Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 715 744
  • 33 934

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui puoli tuntia sitten, että reality sarjojen kuningas ja äitien äiti, "vi##n puhelinmyyjät" on uusintakierroksella foxilla. Hieno homma!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olin heti lähes satavarma että joku palstakonkari on taas vaihtanut nickiään, kun bongasin äsken jonkun @Osmo Rapelin erään viestin tykkääjistä. Eihän tällainen yli 13 000 viestiä laittanut jantteri nyt vaan ole voinut mennä vahingossa huomiotta.

Ja kyllä, sehän on Golden AWe uudella aliaksella! Onneksi olen varsin etevä salapoliisi ja selvitin tämän hetkessä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olin heti lähes satavarma että joku palstakonkari on taas vaihtanut nickiään, kun bongasin äsken jonkun @Osmo Rapelin erään viestin tykkääjistä. Eihän tällainen yli 13 000 viestiä laittanut jantteri nyt vaan ole voinut mennä vahingossa huomiotta.

Ja kyllä, sehän on Golden AWe uudella aliaksella! Onneksi olen varsin etevä salapoliisi ja selvitin tämän hetkessä.
Nyt aloin miettimään milloin olisin huomannut tämän asian ellet olisi siitä huomauttanut.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Avautui muuten sekin, että Liigan tämän hetken tehokkaimmista U20-pistemiehistä 7/9 (77%) on ex-kiekkoilijoiden jälkikasvuja.

Lundell, Järventie, Saarela, Pärssinen, Helenius, Hirvonen, Puistola...

Kirsikkana kakun päällä Niklas Heden poika löytyy vielä sijalta 12.
 
Viimeksi muokattu:

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin heti lähes satavarma että joku palstakonkari on taas vaihtanut nickiään, kun bongasin äsken jonkun @Osmo Rapelin erään viestin tykkääjistä. Eihän tällainen yli 13 000 viestiä laittanut jantteri nyt vaan ole voinut mennä vahingossa huomiotta.

Ja kyllä, sehän on Golden AWe uudella aliaksella! Onneksi olen varsin etevä salapoliisi ja selvitin tämän hetkessä.
Aikaisemmin oli kiellettyä paljastaa nimimerkkinsä vaihtaneiden ex-nimimerkkejä. Sillä ei ollut väliä, että sen saa hakutoimintoa käyttäen ratkaistua hetkessä. Nykyisin ei ole tätä moderaattoreiden aivopierua enää näkynyt.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Aikaisemmin oli kiellettyä paljastaa nimimerkkinsä vaihtaneiden ex-nimimerkkejä. Sillä ei ollut väliä, että sen saa hakutoimintoa käyttäen ratkaistua hetkessä. Nykyisin ei ole tätä moderaattoreiden aivopierua enää näkynyt.
Tämä oli kaiketi kauan ennen kuin tägääminenkään toimi vielä täällä? Tiedän hyvin että käyttäjän oikean henkilöllisyyden arvuuttelu edes leikkimielessä on ankarasti kiellettyä ja johtaa poikkeuksetta pitempään pelikieltoon. Sen sijaan en ollut tietoinen, että toisen käyttäjän nimimerkin vaihdon paljastaminenkin on joskus johtanut sanktioihin... Aika höhlää, ennemmin tai myöhemminhän asia kuitenkin tulee selviämään, etenkin jos kyseessä on aktiivinen kirjoittaja.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Avautui muuten sekin, että Liigan tämän hetken tehokkaimmista U20-pistemiehistä 7/9 (77%) on ex-kiekkoilijoiden jälkikasvuja.

Lundell, Järventie, Saarela, Pärssinen, Helenius, Hirvonen, Puistola...

Kirsikkana kakun päällä Niklas Heden poika löytyy vielä sijalta 12.
Tämähän kertoo siitä, että entiset jääkiekkoilijat ovat etuoikeutettuja ja heidän jälkikasvunsa nauttii sen hedelmiä. Jonkinlainen uraperintövero olisi paikallaan. Esimerkiksi hyökkääjän ollessa kyseessä voitaisiin poistaa progressiivisesti tehopisteitä. Sadan tehopisteen rajan edellisellä kaudella tehneeltä voisi hyvin joka toisen maalin tai syötön poistaa. Pelissä joka toinen syntynyt tehopiste johtaisi täten maalin hylkäämiseen uraperintöveron myötä. Kymmenen pisteen kauden pelanneelta voitaisiin poistaa vain 10 % tehopisteistä.

Vastaavasti pelaajilta, joiden taustana on vaikkapa yksinhuoltajaäiti, joka on työtön, tällaiselle pelaajalle voisi lisätä hattutempun joka peliin ja sitä myöten joukkueelle kolme maalia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vastaavasti pelaajilta, joiden taustana on vaikkapa yksinhuoltajaäiti, joka on työtön, tällaiselle pelaajalle voisi lisätä hattutempun joka peliin ja sitä myöten joukkueelle kolme maalia.
Tämähän johtaisi vääjämättä siihen että työttömät YH-äidit alkaisivat nussimaan maailmaan entistä enemmän persehedelmiä rikkaiden elättäjäjälkeläisten toivossa, osumatarkkuuden ollessa luultavasti aikamoinen pommi yhteiskunnalle. Veli leikittelee vaarallisilla asioilla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tietty sitä voisi pelissäkin olla. Liian monta jää väliin. Hitto viimeksikin kun pääsin niin piti kahdella kädellä pitää kaiteesta kiinni kun käveli rappusia.

Mä oon homo ilman fyysistä kuntoa!
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Avautui mistä lapset tulevat.

 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Markus Ruusulla on Harvian mainos maalivahdin mailansa lavassa.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Aloin haaveilemaan illan voiton myötä kalpan mitalista ja tajusin että sen toteutuessa kalpalla olisi mitali 1990 luvulta, 2000 luvulta, 2010 luvulta ja täten myös 2020 luvulta. Putki se on/olisi tämäkin.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Joskus sitä menee uskomattomalla tavalla laput silmillä sekä aivot narikassa ja ei vaan osaa jotain asiaa ajatella. Virkistävin tuulahdus suomalaisessa musiikkiskenessä vuosiin eli Vaalan tyttäret maustetytöt on tullut vastaan useampaankin kertaan mutta nyt, siis oikeasti vasta nyt aukesi tuo aivan ilmeinen nimiväännös. Menisi kyllä tuonne aivot, mitä vittua nyt taas ketjuun myös. Tulipa vähän idiootti olo.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Joskus sitä menee uskomattomalla tavalla laput silmillä sekä aivot narikassa ja ei vaan osaa jotain asiaa ajatella. Virkistävin tuulahdus suomalaisessa musiikkiskenessä vuosiin eli Vaalan tyttäret maustetytöt on tullut vastaan useampaankin kertaan mutta nyt, siis oikeasti vasta nyt aukesi tuo aivan ilmeinen nimiväännös. Menisi kyllä tuonne aivot, mitä vittua nyt taas ketjuun myös. Tulipa vähän idiootti olo.

Mikä on tämä ilmeinen nimiväännös siis? Kaverin puolesta kyselen... kröh.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olin heti lähes satavarma että joku palstakonkari on taas vaihtanut nickiään, kun bongasin äsken jonkun @Osmo Rapelin erään viestin tykkääjistä. Eihän tällainen yli 13 000 viestiä laittanut jantteri nyt vaan ole voinut mennä vahingossa huomiotta.

Ja kyllä, sehän on Golden AWe uudella aliaksella! Onneksi olen varsin etevä salapoliisi ja selvitin tämän hetkessä.

Mielenkiintoista, uusi nimimerkki ja samalla voi jättää vanhat hölmöt väärän arvomaailman kirjoitukset taakseen. Eikö se näin mene usein nimenvaihdossakin, uutta alkua haetaan.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mielenkiintoista, uusi nimimerkki ja samalla voi jättää vanhat hölmöt väärän arvomaailman kirjoitukset taakseen. Eikö se näin mene usein nimenvaihdossakin, uutta alkua haetaan.
Hups. Parempi ois vaan suoraan myöntää, että omat arvot on ajan myötä muuttunut. 15 vuotta sitten se oli ihan perus kirjottaa minihameista ja kuolata nuorten naisten perään.

Maailma ympärillä on muuttunut ja turha niitä vanhoja juttuja on valkopestä, siihen aikaan nykyään hyvin harmaata aluetta olevat jutut oli ihan ok. Esim. tv-sarjoista frendit ja how i met your mother oli super suosittuja ja molempien sukupuolien suosiossa. Nykyään taas noita pidetään todella seksistisinä ja totaalisen epäkorrekteina.

Oli se TV-sarja tai internet-kommentti niin sitä tulisi arvioida myös sen mukaan millaisen maailman aikaan se on tehty.

Eniten mua vituttaa tässä nykymaailman puhtoisuudessa just tämmönen paska, että kaiken pitää olla syntymästä hautaan niin saatanan korrektia.


 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mielenkiintoista, uusi nimimerkki ja samalla voi jättää vanhat hölmöt väärän arvomaailman kirjoitukset taakseen. Eikö se näin mene usein nimenvaihdossakin, uutta alkua haetaan.
Minkähän nickin ottas jos joku päivä alkas uskovaiseks, siveelliseks, vihreitä äänestäväksi pitkätukkahipiksi joka tykkää juosta ympäri maailmaa erilaisissa mielenosotuksissa, kattella mainosteeveitten hauskoja realityjä ja viikonloppujen riemukkaita kisailuja sekä kokisi vahvan halun tehdä siveys- ja selibaattilupauksen lopuks elämääni ja ruveta raittiusmieheksi?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Esim. tv-sarjoista frendit ja how i met your mother oli super suosittuja ja molempien sukupuolien suosiossa. Nykyään taas noita pidetään todella seksistisinä ja totaalisen epäkorrekteina.
Täytyy häpeillen tunnustaa että joskus 90-luvulla tuli jonkun verran katseltua Frendejä. Mutta miten tota voi kukaan milloinkaan pitää epäkorrektina...? En varmaan tätimäisempää ja lässynlässynpää huumorisarjaa ole koskaan katsellut. Ei sillä, olihan sielä joukossa välillä ihan hauskojakin tsoukkeja vaikka kiltillä linjalla mentiinkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös