Itselle kans avautui vasta Kantolan ekan Ilveskauden puolivälissä että eihän se olekkaan suomalainen, eikä edes osannut juurikaan puhua suomea kun tänne muutti. Aika sujuvasti puhuu nykyään.Kai Kantola puolestaan Yhdysvalloissa. Kummallisia mutta kiehtovia juttuja.
Missä pelaa kun wikin mukaan on lopettanut 2015 MODOssa pelaamansa 12 ottelun jälkeen? No, jos pelaa niin osoittaa vain, että taitopelaaja kyseessä, kun painaa menemään fyysisistä rajoitteista huolimatta kuin Jagr konsanaan.Donald Brashear täytti vastikään 48 vuotta ja pelaa yhä
Viime vuoden lopulla uutisoitiin että hillot oli syöty, painoi duunia Quebecissa Tim Hortonsilla kahvilassa ja oli syytteessä murrosta ja kokkelin hallussapidosta...Missä pelaa kun wikin mukaan on lopettanut 2015 MODOssa pelaamansa 12 ottelun jälkeen? No, jos pelaa niin osoittaa vain, että taitopelaaja kyseessä, kun painaa menemään fyysisistä rajoitteista huolimatta kuin Jagr konsanaan.
Missä pelaa kun wikin mukaan on lopettanut 2015 MODOssa pelaamansa 12 ottelun jälkeen? No, jos pelaa niin osoittaa vain, että taitopelaaja kyseessä, kun painaa menemään fyysisistä rajoitteista huolimatta kuin Jagr konsanaan.
Pelaa sarjassa Ligue de hockey Senior Lac au Fleuve. En varsinaisesti osaa ranskaa, enkä tunne kyseistä liigaa, mutta arvaan, että samoilla kriteereillä myös moni suomalainenkin ex. NHL-pelaaja pelaa vielä.Donald Brashear - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Donald Brashear, 1972-01-07 Bedford, IN, USA USA. Most recently in the LHSLF with Wendake Castors. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Eliteprospectissa tähän sattumalta törmäsin
Pelaa sarjassa Ligue de hockey Senior Lac au Fleuve. En varsinaisesti osaa ranskaa, enkä tunne kyseistä liigaa, mutta arvaan, että samoilla kriteereillä myös moni suomalainenkin ex. NHL-pelaaja pelaa vielä.
Antarktisella on oikeanpuoleinen liikenne. Ainakin wikipedian kartan mukaan. Avoimeksi kysymykseksi jäi se, kuinka paljon siellä on teitä?
No eiköhän PK-seudulta joku auki oleva Alko löytyisi.Myyrmannin alko oli muuten viime viikonloppuna kiinni samasta syystä. Muistaakseni pitäisi olla ainakin huomenna onneksi jo auki. Voi hakea putousta varten viinipullon eikä tarvitse pelkkää kaljaa litkiä.
Antarktisella on oikeanpuoleinen liikenne. Ainakin wikipedian kartan mukaan. Avoimeksi kysymykseksi jäi se, kuinka paljon siellä on teitä?
Hahaahaa, engelsmannit eivät ehtineet, tai vaivautuneet sinne ylimielisinä säätämään koko maailmaa.
Lälläriporukkaa, eivät pärjää pakkasessa, vaan nollan kieppeissä, merisumussa merisavussa ovat sitkeitä.
Knalli ja sateenvarjo on outo näky jäällä. Viidakossa toimii pätevämmin, ginin voimalla.
Harjutorin alko on aina auki tai ainakin jos muut alkot ovat kiinni.No eiköhän PK-seudulta joku auki oleva Alko löytyisi.
Muistui mieleen se juttu, kun luokkakuvauspäivänä opettaja fiilisteli. Että on se kiva sitten 40 vuoden päästä katsella, että tuossa on Tero josta tuli poliisi ja tuossa on Minna josta tuli lääkäri...”Törmäsin tuossa yhden jutun yhteydessä entiseen opettajaani. Hän ei enää ole opettaja kun alkoi nyppiä nuoriso...vittuilivat ihan urakalla hänelle. Eipä tuo ihme ollut kun mekin vittuiltiin hänelle vaikka ei oltu edes nuoria. Minäkin vittuilin mutta se oli "sitä parempaa vittuilua". Ihan hyvä opettaja hän oli mutta olen ehkä vähän jäävi sanomaan kun meidän välillä kipinöi varmaan ihan alusta asti ja lopulta päädyttiin punkkaankin. Ei siitä loppujen lopuksi tullut mitään kummempaa suhdetta. Tapailtiin me koulutukseni jälkeen mutta ei se toiminut. Ehkä hän ei ollutkaan minulle enää kiihottava ja kiinnostava kun ei ollut enää openi...
Hitto nyt katkes ajatus... Niin ei kai tässä muuta. Oli kiva vähän vaihtaa kuulumisia miehen kanssa joka joskus oli ollut minulle tärkeä... joskus reilut kymmenen vuotta sitten. Sinkku hän oli tällä hetkellä. Voi harmi, niin mukava mies.
Mun piti olla telkkarissa uutistoimittajana. Ei nyt mennyt ihan putkeen. Onneksi.Muistui mieleen se juttu, kun luokkakuvauspäivänä opettaja fiilisteli. Että on se kiva sitten 40 vuoden päästä katsella, että tuossa on Tero josta tuli poliisi ja tuossa on Minna josta tuli lääkäri...”
”Ja tuossa on opettaja, joka on kuollut”, kuului takarivistä.
Vuonna 85 minun piti päästä Urheilulehden kanteen. 1990 Soundin kanteen. -95 näytti todennäköisimmältä vaihtoehdolta, että Alibin kanteen. Nyt saa olla tyytyväinen, että mikään ei toteutunut.Mun piti olla telkkarissa uutistoimittajana. Ei nyt mennyt ihan putkeen. Onneksi.
Olen ehkä samaa mieltä, en ole varma. Perustelut olisi kiva saada tähän, mutta eihän niitä ikinä sinulta saa. Saa vain heittoja ja sloganeita. Jotkin hyvin osuvia, en minä sillä, mutta olisi kiva joskus vähän syventää. Mennä pinnan alle, seurauksista syihin.Ihmeen paljon sosiaalisesti rajoittuneita tällä palstalla. Kaloja kuivalla maalla.
Ja huonompi.Scorpions on vanhempi bändi kuin Black Sabbath.
Ja huonompi.
Scorpions teki kylläkin muutaman hyvän levyn 70-luvulla. In Trance, Taken By Force ja nämä. Olivat ihan kelpo levyjä paskasta laulajasta huolimatta. Viimeinen hyvä Scorpions-biisi on The Zoo, vuoden -80 Animal Magnetismilta. Sen jälkeen tuli Holiday, Still Loving You... Rokkibändi muuttui Barbra Streisandiksi. Olisivat lopettaneet 1980, olisi jäänyt edes kohtalainen muisto. Nyt ne on Saksan Popeda, paskaakin paskempi.
Etkä kyllä olisi osannutkaan. Nimeni ei ole Pentti Rautajärvi. Vaikka ei se huonompi nimi olisi...Barbra Streisand ei ole mitenkään huono, kerron sinulle Pentti Rautajärvi.
Sivistymämttömille tiedoksi, etten äsken arvuutellut henkilöllisyyttä.
Ei huono ollenkaan. Ootko kuullut tarinan Janne Jortikka -nimisestä miehestä? Vihasi nimeään niin paljon että muutti sen. Pentiksi.Etkä kyllä olisi osannutkaan. Nimeni ei ole Pentti Rautajärvi. Vaikka ei se huonompi nimi olisi...