Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 724 383
  • 33 947
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Parin kuukauden päästä isoisäkin.
Onnittelut! Tosin omalla vaimollani on lapsen lapsia ja voit arvata tykkäänkö siitä että ne on täällä "vaajivva" ja mummulla aina sillon tällön hoidossa...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tykkäät maturesta?
Kysy vaan kuinka paljon!

edit. Pulssi pitää löytyä ja miälellään omat leegot,

editin editti: Niistä kakaroista en tykkää yhtään. Koitan kyllä olla niille kiltti. Ja sitten ne sanoo mua waavvjiks. Ei saatana.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Olen kohta se penska, jolla on isovanhemmista enää yksi jäljellä. Pappani poistui... Olen myös se nainen, joka ei osaa tällaisille itkeä. Sosiaalisuus tuossa tilanteessa ahdistaa, kun ajattelen, että pitäisi osata olla herkillä. Väitän myös, että olen herkillä, jos läheltäni poistuu joku liian nuorena esim. onnettomuuden takia. Onneksi en hautajaisiin usein joudu. Toivottavasti tässä kohtaa perheeni ottaa tämän vahvuutenani.

Avautui, mistä tämä lähtee. Minussa on vahva sympatia ja jos näen toisen kärsimystä tai surua, tarttuu se minuun. Tänään(kään) en nähnyt muistotilaisuudessa lesken surua, koska oman tilanteensa takia on enemmän tai vähemmän pihalla tilanteesta.

Muistan katsoneeni Mauno Koiviston hautajaisia. Hetki, jolloin leski pudotti ruusun monttuun kosketti suuresti kotisohvalla.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kysy vaan kuinka paljon!

edit. Pulssi pitää löytyä ja miälellään omat leegot,

editin editti: Niistä kakaroista en tykkää yhtään. Koitan kyllä olla niille kiltti. Ja sitten ne sanoo mua waavvjiks. Ei saatana.

Jotenkin hellyttävää tuo nimi, kyllä ne ainakin susta tykkää! Mutta tsemppiä waavjille, välillä sitä vaan joutuu epämukavuusalueelle.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kiitoksia @El Gordo ja @Johnny B. Goode (ja muut) selventävistä kommenteistä. Onkohan Iisoppia taas viilattu linssiin... Siis ei täällä vaan muualla. Vai onko sanonnoille erilaisia selityksiä sen mukaan kenen korvaan ne sattuu kuulumaan...
 

ace

Jäsen
Tässä kun on tullu katteltua maikkarilta tuota "Olet mitä syöt" -ohjelmaa, lähinnä siksi, että itekin yrittäny laittaa elämäntapoja remonttiin, niin avautui, että tuo "hyvinvointilääkäri" Pippa Laukka on 50 vuotias. WTF? Luulin, että 25-30.
Olen tavannut Pipan, kova mimmi oikeasti. Ei kannata hänelle alkaa, aina ulkonäkö ei vastaa todellisuutta.

Tv ohjelmia en ole katsonut, mutta oman kokemuksen perusteella hän on ammattilainen juuri siinä mitä tekee.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ruumiin kuljettaminen on hemmetin kallista. Taksin hinta ole mitään ruumisautoon verrattuna.
Eläminen on kallista, mutta kuoleminen se vasta kallista onkin. Ruumisauton lisäksi on arkku ja muut hautaustoimiston kulut. Vittu tonneja menee rahaa tuohonkin. No, onneksi olen silloin kuollut eikä vituta. Gösta tämänkin sanoi hyvin, ”...pankaa vaikka pahvilaatikkoon...” Valitettavasti ei voi. Lainsäädäntö kieltää. Pakko on olla sellainen valtion hyväksymän hauturin laminaattilevyhirvitys, joka ainakaan ei maadu säällisessä ajassa. Mutta eihän näitä kukaan ota puheeksi, kun kuolema on se suurin tabu. Annetaan vaan hautaustoimistojen huseerata hirveillä hinnoilla. Minut ainakin saa polttaa. Voi vaikka valaa sulaan platinaan, kunhan ei vaan minun ruumiistani pääse nämä vitun vampyyrit hyötymään.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Avautui Johaugin ylivoiman syy, se on tuossa irvokkaassa anatomiassa. Leveä lantio ja olemattomat reidet johtaa siihen, ettei hänen reitensä kosketa toisiaan perinteisen vuorotahtihiihdossa, siihen jää sellainen 20 sentin väli. Muilla hiihtäjillä reidet hipaisee toisiaan, mistä aiheutuu hidastavaa kitkaa.

Tai sitten huulirasva, mikseipä sekin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Avautui Johaugin ylivoiman syy, se on tuossa irvokkaassa anatomiassa. Leveä lantio ja olemattomat reidet johtaa siihen, ettei hänen reitensä kosketa toisiaan perinteisen vuorotahtihiihdossa, siihen jää sellainen 20 sentin väli. Muilla hiihtäjillä reidet hipaisee toisiaan, mistä aiheutuu hidastavaa kitkaa.

Tai sitten huulirasva, mikseipä sekin.

Tuossa eilen pohdittiin, että optimaalisin kehon fysikaalinen rakenne olisi helvetin iso perse, riisitikkujalat (tai esim. hiilikuitujalat) ja nälkiintynyt yläkroppa. Näin jaloissa olisi mahdollisimman pieni hitausmomentti ja yläkropassa mahdollisimman vähän kiihdytystä vastustavaa massaa (ja pieni ilmanvastus). Hiihtäjällä pitäisi varmaan olla kuitenkin sopusuhtaiset käsivarret, jotta voi vastustaa sauvaan kohdistuvaa tukivoimaa ja toisaalta jaksaisi nostaa kädet seuraavaa lykkäystä varten.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Avautui Johaugin ylivoiman syy, se on tuossa irvokkaassa anatomiassa. Leveä lantio ja olemattomat reidet johtaa siihen, ettei hänen reitensä kosketa toisiaan perinteisen vuorotahtihiihdossa, siihen jää sellainen 20 sentin väli. Muilla hiihtäjillä reidet hipaisee toisiaan, mistä aiheutuu hidastavaa kitkaa.

Tai sitten huulirasva, mikseipä sekin.
Jää siis sellanen niin kutsuttu "tuikkiväli".
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lolo Jones on neitsyt. Käsittämätöntä. Menin lukkoon.
Siis ton nimiseltä ja näköseltä mimmiltä on kalvo paukkunu jo ristiäisissä. Pakko olla, Ei mulla muuta.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kuulun varmaan viimeisiin jolle tämä avautuu.

Mutta nyt kun ekan kerran sittemmin binge-watchaa Frendejä, niin en muistanutkaan kuinka tyhjäpäistä, tyhjänpäiväistä ja alakoulutason huumoria/käsikirjotusta tää sisäls. Sillain puuduttavalla ja ennakoitavalla tavalla. Jänne ja leikkaukset sukua Family Guylle.

Useinhan sitä koukututaan roolihahmoihin ja miljööseen, tunnelmaan. Ehkä sarja tarjos sitten sitä aikanaan. Production value kohdillaan, sisältöarvo vähän niin ja näin. Varsinkin 6. kauden edetessä mentiin hyvin ohkasella pohjalla. Rachel, Ross. Ross, Rachel. Häät ja farssit. Diiba, daaba saatana.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
VHS:ssä oli se tuplanopeudella eteenpäin kelaaminen. Sillä noista frendeistäkin olisi selvinnyt. Nykyisissä suoratoistopalveluissa pääsee vain hyppimällä eteenpäin, mikä ei ole sama asia olleskaan.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
WE WERE ON A BREAK!

The stars were paid $75,000 per episode in season three, $85,000 in season four, $100,000 in season five, $125,000 in season six, $750,000 in seasons seven and eight, and $1 million in seasons nine and ten, making Aniston, Cox, and Kudrow the highest-paid TV actresses of all time.

Parin vuoden takaisten tietojen mukaan Frendit tuotti kaikkine uusintoineen sun muineen vuositasolla Warner Brosille sellasta miljardin dollarin luokkaa, näyttelijöiden kärkikuusikon kääriessä tuosta sopimuksen mukaisesti 2%/naama eli arviolta 20 milliä/vuosi.

Ihan riittävästi oli syitä pysyä messissä.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hitto, mulla oli sellainen mielikuva, että KooKoon pakki Berger on ruotsalainen. Tai sitten norski. Asialla nyt sinällään mitään väliä ole mutta yllättipä vaan, että onkin ihan supisuomalainen.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hitto, mulla oli sellainen mielikuva, että KooKoon pakki Berger on ruotsalainen. Tai sitten norski. Asialla nyt sinällään mitään väliä ole mutta yllättipä vaan, että onkin ihan supisuomalainen.

No täytyy itsekin sanoa, että kuvittelin Bergerin olevan jostain Keski-Euroopasta vielä vaikka mies pelasi Kookoossa.. Turusta se on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös