Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 766 886
  • 34 067

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
The Original Jags on tullut takaisin! Heti on Venäjän nykytilanneketjussa multi-quotet tiskissä ja vääntö sekä ulosanti tuttua TOJ:ta. Huippua!
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Minulle avautui, että olen ollut 28.2.1980 Äijänsuon jäähallissa katsomassa Lukko-Jokerit kamppailua. Päättyi muuten 6-3 ja Jari Kurri pelasi silloin Jokereissa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Anna Eriksson on vasta 30-vuotias!? Olen aina kuvitellut, että kyseinen naikkonen on syntynyt joskus 70-luvun ensimmäisellä puoliskolla, mutta onkin vain kaksi vuotta allekirjoittanutta vanhempi. Huh!
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minulle avautui, että olen ollut 28.2.1980 Äijänsuon jäähallissa katsomassa Lukko-Jokerit kamppailua. Päättyi muuten 6-3 ja Jari Kurri pelasi silloin Jokereissa.

Tai sitten se oli 6.12.1979. Nimittäin 28.2.1980 Jokerit ja Lukko pelasivat Helsingissä 9-5 tuloksen.

Tai sitten täällä on virhe.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Tai sitten se oli 6.12.1979. Nimittäin 28.2.1980 Jokerit ja Lukko pelasivat Helsingissä 9-5 tuloksen.

Tai sitten täällä on virhe.

Tuota samaa tuijottelin ja taisin tuijotella väärin. Se olikin siis jo 70-luvulla.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minulle avautui se, että olen ollut ensimmäistä kertaa jääkiekko-ottelussa 80-luvun puolella. Kävin katsomassa kauden 1988-1989 runkosarjan päätösottelun HPK - KalPa, joka päättyi Kerhon 5 - 2 -voittoon. Muistan vielä jotain ottelusta. Ainakin sen, että Kerhon yksi maali syntyi komeasta läpiajosta.

Oi niitä aikoja...
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jossain laulussa lauletaan "aar ii es pii ii cii tii" ja hokasin, että sehän on yhtäkuin respect.

E: Hoho.
 
Viimeksi muokattu:

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kävin katsomassa kauden 1988-1989 runkosarjan päätösottelun HPK - KalPa, joka päättyi Kerhon 5 - 2 -voittoon.

Oi niitä aikoja...

Minä olin samana päivänä katsomassa Ässät-Kärpät -ottelua, jossa varmistui Ässien joutuminen liigakarsintoihin. "Bona" Eskelinen imuroi heti alkuun yhden maalin. Kohtalaisen kovaa puukotusta tuli kotikatsomoltakin. Kyllä vitutti. En todellakaan kaipaa niitä aikoja...
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tai sitten täällä on virhe.

Tämäpä olikin mielenkiintoinen sivu. Minullekin "avautui" mikä oli elämäni ensimmäinen lätkämatsi - varsin harvalukuisen yleisön joukossa:

29.11.1977 Tappara -Jokerit 4-3 (1-1,0-2,3-0) 2826
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Tämäpä olikin mielenkiintoinen sivu. Minullekin "avautui" mikä oli elämäni ensimmäinen lätkämatsi - varsin harvalukuisen yleisön joukossa:

29.11.1977 Tappara -Jokerit 4-3 (1-1,0-2,3-0) 2826

Loistava sivu. Pari helmeä löytyi:

6.3.1994 TPS -Reipas 17- 2 (6-1,6-1,5-0) Yleisö 7692

Sekä

17.11.1991 TPS -Jokerit 7- 1 (2-1,1-0,4-0) Yleisö 12043

Pikkaisen oli täyttä Typhoonissa tuossa Jokeri-matsissa...
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kun tuo sivu näyttää muitakin kiinnostavan, niin laitetaan vielä linkki Play off -sarjoihin, koska siinä äskeisessä oli vain runkosarjan tulokset.

EDIT. Tässä hauska kummajainen, eikä tämä ole virhe:

28.01.1982 Ässät-Lukko 15-2 (2-1,7-1,6-0) 2274
28.11.1982 Ässät-Lukko 15-2 (4-0,4-0,7-2) 3417
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Turussa ollut runkosarjan aikana viimeks yli 10 000 katsojaa 3. 3.2007 TPS-Jokerit pelissä ja sitä ennen 8. 1.2005 TPS-Lukko pelissä. Harvinaista herkkua nykyään..
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Tai sitten täällä on virhe.
Olenko sokea vai puuttuuko tuolta kausi 1997-98? Yritin katsoa JYPin otteluiden tuloksia kyseiseltä kaudelta, mutta niitä ei löydy.

Ketjun aiheen mukaisesti minulle avautui kyseisen osion olemmassaolo. Pitäisi näköjään tutustua paremmin noihin vanhoihin mediasivuihin.
 

Sera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai ne pelaa taas...
Sienikirjan tutkiskelu paljasti, että limanuljaska ei olekaan vain haukkumasana, vaan ihan oikea sienilaji. Kyseessä on vieläpä hyvä ruokasieni, jolle opus antoi vallan kaksi tähteä. Ja ei kun Limanuljaskoita etsimään!
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Tuon mediasivun avulla avautui, että Hakametsässä on viimeksi Ilveksen ottelussa (joka ei ole paikallisottelu) ollut yli 7000 katsojaa viime kauden alussa, kun HPK vieraili Ilveksen 70-vuotisjuhlaottelussa. 2-3 tuli jatkoajalla pataan.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olenko sokea vai puuttuuko tuolta kausi 1997-98? Yritin katsoa JYPin otteluiden tuloksia kyseiseltä kaudelta, mutta niitä ei löydy.

Puuttuu. Todella kumma juttu, etenkin kun muualta samoilta sivuilta tuonkin kauden tiedot löytyy, esimerkiksi tästä Jyp-Ässät kautta aikojen -listasta. Laitoin muistaakseni tosta joskus kauan sitten palautetta jonnekin, mutta sitä ei tietenkään ole noteerattu.
 

HangoverFairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
vai että näin....ei ole syytä masentua

Yksi päivä katsellessani Tulosruutua, huomasin, että olen aivan valmentajalegenda Raimo Summasen näköinen. Yhdennäköisyys on ällistyttävä.

Menee tämä minun huomioni omasta nimimerkistä samaan kastiin tuon viestin kanssa.
"Fairy" tarkoittaa myös miestä, joka pitää toisesta miehestä eli eihän tässä vielä mitää juolestumisen aihetta, mutta pitää toisesta miehestä niin paljon, että ovat fyysisesti yhteydessä toisiinsa. Olis voinu keksiä paremmankin nimimerkin.
Mutta eihän tästä ole syytä masentua, eihän?
 

HemmoP

Jäsen
Englanti ryssi ( pun intended ) mahdollisuutensa EM-skaboihin. ex.neukkujen tarvitsee voittaa kaksi jäljellä olevaa matsia ( Israel ja Andorra ) ja homma on saletti.

Venäjä nousi kyllä hyvin toisella puoliajalla ja ansaitsi voittonsa surkeaa Englantia vastaan.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
BB:n Suvilla on ihan oikeasti aivan saatanan iso perse ja dominoiva kolvi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jaahas, aikuiset halusivatkin tehdä levyn itselleen, mutta joutuivat jostain syystä naamioimaan sen lasten levyksi. Ymmärtääkseni siis ihan perussettiä, kuka niillä leluilla ja pleikkareilla oikeasti leikkiikään?

Tämän levyn nimi on Ipanapa 1, mahtaa olla melkoinen isänpäivähitti. On tässä toki sitä lapsiaspektiakin, mutta niinhän leluissakin on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös