Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 707 704
  • 33 914
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Avautui että sinä se hieno mies olet. Palstaveli pari päivää sitten kirjoitti tänne äitinsä kuolleen, joten miksi ei heittää vähän Norman Bates läppää aiheesta.
Ei mitään hajua kenenkään palstaveljen äidin poismenosta. En näet lue jokaista viestiä täällä. Pahoittelut tälle henkilölle, kuka sitten lieneekään, jos loukkasin. Ei ollut tarkoitus. @Stirner ille en pahoittele mitään.
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Ei mitään hajua kenenkään palstaveljen äidin poismenosta. En näet lue jokaista viestiä täällä. Pahoittelut tälle henkilölle, kuka sitten lieneekään, jos loukkasin. Ei ollut tarkoitus. @Stirner ille en pahoittele mitään.

Ei sun pahoittelut ole sen arvoisia että niitä ottaisin vastaan.

Kenenköhän palstaveljen äidin poismenoa mahdan tarkoittaa, tuskin nyt ainakaan tuota ruumisauton hintaa päivitellyttä johon sinä sitten ehdotit normanbatesmaisia tapoja säilyttää sitä äitinsä ruumista. Ihan sattuma siis oli varmaankin juu.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Älkää poijaat riidelkö. Juuri vielä tulitte penalttipoksista ja heti myllyt ennen kuin vaihtoon kerkeää. Katoin muuten eilen hyvän dokumentin Ice Guardians, se oli niinku Netflixissä, kertoo enforcereista in NHL, niinku polliiseista suomeksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Älkää poijaat riidelkö. Juuri vielä tulitte penalttipoksista ja heti myllyt ennen kuin vaihtoon kerkeää. Katoin muuten eilen hyvän dokumentin Ice Guardians, se oli niinku Netflixissä, kertoo enforcereista in NHL, niinku polliiseista suomeksi.
Ei riiellä. Asiasta otettu yyveellä yhteyttä alkuperäiseen viestin kirjoittajaan, anteeksi pyydetty ja homma ok.

Ookkos jo ton Bob Probertin Tough Guy -dokkarin katellut? Saattasi kiinnostaa. Itse haluan kiakkopelissä katella mielummin sitä kiakkoo kuitenkin. Kamppailulajeja seuraan aktiivisesti mutta niille on omat areenansa. Emmää kyllä ymmärrä mikä pointti ampumahiihdossakaan on. Kaks eri lajia samaan aikaan. Höh. Tai keittoruuat. Juatavaan litkuun sotketaan syötävää. Enemmänkin kyllä Ei avaudu ketjun asiaa nämät.
 
K

Kiekkokatsoja

Tässä lueskelin tuosta Milloin rasismi on oikeasti rasismia?- ketjusta nuorten jääkiekkopeliin liittyvää keskustelua. Avautui että pahennusta aiheuttanut kappale ei ollutkaan Hausmyllyn Mustamies vaan jokin minulle tuntematon kappale.

Miksi halutaan olla
Miksi halutaan olla neekereitä
Miksi halutaan olla
Miksi halutaan olla neekereitä

Jos käyt kosteana muusta kuin hiestä
Ja haluat saada mustaa miestä
Joka aktia ei jätä puolitiehen
Se viehätys voima on mustan miehen

Mikä siinä mustassa viehättää
Onko mustalla valkoista pidempää?
Miten värillä voi olla muka väliä
Värisokea ei mitään häviä

Miksi naiset aina rakastuvat miehiin mustiin?
Me halutaan olla neekereitä, halutaan olla
Miksi naiset aina rakastuvat miehiin mustiin?
Me halutaan olla neekereitä, halutaan olla


Joo, Kake singers teki biisin 70 luvun lopulla. Juutuubissa näkyi olevan miljoona toistokertaa. Joskus kauan sitten olin kuullut sen, mutta enpä muistanut sitä enää.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Tajusin just, että vois ihan piruttain mennä tänää Hartwallille kattomaan KHL:n huippumatsia, ku eihän sieltä tuu edes kotimaisia liigapelejä tänään ainuttakaan. Edellisestä paikalla käydystä Jokerien matsista onkin kulunut jo melkein vuosi aikaa... Silloin sain ilmaislipun frendin kautta, tällä kertaa kyllä menen ihan omillani.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Yle ei näytä enää tv-uutisia kolmelta. No selviihän tässä ilmankin... kaikki on netissä?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
toivottavasti olet konservatiivinen, etkä ala masturboimaan katsomossa.
Onko vanha old school tyylin "kulli popparikipon pohjasta läpi ja tarjoile vierustytölle" kuitenkin ok?
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Katoin muuten eilen hyvän dokumentin Ice Guardians, se oli niinku Netflixissä, kertoo enforcereista in NHL, niinku polliiseista suomeksi.

Olikos tuo se, jossa hymistelivät kuinka tappelut tekee pelistä puhtaamman ja Euroopassa missä nössöilevät eivätkä tappele, niin sattuu "itse asiassa" enemmän loukkaantumisia? Mä lopetin tuohon kun ei kukaan sanonut, että bullshit, tappelut on viihdettä punaniskoille eikä niistä sen kummempaa hyötyä ole.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan eka talvi Suomessa ettei vieläkään kellään ole ollut mamiksia jalassa. Tai no en ole nynnyjen pöksyihin kurkkinut enkä pohjoisnavalla käynyt.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olikos tuo se, jossa hymistelivät kuinka tappelut tekee pelistä puhtaamman ja Euroopassa missä nössöilevät eivätkä tappele, niin sattuu "itse asiassa" enemmän loukkaantumisia? Mä lopetin tuohon kun ei kukaan sanonut, että bullshit, tappelut on viihdettä punaniskoille eikä niistä sen kummempaa hyötyä ole.

Juuri tuo. Hyvä dokumentti oli minusta, kattava, monipuolinen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Haluisin kanssa kauheesti pahoittaa mieleni jonkun toisen puolesta, mut en oikein keksiny mistä oisin voinu suuttua mistään ylläolevista viesteistä. Pettterin horinoista ois voinu mut ku ne oli petttterin horinoita ni eihän niitä voi vakavasti ottaa. Voisko joku vaikka jonkun vitsin heittää, niistä yleensä voi jonkun muun puolesta loukkaantua ku oikein asiaa kääntelee ja sopivaan kulmaan päänsä sitten kolauttaa.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Onkohan eka talvi Suomessa ettei vieläkään kellään ole ollut mamiksia jalassa. Tai no en ole nynnyjen pöksyihin kurkkinut enkä pohjoisnavalla käynyt.
Siinä kohtaa mamikset vasta ovatkin nimensä mukaisesti mamikset, kun niitä aletaan käyttämään plussakeleillä. Itse en ole koskaan viihtynyt pitkissä kalsareissa ja välttelen niiden käyttöä viimeiseen asti. En niinkään siksi, koska "näyttävät tyhmältä yllä" vaan koska niissä on niin helvetin epämukava olla.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eiku hei, keksin sittenkin: mitä te katotte jääkiekkoväkivaltadokumentteja, onpa tosi kivaa hei varmaan Derek Boogaardin omaisista kivaa et ootte kattonu tommosia! Hävetkää siat!

Niin ja varmaan Tommi Kovastakin harmittaa joku, joten hävetkää senkin takia! Törkimykset!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
KUKA SIEL NETIS ON?!?!?
Hei, olen tohtori Gerhard

Etsimme parhaillaan testaajia uudelle mieskuntoa parantavalle tuotteellemme.
Testaajat ovat innoissaan tuloksista: jopa kahdeksan senttiä pidempi penis vain kahdessa viikossa.

Jos haluat kokeilla tuotettamme, tilaa ilmainen pullo tänään
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuota Mitä tiedämme Ruotsista -ketjua kun luin vähän taaksepäin, niin avautui että @Punamusta, tuo koko kansan vävypoika, harvinaisen asiallinen nuorimies, on häiriköinyt kännipäiten palstalla varoituksen arvoisesti joulukuussa! Olen ylpeä pojasta. Pisteet nousivat Setämiehen silmissä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Oon kyllä ehkä liiankin kanssa käyttänyt pitkääkalsaria. No koska onhan talvi. Taitaa tosin pilkkitoukat jäädä Essolle tänä talvena.

Avautui ettei saunominen tosiaan oo ehkä enään mun juttu. Perus löylytystä ja huolen huimaukset päälle. Keuhkot "pihalle" kontillaan ja samalla verta nenästä kun DannyD.ltä eritettä konsanaan. Eipä oo ennen verta pukannu paitsi sillon ku sitä aikanaan kerjäsin. No edellisestä löylyistäkin toki tovi aikaa ku ei oo enää saanu niistä ku paskoja tuntemuksia.

Tavallaan paskajuttu kun tykkäilly varsinkin talvisin avantoilla ja saunoa. Eipä houkuta ajatus ihan heti. No onneks on pikkikset.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Näemmä monelle suomalaiselle miehelle, joiden luulisi tuntevan historiaa uhkia ovat:

- maahanmuuttajat
- homot
- kasvissyöjät
- naisten oikeudet
- vihreät
- hipsterit
Jne jne

Uhkana taas ei nähdä:

Putinin propagandaa ja mediavaikuttamista
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Minulle ei koskaan ole avautunut, miksi homot ovat suomalaiselle miehelle uhka. Kerran nuorempana oli yhdessä porukassa sellainen kuuma jäbä, johon kaikki muikkelit olivat lääpällään. Olin äärimmäisen helpottunut, kun selvisi, että hän onkin keppimiehiä.
 
K

Kiekkokatsoja

Minulle ei koskaan ole avautunut, miksi homot ovat suomalaiselle miehelle uhka. Kerran nuorempana oli yhdessä porukassa sellainen kuuma jäbä, johon kaikki muikkelit olivat lääpällään. Olin äärimmäisen helpottunut, kun selvisi, että hän onkin keppimiehiä.
Lienee uhkana vain joidenkin mielikuvalle. Ehkäpä ennemminkin osalle homous on vastenmielinen ajatus, ei niinkään uhkakuva.
Kannattaisikohan tavis heteron esittää homppelia? Voisi olla naisten parissa suosittu. Ja tarvittaessa "hairahtaa heterolle tielle"? (Hymiö)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös