Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 770 232
  • 34 075

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Oopperassa käyvää tuetaan verovaroin 140 €:lla. Nyt minä sen tajuan miksi ne siellä käy, eihän se musiikki olekaan mistään kotoisin.
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
Eddie Edwards (43) on nuorempi kuin Matti Nykänen (44). Olisin luullut että Eddie olisi jo viisikymppinen.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Miksi leffoissa ei käydä koskaan paskalla - ja muita ärsyttäviä pikkuasioita! -ketjussa ei olekaan kyse arkielämän ihmeellisistä asioista, kuten siitä että leffateatterissa ei kukaan kesken elokuvan lähde paskalla käymään.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Miksi leffoissa ei käydä koskaan paskalla - ja muita ärsyttäviä pikkuasioita! -ketjussa ei olekaan kyse arkielämän ihmeellisistä asioista, kuten siitä että leffateatterissa ei kukaan kesken elokuvan lähde paskalla käymään.

Hop hop. Oliskohan ollut tappava ase 2:ssä jossa tämä musta mies istuu paskalla ja huomaa että vessassa on pommi
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Hop hop. Oliskohan ollut tappava ase 2:ssä jossa tämä musta mies istuu paskalla ja huomaa että vessassa on pommi

Samoin tänään tulevassa Pulp Fictionissa Travoltan esittämä kaveri saa surmansa, koska käy jöötillä. Eli elokuvissa ei ilmeisesti ainakaan kannattaisi käydä paskalla.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Elokuvissa muutenkin taitaa aika harvoin paskalla käynti olla mukava ja ennen kaikkea helpottava tapahtuma, mitä se todellisuudessa on.
Elokuvista en mitään tiedä, kun en ole koskaan yhtään päässyt tekemään, mutta tästä aasinsiltaa käyttäen asiaan, joka minulle on avautunut jo aikoja sitten. Nimittäin paskalla käyminen on ainoa nautinto, josta ei tule koskaan himoa.
 

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Elokuvissa muutenkin taitaa aika harvoin paskalla käynti olla mukava ja ennen kaikkea helpottava tapahtuma, mitä se todellisuudessa on.

Trainspotting tekee tässä poikkeuksen. Siinähän Skotlannin kamalimmassa vessassa suoritettu istunto kuvataan ainakin aluksi seksiin ekstaattisena kokemuksena. Ja tässä paskakohtauksessa ei muuten kukaan kuole.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Samoin tänään tulevassa Pulp Fictionissa Travoltan esittämä kaveri saa surmansa, koska käy jöötillä. Eli elokuvissa ei ilmeisesti ainakaan kannattaisi käydä paskalla.

Samoin Eastwoodin Armottomassa se nuori likinäköinen jannu ampuu yhden niistä huorien viiltelijöistä, kun tämä on ulkohuussissa istunnolla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En muistanutkaan, että tuo Murdoc on noin säälittävä terroristi. Kaverilta yksinkertaisesti puuttuu taidot.
 

Siri

Jäsen
Opin tänään koulussa, että talitiainen on englanniksi great tit. Ehkä sitten, kun ulkolaisia sattuu kyläilemään, huutelen niille metikössä että "Look at all those great tits!"
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Hoksasin viimein, mistä Nelosen jätemyllydigikanava Jimin nimi tulee. Sehän tulee tietty Nelosen sloganin alkukirjaimista: Jotain Ihan Muuta. Sen takia se mörisevä kanavaäänikin hönkii aina jim eikä zim.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hoksasin viimein, mistä Nelosen jätemyllydigikanava Jimin nimi tulee. Sehän tulee tietty Nelosen sloganin alkukirjaimista: Jotain Ihan Muuta. Sen takia se mörisevä kanavaäänikin hönkii aina jim eikä zim.
Hoksasin vasta että JIMin ohjelmatiedot ei näy lainkaan mun digiboksissa -> ei ole tullut katsottua ko kanavaa varmaan kuukauteen-kahteen. Tuleeko sieltä jotain katsottavaa?
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Hoksasin vasta että JIMin ohjelmatiedot ei näy lainkaan mun digiboksissa -> ei ole tullut katsottua ko kanavaa varmaan kuukauteen-kahteen. Tuleeko sieltä jotain katsottavaa?

No eipä juurikaan. Vaikuttaa siltä, että näitä isompien kanavien digikanavia käytetään suosikkisarjojen kaupanpäällisinä pakkomyytyjen roskasarjojen ulosajamiseen.

Jimiltä tulee paljon kaikenlaisia tee-se-itse-ohjelmia, joissa amerikkalaiset remonttireiskat remppaavat amerikkalaisia taloja amerikkalaisilla työkaluilla käyttäen amerikkalaisia raaka-aineita ja puhuvat amerikkalaisista mittayksiköistä eli niitä katsomalla ei opi yhtään mitään jos meinaa Suomessa jotain rempata. On vaan ihan eri tavat tehdä asioita. Jos kohta itse en ymmärrä mitään rakentamisesta ja remontoinnista muutenkaan.

Sitten tulee kaikenlaisia b-luokan dokumentteja, joissa surmanajajan yritys ylittää 60 bussia Honda Monkeyllä traagisesti epäonnistuu tai sitten näitä maailman hölmöimmät murtovarkaat -dokkareita.

Hetken aikaa voi jaksaa seurata, mutta yhtään kokonaista ohjelmaa en ole pystynyt katsomaan yhteen pötköön.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
No eipä juurikaan. Vaikuttaa siltä, että näitä isompien kanavien digikanavia käytetään suosikkisarjojen kaupanpäällisinä pakkomyytyjen roskasarjojen ulosajamiseen.
.......
Sitten tulee kaikenlaisia b-luokan dokumentteja, joissa surmanajajan yritys ylittää 60 bussia Honda Monkeyllä traagisesti epäonnistuu tai sitten näitä maailman hölmöimmät murtovarkaat -dokkareita.

Hetken aikaa voi jaksaa seurata, mutta yhtään kokonaista ohjelmaa en ole pystynyt katsomaan yhteen pötköön.

Tiistaisin olen katsellut klo 22 alkavaa Bullrun racea, jossa ajellaan ympäri "vapaata maailmaa" 70-luvun klassikko elokuvan Canonball Race- tyyliin, ja eipä sekään ole estänyt ko. ohjelman katselua, että hostina on ihqu ex-painija Bill Goldberg.
Muutenhan sieltä tulee pelkkää paskaa
 

Rocco

Jäsen
Hoksasin vasta että JIMin ohjelmatiedot ei näy lainkaan mun digiboksissa -> ei ole tullut katsottua ko kanavaa varmaan kuukauteen-kahteen. Tuleeko sieltä jotain katsottavaa?
Tulee sieltä myöhään iltaisin joitakin dokumentteja joita ainakin itse seuraan ihan mielelläni. Esim. tänään tulee Massiivinen muutto, missä siirretään taloja yms. uusiin paikkoihin. Kaikkihan tosin menee aina hyvin, mutta silti ihan mukavaa katsottavaa. Sitten tulee Syyttömänä kuolemaantuomitut, joka kertoo omaa kieltään jenkkien oikeussysteemistä yms. Ja onhan niitä muitakin.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuleehan JIMiltä myös Penn&Teller.

Muuten ei kyllä tule pahemmin kanavaa katsottua. Ne "dokkaritkin" on yleensä aika kamalaa kuraa. Ei kun olenhan mä katsonut pari jaksoa Gene Simmonsin tosi-teeveetä. Olihan se avautunut jo aiemmin, mutta avautui kyllä vielä selvemmin, että Kissiä ei voi pitää rock-yhtyeenä.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Tuleehan JIMiltä myös Penn&Teller.

Minulle on jäänyt ihan hämäräksi, mitä varten se pikkukaveri roikkuu mukana koko ohjelmassa, kun heppu ei pukahda sanaakaan. Olen nähnyt joskus näiden kaverien taikurijuttuja ja niissä pikkumiehen rooli oli ihan selkeä. Kaveria sahattiin kahtia ja ajettiin yli rekalla jne. mutta talk showssa, jos nyt talk showsta voi puhua, tällaisen mykän kaverin rooli on vähän outo.
 

Willimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hoksasin vasta että JIMin ohjelmatiedot ei näy lainkaan mun digiboksissa -> ei ole tullut katsottua ko kanavaa varmaan kuukauteen-kahteen. Tuleeko sieltä jotain katsottavaa?
Hoksasin, että kun hain kanavat uudestaan Jimin ohjelmatidot tulivayt näkyviin. Bonuksena Jim on nyt kahteen kertaan kanavalistassa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minulle on jäänyt ihan hämäräksi, mitä varten se pikkukaveri roikkuu mukana koko ohjelmassa, kun heppu ei pukahda sanaakaan.

Se on se järjen ääni, joka pitää mukana kaikissa asiaohjelmissa olla.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Tuleehan JIMiltä hyvänen aika rokkia ja heviä. Ensi perjantaina Green Day-dokkari ja Metallica-live. Megadethiä tuli joku päivä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös