Jo toka kertakäyttömaski haisee ihan viinalta. Ei nää ikuisia ole.
Ei hitto mä oon jo kaks talvea unohtanut polttaa kynttilöitä. Ennen paloi joka ilta. Mut ei mitään muijien Partylitejä!
On avautunut moni asia sen jälkeen kun hankin uudet silmälasit. Vanhat lasit olivat jo oikeasti niin heikossa kunnossa että uudet lasit tulivat enemmän kuin tarpeeseen ja nyt on outoakin kun näkee kaiken paljon selkeämmin ja tarkemmin.
Luulin pitkään esimerkiksi että pitää hankkia jo uusi televisiokin kun vanhan telkkarin näyttö on jo niin sumea. Paskat ollut, vaan vika olikin silmälaseissa. Mutta pahinta on kun uusilla silmälaseilla näkee asuntoni liat ja kaikki murusetkin paljon tarkemmin. Oli vähän shokki että oliko asuntoni sittenkin näinkin sotkuinen? Kaikki pienemmätkin likajäljet näkyvät nyt keittiössäkin paljon tarkemmin. Ja niitä pieniä jälkiä on yllättävän paljon.
Tänään siivosin jo asuntoni lattiat. Josko sitten pinnat pyyhkisi vaikka maanantaina. Tai huomenna. Mutta avautui tuo kuinka paljon likaa asunnossani sitten lopulta onkaan. Olisi ollut helpompaa mennä ehkä kuitenkin vain niillä vanhoilla laseilla. Vitsi, vitsi...
Ei hitto mä oon jo kaks talvea unohtanut polttaa kynttilöitä. Ennen paloi joka ilta. Mut ei mitään muijien Partylitejä!
Ei ne muijatkaan niitä enää polta kun myynti on loppunut Suomessa eikä ulkomaiden verkkokaupat myy oman maansa ulkopuolelle. No ehkä jollain on isot varastot tavaraa himassa polteltavaa... "puhdasta pellavaa yms".Mut ei mitään muijien Partylitejä!
Mä oon tätä sanonu aina! Aina kun fillaroi tai kävelee, on vastatuuli. Onneks on kohtalotovereita. Muut sanovat mulle vaan että "sulla on aina muki puali tyhjä, kun se on pualiks täynnä." Vittu.Avautui, että kovalla tuulella jalkaisin, fillarilla tai soutuveneellä liikkuessa on 75% varmuudella vastatuuli. Vain kohtisuoraan veneen perän tai selän puolelta tulevasta tuulesta on apua.
Savu seuraa lampaannussijaa. ( Vanha viidakon sananlasku.)Nuotion äärellä tuulee aina niin, että savu tulee naamalle.
Savu seuraa lampaannussijaa. ( Vanha viidakon sananlasku.)
Useat vanhemmat ovat antaneet lapselleen erittäin kielteisen nimen. Suosituimpien nimien listalla kakkosena on Eino.
Jos vielä innostun jonkun naaraan kanssa lisääntymään niin minulla on valmiina käyttöön sukupuolineurtaali nimi Ohno.
Jos Einolle syntyy pikkusisko, niin hän voisi olla erittäin myönteinen Jessi - kaksinkertainen kyllä.Useat vanhemmat ovat antaneet lapselleen erittäin kielteisen nimen. Suosituimpien nimien listalla kakkosena on Eino.
Jos vielä innostun jonkun naaraan kanssa lisääntymään niin minulla on valmiina käyttöön sukupuolineurtaali nimi Ohno.
Svedu ja norski on taas synonyymejä venakolle...