Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kuopion Palloseura, sympatiat KalPa
Tajusin että Pieksämäki ja Kuopio ovat yksittäisinä kaupunkeina menestyneimmät seurat suomalaisessa lentopallossa mutta kummallakaan ei ole enää pääsarjajoukkuetta lentopalloliigassa. Savo Volley pelaa toki välillä pelejä molemmissa kaupungeissa mutta siitä huolimatta.

Pedon rinnassa on sydän ikiroutainen

BANZAI!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Texasin ykkösketju: Gibbons - Hill - Beard
Tajusin että Pieksämäki ja Kuopio ovat yksittäisinä kaupunkeina menestyneimmät seurat suomalaisessa lentopallossa mutta kummallakaan ei ole enää pääsarjajoukkuetta lentopalloliigassa. Savo Volley pelaa toki välillä pelejä molemmissa kaupungeissa mutta siitä huolimatta.
Oi niitä aikoja, kun lentopalloliigassa pelasivat Raision Loimu, Rantaperkiön Isku, Poliisien Palloseura ja Pieksämäen Nuorten Miesten Kristillinen Yhdistys.

What tortured Austin Spare till he no longer cared?

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oi niitä aikoja, kun lentopalloliigassa pelasivat Raision Loimu, Rantaperkiön Isku, Poliisien Palloseura ja Pieksämäen Nuorten Miesten Kristillinen Yhdistys.
Itse olen sen verran nuori että hegemoniakamppailuissa oli lähinnä KuPS, Pateri ja Perttelin Peikot.

BANZAI!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse olen sen verran nuori että hegemoniakamppailuissa oli lähinnä KuPS, Pateri ja Perttelin Peikot.
Joo, nää minun muistikuvat on 70-luvun lopusta ja 80-luvun alusta. Silloin SM-sarjaa lätkässä pelasi aika moni nykyinenkin seura, mutta divarissa lätkiviä oli mm. HPK, KalPa, Jokerit ja kaikki nää uudet laajennusjoukkueet. Jalkapallon pääsarjassa oli kolme kuopiolaisjoukkuetta - KuPS, Koparit ja Elo.

Partakus

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kerran olen nähnyt vastaavan tapauksen, umpikänninen jamppa kiipeää aidan yli päästäkseen tapahtumaan johon on vapaa pääsy. Viiden metrin päässä portista. Järkkärit ja ohikulkijat pysähtyy katsomaan kaverin suoritusta; vetoja lyödään että tippuuko se sisä- vai ulkopuolelle ja jalat vai pää edellä. Pääsi se lopulta yli ja ihan jaloilleen. Olisitte nähneet sen ilmeen kun yksi järkkäri meni ihan asiallisesti kysymään että miksi sie näit moisen vaivan, toiset kulkee tosta portista sisään.
En voinu ku repeillä. Vaihteeks. No päässäni. En ollut tuo minä.

Olin vielä kuskina sillon.

Kiitos KalPa 2005

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jalkapallon pääsarjassa oli kolme kuopiolaisjoukkuetta - KuPS, Koparit ja Elo.
Joo, tämähän on kova juttu vielä tänäkin päivänä kun tuohon vastaavaan on pystytty Kuopion lisäksi ainoastaan Helsingissä ja Turussa. Toki itsehän en pidä noita kahta jälkimmäistä juuri minään, mokomatkin kommariseurat. Pthyi.

Tuli tuosta NMKY:stä eli siis Namikasta vielä mieleen se tarina että kun olivat seitsemän perättäisen SM-kullan jälkeen jääneet hopealle niin kuulemma hopeamitalit lensivät jossain vaiheessa kaaressa bussin ikkunasta pihalle kun seura oli tulossa kotiin. En tiedä onko tarina tosi mutta aika monesta suusta olen tuon kuullut ja ihan mahdollinen tarina kyllä.

BANZAI!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuli tuosta NMKY:stä eli siis Namikasta vielä mieleen se tarina että kun olivat seitsemän perättäisen SM-kullan jälkeen jääneet hopealle niin kuulemma hopeamitalit lensivät jossain vaiheessa kaaressa bussin ikkunasta pihalle kun seura oli tulossa kotiin. En tiedä onko tarina tosi mutta aika monesta suusta olen tuon kuullut ja ihan mahdollinen tarina kyllä.
Mulle tuli taas tuosta mieleen tarina, kun pianisti Seppo Hovi oli vetänyt jollain keikalla 60-luvun lopulla nakit silmille ja hakannut koskettimia kikkelillään. Paluumatkalla sitten kihlattu Päivi Paunu (guuglettakaa, aika särmä misu!) viskasi auton ikkunasta Sepon sormuksen, ja siellä sitten tuleva koko kansan viihdyttäjä konttasi viljapellossa perse pystyssä ja olalla sormushippasilla.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulle tuli taas tuosta mieleen tarina, kun pianisti Seppo Hovi oli vetänyt jollain keikalla 60-luvun lopulla nakit silmille ja hakannut koskettimia kikkelillään. Paluumatkalla sitten kihlattu Päivi Paunu (guuglettakaa, aika särmä misu!) viskasi auton ikkunasta Sepon sormuksen, ja siellä sitten tuleva koko kansan viihdyttäjä konttasi viljapellossa perse pystyssä ja olalla sormushippasilla.
Joo tää Seppo Hovin mulkulla pianon soittaminen on kanssa täällä tuttu tarina. Eli pakko olla totta.

BANZAI!

Partakus

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Silloin SM-sarjaa lätkässä pelasi aika moni nykyinenkin seura, mutta divarissa lätkiviä oli mm. HPK, KalPa, Jokerit ja kaikki nää uudet laajennusjoukkueet.
Olisko JoKiPojat mahtunu joukkueeseen?
Joo tää Seppo Hovin mulkulla pianon soittaminen on kanssa täällä tuttu tarina. Eli pakko olla totta
Ei ainaskaan poikansa petosen areenalla aikanaan tätä myöntänyt. Epäilen ettei kehannu.

Kiitos KalPa 2005

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP oli divarissa. Ja Lieksan Hurtat kakkosdivisioonassa!

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wesa, CAR, IPA
Joo, nää minun muistikuvat on 70-luvun lopusta ja 80-luvun alusta. Silloin SM-sarjaa lätkässä pelasi aika moni nykyinenkin seura, mutta divarissa lätkiviä oli mm. HPK, KalPa, Jokerit ja kaikki nää uudet laajennusjoukkueet. Jalkapallon pääsarjassa oli kolme kuopiolaisjoukkuetta - KuPS, Koparit ja Elo.
No ei noista ainakaan 70~luvun lopulla tai 80~luvun alussa Jokerit läpsytellyt divaria, putosivat vasta 87. Muuten kuulostaa tutulta. Oli pakko oikaista, vaikka eihän tuolla mitään merkitystä ole.

Lahdesta SM liigassa oli mukana Kiekkoreipas.

'Cause I'm kind of like Han Solo always stroking my own wookie

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
No ei noista ainakaan 70~luvun lopulla tai 80~luvun alussa Jokerit läpsytellyt divaria, putosivat vasta 87. Muuten kuulostaa tutulta. Oli pakko oikaista, vaikka eihän tuolla mitään merkitystä ole.

Lahdesta SM liigassa oli mukana Kiekkoreipas.
No joo, voi olla. Mutta siellä ne aina oli hännillä Lukon ja Kiekkoreippaan kanssa.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wesa, CAR, IPA
No joo, voi olla. Mutta siellä ne aina oli hännillä Lukon ja Kiekkoreippaan kanssa.
Juu, niin oli. Paitsi 83. Sitä ei voi unohtaa. Pepe perkele, minkä teit. Oli 10~vuotiaalle vetille paha ja itkuinen paikka olla todistamassa paikan päällä.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juu, niin oli. Paitsi 83. Sitä ei voi unohtaa. Pepe perkele, minkä teit. Oli 10~vuotiaalle vetille paha ja itkuinen paikka olla todistamassa paikan päällä.
Minä kattelin Urheiluruudusta Pohjois-Karjalassa ja juhlin koko seuraavan kesän.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wesa, CAR, IPA
Minä kattelin Urheiluruudusta Pohjois-Karjalassa ja juhlin koko seuraavan kesän.
Väännä vaan veistä ja hiero suolaakin kestotulehtuneeseen haavaan. Taidan mennä ja ripotella tuhkaa päälleni. Niisk.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Väännä vaan veistä ja hiero suolaakin kestotulehtuneeseen haavaan. Taidan mennä ja ripotella tuhkaa päälleni. Niisk.
Olen tainnut ennenkin tämän kertoa, mutta minun joukkueekseni Suomessa valikoitui HIFK joskus vuonna 80 tai 81. Asuttiin silloin pienemmässä kunnassa Pohjois-Karjalassa, mutta isäukko kävi usein töidensä takia Joensuussa. Kerran sitten lähdin mukaan, kun piti saada uusi lätkämaila. Isä hoiti työhommansa, sitten mentiin Intersporttiin. Valitsin mailan, ja sitten sellainen mukavan tuntuinen mies tuli juttelemaan. Tunnistin, että tuon olen nähnyt pelaamassa telkkarissa. Ihan maajoukkueessa. Se setä antoi mulle valokuvan ja siihen nimmarin ja vielä siihen miun uuteen mailaankin kirjoitti nimensä. Se nimi oli Matti. Matti Hagman.

Kotimatkalla sitten isä kertoi, että tuo Matti pelaa myös sellaisessa joukkueessa kuin HIFK. Se oli siinä. Joukkue lyöty lukkoon. Onneksi siellä Joensuun Intersportissa ei ollut sinä päivänä kukaan Lepistö tai Kerminen, olisin voinut harhautua totuuden tieltä.

Suosikkijoukkue
Hartaat toiveet & Hukutetut haaveet
Jukurit saattaa olla tämän kauden yllättäjäjoukkue.

Helvetin hyvin ovat kyllä pelanneet tähän asti. Täytyy vain toivoa etteivät tuosta aivan totaalisesti taannu kauden mittaan vaan taistelisivat lopulta komeasti ainakin kympin sakkiin. Saataisiin Mikkeliinkin pitkästä aikaa vähän kiekkobuumin tynkää.

Exploring...​

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit saattaa olla tämän kauden yllättäjäjoukkue.

Helvetin hyvin ovat kyllä pelanneet tähän asti. Täytyy vain toivoa etteivät tuosta aivan totaalisesti taannu kauden mittaan vaan taistelisivat lopulta komeasti ainakin kympin sakkiin. Saataisiin Mikkeliinkin pitkästä aikaa vähän kiekkobuumin tynkää.
Mummovainaa muuten on Mikkelistä kotoisin. Siellähän oli sodan aikaan päämaja, ja mummo oli parikymppisenä jopa tanssinut jollain paikallisella seurahuoneella yhden tanssin itsensä Mannerheimin kanssa. Siis ennen kuin tapasi ukkini. Tästä ne aina muisti toisilleen vittuilla. Mie olin rintamalla henkeni kaupalla ja sie vain tanssit Marskin kanssa. No se osasi sentään tanssia, toisin kuin sie Lieksan juntti. Et cetera.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Reippaista tuli mieleen, että Kiekkoreipas oli nimenä äärimmäisen tyylikäs ja jotenkin perisuomalainen.

"Lähden nyt lenkille ja kun palaan tunnin päästä, pelikieltoni ja kaikki pelleily on peruttu" -Scholl.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reippaista tuli mieleen, että Kiekkoreipas oli nimenä äärimmäisen tyylikäs ja jotenkin perisuomalainen.
Johan siellä pelasi miehiä joilla on tyylikkäät ja perisuomalaiset nimet. Kari Eloranta, Erkki Laine... ei mitään Micoja ja Nicoja ja Marcoja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy