No täysin vastakohtainen päivämäärä koetaan seuraavan kerran ensi vuonna, helmikuun toisena päivänä. Sitä edellisen kerran täysin vastakohtainen päivämäärä oli elokuun kahdeskymmeneskahdeksas vuonna 2008.Tosiaan, tuo ei avautunut minullekaan. Saisiko enemmän valaistusta? Kuulostaa kyllä kiinnostavalta.
Täytyy korjata sen verran, että 1.1.3001 tietysti on seuraava vastaava päivämäärä, eli ei siihen mene kuin reilu 1002 vuotta edellisestä.Avautui, että marraskuun 19. päivä vuonna 1999 oli tullut kuluneeksi vain kaksi vuorokautta edellisestä vastaavanlaisesta päivästä.
Seuraavan kerran tuollainen päivä koittaakin vasta yli 1112 vuoden kuluttua, heti uudenvuodenpäivänä.
Ja minä kun olin aivan varma, että haettiin 1.1.3111. Tai ajattelutavasta riippuen 11.11.3111.Täytyy korjata sen verran, että 1.1.3001 tietysti on seuraava vastaava päivämäärä, eli ei siihen mene kuin reilu 1002 vuotta edellisestä.
Tämä meni mullakin ohi. @finnjewelMutta mikä siinä 17.11.1999 päivämäärässä oli erikoista?
No päivämäärä 17.11.1999, kuten 19.11.1999, muodostuu vain parittomista luvuista.Mutta mikä siinä 17.11.1999 päivämäärässä oli erikoista?
Riippuu ajattelutavasta tosiaan.No päivämäärä 17.11.1999, kuten 19.11.1999, muodostuu vain parittomista luvuista.
Ensin tuumasin, että seuraava on vasta 1.1.3111, mutta sitten päädyin siihen, että 1.1.3001 on hyväksyttävä.
Miten ne tuollaista voisi tietää.Mutta on mahdollista, että teitä oli siellä kaksi tietämätöntä, koska "alkoholijuomat, jotka asiakas on saanut haltuunsa ennen klo 21,voi kuitenkin maksaa kassaan klo 21 jälkeen". Eli ratkaisevaa on, koska olet lonkeropullon hyllystä ottanut. Jos oli 20:59, niin kassaneito teki virheen kun ei sinulle myynyt.
Miten ne tuollaista voisi tietää.
Mutta on mahdollista, että teitä oli siellä kaksi tietämätöntä, koska "alkoholijuomat, jotka asiakas on saanut haltuunsa ennen klo 21,voi kuitenkin maksaa kassaan klo 21 jälkeen". Eli ratkaisevaa on, koska olet lonkeropullon hyllystä ottanut. Jos oli 20:59, niin kassaneito teki virheen kun ei sinulle myynyt.
Älä välitä, mulla on viimeaikoina vähän turhan usein ollut tunne että auton varustukseen pitäisi lisätä pesäpallomaila.Minusta on tullut vähän koppava liikenteessä. Ennen olin se joka ei kokenut olevansa se keskimäärin muita parempi kuski. Nyt kun olen enemmän ajellut sinne ja tänne ja hyvin tutuissa ympyröissä niin olen alkanut hermostua muiden tötöilyihin ja virheliikkeisiin ja saatan kommentoida muita varsin kärkkäästi auton sisällä. Tänään painoin ensimmäistä kertaa tööttiä toiselle kuskille. Joku päätti tehdä uukkarin ja oli tulla kylkeeni kaupungilla. Minulla oli kääntyvänä vihreä eli hällä täytyi olla suoraa menevältä tieltä punainen. Oli kai odottanut että vastaantulijat loppuu ja voi tehdä U-käännöksen. No meille kääntyville tuli vihreä joten jäi vähän paitsioon ja tunki väkiste väliin. Häpeän tekoani koska pidän toisten kouluttamista liikenteessä lapsellisena. Olin vissiin jotenkin virittyneessä tilassa ja kun toinen mokasi niin töötti soi... Yritän nyt jatkossa olla provosoitumatta liikenteessä. Siitä ei hyvää seuraa...
Venäjällä erilaiset lyömäaseet kuuluu auton vakiovarustukseen.Älä välitä, mulla on viimeaikoina vähän turhan usein ollut tunne että auton varustukseen pitäisi lisätä pesäpallomaila.
Alkoholijuomat pitää olla maksettuna ennen klo 21 ja kuten tuossa todettiinkin, ei kassa pystyisi myymään vaikka haluaisikin koska kassapäätteestä kuuluu PIIP että turha yrittää.Mutta on mahdollista, että teitä oli siellä kaksi tietämätöntä, koska "alkoholijuomat, jotka asiakas on saanut haltuunsa ennen klo 21,voi kuitenkin maksaa kassaan klo 21 jälkeen". Eli ratkaisevaa on, koska olet lonkeropullon hyllystä ottanut. Jos oli 20:59, niin kassaneito teki virheen kun ei sinulle myynyt.
Ja kojelautakamerat. Ja kyllähän siellä aika monella taitaa olla pyssykin. Amerikoissa sitten rynkyt koulussa.Venäjällä erilaiset lyömäaseet kuuluu auton vakiovarustukseen.
Ja kojelautakamerat. Ja kyllähän siellä aika monella taitaa olla pyssykin. Amerikoissa sitten rynkyt koulussa.
Itse asiassa moni eläkeläinenkin on löytänyt tämän lähimaksuominaisuuden. Kokevat varmaankin tämän tavan helpommaksi kuin etsiä niitä kolikoita ja seteleitä lompakostaan.Oon ihan vitun henkinen eläkeläinen. Mulla ei ole yhtäkään lähimaksukorttia. Tuntuu että kukaan muu ikäiseni ei näppäile mitään pin koodeja enää kaupan kassalla.