Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 717 501
  • 33 934

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kannattaa ladata se kortin maksuominaisuus puhelimeen ja jättää se maksukortti vaikka kokonaan kotiin.
Eikun maksukortti, ajokortti, kelakortti ja kirjastokortti puhelimen suojakuoreen. Ja sitten ihmetellään, että mihin vittuun se puhelin hävisi.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä uusittu palsta, new look, on todella tyylikkään näköinen, style, puhelimen näytöllä, on the phone.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pethosella on kuusi jalkaa ja imukärsä. Kasvit luottavat perhoseen. Kannattaa seurata ylen kanavia, niin sivistys lisääntyy. Tägään tähän nimimerkki @Sako jolle tekisi hyvää lisätä omaa sivistystään, kun on aika moukka haukkuen toisen maan presidenttiä läskiksi.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Hei hetkinen: on syyskuun ensimmäinen päivä. Uusi SM-liigakausi alkaa tässä kuussa! No niin, vihdoinkin. Johan tässä on odoteltu.
Ja ensi kuun jälkeen on enää yksi kuukausi ennen joulukuuta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
HCH:lla pyörii "Muut ulkomaiset sarjat"-osiossa tällä hetkellä aktiivisena peräti kaksi ketjua. Olin käsityksessä, että toinen olisi päättynyt ja toinen alkanut, mutta ne menevätkin - kenties jollain metatasolla - päällekkäin. Jotenkin tuo setti sekä moderaattorien myötämielinen suhtautuminen "verbaali-Banksyn" toimintaan jaksavat ilahduttaa ja hymyilyttää minua oikeasti. Arvostan!

 
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tuli vastaan mainos jossa kerrottiin Jokerien aloittavan kuudennen kautensa KHLssä tänään. Onpa aika mennyt nopeasti kun ei tuo sarja tai joukkue kiinnosta pätkääkään. Menestyskin ollut varmaan yhtä hyvää kuin liigassa viimeisinä vuosinaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En ollut aiemmin oikein alkoholittomia drinkkejä ja oluita juonut mutta nämähän ovatkin hyviä. Nyt raflakierroksella näitä drinkkejä ja oluita juomassa. Alkoholiton olutkin on oikeasti vahvan ja väkevän makuista, vähän kuin alkoholillinenkin olut. Nämä alkoholittomat juomat eivät vain nouse päähän.

Aiemmin mennyt lähinnä vain limulinjalla kun en ole pystynyt enää alkoholia juomaan. Mutta nyt taitaa mennä juomalistani uusiksi.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Avautui saman päivän aikana, että olen näköjään avautunut jatkiksessa eniten ärsyttävistä mainoksista, sekä se että olen jollain ilveellä noussut "Uskotko Jumalaan?" ketjunkin viestimäärässä jo hopeasijalle.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Avautui tässä, että Washington D.C.n suurista urheiluseuroista Capitalsilla, Nationalsilla ja Wizardsilla on tosiaan melko samanlainen väritys peliasuissaan. Caps tosin taitaa harvemmin tuota tummansinistä käyttää, mutta kahdella muulla on kyllä myös punainen ja valkoinen ahkerasti käytössä, mitkä on Capsillakin ne tutummat värit. Pettymyksekseni sitten huomasin, että jefu-joukkue Redskinsillä väritys on aivan toisenlainen. Niin on myös futisseura D.C. Unitedilla.

Kotoisammin katseltuna tykkään kuinka Joensuussa Jokipoikia ja JoMaa yhdistää tuo punainen. Lisäksi samaa väriä käyttävät näköjään Josba ja Jippo. Sitten ärsyttää, että Katajan väri onkin sininen. No sentään se on lentisseura Jujun kanssa yhtenäinen. Toinen lentisseura Hurmos pelaakin sitten mustassa asussa. Buu.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pienellä varauksella sanon tämän, mutta minusta tuntuu että Solmu Salminen on aika hyvä rikostoimittaja. Ainakin verrattuna siihen miten sietämätön hän oli urheilutoimittajana. Sellaisia sopivan röyhkeitä kysymyksiä poliiseilta, monipuolista tietolähteiden käyttöä ja sitkeää oikeussaliraportointia.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Takin tasku lähes täynnä havunneulasia ja mitä lie risuja. Siis oonko mä kännissä tehnyt jekun itselleni vai mitä. Tuskin missään jorpakossa ryömimisestä ihan noin paljon tarttuis matkaan.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Estonian lähes 900 uhrista vain 10 oli suomalaisia.
Sinänsä ihme, että Tallinnasta Tukholmaan matkaavassa laivassa oli noinkin paljon suomalais-uhreja.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mä taidan olla laiska kirjoittaja palstalle. Reilut 3200 viestiä 15 vuoden ajalta. Vertailuna tuli randomina mieleen @Punamusta , joka on parissa vuodessa vetänyt reippaasti reilut 4400 viestiä. Pitäisiköhän ryhdistäytyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös