Tämä on se paras syy asua Keski-Euroopassa. Tai siis toiseksi paras, oman alan työpaikan ohella. Syksy tulee sit joskus marraskuussa ja helmikuussa, jos lunta on sattunut satamaan, säät kääntyvät kevääseen. En valita.
Mistäköhän tämä 'burgeri' puolestaan tulee? Tämä ei ole vieläkään avautunut itselleni.Avautui, että somekielen sana "hikky" on väännetty japanin kielen käsitteestä "hikikomori" - syrjäänvetäytyvä, eristäytynyt nuori mies, jolla ei ole sosiaalisia kontakteja.
Juurikin aspergerista väännetty.Mistäköhän tämä 'burgeri' puolestaan tulee? Tämä ei ole vieläkään avautunut itselleni.
Vai olisikohan se sittenkin väännetty sanasta aspergeri?
Joo ymmärrän kyllä, tykkään myös valoisista kesäöistä. Mielummin kuitenkin otan pitkän ja lämpimän syksyn kuin lyhyen ja valoisan kesän. Vielä tarkennuksena että syksy täällä on kuin kesä Suomessa.No joo, onhan tuossa puolensa. Mutta kesällä siellä tulee yöllä pimeä, ja en tykkää siitä että kesää menee hukkaan pimeyden takia. En lähde sinne. Ei ole tosin pyydettykään.
Kelpaisi mullekin. Mitenkäs sieltä saa töitä?Joo ymmärrän kyllä, tykkään myös valoisista kesäöistä. Mielummin kuitenkin otan pitkän ja lämpimän syksyn kuin lyhyen ja valoisan kesän. Vielä tarkennuksena että syksy täällä on kuin kesä Suomessa.
Hyvä kysymys, minä sain tuurilla, suhteilla ja olemalla oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Toivottavasti CV vaikutti hieman asiaan myös.Kelpaisi mullekin. Mitenkäs sieltä saa töitä?
Jotkut täällä ovat huomanneet kisat vähän aikaisemmin koska Doha-ketjussa (muun urheilun osiossa) on ollut ihan mukava meno...Niin vähän kiinnostavat yleisurheilun dop... korrup... MM-kisat, että huomasin vasta nyt, että tämänvuotiset kisathan käydään syys-lokakuun vaihteessa.
Kenny Leggings, hehe...Avautui minulle, että artisti Kenny Loggingsin nimi on oikeasti Kenny Loggins, ilman ylimääräistä g:tä sukunimessä. Iski hieman hölmö olo, kun tajusi tuon.
Luin kaksi vuotta saksaa 80-luvulla. Nyt osaan yhden lauseen. Ich habe eine kleine Wurst in meine Lederhosen. Jotenkin tuntuu, etten tuotakaan oppinut koulussa.Ei saksan kielessä predikaatti viimeisenä tule muutoin kuin sivulauseessa.
”Ich liebe dich” vs. ”Weisst du dass ich dich liebe?”
Teki. Toisaalta myös aika paljon paskaa.Yhtye nimeltä Kent teki aika hienoa musiikkia.
Minä ja Niko Saarinen ollaan synnyttyä samana päivänä.
Joo olen. Olin viikon poissa ja tulin tiputtamaan melkoisen uutispommin. Mutta siis ollaan synnytty molemmat 5. Lokakuuta, mutta eri vuosina.Ootko modejen kätyri kun oikein tarjoat leikkisää mutta yhtä rangaistavaa nimimerkkiepäilyä?
(Tämä oli siis huumoria. Olen sitä mieltä että veli SMT on enemmänkin Ylläpidon kätyri)
(vitsiä taas)