Siinäpä kuva Meghanista vanhempineen. Voi kukin tehdä omat johtopäätöksensä.

Liitteet

• 1123758.jpg
    1123758.jpg
    53,1 KB · kertaa luettu: 222

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Katselen tässä Stripes (1981) -leffaa ja vilkuilen samalla näyttelijöistä tietoja.

Mennyt multa ihan ohi, että Harold Ramis on kuollut.

Voihan kakka

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket

En tiedä teetkö sinä vuorotyötä ja töitä viikonloppuisinkin niin kuin esimerkiksi minä mutta tällaistahan tämä on. Kun työ-ja vapaapäivärytmit eivät mene selkeästi niin että arkisin työt ja viikonloppuisin vapaat niin äkkiä sitä menee päivistä sekaisin.

Kun voi olla työ-ja vapaapäiviä siellä ja täällä viikon aikana niin ei välttämättä pysy niin helpolla kärryillä siinä mikä viikonpäivä on kulloinkin menossa ja kalenteria saakin seurata aika tarkkaan. Vielä kun minunkin alalla on käytössä viikon ruokalistakin sun muut joissa on määritelty tarkkaan mitä ruokia syödään minäkin päivänä. Pitäisi pysyä perillä siinä mikä viikonpäivä on menossa mutta ei se aina niin yksinkertaista ole.

Eli aika tuttua tuo sinun "ongelmasi" minullekin. Minäkin elän varmaan huomista vasta maanantaina kun olin tänään vapaalla ja vielä viikonlopunkin töissä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy