Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 707 117
  • 33 912

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mä oon aina luullut, että "sukkahousuhevillä" tarkoitetaan jotain sellaista kauheen tunteellista ja hidasta sähkökitaramusaa

Nyt avautui, että sillä kai sittenkin tarkoitetaan bändien pitkiä tukkia ja "sukkahousumaista" pukeutumistyyliä.

Itse taasen aikanaan kuulin kikkelihevistä ja pitihän sitä sähkökitaran kanssa kokeilla. Siinä menikin sitten keskeisiä rookievuosia hukkaan daamien keskuudessa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mä oon aina luullut, että "sukkahousuhevillä" tarkoitetaan jotain sellaista kauheen tunteellista ja hidasta sähkökitaramusaa

Nyt avautui, että sillä kai sittenkin tarkoitetaan bändien pitkiä tukkia ja "sukkahousumaista" pukeutumistyyliä.
Itse taasen aikanaan kuulin kikkelihevistä ja pitihän sitä sähkökitaran kanssa kokeilla. Siinä menikin sitten keskeisiä rookievuosia hukkaan daamien keskuudessa.
Kurkku pillifarkkujen/piukeiden nahkahousujen/sukkahousujen puntissa kuuluu oleellisena osana kikkeliheviin.

Pauli Antero Mustajärvi, Tampereen Ikurista, käyttää kuulemma sideharsosta tehtyä suppoa, mutta Pauli ei olekaan hevari.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kurkku pillifarkkujen/piukeiden nahkahousujen/sukkahousujen puntissa kuuluu oleellisena osana kikkeliheviin.

Pauli Antero Mustajärvi, Tampereen Ikurista, käyttää kuulemma sideharsosta tehtyä suppoa, mutta Pauli ei olekaan hevari.

Eikös suppo työnnetä sisään anneliin? Tuppoa käyttäisin Paulin asemassa itse tuohon tarkoitukseen.

Vai sattuiko Johnnylle freudilainen?
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
"Gomez HIFK:n valmentajaksi."

Luulin jo, että Scott Gomez alkaa valmentaa HIFKin lätkäjoukkuetta.

Kyse olikin jostain epsanjalaisesta potkupallovalmentajasta ja Veikkausliigan Hifkistä
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lidlissä nousi vuodenvaihteen jälkeen punaisen hinta 0.93 -> 0.99, mutta Kampissa edelleen 0.83. Siis jos päivässä vaikka laatikollisenkin vetää niin säästää 3.84 euroa ja viikossa 26.88 eli yli laatikollinen extraa. Ei hitto kuukaudessa jotain 115 euroa ja vuodessa 1400. Siis funtsikaa kymmenessä vuodessa 14 tonnia! Meitsistä tulee Roope Ankka.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Lidlissä nousi vuodenvaihteen jälkeen punaisen hinta 0.93 -> 0.99, mutta Kampissa edelleen 0.83. Siis jos päivässä vaikka laatikollisenkin vetää niin säästää 3.84 euroa ja viikossa 26.88 eli yli laatikollinen extraa. Ei hitto kuukaudessa jotain 115 euroa ja vuodessa 1400. Siis funtsikaa kymmenessä vuodessa 14 tonnia! Meitsistä tulee Roope Ankka.
Tuossa jää tilaa kyllä jonkinmoisille spekulaatioille, mutta joo, olihan se neukkulassakin vodkapullon hinta sama kymmeniä vuosia - siitä on muutama vitsikin olemassa.

Avautui, että inflaatio on herrojen metkuja....
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Dubai ei ole vieläkään valtio vaan Yhdistyneissä Arabiemiirikunnissa oleva kaupunki. Eikä tämä ole ensimmäinen kerta kun tuo avautui mutta taas menin samaan halpaan vauhdikkaassa maantietovisassa eilen. Luulen että harhaoppini on jäänyt aivojen takalohkoon jo silloin kun vanhempani teki sinne n. 20 vuotta välilaskun ja sain sen käsityksen että kyseessä oli Dubai niminen valtio. Ehkä tämän Dubai avautumisen taas hetken muistaa ja...

Luulen saattoi myös avautui että Iisoppi on tyhmä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Dubai ei ole vieläkään valtio vaan Yhdistyneissä Arabiemiirikunnissa oleva kaupunki. Eikä tämä ole ensimmäinen kerta kun tuo avautui mutta taas menin samaan halpaan vauhdikkaassa maantietovisassa eilen.
No nyt, tämä on jo aika paha. Ookko pohtinut sitten mikä mahtaa olla Dubain pääkaupunki? *hymejö*
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No nyt, tämä on jo aika paha. Ookko pohtinut sitten mikä mahtaa olla Dubain pääkaupunki?
No Dubai tietenkin... Itse asiassa en ole asiaa tuolta kantilta tarkemmin miettinyt. Jos kysyisit mikä on Yhdistyneiden arabiemiraattikuntien pääkaupunki niin sen tietäisin eikä se taida olla Dubai. Nämä (esim.Dubai on valtio) taitaa olla näitä päähänpinttymiä jotka hyppää esiin silloin kun yrittää nopeasti vastata johonkin kysymykseen eikä mieti loppuun asti.
 

Glove

Jäsen
Avautui, että Vatikaanivaltion pinta-ala on 44 hehtaaria ja asukasluku 842. Oulun keskustakaan ei mahdu noihin numeroihin, eli pieni valtio on kyseessä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Avautui, että Vatikaanivaltion pinta-ala on 44 hehtaaria ja asukasluku 842. Oulun keskustakaan ei mahdu noihin numeroihin, eli pieni valtio on kyseessä.
Tuohan on se pienin valtio tällä pallolla. Ei tosiaan ole koolla pilattu.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paljon saan jos siivoan itse? Toissa talven joulusiivous on vielä tekemättä. Eilen meinas iskeä innostus. Pari lautasta tiskasin ja kamoja siirtelin lattialta nurkkiin. Roskat ja pahvit ja lehdetkin vein. En nyt kaikkia kerralla kun ne lootat täyttyy muuten.

Parinkin frendin muijan kanssa oli puhetta, mutta ryyppäsin niin jäi väliin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Perhana miten kätevä on tuo pankin mobiilisovelluksen viivakoodinlukujuttu. Oon aina näppäilly numerot laskusta, mut nyt kokeilin tuota ja ompas helppoo. Numerot pamahtaa itsestään eetteriin. Vaude.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Perhana miten kätevä on tuo pankin mobiilisovelluksen viivakoodinlukujuttu. Oon aina näppäilly numerot laskusta, mut nyt kokeilin tuota ja ompas helppoo. Numerot pamahtaa itsestään eetteriin. Vaude.
Ole hyvä antamastani vinkistä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Avautui, että Vatikaanivaltion pinta-ala on 44 hehtaaria ja asukasluku 842. Oulun keskustakaan ei mahdu noihin numeroihin, eli pieni valtio on kyseessä.
Varmaan prosentuaalisesti pienin määrä naisia ja lapsia kaikista valtioista. Eiköhän tuo 842 koostu paavista ja 841 kardinaalista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös