Varmaan mukava jamppa kasvokkain, ja jos puoletkaan jutuistaan on totta, aika kovan koulun käynyt läpi tuo abianos. Vaan pakko silti todeta, että en jaksa niitä tilityksiään lukea läpi, varsinkin kun tuntuu samaan puuhun päätään toistuvasti paukuttavan. Vähän sama juttu kuin näiden muidenkin värikkäiden palstapersoonien kanssa - liika on liikaa. FASlapsen huumori vie mukanaan minutkin usein, mutta yhtälailla välillä vituttaa, kun se tulee heilumaan johonkin ketjuun juttuineen. Jopa Kirjoittelijalla ja schollilla on hetkensä, vaikka pääasiassa annan niiden kirjoitusten mennä ohitse ihan rauhassa.
Vaan vittuakos mun mielipiteeni tähän kuuluu, kirjoitellaan kukin ihan rauhassa. Kenenkään ei ole pakko kaikkea lukea tai ottaa niin tosissaan, vaikka lukisikin. Tämän itsekin tässä vajaan parinkymmenen vuoden palstakokemuksella olen vihdoin tajunnut. Jokaisella on jossain kohdin jotain annettavaa, joillain mun makuuni enemmän ja useammin kuin toisilla, mutta väittäisin silti oppineeni aika paljon myös niiltä vittumaisiltakin palstalaisilta. Tai muuten vain väärässä olevilta.
Joten arvostan siis ihan kaikkia! Jos ei muuta niin yleishumaanin luontoni ajamana.