Hieno homma.Avautui, että olen helvetin viisas.
Minustakin. Olen aiemmin ollut uskossa, että olisin vähän tyhmäHieno homma.
SchweineHunde und Tommys!!!@Ollakseni
Korkkareistahan oppii historiasta/sotahistoriasta sekä saksan kielestä enemmän kuin missään oppilaitoksessa.
AAAARGGGH! DONNERWETTER! WAS ZUM TEUFEL!!?
Ootpa tyhmä kun et tuota aikasemmin tajunnut.Avautui, että olen helvetin viisas.
Ootko kuitenkaan yhtä viisas kuin Mensa-kerhoon päässyt palstaveli?Avautui, että olen helvetin viisas.
Suomi on futiksessa aika hyvä. Siis miehissä ja naisissakin taas muutaman paskemman vuoden jälkeen. No okei onhan futis vähän sellainen lapsille suunnattu harrastus sählyn tapaan, mutta voihan sitä aikaansa huonomminkin viettää, esim. mummoja potkimalla. Vai mitä @mikko600 ?
tirsk
Sanotaanko näin, että Mensa-kerho on lasten päiväkoti näissä piireissä.Ootko kuitenkaan yhtä viisas kuin Mensa-kerhoon päässyt palstaveli?
Tykätty, lainattu ja raportoitu.
Syntyikö tässä nyt palstalle uusi käsite, nimeltä mikko600 -hat-trick
Nimimerkkisi mukaisia asioita.Tää on vuoden vanha @FASlapsi -hattutemppu. Tosin lainauksen tilalla oli ignooraus eli joo uusi asia syntyi. Mitä mä selitän.
Tiättekö mikä on JBG Hattrick?Syntyikö tässä nyt palstalle uusi käsite, nimeltä mikko600 -hat-trick
Palkintona Prinssi Eversti ja pilsneri!Ei hitto mä näen jo lööpit. Pultsarille pulitseri.
Kiitoksia tiedosta @Johnny B. Goode . Tämä olikin tärkeä tieto minulle... ;-)Avautui että ainakin omaan lähi-Lidliin ovat pulikat tehneet paluun!
Karisma Hargitay on kyllä ikäsekseen aika kikkelöitävä kottarainen.Että kirjainten paikkaa vaihtamalla Mariskasta tulee karisma.
Mariska Hargitay, näyttelijä ja milf.Ja kukas hiisi hän on?
Epäilen hipiksi. Ei jatkoon.Mariskalla eli Anna Maria Rahikaisessa sen sijaan on huikea karisma.