Karhu-kissa :DMinnesotan logossa on karhun pää :
http://www.sportslogos.net/logo.php?lo=118
Mainio sivusto muutenkin tuo linkissä oleva.
Kiitos hyvästä linkistä, tuollahan noiden logojen sisältö on selitetty.
Viimeksi muokattu:
Karhu-kissa :DMinnesotan logossa on karhun pää :
http://www.sportslogos.net/logo.php?lo=118
Mainio sivusto muutenkin tuo linkissä oleva.
Ei siinä mitään kotkanpäätä ole, vaan erään toisenlaisen linnun pää (thrasher), jonka suomenkielistä nimeä en tiedä. Eräs näistä linnuista on ruostesirppimatkija (Brown Thrasher, Toxostoma rufum). Thrasherin voisi siis ehkä suomentaa nimellä sirppimatkija.Katselin äsken noita NHL:n logoja hieman tarkemmin ja olen aina ajatellut että Atlantan logossa on joku hurrikaani ja sen keskellä maila, mutta vielä mitä - siinähän on vielä joku kotkanpää
http://nhl.onlinegames.cz/inet/pic/logo_big/ATL.jpg
Joit vuosikertamaitoa?Maitotölkeissä ei ole vuosilukuja.
Nyt se on Iltasanomien Sanna Ukkolan mukaan 120.
Ei, vaan The Timesin mukaan, jota Ukkola lainaa.
HIMin Kiss of down ja Disturbedin Stricken kuulostavat samalaisilta....
En tarkistanut, joten pallo on jälleen sulla.Tarkistitko, että hän lainaa oikein. Itse en vaivautunut tarkistamaan.
Se palmu on ainakin päässyt valtionmiehen jalkoväliin, jos sitä haluaa saavutuksena pitää.Joskus olen oikein vakavasti käynyt itseni kanssa keskustelua siitä, että kumpi nyt loppupeleissä onkaan fiksumpi: tuollainen lainaajatoimittaja, jolla ei ole mitään suhteellisuudentajua vai se palmu, mihin Kekkonen kiipesi. Hemmetin tiukka kisa loppupeleissä.
Maailmassa on valtava määrä ihmisiä, jotka eivät koskaan kuule hiljaisuutta.
Aivan,on myös valtava määrä ihmisiä jotka luulevat että se on oikeassa joka huutaa kaikkein kovaa.
Minulle on avautunut, että mainitsemasi ihmiset ovat sukua niille, jotka uskovat väitteensä muuttuvan todeksi sillä, että sitä toistellaan riittävän usein.
Tähän liittyy myös se, että ihmisen typeryyttä ei voi yliarvioida.
Eikö se pitäisi olla aliarvioida? Tai ainakin tuo lause saa siten kokolailla erilaisen (ja mielestäni paremman) merkityksen.
Jumalaa ei ole olemassa. Lähde Oikealta jukeboxi ja ei kun kiduttamaan itseään.
Minä ajattelin sen niin, että jos vaikka asteikolla 0 - 100 ihminen saa sitä suuremman arvon mitä suurempi on typeryys.
Tietysti jos ajattelee niin, että >0 fiksuutta ja <0 typeryyttä, niin sitten voisi kai aliarvioida.
Tuo menee turhan vaikeaksi.
Mutta jos yliarvioit jonkun typeryyttä, niin silloinhan tapaus on vähemmän typerä kuin miksi olet tapauksen kuvitellut. Sensijaan jos aliarvioit jonkun tahon typeryyttä, niin silloinhan kyseinen taho on ollut vielä kuvittelemaasikin typerämpi. Ja tästä on mielestäni kyse.
...
Ei niin, koska edelleenkin perus(tai kansa-)koulunkäyneille on vaikea käsittää, että 10000 metriä ei ole kaksi kertaa pidempi matka kuin 5000 metriä, tai että 40-vuotias ei ole puolta vanhempi kuin 20-vuotias.Minulle avautui edellisestä viestistä, että peruskoulun matematiikka ei pysty opettamaan kaikille ihmisille ihan perusasioita matematiikan ymmärtämisestä.
Selvisipä sekin, että peruna on alkujaan kotoisin Perusta. Voi ihme... melkoista sanasokeutta on tässä kohdin sitten pitänyt.