Tunnen myös muutaman homon, ja eivät he nyt ole mitenkään olleet uhka minulle missään mielessä.
Ensimmäinen kaveri esitteli itsensä "vanhaksi likaiseksi homoksi", joten oli heti alkumetreiltä selvät sävelet. Aika likainen mieli sillä kyllä olikin. Asuinpa sitten vielä tämän sällin kanssa puolisen vuotta samassa kämpässä, mutta ei meillä ikinä mitään ongelmia ollut - ainakaan siitä homoudesta johtuvia.
Tämähän nyt on vaan siitä kiinni miten toisen ihmisen näkee ja kokee. Vähän samat sanat sanoisin kuin tuohon rasismikeskusteluun, eli mulla ei muuten ole mitään ketään vastaan, mutta mulkkuja ihmisiä en siedä. Mulle aivan sama ovatko homoja, ulkomaalaisia, supikoiria tai mitä vaan. Jos eivät osaa käyttäytyä, minä ainakin sanon jotain. Siinä on turha heilutella natsikorttia tai muutakaan korttia, ei mua sellaset kiinnosta.
Avautui että olen taas lässytellyt puolet päivästä kaikenmaailman foorumeille. Pitäis nyt vissiin tehdä vähän töitäkin. Ulkona paistais aurinko, ja tässä ruvetaan jo kevättä odottelemaan.