Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 886 600
  • 34 596
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Ollakseni

Korkkareistahan oppii historiasta/sotahistoriasta sekä saksan kielestä enemmän kuin missään oppilaitoksessa.

AAAARGGGH! DONNERWETTER! WAS ZUM TEUFEL!!?

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Suomi on futiksessa aika hyvä. Siis miehissä ja naisissakin taas muutaman paskemman vuoden jälkeen. No okei onhan futis vähän sellainen lapsille suunnattu harrastus sählyn tapaan, mutta voihan sitä aikaansa huonomminkin viettää, esim. mummoja potkimalla. Vai mitä @mikko600 ?

tirsk

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Syntyikö tässä nyt palstalle uusi käsite, nimeltä mikko600 -hat-trick
Tiättekö mikä on JBG Hattrick?

-Kerro palstalla että oot hönössä ja fiilis katossa
-Kerro että oot matkalla laivalle/bileisiin/tms ja että pitäkää pää ylhäällä, koko ilta tulee hei.
-Totea että Modet ovat antaneet bänniä rikoksenehkäisyperiaatteella.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Avautui että ainakin omaan lähi-Lidliin ovat pulikat tehneet paluun!

@Iisoppi

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui puoli tuntia sitten, että reality sarjojen kuningas ja äitien äiti, "vi##n puhelinmyyjät" on uusintakierroksella foxilla. Hieno homma!

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olin heti lähes satavarma että joku palstakonkari on taas vaihtanut nickiään, kun bongasin äsken jonkun @Osmo Rapelin erään viestin tykkääjistä. Eihän tällainen yli 13 000 viestiä laittanut jantteri nyt vaan ole voinut mennä vahingossa huomiotta.

Ja kyllä, sehän on Golden AWe uudella aliaksella! Onneksi olen varsin etevä salapoliisi ja selvitin tämän hetkessä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy