Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 706 087
  • 33 909

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Laittelin autoa ainakin 3h.
Kävin sen jälkeen 3 eri kaupassa. Pääsin kotiin ja katsoin peiliin. Naamassa oli runsaasti autohommissa tulleita roiskeita/likatahroja.
Joo kukaan ei sanonut kaupassa mitään.. ehkä joku tuijotti tavanomaista enemmän.

Näin korona-aikana ei haittaa vaikka menisi kauppaan säkki päässä. Se on uusi normi
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Roshcester, NY. Paikka missä lähes pelasin viimeisen nollapelin. Olihan 52 torjuntaa. Mutta viimesellä meni. Ei huono. Tais olla 1987?



tästä tuli mieleen.

ja pakkina numero ihan junnuna oli 5. Taisin olla 4 v. Sitten kun pääsin omalle paikalle, se oli aina 30. Yksi kausi mentiin tosin ykkösellä kun seura vaihtui.
 
Viimeksi muokattu:

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Avautui, että Sentencedin Noose on kyllä kappaleena hyvinkin laimeahko ja monotoninen väkerrys. Muistin että olisi ollut paljon parempi biisi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kolme frendiä missä lie alkoholiparantolassa. Yhdeltä kännissä olkapää murtunut, yhdellä hirveä vekki päässä ja jotain on aseella uhkailtu. Miten teidän frendien kuulumiset? Onks normipäivä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkei välttämättä vuoden päästä olekaan nettivitsejä kotona möllöttävästä nettiväestä kun se sama nettiväki on niitä, jotka niitä nettivitsejä tekee. Tai mitä lie meemejä ne nykyään on.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kolme frendiä missä lie alkoholiparantolassa. Yhdeltä kännissä olkapää murtunut, yhdellä hirveä vekki päässä ja jotain on aseella uhkailtu. Miten teidän frendien kuulumiset? Onks normipäivä.
Kuolleita tai vankilassa. Tai no yksi elää ja on vapaana, mutta en mie sitä näe kuin ehkä kerran vuodessa. Ja joskus kännissä soitellaan eikä muisteta mistä on puhuttu.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ai hitto, tänään ei todellakaan ole lauantai vaan torstai. Tässä nyt on ollut mies kotona ja ollaan siivoiltu niin olin ihan viikonlopussa. Kun mies sanoi että lähtee katsomaan postia niin olin sanoa hänelle ettei kannata kun on lauantai. No onneksi en sanonut kun olisi mies luullut että olen lopullisesti menettänyt järkeni kun edes enää tiedä mikä viikonpäivä on.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Rio-colaa kun saisi. Afri-colasta ei ole makumuistikuvia, ainoastaan Rommelin Afrika korps -henkinen logo palmusta aavikolla.
Oliko Rio-cola se mehujää sellasessa pahvi"tuubissa"? Se muuttui iljettäväksi ektoplasmaks aina loppua kohden sitä nautittaessa.
Muistatteko M.A.C. mehujään?
 
K

Kiekkokatsoja

Ai hitto, tänään ei todellakaan ole lauantai vaan torstai. Tässä nyt on ollut mies kotona ja ollaan siivoiltu niin olin ihan viikonlopussa. Kun mies sanoi että lähtee katsomaan postia niin olin sanoa hänelle ettei kannata kun on lauantai. No onneksi en sanonut kun olisi mies luullut että olen lopullisesti menettänyt järkeni kun edes enää tiedä mikä viikonpäivä on.
Postista puheenollen niin laatikkoon oli ilmestynyt kirje, sosiaali ja terveysministeriöstä. Siinä oli korona tiedote. Ihan hyvä, että jotain "kättäpitempää" ohjeistusta löytyy kotoa heti, jos tulee tarve.
Onkos muutkin saaneet tuon kirjeen?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Oliko Rio-cola se mehujää sellasessa pahvi"tuubissa"? Se muuttui iljettäväksi ektoplasmaks aina loppua kohden sitä nautittaessa.
Muistatteko M.A.C. mehujään?
Joo pahvituubikolamehujää. Sitä saa kyllä edelleen jollain muulla tuotenimellä ja on muistaakseni saman makuinen, eli melko imelä kola jossa vielä lisäksi kanelia tms. M.A.C. oli lempparimehujää penskana ja kelpaisi edelleen, sitä sai myös välillä muutama vuosi sitten Black orange -nimellä (kerrankin tuotenimi joka kertoo melko liki mistä on kyse, siis kola-appelsiinimehujää). Toinen lähes yhtä hyvä on/oli Pommac mehujää (jossa ei toki M.A.C. hen yhteistä kuin muoto).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös