Rakkaalla lapsella on monta nimeä... Eikö niin. Tänään käytin tuota sanaa... huomenna ehkä jotain muuta.Avautui, että @Iisoppi käyttää haarojen välissä toimivasta magneetista nimitystä pimpero.
Eilen naispuolinen duunikaveri halasi mua ja antoi suht voimakkaan suudelman kaulaani. En pannut pahakseni. Avautui, että se lirkuttelu oli just sitä, mitä ajattelinkin. Tapaus @Kari Runk on tosin hieman toisenlainen.
Kieltämättä. En tuosta nyt mitään traumoja saanut, mutta olihan tuo nyt hieman sellainen mitä vittua fiilis, ja väkisinkin tuli mieleen, että mitähän tuossa oikein yritettiin. Voi olla tosin sosiaalista kömpelyyttäkin, vaikka vähän muuta veikkaankin.Tapaus @Kari Runk on tosin hieman toisenlainen.
Avautui, että @Iisoppi käyttää haarojen välissä toimivasta magneetista nimitystä pimpero. "Haluuks pimperoa"
"Lähetäänks meille, nii saat pimperoa"
"Oi kun on kostea pimpero"
"Oih, pane mua syvälle pimperoon"
Jos jokin vinoutuu, siitä tulee vinoutuma. Jos jokin vinouu, seuraa vinouma.Vinoutuma on kyllä niin epäsuomenkielinen sana kuin vain voi olla. Vinouman suostun hyväksymään, mutta vinoutumaa en.
Vasta kävin pari kuukautta sitten Liettuassa, ja majapaikkani vessapaperi oli oikein hyvää ja pehmeää. Lienevät hankkineet sen sinne ulkomailta...Liettualainen vessapaperi on ihan paskaa... Kovahkoa...
Mie vasiten kouluttauduin naisvaltaiselle alalle ja olen vuosikaudet odotellut edes pientä ahdistelua, mutta ei ne rouvat vaan suostu kopeloimaan. Ehkä olen sitten liian ruma tai vittumainen.Mua taidettiin ensimmäistä kertaa työurallani ahdistella seksuaalisesti.
Itse miettinyt tätä niin ettäSitä on jotenkin ajatellut, että huolimatta kenties jonkinlaisista näkemyseroista talouspolitiikan, työllisyyden jne. hoitamisessa, niin kykypuolueella on tiettyä särmää, viisautta, etikettiä ajaa asioita. Kenties jaamme useita liberaaleja arvoja.
No, nyt kun katsoo toimiansa ja viestintää oppositiosta käsin, niin ihan yks saatanan lastentarhatason populistinen vääristelijä ja vänkääjä sieltä paljastuu. Ja kenties ne todelliset konservatiiviset arvot.
Sikäli tuntee olonsa paremmaksi. Selkeyttää omaa mielipidettä.
Se nyt valitettavasti taitaa mennä nyt ja tulevaisuudessakin niin, että ihmisten asioista päättävät ihmiset. Ja ihmiset ovat typeriä. Toista on Veikko Huovisen, ihmiseksi aika hyvän ja viisaan olennon, kirjallisessa tuotannossa. Siellähän oli se joku suuri pää tai suuri ääni, joka sanoi vastaanväittämättömiä totuuksia ja näytti meille miten pöljiä täällä ollaan ihan oikeasti. Tätä tarvittaisiin, jotain divine interventionia näyttämään miten vitun hukassa täällä ollaan. Kekkosen aikaankin oltiin vähän äimänä, mutta koskaan ei olla oltu näin kusessa kuin nyt. Ja mistä täällä puhutaan? Siitä, mitä se Trump sanoi ja mitä Putin teki ja mitä Petelius ja saako laulaa että nunnuka nunnuka. Ja kohta haukataan paskaa. Mutta minä oikein odotan sitä, että Helsinki lopulta jää veden alle. Sitten myyn mutsini (toivottavasti siinä vaiheessa jo mutsivainaani) asunnon jollekin helsinkiläiselle miljoonalla. Nyt kämpän arvo on ehkä 50 tonnia mutta silloin kun rannikot on veden alla, on myyjän markkinat.Itse miettinyt tätä niin että
1 - olisiko voitu äänestää"hyvin" niin että asioista päättäisi nyt oikeat kaverit
2 - uskooko joku kohtaan 1?
Jarla väänsi tästä ihan kelvon Fingerporin. Kuuklettaa ken tahtoo.Sanonnassa "Sus siunatkoon" sus viittaa Jeesukseen eikä suteen.
Ehkä se riippuu tehtaasta. Tekevät jossain huonoa paskapaperia suomalaisille halvalla...Vasta kävin pari kuukautta sitten Liettuassa, ja majapaikkani vessapaperi oli oikein hyvää ja pehmeää. Lienevät hankkineet sen sinne ulkomailta...
Sanonnassa "Sus siunatkoon" sus viittaa Jeesukseen eikä suteen.
Mitä edarin jätkät sano saunaillassa kolmannelle kaverille kun muija pisti hanttiin?Eikä Suskiin. Avautui siis että kyseinen sanonta ei olekaan HIFKin edareiden keksimä.
No siä on edelleen se hopeajukka. Ens kaudella sitten toinen ääni kellossa, saatana. Mahtaako mennä Kärpillekään tää kausi?Avautui myös että Liigan pistepörssin TOP-10:ssa on enään vain yksi Tapparalainen. Vielä muutama viikkoa sitten Tappara oli varma mestari ja kuulemma myös pistepörssin voitto muine alasijoineen oli jo jaettu.
Täytyy olla nyt tarkkana että ostaa tästä lähin Suomessa tehtyä paperia. Suosi suomalaista...