Kumparelaskun taso taisi olla aika kova, kun olympiakultaa voittaa tällaisella valmistautumisella:Vuonna 1999 Vuoden urheilija -äänestyksessä keihäänheiton maailmanmestaruudella sijoituttiin vasta neljänneksi. Aika kovaa settiä, tuosta kun puoleenväliin skrollaatte: Kun Suomi putos puusta – mitä ihmettä sinivalkoisille urheilusankareille on tapahtunut? Nyt puhuvat 1990-luvulla varjoihin jääneet henkilöt, joiden kädestä Suomi söisi nykyisin
Eikö niitä kaljoja voi ostaa itsepalvelukassalta vai mikä juttu?Lahdessa lähi s-marketin itsepalvelupikakassoille pääsee aina jonojen ohi, koska muut asiakkaat jonottavat halvan kaljan kanssa palvelukassoille
Enpä tiennyt tuota, käyn joko K-kaupassa ta Lidlissä... Kone vinkuu kyllä kun bissen ostaa, mutta myyjä käy antamassa koodin, ja homma jatkuuEi ainakaan S-marketeissa onnistu. Ikärajavalvotut, sekä punaisilla hintalapuilla varustetut tuotteet täytyy kierrättää ihmiskassan kautta.
Ei ainakaan S-marketeissa onnistu. Ikärajavalvotut, sekä punaisilla hintalapuilla varustetut tuotteet täytyy kierrättää ihmiskassan kautta.
Maapallo liikkuu 300-1000 km/s nopeudella (tai oikeastaan koko linnunrata) kohti Hydra Centaurin superklusteria ja lisäksi maa kiertää aurinkoa noin 107000km tuntivauhdilla, joten paikalla ollessasikin olet oikeastaan matkalla jonnekin.
The Great Attractor is huge and perplexing astrophysical enigma.Miksi, mikä ihmeen hoppu sinne Hydra Centauriin on? Kauppakeskuksen avajaiset ja ilmaisia ämpäreitä jaossa?
S-marketissa ei ole. Mutta päöseepähän ohittamaan lahelaiset deekut ja rehelliset duunarit.Prismassa ainakin onnistuu bissen osto itsepalvelukassoilla. Siellä on ihminen aina kattomassa paperit/tuo on jo niin ikäloppu. :)
Nyt aloin miettimään missä Lahden S-marketeissa on itsepalvelukassoja... Ei heti tullut mieleen kuin Sokkari. No joo, tajusin että otantani viime aikoina on ollut aika suppea. Vaikka olen vuosien aikana kiertänyt kaikki Lahden ja lähikuntien S-marketit niin ei se kerro mitään tämän hetken kassatilanteesta. Minun lähi-ässässä ei ole kuin ihan normaalikassoja. Eikä tuo nyt ollut mikään tärkeä tieto... tulipahan kirjattua ylös.Lahdessa lähi s-marketin itsepalvelupikakassoille pääsee aina jonojen ohi, koska muut asiakkaat jonottavat halvan kaljan kanssa palvelukassoille
Hennalan s-marketissa on nykyisin itsepalvelukassatNyt aloin miettimään missä Lahden S-marketeissa on itsepalvelukassoja... Ei heti tullut mieleen kuin Sokkari. No joo, tajusin että otantani viime aikoina on ollut aika suppea. Vaikka olen vuosien aikana kiertänyt kaikki Lahden ja lähikuntien S-marketit niin ei se kerro mitään tämän hetken kassatilanteesta. Minun lähi-ässässä ei ole kuin ihan normaalikassoja. Eikä tuo nyt ollut mikään tärkeä tieto... tulipahan kirjattua ylös.
Mutsi osti joskus ko kassalla kotikaljaa. Prossia 0,5. Vaati sitten itsepalvelukassalle henkilökuntaa. Eihän tuota toki voi ostaa.S-marketissa ei ole. Mutta päöseepähän ohittamaan lahelaiset deekut ja rehelliset duunarit.
Hah, olen käynyt siellä kerran sen jälkeen kun se avattiin uudessa rakennuksessa. Silloin kun vieressä oli vielä Lanttila (kirppis). Joka taas on nykyään Tonttilassa ja uudessa Lanttilassa olen käynyt kerran. Silloin kun Hennalan S-market oli Kotipokki (en edes muista minkä keskusliikkeen) niin on tullut käytyä vähän useammin. Hankkija oli silloin siinä samassa talossa. Hankkija taas on nykyään Holmassa ja siellä olen käynyt monesti. Ja nyt riittää tämä hupsu "siitä tulikin mieleeni" - kirjoittelu ja käyn nukkumaan.Hennalan s-marketissa on nykyisin itsepalvelukassat
Luulin että kännissä ei haluakkaan selviytyä. Menee hyvä humala hukkaan.Hitto Mäkkäreissä ja joka paikassa noita robotteja. Miten niistä kännissä selviytyy.
Ok, mutta en sulkisi pois onomatopoeettista (jäljittelevää) lainaa rruotsin ja englannin kielen sanasta "lunch".Koiralenkillä aloin ihmettelemään, miksi ruoka-aika lounas ja ilmansuunta lounas on sama sana. No tietty siksi, että lounasta syötiin ennen kelloja siihen aikaan, kun aurinko paistoi lounaasta.
Hö. Sehän olis lantsi eikä lounas.Ok, mutta en sulkisi pois onomatopoeettista (jäljittelevää) lainaa rruotsin ja englannin kielen sanasta "lunch".
Oikeesti en tiedä, milloin muinaisessa agraariyhteiskunnassa lounasta syötiin, mutta eikös tuo Suomessa ole ihan tyypillistä syödä ennen puolta päivää. Eli siis ennen auringon olemista korkeimmalla kohdallaan. Jos näin olisi, niin ruokalounaan nimihän pitäisikin olla kaakko.Koiralenkillä aloin ihmettelemään, miksi ruoka-aika lounas ja ilmansuunta lounas on sama sana. No tietty siksi, että lounasta syötiin ennen kelloja siihen aikaan, kun aurinko paistoi lounaasta.
Pitäisi varmaan alkaa kuunnella vaikka jotain podcasteja...
Joo, vähän niinkuin kolitsi tai golitsi (college-pusero) kyläkaupan alelaarissa.Hö. Sehän olis lantsi eikä lounas.
Itsehän sivistyneenä puuteriperseenä käytän termiä ranskalaisittain kolaaaaazzssh.Joo, vähän niinkuin kolitsi tai golitsi (college-pusero) kyläkaupan alelaarissa.
Mutta se vasta vittumaista on jos haluis duuniin sekä antaa kullia, mutta kellekkään ei kelpaa.Työmarkkinoilla ja akkarintamalla pätee samat lainalaisuudet. Ilmoittaa vaan ettei ole käytettävissä.
Esimerkiksi joku Apun "thank you, come again" on länsimaissa jo "klassikko" joka tunnetaan varmaan kaikkialla Eurooppaa myöden, ainakin fanien keskuudessa. Arvatkaapa, montako kertaa sitä on sarjan historian aikana toistettu?