Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 886 814
  • 34 596

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Yle ei näytä enää tv-uutisia kolmelta. No selviihän tässä ilmankin... kaikki on netissä?

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tervetuloa. Huippumatsista en tiedä, koska kotijoukkue on loukkaantumisien runtelema ja riivaama, mutta toivotaan parasta. Jos näemme huippupelin, toivottavasti olet konservatiivinen, etkä ala masturboimaan katsomossa.
Mä en ole kuitenkaan mikään @flintstone

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
toivottavasti olet konservatiivinen, etkä ala masturboimaan katsomossa.
Onko vanha old school tyylin "kulli popparikipon pohjasta läpi ja tarjoile vierustytölle" kuitenkin ok?

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Katoin muuten eilen hyvän dokumentin Ice Guardians, se oli niinku Netflixissä, kertoo enforcereista in NHL, niinku polliiseista suomeksi.

Olikos tuo se, jossa hymistelivät kuinka tappelut tekee pelistä puhtaamman ja Euroopassa missä nössöilevät eivätkä tappele, niin sattuu "itse asiassa" enemmän loukkaantumisia? Mä lopetin tuohon kun ei kukaan sanonut, että bullshit, tappelut on viihdettä punaniskoille eikä niistä sen kummempaa hyötyä ole.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan eka talvi Suomessa ettei vieläkään kellään ole ollut mamiksia jalassa. Tai no en ole nynnyjen pöksyihin kurkkinut enkä pohjoisnavalla käynyt.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olikos tuo se, jossa hymistelivät kuinka tappelut tekee pelistä puhtaamman ja Euroopassa missä nössöilevät eivätkä tappele, niin sattuu "itse asiassa" enemmän loukkaantumisia? Mä lopetin tuohon kun ei kukaan sanonut, että bullshit, tappelut on viihdettä punaniskoille eikä niistä sen kummempaa hyötyä ole.

Juuri tuo. Hyvä dokumentti oli minusta, kattava, monipuolinen.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Haluisin kanssa kauheesti pahoittaa mieleni jonkun toisen puolesta, mut en oikein keksiny mistä oisin voinu suuttua mistään ylläolevista viesteistä. Pettterin horinoista ois voinu mut ku ne oli petttterin horinoita ni eihän niitä voi vakavasti ottaa. Voisko joku vaikka jonkun vitsin heittää, niistä yleensä voi jonkun muun puolesta loukkaantua ku oikein asiaa kääntelee ja sopivaan kulmaan päänsä sitten kolauttaa.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Onkohan eka talvi Suomessa ettei vieläkään kellään ole ollut mamiksia jalassa. Tai no en ole nynnyjen pöksyihin kurkkinut enkä pohjoisnavalla käynyt.
Siinä kohtaa mamikset vasta ovatkin nimensä mukaisesti mamikset, kun niitä aletaan käyttämään plussakeleillä. Itse en ole koskaan viihtynyt pitkissä kalsareissa ja välttelen niiden käyttöä viimeiseen asti. En niinkään siksi, koska "näyttävät tyhmältä yllä" vaan koska niissä on niin helvetin epämukava olla.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eiku hei, keksin sittenkin: mitä te katotte jääkiekkoväkivaltadokumentteja, onpa tosi kivaa hei varmaan Derek Boogaardin omaisista kivaa et ootte kattonu tommosia! Hävetkää siat!

Niin ja varmaan Tommi Kovastakin harmittaa joku, joten hävetkää senkin takia! Törkimykset!

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
KUKA SIEL NETIS ON?!?!?
Hei, olen tohtori Gerhard

Etsimme parhaillaan testaajia uudelle mieskuntoa parantavalle tuotteellemme.
Testaajat ovat innoissaan tuloksista: jopa kahdeksan senttiä pidempi penis vain kahdessa viikossa.

Jos haluat kokeilla tuotettamme, tilaa ilmainen pullo tänään

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuota Mitä tiedämme Ruotsista -ketjua kun luin vähän taaksepäin, niin avautui että @Punamusta, tuo koko kansan vävypoika, harvinaisen asiallinen nuorimies, on häiriköinyt kännipäiten palstalla varoituksen arvoisesti joulukuussa! Olen ylpeä pojasta. Pisteet nousivat Setämiehen silmissä.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Oon kyllä ehkä liiankin kanssa käyttänyt pitkääkalsaria. No koska onhan talvi. Taitaa tosin pilkkitoukat jäädä Essolle tänä talvena.

Avautui ettei saunominen tosiaan oo ehkä enään mun juttu. Perus löylytystä ja huolen huimaukset päälle. Keuhkot "pihalle" kontillaan ja samalla verta nenästä kun DannyD.ltä eritettä konsanaan. Eipä oo ennen verta pukannu paitsi sillon ku sitä aikanaan kerjäsin. No edellisestä löylyistäkin toki tovi aikaa ku ei oo enää saanu niistä ku paskoja tuntemuksia.

Tavallaan paskajuttu kun tykkäilly varsinkin talvisin avantoilla ja saunoa. Eipä houkuta ajatus ihan heti. No onneks on pikkikset.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Näemmä monelle suomalaiselle miehelle, joiden luulisi tuntevan historiaa uhkia ovat:

- maahanmuuttajat
- homot
- kasvissyöjät
- naisten oikeudet
- vihreät
- hipsterit
Jne jne

Uhkana taas ei nähdä:

Putinin propagandaa ja mediavaikuttamista

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Minulle ei koskaan ole avautunut, miksi homot ovat suomalaiselle miehelle uhka. Kerran nuorempana oli yhdessä porukassa sellainen kuuma jäbä, johon kaikki muikkelit olivat lääpällään. Olin äärimmäisen helpottunut, kun selvisi, että hän onkin keppimiehiä.

K

Kiekkokatsoja

Minulle ei koskaan ole avautunut, miksi homot ovat suomalaiselle miehelle uhka. Kerran nuorempana oli yhdessä porukassa sellainen kuuma jäbä, johon kaikki muikkelit olivat lääpällään. Olin äärimmäisen helpottunut, kun selvisi, että hän onkin keppimiehiä.
Lienee uhkana vain joidenkin mielikuvalle. Ehkäpä ennemminkin osalle homous on vastenmielinen ajatus, ei niinkään uhkakuva.
Kannattaisikohan tavis heteron esittää homppelia? Voisi olla naisten parissa suosittu. Ja tarvittaessa "hairahtaa heterolle tielle"? (Hymiö)

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hei, olen tohtori Gerhard

Etsimme parhaillaan testaajia uudelle mieskuntoa parantavalle tuotteellemme.
Testaajat ovat innoissaan tuloksista: jopa kahdeksan senttiä pidempi penis vain kahdessa viikossa.

Jos haluat kokeilla tuotettamme, tilaa ilmainen pullo tänään
Avautui, että joillakin menee jopa kaksi viikkoa peniksen pidentymiseen.

Nuorempana moinen tapahtui sopivan visuaalisen tai fyysisen stimulaation - tai jopa oman mielikuvituksen kautta - muutamissa sekunneissa. Nykyään hieman hitaammin - jos ollenkaan.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Avautui, että joillakin menee jopa kaksi viikkoa peniksen pidentymiseen.

Nuorempana moinen tapahtui sopivan visuaalisen tai fyysisen stimulaation - tai jopa oman mielikuvituksen kautta - muutamissa sekunneissa. Nykyään hieman hitaammin - jos ollenkaan.
Joo, mutta Gerhard antaa pysyvän takuun.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei kai heidän millään tavoin pitäisi olla uhka miesten miehisyydelle, mutta onko sinua tai muita koskaan homomies lähennellyt ja jos on, oletko kokenut sen uhkaavaksi?

Minulla muutama kokemus nuorna miesnä ja kyllä, koin sen erittäin epämiellyttäväksi ja jopa uhkaavaksi. Näiden kokemusten myötä uskon myös ymmärtäväni jotain nuorten tyttöjen/naisten kokemuksista kun "rasvainen äijä" ehdottelee tai jopa lääppii.

Ja ei, minulla ei ole mitään erityistä ja yleistävää vastenmielisyyttä homoja kohtaan.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lienee uhkana vain joidenkin mielikuvalle. Ehkäpä ennemminkin osalle homous on vastenmielinen ajatus, ei niinkään uhkakuva.
Kannattaisikohan tavis heteron esittää homppelia? Voisi olla naisten parissa suosittu. Ja tarvittaessa "hairahtaa heterolle tielle"? (Hymiö)
Tuskin heitä kovinkaan moni minään uhkana pitää. Enemmänkin saattaa olla se että monia alkaa ärsyttämään se että siinä missä homoseksuaalisuuden luulisi olevan aivan normaali asia suurimmalle osasta ihmisiä (poislukien jotkut hihhulit) josta ei luulisi mitään ihmeellistä kohua nousevan, niin silti, vaikka heitä on melko pieni prosentti väestöstä, niin tuntuu että jonkinsortin homoagendaa huudetaan joka suunnalta koko ajan. Pride-juttuja mainostetaan kuin jotain olympialaisia ja kaikenmaailman sateenkaariteemoja on tämän tästä. Sitten nämä viihdeohjelmiin valitut "kiintiöhomot" ym. jotka ylittävät varmasti moninkertaisesti homoseksuaalien todellisen prosenttiosuuden. Vähän sama ilmiö kun joskus jossain keskusteluohjelmassa muuan fiksu Suomenruotsalainen oli huolissaan valtaväestön asenteista heitä kohtaan kun ovat mielestänsa monessa asiassa aivan etuoikeutetussa asemassa valtaväestöön nähden.

Tämä on omaa mutuilua ja päätelmiä siitä vähästä mitä olen ihmisten mielipiteitä kuullut omassa lähipiirissäni.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Antero Mertaranta on tunnelmoinut allekirjoittaneelle monta hienoa kiekkohetkeä, mutta onhan moni noista takavuosien selostuksista aivan jäätävän puusilmäistä paskaa. En tiedä oliko Antsan ainoa ohjeistus selostaa 99% tilanteista niin dramaattisesti kuin mahdollista ja tehdä Suomesta uhri milloin mihinkin. Ja tappiomieliala oli luonnollisesti läsnä kun ei löytynyt muita selityksiä.

Avautui samalla se että lätkämaajoukkue oli takavuosina melkoinen paskahousulauma ja selittelijöiden kerho.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tunnen myös muutaman homon, ja eivät he nyt ole mitenkään olleet uhka minulle missään mielessä.

Ensimmäinen kaveri esitteli itsensä "vanhaksi likaiseksi homoksi", joten oli heti alkumetreiltä selvät sävelet. Aika likainen mieli sillä kyllä olikin. Asuinpa sitten vielä tämän sällin kanssa puolisen vuotta samassa kämpässä, mutta ei meillä ikinä mitään ongelmia ollut - ainakaan siitä homoudesta johtuvia.

Tämähän nyt on vaan siitä kiinni miten toisen ihmisen näkee ja kokee. Vähän samat sanat sanoisin kuin tuohon rasismikeskusteluun, eli mulla ei muuten ole mitään ketään vastaan, mutta mulkkuja ihmisiä en siedä. Mulle aivan sama ovatko homoja, ulkomaalaisia, supikoiria tai mitä vaan. Jos eivät osaa käyttäytyä, minä ainakin sanon jotain. Siinä on turha heilutella natsikorttia tai muutakaan korttia, ei mua sellaset kiinnosta.

Avautui että olen taas lässytellyt puolet päivästä kaikenmaailman foorumeille. Pitäis nyt vissiin tehdä vähän töitäkin. Ulkona paistais aurinko, ja tässä ruvetaan jo kevättä odottelemaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy