Joo mullakin on tälläinen ihan musta teema silloin, kun mulla ei ole näyttö päällä. Se kulkee nimellä "Jatkoaika blacked"Ei kun odotas, taisikin olla vain lataus loppunut puhelimestani.
Joo mullakin on tälläinen ihan musta teema silloin, kun mulla ei ole näyttö päällä. Se kulkee nimellä "Jatkoaika blacked"Ei kun odotas, taisikin olla vain lataus loppunut puhelimestani.
Uutela eli ubari eli yyberi. Tiedätte, millä sinne luokkaretkelle mennään.Uutela on ruotsiksi Nybondas.
Olikin hyvä retkikohde IFK-fanille.
Titanicissa oli paljon enemmän.Estonian lähes 900 uhrista vain 10 oli suomalaisia.
Sinänsä ihme, että Tallinnasta Tukholmaan matkaavassa laivassa oli noinkin paljon suomalais-uhreja.Estonian lähes 900 uhrista vain 10 oli suomalaisia.
Jani Tuppurainen on jo Liigan vanhin pelaaja.
Taskussasi on varmaankin ollut korpikuusen kyyneliä.Takin tasku lähes täynnä havunneulasia ja mitä lie risuja. Siis oonko mä kännissä tehnyt jekun itselleni vai mitä. Tuskin missään jorpakossa ryömimisestä ihan noin paljon tarttuis matkaan.
Olin melko varma, että meidän ihana ja luotettava Lada Laatikainen olisi syntynyt 70-luvulla, mutta onkin "Allua" pari kuukautta nuorempi. Tuo siis avautui.Jani Tuppurainen on jo Liigan vanhin pelaaja.
Ei kannata. Ryhdistäytyminen on työlästä. Itse odottelen, että 9000 viestiä menisi joskus rikki.Mä taidan olla laiska kirjoittaja palstalle. Reilut 3200 viestiä 15 vuoden ajalta. Vertailuna tuli randomina mieleen @Punamusta , joka on parissa vuodessa vetänyt reippaasti reilut 4400 viestiä. Pitäisiköhän ryhdistäytyä.
Ei se määrä vaan laatu. Itsehän olen saanut n.15 vuodessa aikaiseksi niinikään vain reilut 3000 viestiä, mutta sitäkin hirveämpää kurapaskaa josta rakkaat modemme aina sillon tällön muistavat minää kakulla.Mä taidan olla laiska kirjoittaja palstalle. Reilut 3200 viestiä 15 vuoden ajalta. Vertailuna tuli randomina mieleen @Punamusta , joka on parissa vuodessa vetänyt reippaasti reilut 4400 viestiä. Pitäisiköhän ryhdistäytyä.
Ai niin, sulla on noita kakkuja. Mua eivät ole muistaneet kuin parilla varoituksella. Tää netti on muuten ihan takapuolesta Expressillä Arlandasta keskustaan.Ei se määrä vaan laatu. Itsehän olen saanut n.15 vuodessa aikaiseksi niinikään vain reilut 3000 viestiä, mutta sitäkin hirveämpää kurapaskaa josta rakkaat modemme aina sillon tällön muistavat minää kakulla.
Okei on munkin jo pari vuotta pitänyt ostaa telkkari, mutta aina kun tulee mieleen niin sen unohtaa muutamaksi kuukaudeksi. Siis onks jengillä kämppä täynnä jotain muistilappuja. Muista käynnistää näköradio!