Minulle avautui, että olen ollut 28.2.1980 Äijänsuon jäähallissa katsomassa Lukko-Jokerit kamppailua. Päättyi muuten 6-3 ja Jari Kurri pelasi silloin Jokereissa.
Tai sitten se oli 6.12.1979. Nimittäin 28.2.1980 Jokerit ja Lukko pelasivat Helsingissä 9-5 tuloksen.
Tai sitten täällä on virhe.
Kävin katsomassa kauden 1988-1989 runkosarjan päätösottelun HPK - KalPa, joka päättyi Kerhon 5 - 2 -voittoon.
Oi niitä aikoja...
Jossain laulussa lauletaan "aar ii es pii ii cii tii" ja hokasin, että sehän on yhtäkuin respect.
Klikkaamatta arvaan: DISCOEtkä ikipäivänä pysty arvaamaan tämän klassikon nimeä.
Tai sitten täällä on virhe.
Tämäpä olikin mielenkiintoinen sivu. Minullekin "avautui" mikä oli elämäni ensimmäinen lätkämatsi - varsin harvalukuisen yleisön joukossa:
29.11.1977 Tappara -Jokerit 4-3 (1-1,0-2,3-0) 2826
Olenko sokea vai puuttuuko tuolta kausi 1997-98? Yritin katsoa JYPin otteluiden tuloksia kyseiseltä kaudelta, mutta niitä ei löydy.Tai sitten täällä on virhe.
Olenko sokea vai puuttuuko tuolta kausi 1997-98? Yritin katsoa JYPin otteluiden tuloksia kyseiseltä kaudelta, mutta niitä ei löydy.
Yksi päivä katsellessani Tulosruutua, huomasin, että olen aivan valmentajalegenda Raimo Summasen näköinen. Yhdennäköisyys on ällistyttävä.
Menee taas hiukan sääntöjen rajamailla, mutta tietyt nimimerkit ovat moderaattoreiden suojeluksessa.
Minulle aukesi tässä taannoin, että olen moderaattoreiden suojeluksessa.
BB:n Suvilla on ihan oikeasti aivan saatanan iso perse ja dominoiva kolvi.
BB:n Suvilla on ihan oikeasti aivan saatanan iso perse ja dominoiva kolvi.