Armeijassakin oli illalla hiljainen tunti. Liekkö jäänyt tavaksi..?Täällä (kierrätyskeskuksessa) on mennyt reilu tunti ettei kukaan ole jutellut mitään. Mutta Iisoppi on nyt täällä ja pannaan vähän juttua liikkeelle...
Ainakin Viaplay KE-TO yä 04:00-07:00. Sara Moras ja Sijara Eubanks naisista ottelamassa ja sitten toki kehtätytöt. Sitten LA-SU yö sama aika. Naisista tulessa Angela Hill ja Claudia Gadelha. Ja ah, ne kehätytöt.
Näitä löytyy. On useampi ketju mihin muka olen kirjoittanut. En sen jälkeen ole uskaltautunyt katsomaan mitä ja miten olen kommentoinut. Mutta vähintään Roosevelt -tasoa on ollut (ei Teddy).Keskustelupalstan pääsivulla näkyy (kun on loggautuneena) montako viestiä olen lähettänyt mihinkin ketjuun. Se semmoinen puhekuplan näköinen elementti.
Aika jännä, että tuon mukaan olisin laittanut sannamarininhallitusketjuun kolme viestiä?!!! Oonkohan ollut selvinpäin tai mitähän kettua olen tullut tuolla sekoilleeksi. Itse en uskalla mennä tarkistamaan, sillä uskon että mikä on kerran jätetty internettiin - jää myös internettiin eikä siitä tarvitsisi jälkeenpäin kuittailla. Tietysti, enhän minä voi tietää vaikka ne kolme viestiäni olisi ollut ihan presidenttitason sivalluksia kännipäissään... Haluan jäädä tähän uskoon.
Itse ostin marokosta sellaisen paikallisten isäntien pitkän mekon. Aivan mahtava keksintö! Julkisille paikoille en tuon kanssa lähtisi, mutta omalla pihalla aivan mahottoman hieno asuste. Kulkusetkin saa hengittää. Saunan jälkeen lyön aina päälle.Ostin ensimmäisen kylpytakkini vasta 27-vuotiaana, ja ihmettelen edelleen, että miksi vasta nyt. Kevyesti elämäni yksi parhaimmista ostoksista hintaansa nähden.
Vaikka en enää tupakoikaan, niin onhan se saunan jälkeinen fiilistely ja jäähdyttely takapihalla kylmän juoman kanssa kylpytakissa jotain aivan mahtavaa. Ei siihen pelkällä pyyhkeellä pääse.
Ei ole muita samoja jäseniä kuin Ville Tuomi laulussa. Muutenhan Sub-urban Triben aikakauden alkupuoliskon levyillä on laulajana Jouni Markkanen, joka nykyisin toimii managerihommissa mm. Amorphikselle. Jolla on yhteistä jäsenistön osalta Kyyrian kanssa.Sama solisti molemmissa orkestereissa, ja onko jopa joitakin soittajia?
Naurakaa ja haukkukaa tyhmäksi jos siltä tuntuu, nimittäin minä, lähes 27-vuotias äijä tajusin juuri tänä aamuna että kompakysymys saattapi muuten olla lyhenne ja tulla sanasta KOMPASTUSKYSYMYS...
Keskustelupalstan pääsivulla näkyy (kun on loggautuneena) montako viestiä olen lähettänyt mihinkin ketjuun. Se semmoinen puhekuplan näköinen elementti.
Aika jännä, että tuon mukaan olisin laittanut sannamarininhallitusketjuun kolme viestiä?!!!
Joo, minulla on maagiset kolme viestiä kalsarikänni-ketjuun vaikka en ole koskaan sinne kirjoittaessa kännissä ollutkaan. Eikä ole edes välttämättä ollut kalsareitakaan jalassa. No yhdessä viestissä kadehdin kun joku joi jekkua... Muistan sen. Muista viesteistä ei mitään käryä... jotain turhaa kommentointia varmaan.Näitä löytyy. On useampi ketju mihin muka olen kirjoittanut.
Naurakaa ja haukkukaa tyhmäksi jos siltä tuntuu, nimittäin minä, lähes 27-vuotias äijä tajusin juuri tänä aamuna että kompakysymys saattapi muuten olla lyhenne ja tulla sanasta KOMPASTUSKYSYMYS...
Keskustelupalstan pääsivulla näkyy (kun on loggautuneena) montako viestiä olen lähettänyt mihinkin ketjuun. Se semmoinen puhekuplan näköinen elementti.
Aika jännä, että tuon mukaan olisin laittanut sannamarininhallitusketjuun kolme viestiä?!!!
Näitä löytyy. On useampi ketju mihin muka olen kirjoittanut.
Joo, minulla on maagiset kolme viestiä kalsarikänni-ketjuun vaikka en ole koskaan sinne kirjoittaessa kännissä ollutkaan.
Erittäin myönteisesti suhtaudun tähän hallitukseen.
- Ulosanti vakuuttavaa
- Vaikuttavat asiansaosaavilta
- Nättejä tyttöjäkin.
No vakavasti puhuen: onko kukaan ikinä ollut tyytyväinen yhtään mihinkään ikinä milloinkaan? Yeah, joku on aina.
Mutta mikä pitäisi muuttaa seuraavaksi kun ikinä ei oo mikään hyvin... Poliitikot vaiko kansalaiset? Itte ehkä vaihtaisin kansalaiset sellaisiksi jotka äänestäisi vain hyvää niin loppuisi itkemiset kerralla. Tai jos en saisi kansalaisena haluamaani tahtoa läpi niin muuttaisin ulkomaille jossa asiat on aina paremmin.
Se yksi terrorisairaanhoitajakin joka piikitteli somaleihin paksuja neujoja uhosi siinä youtube-klipissä muuttavansa heti ulkomaille kun vain saa asiansa järkättyä. Siellä ulkomailla asiat on niin perkuleen hyvin että sinne voi lähtee turvapaikanhakijaksi pakoon Suomen hyysäyshyvinvointiverovaltiota. Tervemenoa. Ei tuu ikävä.
Suomi on hyvä maa.
En edes tiedä mitä puolueita nämä ministerit edustavat, mielestäni sellaisilla asioilla ei pitäisi olla edes merkitystä. Sanomiset ja tekemiset ratkaisevat kuten Jatkoajassa nimimerkkien suosikkiseuralla ei ole mitään merkitystä jos on vain fiksua sanottavaa. Paljon on ihmisiä jotka luovat maailmankuvaansa sen perusteella mitä "oman" puolueensa edustajat kertovat ja linjaavat. Aidan toiselta puolelta huudeltut mielipiteet ei voi olla lähtökohtaisestikaan hyviä.
Nojooh, tiedän ettei politiikkamaailmaa voida ideologisesti lähestyä vaan siinä pitää mennä niillä lainalaisuuksilla mitkä siellä pätevät. Niinpä. Jatkakaa.
Haluaisin pysyä edelleen sinä naiivina kansalaisena, joka hyväksyy tietyt kiemurat - ei kaikkea kansalle tarvitse kertoa ja on paljon asioita mikä sille ei kuulu, on salaista turvallisuuteen liittyviä koukeroita ja semmosta.
Mutta tuntuu, että näillä menee suhteellisuudentaju heti kun puhutaan yli miljoonan summista. Minulla menee myös, mutten olekaan missän virassa. Vähän aikaa sitten ostettiin jotain ihme heijastinpaketteja 11 000 euroo kappale vaikka joku olisi voinut toimittaa markalla per pussi. Mutta aina pitää fyrkat tunkea jollekin hämärälle liikemiehelle.
Älkää nyt perkele pilatko mun utopistista kuvaa, että Suomessa on hyvä meininki ja vähäinen korruptio, hyvä poliisi ja sosiaalihuolto terveyspalveluineen ja vanhainkoteineen.
Meillä oli joskus Neuvostoliiton vallan aikaan kompi-Saappi.Saattaisihan se ollakin, mutta taitaa silti olla olematta. Kielitoimiston sanakirja nimittäin tuntee sanan kompa, joka tarkoittaa:
kärkevä sutkaus t. sukkeluus, kokkapuhe, pila, huuli.
Veistää kompa.
Lasketella kompia.
Jollakin automerkillä oli myös combi-coupe.Meillä oli joskus Neuvostoliiton vallan aikaan kompi-Saappi.
Konpi-saapista sanottiin myös ainakin meilläpäin kompikoupe.Jollakin automerkillä oli myös combi-coupe.
Neuvostoliiton aikana meillä oli ainakin Lada 1200, Opel Ascona, Opel Kadett ja Mini. Oman ajokortin sain vasta Neuvostoliiton kaatumisen jälkeen.
Luulin että olit kirjoittanut pullon avautumisesta.Konpi-saapista sanottiin myös ainakin meilläpäin kompikoupe.
Syöksysämpyläksi kutsuttiin myös Saab ysikutosta.Luulin että olit kirjoittanut pullon avautumisesta.
96 saappi oli nimeltään kajakki. Nurinpäin näyttää siltä.
Rakkaalla lapsella monta nimeä. "Perseenpuolikas".Syöksysämpyläksi kutsuttiin myös Saab ysikutosta.
Ps. Haluaisitko ryhtyä sihteerikseni?