Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 888 668
  • 34 590
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olen miespuolinen. Meitä ehkä on noin puolet maapallon väestöstä.
Olen oikeakätinen. Enemmistöä.
Olen vihreä/harmaasilmäinen. Vähemmistöä.
Olen ns. valkoihoinen. Ainakin paremmin toimeen tulevaa kansanosaa. Vähemmistöä kuitenkin määrässä.
Olen lihaa syövä. Luultavasti enemmistöä.
En kuulu uskonnollisiin yhteisöihin, ehkäpä vähemmistöä. Kun kuuluin, olin ortodoksi. Ehdottomasti vähemmistöä siinä kontekstissa.
Minulla on ylempi korkeakoulututkinto. Vähemmistöä.
Olen heteroseksuaalinen. Enemmistöä.
En ole käynyt armeijaa. Suomalaisten miesten joukossa vähemmistöä.
Nämä voisivat olla Samuli Putron jonkin kappaleen sanat.

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Avautui, että sosiaalisessa mediassa kannattaa pariin kertaan miettiä enterin painamista. Tänään tuli hinnoiteltua täälläkin usein nähty kommentti "korkki kiinni, alkaa jo näkymään". Hintalappu 3500€.

Ralph

Jäsen
Radiokanavilla SuomiRock, SuomiPop ja Iskelmä on muutoin samanlaiset soittolistat, mutta SuomiRock ei soita räppiä.

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Iskelmä on kuin SuomiPop ilman Vain Elämää -biisejä. SuomiRock oli sama juttu kunnes onneksi alkoivat taas soittaa myös englanninkielistä musaa. Nyt edes vähän erottuu.

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Willie Nelsonkin levyttämän biisin City of New Orleans nimi tarkoittaa Chicagosta New Orleansiin kulkevaa junaa.

Manazeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Radiokanavilla SuomiRock, SuomiPop ja Iskelmä on muutoin samanlaiset soittolistat, mutta SuomiRock ei soita räppiä.
Iskelmä on kuin SuomiPop ilman Vain Elämää -biisejä. SuomiRock oli sama juttu kunnes onneksi alkoivat taas soittaa myös englanninkielistä musaa. Nyt edes vähän erottuu.
Olen itsekkin huomannut tämän Bauer Median radiokanavien logiikan, tai lähinnä sen puuttumisen. Iskelmähän soittaa nykyään hyvin pitkälti kaikkea muuta kuin iskelmää, eli lähinnä suomenkielistä popmusiikkia. SuomiRock ainakin aikaisemmin soitti hyvin paljon samaa musiikkia kuin tuo Iskelmäkin. Tuo tuore radiokanava, jota itsekkin tulee autossa paljon kuunneltua, eli Ysäri, niin sehän soittaa hyvin paljon musiikkia, joka ei ole 90-lukua nähnytkään.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei yhtään pelikieltoilmoitusta...viikkoon?!? Jäikö modetkin kesälomalle? *hymiö*

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Löytyyks teidänkin kännystä aina jänniä kuvia viikonlopulta. Mut mieti. Ilman kännyä sä et tietäis missä oot ollut.

Kerrankin jotain hyvää kun sähköt on keksitty.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Löytyyks teidänkin kännystä aina jänniä kuvia viikonlopulta.
Viikko sitten sunnuntaina otin totta vie todella jännän kuvan. Harvemmin sitä pääsee pitelemään munkkeja kädessä niin kuin tässä!

Liitteet

• munkit.jpg
    munkit.jpg
    145 KB · kertaa luettu: 281

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Löytyyks teidänkin kännystä aina jänniä kuvia viikonlopulta. Mut mieti. Ilman kännyä sä et tietäis missä oot ollut.

joo, löytyy. Mökin terassin kummitus.

Liitteet

• F7202252-A62F-4DCE-95F2-752ABAA50176.jpeg
    F7202252-A62F-4DCE-95F2-752ABAA50176.jpeg
    207,1 KB · kertaa luettu: 281

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Löytyyks joltain muka kännykkä vielä viikonlopun ryyppyreissun jälkeen? No joo, välillä narikassa, mutta monesti ostaa vaan suosiolla uuden.

4

444

Mulla on edelleen jossain tallessa silloisella luurilla napattu kuva kotimatkalta baarista himaan, ehkä n. 15 vuoden takaa. Ihmeellisiä fläsäreitä ko. matkalta, etäisyys baarin ja himan väliltä n. 1 km ja aikaa kului pilkun ja kotioven välillä kolmisen tuntia. Yksin. Se kuva on jäänyt edelleen mysteeriksi, että missä helvetissä se oikein on otettu. Jossain sisätiloissa, mahdollisesti kellarissa, mutta muuten ei minkäänlaista käsitystä. Jännä retki.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Olin aina luullut että Poliisiopisto elokuvat olivat hömppäkomedioita, mutta kun tässä on seurannut jenkkilän poliisien toimintaa niin taitaa ne oikeasti ollakin dokumentti leffoja jenkkilän poliisikoulutuksen tasosta.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olin aina luullut että Poliisiopisto elokuvat olivat hömppäkomedioita, mutta kun tässä on seurannut jenkkilän poliisien toimintaa niin taitaa ne oikeasti ollakin dokumentti leffoja jenkkilän poliisikoulutuksen tasosta.
Olen kuullut, että John Rambosta siellä oppi imetään. Poliisiopisto- elokuvien poliisit on enemmän sellaisia donitsin tuoksuisia hassuttelijoita.

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Merkityksensä on myös sillä, että kyseisessä kehitysmaassa poliisiksi pyrivät eivät edusta tämän planeetan ylintä älymystöä.

Suomessa yms pahimmat sekopäät seulotaan ulos enen kuin ne pyrkivät poliisikouluun, mutta tuolla se sekopäisyys tuntuu olevan melkein vaatimus.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mirtazapiinilla on Yhdysvalloissa lempinimi California rocket fuel. En kyllä ymmärrä mistä tuo tulee.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy