Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 710 425
  • 33 914

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hei, olen tohtori Gerhard

Etsimme parhaillaan testaajia uudelle mieskuntoa parantavalle tuotteellemme.
Testaajat ovat innoissaan tuloksista: jopa kahdeksan senttiä pidempi penis vain kahdessa viikossa.

Jos haluat kokeilla tuotettamme, tilaa ilmainen pullo tänään
Avautui, että joillakin menee jopa kaksi viikkoa peniksen pidentymiseen.

Nuorempana moinen tapahtui sopivan visuaalisen tai fyysisen stimulaation - tai jopa oman mielikuvituksen kautta - muutamissa sekunneissa. Nykyään hieman hitaammin - jos ollenkaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Avautui, että joillakin menee jopa kaksi viikkoa peniksen pidentymiseen.

Nuorempana moinen tapahtui sopivan visuaalisen tai fyysisen stimulaation - tai jopa oman mielikuvituksen kautta - muutamissa sekunneissa. Nykyään hieman hitaammin - jos ollenkaan.
Joo, mutta Gerhard antaa pysyvän takuun.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minulle ei koskaan ole avautunut, miksi homot ovat suomalaiselle miehelle uhka. Kerran nuorempana oli yhdessä porukassa sellainen kuuma jäbä, johon kaikki muikkelit olivat lääpällään. Olin äärimmäisen helpottunut, kun selvisi, että hän onkin keppimiehiä.
Ei kai heidän millään tavoin pitäisi olla uhka miesten miehisyydelle, mutta onko sinua tai muita koskaan homomies lähennellyt ja jos on, oletko kokenut sen uhkaavaksi?

Minulla muutama kokemus nuorna miesnä ja kyllä, koin sen erittäin epämiellyttäväksi ja jopa uhkaavaksi. Näiden kokemusten myötä uskon myös ymmärtäväni jotain nuorten tyttöjen/naisten kokemuksista kun "rasvainen äijä" ehdottelee tai jopa lääppii.

Ja ei, minulla ei ole mitään erityistä ja yleistävää vastenmielisyyttä homoja kohtaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lienee uhkana vain joidenkin mielikuvalle. Ehkäpä ennemminkin osalle homous on vastenmielinen ajatus, ei niinkään uhkakuva.
Kannattaisikohan tavis heteron esittää homppelia? Voisi olla naisten parissa suosittu. Ja tarvittaessa "hairahtaa heterolle tielle"? (Hymiö)
Tuskin heitä kovinkaan moni minään uhkana pitää. Enemmänkin saattaa olla se että monia alkaa ärsyttämään se että siinä missä homoseksuaalisuuden luulisi olevan aivan normaali asia suurimmalle osasta ihmisiä (poislukien jotkut hihhulit) josta ei luulisi mitään ihmeellistä kohua nousevan, niin silti, vaikka heitä on melko pieni prosentti väestöstä, niin tuntuu että jonkinsortin homoagendaa huudetaan joka suunnalta koko ajan. Pride-juttuja mainostetaan kuin jotain olympialaisia ja kaikenmaailman sateenkaariteemoja on tämän tästä. Sitten nämä viihdeohjelmiin valitut "kiintiöhomot" ym. jotka ylittävät varmasti moninkertaisesti homoseksuaalien todellisen prosenttiosuuden. Vähän sama ilmiö kun joskus jossain keskusteluohjelmassa muuan fiksu Suomenruotsalainen oli huolissaan valtaväestön asenteista heitä kohtaan kun ovat mielestänsa monessa asiassa aivan etuoikeutetussa asemassa valtaväestöön nähden.

Tämä on omaa mutuilua ja päätelmiä siitä vähästä mitä olen ihmisten mielipiteitä kuullut omassa lähipiirissäni.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Antero Mertaranta on tunnelmoinut allekirjoittaneelle monta hienoa kiekkohetkeä, mutta onhan moni noista takavuosien selostuksista aivan jäätävän puusilmäistä paskaa. En tiedä oliko Antsan ainoa ohjeistus selostaa 99% tilanteista niin dramaattisesti kuin mahdollista ja tehdä Suomesta uhri milloin mihinkin. Ja tappiomieliala oli luonnollisesti läsnä kun ei löytynyt muita selityksiä.

Avautui samalla se että lätkämaajoukkue oli takavuosina melkoinen paskahousulauma ja selittelijöiden kerho.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tunnen myös muutaman homon, ja eivät he nyt ole mitenkään olleet uhka minulle missään mielessä.

Ensimmäinen kaveri esitteli itsensä "vanhaksi likaiseksi homoksi", joten oli heti alkumetreiltä selvät sävelet. Aika likainen mieli sillä kyllä olikin. Asuinpa sitten vielä tämän sällin kanssa puolisen vuotta samassa kämpässä, mutta ei meillä ikinä mitään ongelmia ollut - ainakaan siitä homoudesta johtuvia.

Tämähän nyt on vaan siitä kiinni miten toisen ihmisen näkee ja kokee. Vähän samat sanat sanoisin kuin tuohon rasismikeskusteluun, eli mulla ei muuten ole mitään ketään vastaan, mutta mulkkuja ihmisiä en siedä. Mulle aivan sama ovatko homoja, ulkomaalaisia, supikoiria tai mitä vaan. Jos eivät osaa käyttäytyä, minä ainakin sanon jotain. Siinä on turha heilutella natsikorttia tai muutakaan korttia, ei mua sellaset kiinnosta.

Avautui että olen taas lässytellyt puolet päivästä kaikenmaailman foorumeille. Pitäis nyt vissiin tehdä vähän töitäkin. Ulkona paistais aurinko, ja tässä ruvetaan jo kevättä odottelemaan.
 
K

Kiekkokatsoja

Tuskin heitä kovinkaan moni minään uhkana pitää. Enemmänkin saattaa olla se että monia alkaa ärsyttämään se että siinä missä homoseksuaalisuuden luulisi olevan aivan normaali asia suurimmalle osasta ihmisiä (poislukien jotkut hihhulit) josta ei luulisi mitään ihmeellistä kohua nousevan, niin silti, vaikka heitä on melko pieni prosentti väestöstä, niin tuntuu että jonkinsortin homoagendaa huudetaan joka suunnalta koko ajan. Pride-juttuja mainostetaan kuin jotain olympialaisia ja kaikenmaailman sateenkaariteemoja on tämän tästä. Sitten nämä viihdeohjelmiin valitut "kiintiöhomot" ym. jotka ylittävät varmasti moninkertaisesti homoseksuaalien todellisen prosenttiosuuden. Vähän sama ilmiö kun joskus jossain keskusteluohjelmassa muuan fiksu Suomenruotsalainen oli huolissaan valtaväestön asenteista heitä kohtaan kun ovat mielestänsa monessa asiassa aivan etuoikeutetussa asemassa valtaväestöön nähden.

Tämä on omaa mutuilua ja päätelmiä siitä vähästä mitä olen ihmisten mielipiteitä kuullut omassa lähipiirissäni.
Joo, samansuuntaisia ajatuksia. Varsinkin mediassa tapahtuu seksuaalivähemmistöjen vahvaa korostamista ja ylilyöntejä. Se on asia, joka melko monellakin voi ärsyttää.
Itse en ole henkilökohtaisesti ollut tilanteessa, jossa joku olisi korostanut homouttaan. Lienee piilohomoutta lähinnä ollut.
Toinen huono asia on se, että jotkut tekevät jotain listoja joissa väittävät, että miehiä ärsyttää homous, kasvisruoka ym. Se on turhaa yleistämistä, ja kärjistämistä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hei, olen tohtori Gerhard

Etsimme parhaillaan testaajia uudelle mieskuntoa parantavalle tuotteellemme.
Testaajat ovat innoissaan tuloksista: jopa kahdeksan senttiä pidempi penis vain kahdessa viikossa.

Jos haluat kokeilla tuotettamme, tilaa ilmainen pullo tänään
Jätkä on tsiigannu xvideos:in mainoksia. Ei se mitään. Itteekin vituttaa aina nuo kun oot valmiina jo hyväilyyn.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tunnen myös muutaman homon, ja eivät he nyt ole mitenkään olleet uhka minulle missään mielessä.

Ensimmäinen kaveri esitteli itsensä "vanhaksi likaiseksi homoksi", joten oli heti alkumetreiltä selvät sävelet. Aika likainen mieli sillä kyllä olikin. Asuinpa sitten vielä tämän sällin kanssa puolisen vuotta samassa kämpässä, mutta ei meillä ikinä mitään ongelmia ollut - ainakaan siitä homoudesta johtuvia.

Tämähän nyt on vaan siitä kiinni miten toisen ihmisen näkee ja kokee. Vähän samat sanat sanoisin kuin tuohon rasismikeskusteluun, eli mulla ei muuten ole mitään ketään vastaan, mutta mulkkuja ihmisiä en siedä. Mulle aivan sama ovatko homoja, ulkomaalaisia, supikoiria tai mitä vaan. Jos eivät osaa käyttäytyä, minä ainakin sanon jotain. Siinä on turha heilutella natsikorttia tai muutakaan korttia, ei mua sellaset kiinnosta.

Avautui että olen taas lässytellyt puolet päivästä kaikenmaailman foorumeille. Pitäis nyt vissiin tehdä vähän töitäkin. Ulkona paistais aurinko, ja tässä ruvetaan jo kevättä odottelemaan.
Hieno viesti! Allekirjoitan jokaikisen sanan.

Paitsi että päiväni on kulunut tähän saakka enimmäkseen laukeskellen itekseni kotona eikä niinkään täällä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En käytä mitään housuja ulkona kulkiessa ikinä. En ole mamis. Kyllä luonto on suunnitellut ihmisen näin.

Listauksesta sanon, että Putinille kaikkea pahaa vaan, vihreät ovat pääosin syyntakeettomia ja Migrissä työskennelleenä mamuasia on läheltä nähty. Nuo muut on ihan ok. Kunhan eivät mamunaiset vie meidän miehiä! Eiku mamuhomot meidän naisia! No jotain eivät jotkut vie, niin se ois kiva.
 

Glove

Jäsen
Avautui, että tämän minun asunnon edellinen asukas on kuollut. En tiedä, kuoliko tänne asuntoon vai jonnekin muualle. Asia selvisi kun tuli tänään postia kuolinpesän nimellä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Lienee uhkana vain joidenkin mielikuvalle. Ehkäpä ennemminkin osalle homous on vastenmielinen ajatus, ei niinkään uhkakuva.
Kannattaisikohan tavis heteron esittää homppelia? Voisi olla naisten parissa suosittu. Ja tarvittaessa "hairahtaa heterolle tielle"? (Hymiö)

Sulla on kyllä ihmeellinen fantasia toi homona esiintyminen. Ja siihen päälle mielikuva että naiset ihastuu ja harrastaa seksiä homomiesten kanssa. Avautui tämmöinen siis.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Sulla on kyllä ihmeellinen fantasia toi homona esiintyminen. Ja siihen päälle mielikuva että naiset ihastuu ja harrastaa seksiä homomiesten kanssa. Avautui tämmöinen siis.
Noh onhan @vetti homo ja sillä on lapsikin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
"Polkea tulpatonta mopoa" tarkoittaa seksin harrastamista vaihdevuodet ohittaneen naisen kanssa. Tai kai se voi tarkoittaa muutakin...
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
"Polkea tulpatonta mopoa" tarkoittaa seksin harrastamista vaihdevuodet ohittaneen naisen kanssa. Tai kai se voi tarkoittaa muutakin...

Eikö se sanonta ole "polkea kuin tulpatonta mopoa", ja viittaa polkemisen intensiteettiin ja/tai kestoon?

En osaa sanoa lähteekö tulpatom mopo käyntiin ankarallakaan polkemisella. En ole mikään prätkäpoju.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En osaa sanoa lähteekö tulpatom mopo käyntiin ankarallakaan polkemisella. En ole mikään prätkäpoju.

Ei lähde eikä syty vaikka kuinka polkisi. En sitten tiedä, että mikä on polkemisen ennätys. Kylillä liikkuu hurjia juttuja mut todellinen herrasmies ei näillä jutuilla kehuskele.
 
K

Kiekkokatsoja

Ei lähde eikä syty vaikka kuinka polkisi. En sitten tiedä, että mikä on polkemisen ennätys. Kylillä liikkuu hurjia juttuja mut todellinen herrasmies ei näillä jutuilla kehuskele.
Ei käyntiin. Mut wanhanmallin pappamopolla voi polkea, eli se kuitenkin liikkuu.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
"Polkea tulpatonta mopoa" tarkoittaa seksin harrastamista vaihdevuodet ohittaneen naisen kanssa. Tai kai se voi tarkoittaa muutakin...
Nyt mennään kyllä aivan wtf osastolle...

Samoin kuin veljet yllä julistavat termi "polkea kuin tulpatonta mopoa", on hyvinkin tuttu. Sehän tarkoittaa että miesoletettu nussryskää vastapeluria (ei voi olettaa että on nainen koska nykyaika jne.) suorastaan vimmalla ja kiihkolla. Tuhannen tuomiopäivän pasuunan voimalla. Tamin sanoin, Helvetinmoisella ambitiolla.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt mennään kyllä aivan wtf osastolle...

Samoin kuin veljet yllä julistavat termi "polkea kuin tulpatonta mopoa", on hyvinkin tuttu. Sehän tarkoittaa että miesoletettu nussryskää vastapeluria (ei voi olettaa että on nainen koska nykyaika jne.) suorastaan vimmalla ja kiihkolla. Tuhannen tuomiopäivän pasuunan voimalla. Tamin sanoin, Helvetinmoisella ambitiolla.

Tää on ollu mulle jo pitkän aikaa ihan wtf-osastoa. En ole ikinä omistanut mopoa, joten ei hajuakaan miksi siinä on tulppa. Uppoaako se jos ajat sillä järveen ja tulppa on irti? Enkä mä mitään mopoja ole polkenutkaan. Enkä naisia. Enkä miehiä. Enkä eläimiä.

Avautui, että en tiedä mopoista (enkä juuri mistään muustakaan) mitään, mutta onneksi on Jatkoaika!
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Tässä kun on tullu katteltua maikkarilta tuota "Olet mitä syöt" -ohjelmaa, lähinnä siksi, että itekin yrittäny laittaa elämäntapoja remonttiin, niin avautui, että tuo "hyvinvointilääkäri" Pippa Laukka on 50 vuotias. WTF? Luulin, että 25-30.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tässä kun on tullu katteltua maikkarilta tuota "Olet mitä syöt" -ohjelmaa, lähinnä siksi, että itekin yrittäny laittaa elämäntapoja remonttiin, niin avautui, että tuo "hyvinvointilääkäri" Pippa Laukka on 50 vuotias. WTF? Luulin, että 25-30.
Piti käydä näin pervona stalkkaamassa. Ei jumalauta! Nyt kyllä tuli puun takaa. Menis tosiaan jostain reilu parikymppisestä. On kyllä Lö fockkaaaablö.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Piti käydä näin pervona stalkkaamassa. Ei jumalauta! Nyt kyllä tuli puun takaa. Menis tosiaan jostain reilu parikymppisestä. On kyllä Lö fockkaaaablö.
Sen bikinijakson perusteella olisi arvioinut jotain 35 tms. Tiedättehän te sen bikinjakson?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös