Yleensä meikäläisen mielestä keskustelupalstalla erottuu henkilöt joilla on hauskoja, oivaltavia tai asiapitoisia viestejä ko. aiheesta mitä käsitellään. Tuhat viestiä oman arjen kuvaamista on päiväkirjan pitoa keskustelupalstalla vaan kirjoittamisen ilosta. Volyymillä tietty jää mieleen koska joka ketjussa tulee ihmisille samaa tavaraa eteen, ei se silti tee niistä viesteistä hauskoja tai oivaltavia.
Erottua voi monella tavalla. Sanotaanko, että onhan meillä täällä vuosien saatossa ollut monta sellaista kirjoittajaa, että sitä saattaa itse kukin arvata kenen näppikseltä teksti on peräisin näkemättä koko nimimerkkiä.
Ensimmäisenä tulevat mieleen valitettavasti poismennyt
@pernaveikko , aivan mielipuolisista ja välillä ylitseampuvistakin viesteistään tunnettu
@FASlapsi , pitkiä ja ajoittain myös syvällisempiäkin kertomuksia omasta elämästään meille jakava sympaattinen
@vilperi , ilmeisen intohimoinen ruoanlaittaja sekä jossain määrin kierrätyskeskuksen "mammahahmo"
@Iisoppi , minun tapaan intohimolla musiikkiin suhtautuva, erittäin huomaavainen ja ajatteleva nuori, ylioppilastutkintoa lähestyvä porilainen hujoppi
@Punamusta , niin ikään nuori, itseironian ja itselleen nauramisen osaava, minun tapaan Lempäälän tunnetuinta loista aktiivisesti seuraava
@SMT , herkkä ja tunteellinen sekä aina ylpeästi täysin omalla tyylillään vetävä
@Ikävänkantaja sekä tietenkin sairaista läpistä ja heitoistaan tunnettu ehta manselainen
@Johnny B. Goode
Listaa voisi varmasti jatkaa loputtomiin mutta nuo olivat ne nimet jotka mulla tuli ihan ekana mieleen niistä ketjuista, joissa itse vietän paljon aikaani. Pääasia että meillä on täällä palstapersoonia ja näkyviä sellaisia. Heidän ansiosta jatkis ei ole ikinä tylsä foorumi lukea. Kiitos teille ja kaikille muillekin joita en tässä tullut maininneeksi.