Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 677 109
  • 33 830

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja täällä koti-Suomessa taas kannattaa niitata epämiellyttävä tyyppi autolla eikä pyssyllä. Pääsee huomattavasti lyhemmällä tuomiolla. Ei ole omakohtaista kokemusta.

Joo mä itseasiassa tästä juttelin kerran yhen kaverin kanssa joka on lakimies, ja pitää kyllä valitettavasti paikkansa. Tottakai siinä muuttujia on, mutta aika vaikea on todistaa tahallisuutta tai suunnitelmallisuutta useimmissa tapauksissa.

Autoista puheenollen, jatkan nyt Hotakaisen kirjoittamaa kirjaa Räikkösestä. Avautui että Hotakainen on aika hauska jätkä - ei ole hirveän tuttu ennestään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Julkisisissa on ihmisiä. Ei saa enää omaa loossia ihan itselleen kuten viikko sitten vielä onnistui.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Huomasin saman eilen kun menin banskun luokse. Toki en ole nyt hirveästi julkisia käyttänyt korona-aikana, mutta aiemmilla kerroilla ollut jokaiselle matkustajalle oma penkkirivi.
Jep. Mä oon viikoittain vain kerran käynyt toimistolla ja nyt oli yli kuukauteen / kahteen edes normaalihkosti porukkaa. En ollut parhaimpaan/pahimpaan ruuhka-aikaan, mutta ero on ihan selvä jo viikon sisään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tänä kesänä tulee pohjois-pohjanmaalla poikkeuksellisen vähän vahinkoraskauksia sekä tapahtuu vähemmän seksuaalisia hyväksikäyttöjä, joista ei ilmoiteta, kuin ikuisuuksiin.

Suviseurat on peruttu.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
spotify:album:5H6AIoKDVUrB3YtKi9EXUz
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Löydätteks tekin välillä itsenne Alkosta, vaikka satavarmasti menitte ruokakauppaan. Lähes selvin päin. Kännissä tietty blackoutteja tulee useammin. Heräätte kesken kävelyn ettekä tiedä mistä tuutte. Siis ootteks te käynyt Espan K-kaupassa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kauramaito kahvin kanssa on erinomaista.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuulutteks te kans vähemmistöryhmiin? Ette bileissä piikitä.
No mie nyt en piikitä missään. En ole diabeetikko. Rupesin kuitenkin miettimään, että missä määrin olen vähemmistöä.

Olen miespuolinen. Meitä ehkä on noin puolet maapallon väestöstä.
Olen oikeakätinen. Enemmistöä.
Olen vihreä/harmaasilmäinen. Vähemmistöä.
Olen ns. valkoihoinen. Ainakin paremmin toimeen tulevaa kansanosaa. Vähemmistöä kuitenkin määrässä.
Olen lihaa syövä. Luultavasti enemmistöä.
En kuulu uskonnollisiin yhteisöihin, ehkäpä vähemmistöä. Kun kuuluin, olin ortodoksi. Ehdottomasti vähemmistöä siinä kontekstissa.
Minulla on ylempi korkeakoulututkinto. Vähemmistöä.
Olen heteroseksuaalinen. Enemmistöä.
En ole käynyt armeijaa. Suomalaisten miesten joukossa vähemmistöä.

Ota nyt selvää näistä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olen miespuolinen. Meitä ehkä on noin puolet maapallon väestöstä.
Olen oikeakätinen. Enemmistöä.
Olen vihreä/harmaasilmäinen. Vähemmistöä.
Olen ns. valkoihoinen. Ainakin paremmin toimeen tulevaa kansanosaa. Vähemmistöä kuitenkin määrässä.
Olen lihaa syövä. Luultavasti enemmistöä.
En kuulu uskonnollisiin yhteisöihin, ehkäpä vähemmistöä. Kun kuuluin, olin ortodoksi. Ehdottomasti vähemmistöä siinä kontekstissa.
Minulla on ylempi korkeakoulututkinto. Vähemmistöä.
Olen heteroseksuaalinen. Enemmistöä.
En ole käynyt armeijaa. Suomalaisten miesten joukossa vähemmistöä.
Nämä voisivat olla Samuli Putron jonkin kappaleen sanat.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Avautui, että sosiaalisessa mediassa kannattaa pariin kertaan miettiä enterin painamista. Tänään tuli hinnoiteltua täälläkin usein nähty kommentti "korkki kiinni, alkaa jo näkymään". Hintalappu 3500€.
 

Ralph

Jäsen
Radiokanavilla SuomiRock, SuomiPop ja Iskelmä on muutoin samanlaiset soittolistat, mutta SuomiRock ei soita räppiä.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Iskelmä on kuin SuomiPop ilman Vain Elämää -biisejä. SuomiRock oli sama juttu kunnes onneksi alkoivat taas soittaa myös englanninkielistä musaa. Nyt edes vähän erottuu.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Willie Nelsonkin levyttämän biisin City of New Orleans nimi tarkoittaa Chicagosta New Orleansiin kulkevaa junaa.
 

Manazeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Radiokanavilla SuomiRock, SuomiPop ja Iskelmä on muutoin samanlaiset soittolistat, mutta SuomiRock ei soita räppiä.
Iskelmä on kuin SuomiPop ilman Vain Elämää -biisejä. SuomiRock oli sama juttu kunnes onneksi alkoivat taas soittaa myös englanninkielistä musaa. Nyt edes vähän erottuu.
Olen itsekkin huomannut tämän Bauer Median radiokanavien logiikan, tai lähinnä sen puuttumisen. Iskelmähän soittaa nykyään hyvin pitkälti kaikkea muuta kuin iskelmää, eli lähinnä suomenkielistä popmusiikkia. SuomiRock ainakin aikaisemmin soitti hyvin paljon samaa musiikkia kuin tuo Iskelmäkin. Tuo tuore radiokanava, jota itsekkin tulee autossa paljon kuunneltua, eli Ysäri, niin sehän soittaa hyvin paljon musiikkia, joka ei ole 90-lukua nähnytkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös