Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 882 244
  • 34 593
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@FASlapsi on pienen lapsen isä, vaikka pelkkää Vitsiä pukkaa -ketjua lukemalla voisi saada sellaisen kuvan, että hän ei ole kykenevä huolehtimaan edes itsestään!

Tiättekö kuka sopi samaan kuvaukseen...? Äääeivan...

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kun näissä pitkissä ketjuissa painaa tuota "..." nappia niin voi syöttää sen sivun numeron mille haluaa mennä.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Avautui, että marraskuun 19. päivä vuonna 1999 oli tullut kuluneeksi vain kaksi vuorokautta edellisestä vastaavanlaisesta päivästä.
Seuraavan kerran tuollainen päivä koittaakin vasta yli 1112 vuoden kuluttua, heti uudenvuodenpäivänä.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tosiaan, tuo ei avautunut minullekaan. Saisiko enemmän valaistusta? Kuulostaa kyllä kiinnostavalta.
No täysin vastakohtainen päivämäärä koetaan seuraavan kerran ensi vuonna, helmikuun toisena päivänä. Sitä edellisen kerran täysin vastakohtainen päivämäärä oli elokuun kahdeskymmeneskahdeksas vuonna 2008.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avautui, että marraskuun 19. päivä vuonna 1999 oli tullut kuluneeksi vain kaksi vuorokautta edellisestä vastaavanlaisesta päivästä.
Seuraavan kerran tuollainen päivä koittaakin vasta yli 1112 vuoden kuluttua, heti uudenvuodenpäivänä.
Täytyy korjata sen verran, että 1.1.3001 tietysti on seuraava vastaava päivämäärä, eli ei siihen mene kuin reilu 1002 vuotta edellisestä.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Täytyy korjata sen verran, että 1.1.3001 tietysti on seuraava vastaava päivämäärä, eli ei siihen mene kuin reilu 1002 vuotta edellisestä.
Ja minä kun olin aivan varma, että haettiin 1.1.3111. Tai ajattelutavasta riippuen 11.11.3111.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
No päivämäärä 17.11.1999, kuten 19.11.1999, muodostuu vain parittomista luvuista.
Ensin tuumasin, että seuraava on vasta 1.1.3111, mutta sitten päädyin siihen, että 1.1.3001 on hyväksyttävä.
Riippuu ajattelutavasta tosiaan.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Missähän vitun tynnyrissä olen kasvanut ja elänyt? Nimittäin, ajelin eilen illalla kauppaan ostamaan ruokatarvikkeita ja tarttuipa mukaan muutama lonkerokin. Kassalla vaivautuneen näköinen neito totesi, ettei alkoholia voi myydä enää klo 21:n jälkeen..
Siis mitä!?! Kysyin hölmistyneenä, milloin moinen sääntö on astunut voimaan ja neito vieläkin vaivautuneenpana totesi, että se on ollut voimassa hänen tietojensa mukaan todella kauan.

"Aina kuulee uutta..." sanoi muistisairas

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kuka nyt ei muka tuollaista asiaa tiedä kuin alkoholin myyntiajat. Tärkeitä juttuja.

Mutta on mahdollista, että teitä oli siellä kaksi tietämätöntä, koska "alkoholijuomat, jotka asiakas on saanut haltuunsa ennen klo 21,voi kuitenkin maksaa kassaan klo 21 jälkeen". Eli ratkaisevaa on, koska olet lonkeropullon hyllystä ottanut. Jos oli 20:59, niin kassaneito teki virheen kun ei sinulle myynyt.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta on mahdollista, että teitä oli siellä kaksi tietämätöntä, koska "alkoholijuomat, jotka asiakas on saanut haltuunsa ennen klo 21,voi kuitenkin maksaa kassaan klo 21 jälkeen". Eli ratkaisevaa on, koska olet lonkeropullon hyllystä ottanut. Jos oli 20:59, niin kassaneito teki virheen kun ei sinulle myynyt.
Miten ne tuollaista voisi tietää.

Grafix

Jäsen

Tuossa lähikaupassa ainakin on lappu, että lestit tulee olla maksettu ennen klo 21.00.

En tiedä onko urbaania legendaa, mutta joku muistaakseni väitti myös, ettei kassapäätteet edes salli alkoholin lyömistä sinne ysin jälkeen, ainakaan tuon merkkisessä ketjussa. Tiedä häntä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minusta on tullut vähän koppava liikenteessä. Ennen olin se joka ei kokenut olevansa se keskimäärin muita parempi kuski. Nyt kun olen enemmän ajellut sinne ja tänne ja hyvin tutuissa ympyröissä niin olen alkanut hermostua muiden tötöilyihin ja virheliikkeisiin ja saatan kommentoida muita varsin kärkkäästi auton sisällä. Tänään painoin ensimmäistä kertaa tööttiä toiselle kuskille. Joku päätti tehdä uukkarin ja oli tulla kylkeeni kaupungilla. Minulla oli kääntyvänä vihreä eli hällä täytyi olla suoraa menevältä tieltä punainen. Oli kai odottanut että vastaantulijat loppuu ja voi tehdä U-käännöksen. No meille kääntyville tuli vihreä joten jäi vähän paitsioon ja tunki väkiste väliin. Häpeän tekoani koska pidän toisten kouluttamista liikenteessä lapsellisena. Olin vissiin jotenkin virittyneessä tilassa ja kun toinen mokasi niin töötti soi... Yritän nyt jatkossa olla provosoitumatta liikenteessä. Siitä ei hyvää seuraa...

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Minusta on tullut vähän koppava liikenteessä. Ennen olin se joka ei kokenut olevansa se keskimäärin muita parempi kuski. Nyt kun olen enemmän ajellut sinne ja tänne ja hyvin tutuissa ympyröissä niin olen alkanut hermostua muiden tötöilyihin ja virheliikkeisiin ja saatan kommentoida muita varsin kärkkäästi auton sisällä. Tänään painoin ensimmäistä kertaa tööttiä toiselle kuskille. Joku päätti tehdä uukkarin ja oli tulla kylkeeni kaupungilla. Minulla oli kääntyvänä vihreä eli hällä täytyi olla suoraa menevältä tieltä punainen. Oli kai odottanut että vastaantulijat loppuu ja voi tehdä U-käännöksen. No meille kääntyville tuli vihreä joten jäi vähän paitsioon ja tunki väkiste väliin. Häpeän tekoani koska pidän toisten kouluttamista liikenteessä lapsellisena. Olin vissiin jotenkin virittyneessä tilassa ja kun toinen mokasi niin töötti soi... Yritän nyt jatkossa olla provosoitumatta liikenteessä. Siitä ei hyvää seuraa...
Älä välitä, mulla on viimeaikoina vähän turhan usein ollut tunne että auton varustukseen pitäisi lisätä pesäpallomaila.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Alkoholijuomat pitää olla maksettuna ennen klo 21 ja kuten tuossa todettiinkin, ei kassa pystyisi myymään vaikka haluaisikin koska kassapäätteestä kuuluu PIIP että turha yrittää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy