Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 676 881
  • 33 830

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minä ja Niko Saarinen ollaan synnyttyä samana päivänä.

Ootko modejen kätyri kun oikein tarjoat leikkisää mutta yhtä rangaistavaa nimimerkkiepäilyä?

(Tämä oli siis huumoria. Olen sitä mieltä että veli SMT on enemmänkin Ylläpidon kätyri)

(vitsiä taas)
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ootko modejen kätyri kun oikein tarjoat leikkisää mutta yhtä rangaistavaa nimimerkkiepäilyä?

(Tämä oli siis huumoria. Olen sitä mieltä että veli SMT on enemmänkin Ylläpidon kätyri)

(vitsiä taas)
Joo olen. Olin viikon poissa ja tulin tiputtamaan melkoisen uutispommin. Mutta siis ollaan synnytty molemmat 5. Lokakuuta, mutta eri vuosina.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Avautui, että ehkä sitä pitää antaa periksi ja alkaa käyttämään pitkiä kalsareita. Ovathan nämä aika mukavat.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Olin kuumeessa edellisen kerran marraskuussa 2009, eli mikäli sinnittelen vielä hetken aikaa, niin kohta tulee 10 vuotta täyteen edellisestä kerrasta ja saatan voida pian sanoa, että elin kokonaisen vuosikymmenen sairastumatta flunssaa pahempaan virukseen. Punkki puraisi mua jalkaan 2011, jokunen vuosi tuosta mun iholle tuli nokkosrokko ja 2015-2016 oli se kysta mutta muutenhan tässä on eletty täysi vuosikymmen terveenä kuin pukki. No mitä nyt 2011 kärsin vakavasta masennuksesta ja 2015 sairastuin psykoosiin mutta siis noin niinku fyysisellä puolella on mennyt yllättävän smoothisti viimeiset 10 vuotta.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lahdessa on ampua lasautettu yksi hengiltä. Poliisi tiedottaa lisää aikaisintaan maanantaina. Siihen asti elämme epätietoisuudessa monien asioiden suhteen (mm. koti, uskonto ja isänmaa). Onneksi tiedämme sen verran että epäilty ampuja on otettu kiinni.

Henkilö kuoli ampumisen seurauksena Lahdessa, poliisi on ottanut epäillyn kiinni (Etelä-Suomen Sanomien juttu kuolemaan johtaneesta ammuskelusta Lahdessa)
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Jumala/uskontoketju heräsi henkiin 31.8.2019 ja on sittemmin rikastunut jo 263 uudella kantaaottavalla viestillä. Milloin viimeksi lienee pysynyt näin pitkään yhtäjaksoisesti aktiivisena ilman että joku tulee ja "tappaa" keskustelun mielekkyyden.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Jumala/uskontoketju heräsi henkiin 31.8.2019 ja on sittemmin rikastunut jo 263 uudella kantaaottavalla viestillä. Milloin viimeksi lienee pysynyt näin pitkään yhtäjaksoisesti aktiivisena ilman että joku tulee ja "tappaa" keskustelun mielekkyyden.
Siis miten niin tappaa keskustelun? Siis ei kai siinä niin käy, vaan se keskustelu nyt vaan lakkaa kun kenelläkään ei oo siihen mitään sanottavaa. Nyt ehkä sitten minua huolestuttaa kun yksi ketju oli usean kuukauden epäaktiviisena, johon minä kirjoitin viimeisen viestin. Perkele tapoinksmää sen.
 

Glove

Jäsen
Vanha testamentti ei pidä naisia arvossa. Tässä muutama esimerkki, joista ko. kirjan kirjoittajat joutuisivat varmaankin oikeuteen nykyaikana jos eläisivät. Tai vähintäänkin somepurkauksen kohteeksi.
  • "Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä."
  • "Minä havaitsin: Kuolemaakin katkerampi on nainen. Hän on pyydys, hänen sydämensä on ansa, hänen kätensä ovat kahleet. Jumalalle mieluinen hänet välttää, mutta synnintekijä takertuu hänen verkkoonsa."
  • "Kultarengas sian kärsässä on kaunis nainen, älyä vailla."
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Eksyin eilen homobaarin. Pakko tunnustaa et hyvin siellä viihty vaikka aika ihmeellistä porukkaa tuli vastaa. Ei ollu steroidihirmuja isottelemassa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Koko kierrätyskeskuksen avaussivu on tällä hetkellä väriltään ihan @Punamusta . Heh! Good job brother! Tainnut olla tylsän puoleinen/uneton yö sinulla toverini :D
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Tähän ketjuun olikin tarkoitus kirjoittaa seuraavaksi. Tajusin juuri äskettäin, että olen nukkunut viimeisen 100 tunnin aikana noin 10 tuntia, ja siitäkin enemmistön tunneista melko vaisusti. Mitähän aivot pitävät tästä hulluttelusta... eivät varmaan hihku riemusta. Mielihyväkeskuksessa on kyllä kunnon pippalot pystyssä, kun Guns N' Roses jyrähtelee ja punakeltasiniset diskovalot välkkyvät. Party time!
En sun aivoista tiedä mutta minä itse oon sitä mieltä että nuku hyvä mies! Aivot tarttevat pitemmän päälle lepoa toimiakseen kunnolla. Muuten jossain vaiheessa tulee se kuuluisa burnout vaikka kuinka tekisi parhaansa selviytyäkseen. Ja sitähän se hereillä oleminen liiallisessa univelassa ollessa onkin; päivästä selvitymistä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Perkele. Pakko lähteä taas kohta roskaruokailemaan kun jääkaapista loppu safkat ja ei kait kukaan järjissään oleva nyt pelkkää perunamuussia ilman mitään lisuketta vedä? Tuli kyllä tossa eräs yö hiljattain pohdittua että yheksi lähivuosien prokkikseksi vois ottaa että opettelisin kokkaamaan ite. Tuleva nainenkin saattas arvostaa aika hitosti ku mieskin osais tehä ruokaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Perkele. Pakko lähteä taas kohta roskaruokailemaan kun jääkaapista loppu safkat ja ei kait kukaan järjissään oleva nyt pelkkää perunamuussia ilman mitään lisuketta vedä? Tuli kyllä tossa eräs yö hiljattain pohdittua että yheksi lähivuosien prokkikseksi vois ottaa että opettelisin kokkaamaan ite. Tuleva nainenkin saattas arvostaa aika hitosti ku mieskin osais tehä ruokaa.
Ravinnon valmistaminen on ihan helppoa. Ruuanlaitto on vähän hankalampaa, mutta palkitsevampaa.
 

Glove

Jäsen
Perkele. Pakko lähteä taas kohta roskaruokailemaan kun jääkaapista loppu safkat ja ei kait kukaan järjissään oleva nyt pelkkää perunamuussia ilman mitään lisuketta vedä? Tuli kyllä tossa eräs yö hiljattain pohdittua että yheksi lähivuosien prokkikseksi vois ottaa että opettelisin kokkaamaan ite. Tuleva nainenkin saattas arvostaa aika hitosti ku mieskin osais tehä ruokaa.
Aloita vaikka kaurapuurolla. Mittaa lautaselle 1 dl kaurahiutaleita + 2 dl vettä, sekoita ja laita mikroon 2-3 min ja valmista on.

Itselleni avautui, kiitos Myytinmurtajien, että ilmatyynyaluksella voi ylittää miinakentän.
 
Perkele. Pakko lähteä taas kohta roskaruokailemaan kun jääkaapista loppu safkat ja ei kait kukaan järjissään oleva nyt pelkkää perunamuussia ilman mitään lisuketta vedä? Tuli kyllä tossa eräs yö hiljattain pohdittua että yheksi lähivuosien prokkikseksi vois ottaa että opettelisin kokkaamaan ite. Tuleva nainenkin saattas arvostaa aika hitosti ku mieskin osais tehä ruokaa.
Netistä löytyy hyviä reseptejä kaikkeen mahdolliseen, kuten varmasti tiedät. Ei reseptiä seuraamalla oikein voi mennä vikaan. Oikeastaan ihan perinteinen kotiruokakin voi olla parempaa kuin 200 euron annokset jotain höpönlöpö soossia ankanmaksalla tai poron sydämellä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Aloita vaikka kaurapuurolla. Mittaa lautaselle 1 dl kaurahiutaleita + 2 dl vettä, sekoita ja laita mikroon 2-3 min ja valmista on.
Heh. Enpä tiedä meneekö tuo vielä ihan ruuanlaitosta mutta jostainhan se on aloitettava toki.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lahden keskustassa ei ole enää Raxia. Lahden ainut Rax sijaitsee kauppakeskus Karismassa nelostien varressa Lahden "pohjoispuolella"... tai miten sen nyt katsoo kun se Nastolakin on liitetty Lahteen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Lahden keskustassa ei ole enää Raxia. Lahden ainut Rax sijaitsee kauppakeskus Karismassa nelostien varressa Lahden "pohjoispuolella"... tai miten sen nyt katsoo kun se Nastolakin on liitetty Lahteen.
Taitaa olla koko Golden RAX lafka tekemässä hidasta kuolemaansa, kun ovat kuitenkin noin viimesen 10 vuoden aikana täällä pk-seudullakin RAX ravintolat käyneet koko ajan vaan enemmän ja enemmän vähiin. Ja harvoinpa tuolla tulee enää itsekään nykyisin käytyä. Edellisen kerran noin vuosi sitten karseassa darrassa. Sitä ennen ties milloin...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Perkele. Pakko lähteä taas kohta roskaruokailemaan kun jääkaapista loppu safkat ja ei kait kukaan järjissään oleva nyt pelkkää perunamuussia ilman mitään lisuketta vedä? Tuli kyllä tossa eräs yö hiljattain pohdittua että yheksi lähivuosien prokkikseksi vois ottaa että opettelisin kokkaamaan ite. Tuleva nainenkin saattas arvostaa aika hitosti ku mieskin osais tehä ruokaa.
Nyt menee uusavuttomuus ihan huippuun.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Taitaa olla koko Golden RAX lafka tekemässä hidasta kuolemaansa, kun ovat kuitenkin noin viimesen 10 vuoden aikana täällä pk-seudullakin RAX ravintolat käyneet koko ajan vaan enemmän ja enemmän vähiin. Ja harvoinpa tuolla tulee enää itsekään nykyisin käytyä. Edellisen kerran noin vuosi sitten karseassa darrassa. Sitä ennen ties milloin...
Kävin joskus 90-luvulla Aikatalossa. Tuossa lähiostarillakin sellainen on. En ole käynyt, enkä mene.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tuli kyllä tossa eräs yö hiljattain pohdittua että yheksi lähivuosien prokkikseksi vois ottaa että opettelisin kokkaamaan ite.
Etsit jonkun mukavan ruuanlaitto-ohjeen ja hankit ainekset. Alat rohkeasti tekemään ja kokeilemaan. Jos menee sormi suuhun niin kysy täältä niin tulee hyviä ohjeita... voi tulla kyllä huonojakin (tai jopa vittuilua...). Mutta rohkeasti kokeilemaan. Tietty on harmimmimpi juttu jos ei ole kattiloita yms. joilla kokata ja joutuu nekin hankkimaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Perkele. Pakko lähteä taas kohta roskaruokailemaan kun jääkaapista loppu safkat ja ei kait kukaan järjissään oleva nyt pelkkää perunamuussia ilman mitään lisuketta vedä? Tuli kyllä tossa eräs yö hiljattain pohdittua että yheksi lähivuosien prokkikseksi vois ottaa että opettelisin kokkaamaan ite. Tuleva nainenkin saattas arvostaa aika hitosti ku mieskin osais tehä ruokaa.

Syötkö sä siis pelkkää roskaruokaa? Ei hyvä. Tai jos et siis ruokaa osaa laittaa niin mitä ihmettä sä syöt kotona?

Muttasiis, ruoanlaitossa kun opettelee perusteet vaan kuntoon, vaikka helppo resepti kerrallaan, niin hyvä tulee. Perusosaaminen siinä kuitenkin helppoa ja tekemällä oppii paremmin koko ajan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös