Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 718 785
  • 33 934
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Alabamassahan sanottaisiin, että ei kelpaa edes sukulaisille. Luulisi ton kelpaavan.
Kyl. On myös kasku, että miksikä kutsutaan alabamalaista 10v. tyttöä joka on neitsyt?

Pikajuoksijaksi
.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tässä kun on tullu katteltua maikkarilta tuota "Olet mitä syöt" -ohjelmaa, lähinnä siksi, että itekin yrittäny laittaa elämäntapoja remonttiin, niin avautui, että tuo "hyvinvointilääkäri" Pippa Laukka on 50 vuotias. WTF? Luulin, että 25-30.

No sanotaan, että 40-vuotiaasta menisi ainakin. Kroppa kunnossa, ja myös tyyliltään selvästi ikäisiään nuorekkaampi. Näyttää kyllä nuoremmalta kuin jotkut naiset 30-vuotiaana. Kaipa niillä terveellisillä elämäntavoilla on jotain merkitystä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näyttää kyllä nuoremmalta kuin jotkut naiset 30-vuotiaana.
Surullista, mutta totta.

Tuli katsottua jokin aika sitten Kokkisotaa, jossa olivat vieraina Pippa Laukka ja se ei-niin-nuorekas Supenanny Suomi. Pippa toi kokille kokattavaksi tuoretta kalaa, kun Supernanny toi toiselle kokille kokattavaksi kalapuikkoja...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Missä pelaa kun wikin mukaan on lopettanut 2015 MODOssa pelaamansa 12 ottelun jälkeen? No, jos pelaa niin osoittaa vain, että taitopelaaja kyseessä, kun painaa menemään fyysisistä rajoitteista huolimatta kuin Jagr konsanaan.
Viime vuoden lopulla uutisoitiin että hillot oli syöty, painoi duunia Quebecissa Tim Hortonsilla kahvilassa ja oli syytteessä murrosta ja kokkelin hallussapidosta...
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missä pelaa kun wikin mukaan on lopettanut 2015 MODOssa pelaamansa 12 ottelun jälkeen? No, jos pelaa niin osoittaa vain, että taitopelaaja kyseessä, kun painaa menemään fyysisistä rajoitteista huolimatta kuin Jagr konsanaan.


Eliteprospectissa tähän sattumalta törmäsin
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Eliteprospectissa tähän sattumalta törmäsin
Pelaa sarjassa Ligue de hockey Senior Lac au Fleuve. En varsinaisesti osaa ranskaa, enkä tunne kyseistä liigaa, mutta arvaan, että samoilla kriteereillä myös moni suomalainenkin ex. NHL-pelaaja pelaa vielä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Holman Alko on kiinni 3.-13.2. myymälän uudistamisen vuoksi ja avataan ystävänpäivänä klo 9. No eipä kannata mennä sinne viinasten hakuun ensi viikolla... tulee hukkareissu.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Antarktisella on oikeanpuoleinen liikenne. Ainakin wikipedian kartan mukaan. Avoimeksi kysymykseksi jäi se, kuinka paljon siellä on teitä?

Hahaahaa, engelsmannit eivät ehtineet, tai vaivautuneet sinne ylimielisinä säätämään koko maailmaa.
Lälläriporukkaa, eivät pärjää pakkasessa, vaan nollan kieppeissä, merisumussa merisavussa ovat sitkeitä.
Knalli ja sateenvarjo on outo näky jäällä. Viidakossa toimii pätevämmin, ginin voimalla.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Myyrmannin alko oli muuten viime viikonloppuna kiinni samasta syystä. Muistaakseni pitäisi olla ainakin huomenna onneksi jo auki. Voi hakea putousta varten viinipullon eikä tarvitse pelkkää kaljaa litkiä.
No eiköhän PK-seudulta joku auki oleva Alko löytyisi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Antarktisella on oikeanpuoleinen liikenne. Ainakin wikipedian kartan mukaan. Avoimeksi kysymykseksi jäi se, kuinka paljon siellä on teitä?
Hahaahaa, engelsmannit eivät ehtineet, tai vaivautuneet sinne ylimielisinä säätämään koko maailmaa.
Lälläriporukkaa, eivät pärjää pakkasessa, vaan nollan kieppeissä, merisumussa merisavussa ovat sitkeitä.
Knalli ja sateenvarjo on outo näky jäällä. Viidakossa toimii pätevämmin, ginin voimalla.

Minäpä selvitin asian! Semmoiset tuhat mailia eli 1600 kilsaa teitä on.

Lähde: Transport in Antarctica - Wikipedia
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Törmäsin tuossa yhden jutun yhteydessä entiseen opettajaani. Hän ei enää ole opettaja kun alkoi nyppiä nuoriso...vittuilivat ihan urakalla hänelle. Eipä tuo ihme ollut kun mekin vittuiltiin hänelle vaikka ei oltu edes nuoria. Minäkin vittuilin mutta se oli "sitä parempaa vittuilua" (rakkaudesta se hevonenkin potkii). Ihan hyvä opettaja hän oli mutta olen ehkä vähän jäävi sanomaan kun meidän välillä kipinöi varmaan ihan alusta asti ja lopulta päädyttiin punkkaankin. Ei siitä loppujen lopuksi tullut mitään kummempaa suhdetta. Tapailtiin me koulutukseni jälkeen mutta ei se toiminut. Ehkä hän ei ollutkaan minulle enää kiihottava ja kiinnostava kun ei ollut enää openi...

Hitto nyt katkes ajatus... Niin ei kai tässä muuta. Oli kiva vähän vaihtaa kuulumisia miehen kanssa joka joskus oli ollut minulle tärkeä... joskus reilut kymmenen vuotta sitten. Sinkku hän oli tällä hetkellä. Voi harmi, niin mukava mies.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Törmäsin tuossa yhden jutun yhteydessä entiseen opettajaani. Hän ei enää ole opettaja kun alkoi nyppiä nuoriso...vittuilivat ihan urakalla hänelle. Eipä tuo ihme ollut kun mekin vittuiltiin hänelle vaikka ei oltu edes nuoria. Minäkin vittuilin mutta se oli "sitä parempaa vittuilua". Ihan hyvä opettaja hän oli mutta olen ehkä vähän jäävi sanomaan kun meidän välillä kipinöi varmaan ihan alusta asti ja lopulta päädyttiin punkkaankin. Ei siitä loppujen lopuksi tullut mitään kummempaa suhdetta. Tapailtiin me koulutukseni jälkeen mutta ei se toiminut. Ehkä hän ei ollutkaan minulle enää kiihottava ja kiinnostava kun ei ollut enää openi...

Hitto nyt katkes ajatus... Niin ei kai tässä muuta. Oli kiva vähän vaihtaa kuulumisia miehen kanssa joka joskus oli ollut minulle tärkeä... joskus reilut kymmenen vuotta sitten. Sinkku hän oli tällä hetkellä. Voi harmi, niin mukava mies.
Muistui mieleen se juttu, kun luokkakuvauspäivänä opettaja fiilisteli. Että on se kiva sitten 40 vuoden päästä katsella, että tuossa on Tero josta tuli poliisi ja tuossa on Minna josta tuli lääkäri...”
”Ja tuossa on opettaja, joka on kuollut”, kuului takarivistä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Muistui mieleen se juttu, kun luokkakuvauspäivänä opettaja fiilisteli. Että on se kiva sitten 40 vuoden päästä katsella, että tuossa on Tero josta tuli poliisi ja tuossa on Minna josta tuli lääkäri...”
”Ja tuossa on opettaja, joka on kuollut”, kuului takarivistä.
Mun piti olla telkkarissa uutistoimittajana. Ei nyt mennyt ihan putkeen. Onneksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mun piti olla telkkarissa uutistoimittajana. Ei nyt mennyt ihan putkeen. Onneksi.
Vuonna 85 minun piti päästä Urheilulehden kanteen. 1990 Soundin kanteen. -95 näytti todennäköisimmältä vaihtoehdolta, että Alibin kanteen. Nyt saa olla tyytyväinen, että mikään ei toteutunut.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Avautui että pahuuden pesässä on synnittömät saatu uinumaan. Piirongin päälle on varattu runsaasti ruskeaa juomaa. Pöydällä komeilee myös vainajan arkun puusta veistetty miniruumisarkku joka sisältää suuria ja arvokkaita sikareita. @Evil luotsaa aavelaivaansa jatkoajan arvaamattomissa vesissä jälleen. Laivakissa Lucifer feastaa aluksen rotilla ja jättää niiden luista okkultistisia kuvioita pitkin tiloja. Pidähän piraattiradio pystyssä, missä seilaatkaan, veli. Arrrrh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös