Väärin. Nollasatasata, sieltä löytyy kaikki.kaikki on netissä?
Tervetuloa. Huippumatsista en tiedä, koska kotijoukkue on loukkaantumisien runtelema ja riivaama, mutta toivotaan parasta. Jos näemme huippupelin, toivottavasti olet konservatiivinen, etkä ala masturboimaan katsomossa.Tajusin just, että vois ihan piruttain mennä tänää Hartwallille kattomaan KHL:n huippumatsia
Mä en ole kuitenkaan mikään @flintstoneTervetuloa. Huippumatsista en tiedä, koska kotijoukkue on loukkaantumisien runtelema ja riivaama, mutta toivotaan parasta. Jos näemme huippupelin, toivottavasti olet konservatiivinen, etkä ala masturboimaan katsomossa.
Onko vanha old school tyylin "kulli popparikipon pohjasta läpi ja tarjoile vierustytölle" kuitenkin ok?toivottavasti olet konservatiivinen, etkä ala masturboimaan katsomossa.
Tottakai. Ei nyt ihan nössöiks sentäs aleta.Onko vanha old school tyylin "kulli popparikipon pohjasta läpi ja tarjoile vierustytölle" kuitenkin ok?
Katoin muuten eilen hyvän dokumentin Ice Guardians, se oli niinku Netflixissä, kertoo enforcereista in NHL, niinku polliiseista suomeksi.
Olikos tuo se, jossa hymistelivät kuinka tappelut tekee pelistä puhtaamman ja Euroopassa missä nössöilevät eivätkä tappele, niin sattuu "itse asiassa" enemmän loukkaantumisia? Mä lopetin tuohon kun ei kukaan sanonut, että bullshit, tappelut on viihdettä punaniskoille eikä niistä sen kummempaa hyötyä ole.
Siinä kohtaa mamikset vasta ovatkin nimensä mukaisesti mamikset, kun niitä aletaan käyttämään plussakeleillä. Itse en ole koskaan viihtynyt pitkissä kalsareissa ja välttelen niiden käyttöä viimeiseen asti. En niinkään siksi, koska "näyttävät tyhmältä yllä" vaan koska niissä on niin helvetin epämukava olla.Onkohan eka talvi Suomessa ettei vieläkään kellään ole ollut mamiksia jalassa. Tai no en ole nynnyjen pöksyihin kurkkinut enkä pohjoisnavalla käynyt.
Hei, olen tohtori GerhardKUKA SIEL NETIS ON?!?!?
Lienee uhkana vain joidenkin mielikuvalle. Ehkäpä ennemminkin osalle homous on vastenmielinen ajatus, ei niinkään uhkakuva.Minulle ei koskaan ole avautunut, miksi homot ovat suomalaiselle miehelle uhka. Kerran nuorempana oli yhdessä porukassa sellainen kuuma jäbä, johon kaikki muikkelit olivat lääpällään. Olin äärimmäisen helpottunut, kun selvisi, että hän onkin keppimiehiä.
Avautui, että joillakin menee jopa kaksi viikkoa peniksen pidentymiseen.Hei, olen tohtori Gerhard
Etsimme parhaillaan testaajia uudelle mieskuntoa parantavalle tuotteellemme.
Testaajat ovat innoissaan tuloksista: jopa kahdeksan senttiä pidempi penis vain kahdessa viikossa.
Jos haluat kokeilla tuotettamme, tilaa ilmainen pullo tänään
Joo, mutta Gerhard antaa pysyvän takuun.Avautui, että joillakin menee jopa kaksi viikkoa peniksen pidentymiseen.
Nuorempana moinen tapahtui sopivan visuaalisen tai fyysisen stimulaation - tai jopa oman mielikuvituksen kautta - muutamissa sekunneissa. Nykyään hieman hitaammin - jos ollenkaan.
Ei kai heidän millään tavoin pitäisi olla uhka miesten miehisyydelle, mutta onko sinua tai muita koskaan homomies lähennellyt ja jos on, oletko kokenut sen uhkaavaksi?Minulle ei koskaan ole avautunut, miksi homot ovat suomalaiselle miehelle uhka. Kerran nuorempana oli yhdessä porukassa sellainen kuuma jäbä, johon kaikki muikkelit olivat lääpällään. Olin äärimmäisen helpottunut, kun selvisi, että hän onkin keppimiehiä.
Tuskin heitä kovinkaan moni minään uhkana pitää. Enemmänkin saattaa olla se että monia alkaa ärsyttämään se että siinä missä homoseksuaalisuuden luulisi olevan aivan normaali asia suurimmalle osasta ihmisiä (poislukien jotkut hihhulit) josta ei luulisi mitään ihmeellistä kohua nousevan, niin silti, vaikka heitä on melko pieni prosentti väestöstä, niin tuntuu että jonkinsortin homoagendaa huudetaan joka suunnalta koko ajan. Pride-juttuja mainostetaan kuin jotain olympialaisia ja kaikenmaailman sateenkaariteemoja on tämän tästä. Sitten nämä viihdeohjelmiin valitut "kiintiöhomot" ym. jotka ylittävät varmasti moninkertaisesti homoseksuaalien todellisen prosenttiosuuden. Vähän sama ilmiö kun joskus jossain keskusteluohjelmassa muuan fiksu Suomenruotsalainen oli huolissaan valtaväestön asenteista heitä kohtaan kun ovat mielestänsa monessa asiassa aivan etuoikeutetussa asemassa valtaväestöön nähden.Lienee uhkana vain joidenkin mielikuvalle. Ehkäpä ennemminkin osalle homous on vastenmielinen ajatus, ei niinkään uhkakuva.
Kannattaisikohan tavis heteron esittää homppelia? Voisi olla naisten parissa suosittu. Ja tarvittaessa "hairahtaa heterolle tielle"? (Hymiö)