Koskenkorva
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
Oopperassa käyvää tuetaan verovaroin 140 €:lla. Nyt minä sen tajuan miksi ne siellä käy, eihän se musiikki olekaan mistään kotoisin.
Miksi leffoissa ei käydä koskaan paskalla - ja muita ärsyttäviä pikkuasioita! -ketjussa ei olekaan kyse arkielämän ihmeellisistä asioista, kuten siitä että leffateatterissa ei kukaan kesken elokuvan lähde paskalla käymään.
Hop hop. Oliskohan ollut tappava ase 2:ssä jossa tämä musta mies istuu paskalla ja huomaa että vessassa on pommi
Ei. Huoltamotkin ovat riskirajoilla. Kannattaa tyytyä kotihuussiin.Tämän jälkeen ei ole leffoissa paskalla uskallettu käydä?
Hop hop. Oliskohan ollut tappava ase 2:ssä jossa tämä musta mies istuu paskalla ja huomaa että vessassa on pommi
Elokuvissa muutenkin taitaa aika harvoin paskalla käynti olla mukava ja ennen kaikkea helpottava tapahtuma, mitä se todellisuudessa on.Eli elokuvissa ei ilmeisesti ainakaan kannattaisi käydä paskalla.
Elokuvista en mitään tiedä, kun en ole koskaan yhtään päässyt tekemään, mutta tästä aasinsiltaa käyttäen asiaan, joka minulle on avautunut jo aikoja sitten. Nimittäin paskalla käyminen on ainoa nautinto, josta ei tule koskaan himoa.Elokuvissa muutenkin taitaa aika harvoin paskalla käynti olla mukava ja ennen kaikkea helpottava tapahtuma, mitä se todellisuudessa on.
Elokuvissa muutenkin taitaa aika harvoin paskalla käynti olla mukava ja ennen kaikkea helpottava tapahtuma, mitä se todellisuudessa on.
Samoin tänään tulevassa Pulp Fictionissa Travoltan esittämä kaveri saa surmansa, koska käy jöötillä. Eli elokuvissa ei ilmeisesti ainakaan kannattaisi käydä paskalla.
Hoksasin vasta että JIMin ohjelmatiedot ei näy lainkaan mun digiboksissa -> ei ole tullut katsottua ko kanavaa varmaan kuukauteen-kahteen. Tuleeko sieltä jotain katsottavaa?Hoksasin viimein, mistä Nelosen jätemyllydigikanava Jimin nimi tulee. Sehän tulee tietty Nelosen sloganin alkukirjaimista: Jotain Ihan Muuta. Sen takia se mörisevä kanavaäänikin hönkii aina jim eikä zim.
Hoksasin vasta että JIMin ohjelmatiedot ei näy lainkaan mun digiboksissa -> ei ole tullut katsottua ko kanavaa varmaan kuukauteen-kahteen. Tuleeko sieltä jotain katsottavaa?
No eipä juurikaan. Vaikuttaa siltä, että näitä isompien kanavien digikanavia käytetään suosikkisarjojen kaupanpäällisinä pakkomyytyjen roskasarjojen ulosajamiseen.
.......
Sitten tulee kaikenlaisia b-luokan dokumentteja, joissa surmanajajan yritys ylittää 60 bussia Honda Monkeyllä traagisesti epäonnistuu tai sitten näitä maailman hölmöimmät murtovarkaat -dokkareita.
Hetken aikaa voi jaksaa seurata, mutta yhtään kokonaista ohjelmaa en ole pystynyt katsomaan yhteen pötköön.
Tulee sieltä myöhään iltaisin joitakin dokumentteja joita ainakin itse seuraan ihan mielelläni. Esim. tänään tulee Massiivinen muutto, missä siirretään taloja yms. uusiin paikkoihin. Kaikkihan tosin menee aina hyvin, mutta silti ihan mukavaa katsottavaa. Sitten tulee Syyttömänä kuolemaantuomitut, joka kertoo omaa kieltään jenkkien oikeussysteemistä yms. Ja onhan niitä muitakin.Hoksasin vasta että JIMin ohjelmatiedot ei näy lainkaan mun digiboksissa -> ei ole tullut katsottua ko kanavaa varmaan kuukauteen-kahteen. Tuleeko sieltä jotain katsottavaa?
Tuleehan JIMiltä myös Penn&Teller.
Hoksasin, että kun hain kanavat uudestaan Jimin ohjelmatidot tulivayt näkyviin. Bonuksena Jim on nyt kahteen kertaan kanavalistassa.Hoksasin vasta että JIMin ohjelmatiedot ei näy lainkaan mun digiboksissa -> ei ole tullut katsottua ko kanavaa varmaan kuukauteen-kahteen. Tuleeko sieltä jotain katsottavaa?
Minulle on jäänyt ihan hämäräksi, mitä varten se pikkukaveri roikkuu mukana koko ohjelmassa, kun heppu ei pukahda sanaakaan.