Peli alkoikin jo tasan kuudelta.
En ole omistanut mikroaaltouunia vuosiin.
Mä en ole omistanut ikinä. Kämpissä missä asunut - joissain on tollanen, joissain ei - se on ihan sattumasta kiinni mikä milloinkin on talouskoneiden kattaus.En ole omistanut mikroaaltouunia vuosiin.
Yhtään elokuvaa en viime vuonna(kaan) katsonut elokuvateatterissa. Mikähän on viimeinen elokuva minkä kävin leffateatterissa katsomassa... varmaan Mustaa jäätä. Ei kyllä oli Rango. Eli tänä vuonna tulee kuluneeksi kymmenen vuotta kun kävin elokuvissa oikein teatterissa.
Kannattaa muuten liittyä facessa vaikka sous vide tms. safkfriikkien ketjuun, niin tulet luultavasti korjatuksi. Itse olen oppinut siellä, että sous vide vakuumiin laitetut mausteet ovat turhia, koska ne ei imeydy ikinä, paitsi suola. Myös sellainen "paistan pihvin pinnat kiinni" on paskapuhetta, ei ne kiinni mene....
Isippä selittää: kylmää lihaa kun paistaa, käy niin, että neste poistuu lihasta, ja lopputulos on kuiva eli sitkeä. Liha alkaakin keittyä omassa mehussaan eräänlaiseksi lihakeitoksi. Kädenlämpöistä lihhaa kypsentäessä neste pidättäytyy lihan sisällä = mehukas, vaikka paistaisi kypsäksi saakka.
Mä oon aina luullut, että "sukkahousuhevillä" tarkoitetaan jotain sellaista kauheen tunteellista ja hidasta sähkökitaramusaa
Nyt avautui, että sillä kai sittenkin tarkoitetaan bändien pitkiä tukkia ja "sukkahousumaista" pukeutumistyyliä.
Mä oon aina luullut, että "sukkahousuhevillä" tarkoitetaan jotain sellaista kauheen tunteellista ja hidasta sähkökitaramusaa
Nyt avautui, että sillä kai sittenkin tarkoitetaan bändien pitkiä tukkia ja "sukkahousumaista" pukeutumistyyliä.
Kurkku pillifarkkujen/piukeiden nahkahousujen/sukkahousujen puntissa kuuluu oleellisena osana kikkeliheviin.Itse taasen aikanaan kuulin kikkelihevistä ja pitihän sitä sähkökitaran kanssa kokeilla. Siinä menikin sitten keskeisiä rookievuosia hukkaan daamien keskuudessa.
Kurkku pillifarkkujen/piukeiden nahkahousujen/sukkahousujen puntissa kuuluu oleellisena osana kikkeliheviin.
Pauli Antero Mustajärvi, Tampereen Ikurista, käyttää kuulemma sideharsosta tehtyä suppoa, mutta Pauli ei olekaan hevari.
Eikös suppo työnnetä sisään anneliin? Tuppoa käyttäisin Paulin asemassa itse tuohon tarkoitukseen.