Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 698 809
  • 33 886

Asmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
FIN, Pelicans
Kirosin päivällä että vittu kun kaikki kiinnostava ohjelma on nykyään maksullista ja eri "kanavilla". Sit otin pään pois perseestä ja löysin discovery+:n. Rikos ohjelmaa, dokkareita ja kiekkoa samassa paikkaa 23,99€/kk. Olo on ku lottovoittajalla.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Mila Kunis osaa näköjään puhua melkein normaalistikin (jupiter leffaa katon neloselta). Toki perusnarina kuuluu heti ku puhuu kovempaan ääneen. En olisi Family Guyn ja 70s shown perusteella uskonut.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lidlissä nousi vuodenvaihteen jälkeen punaisen hinta 0.93 -> 0.99, mutta Kampissa edelleen 0.83. Siis jos päivässä vaikka laatikollisenkin vetää niin säästää 3.84 euroa ja viikossa 26.88 eli yli laatikollinen extraa. Ei hitto kuukaudessa jotain 115 euroa ja vuodessa 1400. Siis funtsikaa kymmenessä vuodessa 14 tonnia! Meitsistä tulee Roope Ankka.

Kolesteroliarvoille ei tee hyvää, jos noin paljon punaista maitoa vetää.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mila Kunis osaa näköjään puhua melkein normaalistikin (jupiter leffaa katon neloselta). Toki perusnarina kuuluu heti ku puhuu kovempaan ääneen. En olisi Family Guyn ja 70s shown perusteella uskonut.

Noin kauniin olennon kohdalla ei hirveästi puhetyyli häiritse. Siunatkoon mikä kaunotar.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ihan ok, tai en mä oikein tiedä. Jotenkin tympeät kasvonpiirteet.

Juuri nuo hivenen tympeät kasvonpiirteet, vangitsevat silmät ja "koitahan ansaita minut" -olemus tekevät tuosta luokseen kutsuvan. En draftaisi ihan kärjessä, mutta franchisepelaaja ihan selkeästi. Viimeistään kolmannella vuorolla menisi.

Vähän kuin Miro Heiskanen(#3) ja Tim Stutzle(#3) olisivat tehneet lapsen.
 
Viimeksi muokattu:

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Juuri nuo hivenen tympeät kasvonpiirteet, vangitsevat silmät ja "koitahan ansaita minut" -olemus tekevät tuosta luokseen kutsuvan. En draftaisi ihan kärjessä, mutta franchisepelaaja ihan selkeästi. Viimeistään kolmannella vuorolla menisi.

Vähän kuin Miro Heiskanen(#3) ja Tim Stutzle(#3) olisivat tehneet lapsen.
Onneksi naismakuja on erilaisia. Omassa draftissa olisi kyllä ykköskorin vaihtoehtona.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Onneksi naismakuja on erilaisia. Omassa draftissa olisi kyllä ykköskorin vaihtoehtona.

No ei kolmantena ole huono tulla varatuksi ja kertoo jotain etten vieläkään tiedä mikä tämän nelosen leffan idea on, mutta tiedän että Kunisin hahmo vaihtaa vaatteet ollessaan hereillä.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Olen päissäni onnistunut hankkimaan itselleni kiellon kaikille mahdollisille pelisivustoille. Se on itse asiassa hyväksi. Huomenna olen astetta varakkaampi alkoholisti täten.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen yöllä puraissut itseäni kunnolla poskeen. Taidan sen melkein muistaa mutta luulin että se oli unta.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Olen yöllä puraissut itseäni kunnolla poskeen. Taidan sen melkein muistaa mutta luulin että se oli unta.
Oletko varma että se olit sinä?

Arvelisin, että ihminen kykenee puremaan itseään poskeen vain posken sisäpinnalle. Ja jos taas purija on joku toinen henkilö, pureminen on pääsääntöisesti mahdollista vain ulkopinnalle. Pidän @Iisoppia sen verran fiksuna ihmisenä, ettei hän arvelisi posken ulkopinnalla olevaa puremaa itsensä aiheuttamaksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Rikkailla on vaatteessa merkki, onnellisilla koirankarva.
Kauhee koirakuume täällä. Paras ystäväni nukku pois vuosi sitten Tapaninpäivänä, 11v. iässä. Vaimo on hokenu sen vuaden jo että otettasko joku tessu. Me kun vaan tykätään reissata kaikki vapaat, niin turrille pitäs sitten aina löytää hoitopaikka. Mun isälle Saku aina viätiin, mutta se nyt ei enään onnistu, valitettavasti.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mila Kunis osaa näköjään puhua melkein normaalistikin (jupiter leffaa katon neloselta). Toki perusnarina kuuluu heti ku puhuu kovempaan ääneen. En olisi Family Guyn ja 70s shown perusteella uskonut.
Aika kieroutunutta muuten että niinkin hottis minosa kun Mila, ääninäyttelee nörtti-Megiä. Hieno sarja kyllä. Käyn samassa kirkossa Quagmiren kanssa. Giggity!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kytät vie leipäveitsen jos veitsi kurkulla soitat hätänumeroon. Pesäpallomailankin ne vie kun täräyttää jotakuta takaraivoon. Miten nyt saa pelit pystyyn? Millä nyt leikkaa limpun?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Arvelisin, että ihminen kykenee puremaan itseään poskeen vain posken sisäpinnalle

Luonnollisesti kokeilin. Sillain pystyy puremaan, että on sormi välissä. Ei ole aivan yksinkertaista ja luultavasti ei onnistu jos naama on kovin kireä. Sitten jos olisi kunnon kalet, niin varmaan onnistuisi ilman isompia kommervenkkejä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kauhee koirakuume täällä. Paras ystäväni nukku pois vuosi sitten Tapaninpäivänä, 11v. iässä. Vaimo on hokenu sen vuaden jo että otettasko joku tessu. Me kun vaan tykätään reissata kaikki vapaat, niin turrille pitäs sitten aina löytää hoitopaikka. Mun isälle Saku aina viätiin, mutta se nyt ei enään onnistu, valitettavasti.
Tämän viestin myötä minulle avautui, että vaikka en päästäisi sua mun vaimon kanssa saunaan, niin koiria voisit hoitaa vastuuntuntoisena ja eläinrakkaana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös