Arvostamasi nimimerkit

  • 234 431
  • 883
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Räpellän paljon tietokoneiden kanssa ja vaikka kuvittelen paljon niistä tietävänkin niin aina joskus tulee seinä vastaan. Ei auta kuuklet eikä edes jumalaton kiroilu. Mutta kun tilittää jatkoajan palstalle niin yleensä ratkaisu tulee hyvinkin pian. Ja se tulee @Tinke-80 toimesta. Arvostan suuresti.
 

jatu

Jäsen
Suosikkijoukkue
alhaalta ponnistavat
Viiden vuoden lähinnä änäri ja tämän kauden muut urheilun jalkapallo kirjottajista on nostettava muutama nimi. @nuck, en löydä näin omistautunutta fania varmaan mistään. Vaikeat vuodet on canucksilla ollu ja kirjotukset säilyy laadukkaana, sekä useana. @adetti, @Bosco, @Salming, @Footless, @HMenthal, sekä monet monet muut. Kiitos!
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@NDT665 Ootsä kyllä hullu jätkä ja syntymäkännissä. Kaksosekseni kutsuisin, ellen sielunveljeksi tietäisi.
Kiitos, kumminkin palstaveli @abianos. Perustelen nettitomintaani seitsen-vuotiaana potemaani rajua aivokalvontulehduksella: kuolee tai tulee hulluksi.
Sukulaiset herjailee (Lue: vittuilee) yhä vieläkin
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kiitos, kumminkin palstaveli @abianos. Perustelen nettitomintaani seitsen-vuotiaana potemaani rajua aivokalvontulehduksella: kuolee tai tulee hulluksi.
Sukulaiset herjailee vieläkin

Oot kyllä miellyttävästi hullu. Vähän meni lipomiseksi. En oo homo. Ei kannata lähettää yyveetä että fistailtaisko.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen fistaillut parinkymmenen leidin kanssa. Upeinta on hämmästynyt loppuilme.
Lopetan ketjukommentit tähän.

Illanjatkoa!
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Arvostan nimimerkkejä @Valle ja @C.Orr Molempien kanssa voisin luottavaisin mielin lähteä kiipeämään Mount Everestille, sillä noille kavereille luovuttaminen on tuntematon käsite.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä ketju on aiheellista nostaa esiin ja antaa henkilökohtainen tunnustus. Nimimerkki @abianos tekstejä lukiessa tulee lähes poikkeuksetta hyvälle tuulelle ja hänen tyylinsä kirjoittaa on muutenkin kuin soliseva lähde sinisessä laguunissa perhosten ympäröimässä laaksossa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kyllä! @abianos on soliseva puro mutaisessa Vantaanjoessa.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Täältäkin respektit @abianos lle. Hänen räiskyvä kirjoitustapa ei liene jäänyt täällä vapaan keskustelun puolella keneltäkään huomaamatta. Varmasti herättää eriäviä mielipiteitä. Mä diggaan. @sinikettu n kirjoituksia oli kans tosi miellyttävä lukea, ennen kuin omasta päätöksestään jätti palstan keväällä. Tuu takas pliis.

Tämänhän kaikki jo tiesikin, mutta @FASlapsi on kirjoittelijana helposti jatkiksen All Star-rosterissa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Myönnän olevani abianos-fani.

Hom.. hymyillään kun tavataan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Varmaan mukava jamppa kasvokkain, ja jos puoletkaan jutuistaan on totta, aika kovan koulun käynyt läpi tuo abianos. Vaan pakko silti todeta, että en jaksa niitä tilityksiään lukea läpi, varsinkin kun tuntuu samaan puuhun päätään toistuvasti paukuttavan. Vähän sama juttu kuin näiden muidenkin värikkäiden palstapersoonien kanssa - liika on liikaa. FASlapsen huumori vie mukanaan minutkin usein, mutta yhtälailla välillä vituttaa, kun se tulee heilumaan johonkin ketjuun juttuineen. Jopa Kirjoittelijalla ja schollilla on hetkensä, vaikka pääasiassa annan niiden kirjoitusten mennä ohitse ihan rauhassa.

Vaan vittuakos mun mielipiteeni tähän kuuluu, kirjoitellaan kukin ihan rauhassa. Kenenkään ei ole pakko kaikkea lukea tai ottaa niin tosissaan, vaikka lukisikin. Tämän itsekin tässä vajaan parinkymmenen vuoden palstakokemuksella olen vihdoin tajunnut. Jokaisella on jossain kohdin jotain annettavaa, joillain mun makuuni enemmän ja useammin kuin toisilla, mutta väittäisin silti oppineeni aika paljon myös niiltä vittumaisiltakin palstalaisilta. Tai muuten vain väärässä olevilta.

Joten arvostan siis ihan kaikkia! Jos ei muuta niin yleishumaanin luontoni ajamana.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
@arvee Ei varmaankaan tule sinulle yllätyksenä, mutta arvostan ja nautin tavastasi käyttää suomen kieltä.

No kyllä tuli vain yllätyksenä, kiitän. Lähinnä suollan rakentamatonta vuodatusta mieleni kevennykseksi, joskus joku on näköjään jotakin lukenut, hälytysvalo soi Oodia Surulle. No, ei vaiskaan, mä yritän muuttaa maailmaa, tehdä siitä aivan mahtavan mestan.
Mikäli olemme tosiaan jotakin sitä mitä kirjoitamme, niin saatamme elää hieman erilaisessa tilanteessa, samassa maassa tokikin. Mutta siitä huolimatta,tai juuri siksi, nautin gonzo-tyylistäsi, arjen juhlan pienistä tarinanpätkistä. Olet humaani ihminen, sen vaikutelman saan ja hienoa on se.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
@Turha Kaukalo saa jatkuvasti täällä päässä suupielet hymyyn kirjoituksillaan ja lohkaisuillaan. Jos palstaminän perusteella pitäisi häntä luonnehtia myös siviiliminän suhteen, niin veikkaisin elämänohjeen hänellä olevan jotain tyyliin: "Ei tää oo niin vakavaa, tää on vaan elämää".
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ohhoh, täällähän on kehuttu, en muista koska viimeksi, pappikin kysyi lähes-jo-vaimolta alttarilla, että ootko ihan varma. En kuitenkaan ottanut loukkauksena, anoppi nyt vain on sellainen suorapuheinen satakuntalainen. Kiitän (siis kehujaa, anoppia ja vaimoa)!

Olen räksytellyt ihan tarpeeksi foorumeilla ja "somessa" (voi vittu miten inhottava sana) puhumattakaan ns. tosielämästä, joten yritän täällä ottaa rennommin. Se on ollut ihan niinkun periaate.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ohhoh, täällähän on kehuttu, en muista koska viimeksi, pappikin kysyi lähes-jo-vaimolta alttarilla, että ootko ihan varma. En kuitenkaan ottanut loukkauksena, anoppi nyt vain on sellainen suorapuheinen satakuntalainen. Kiitän (siis kehujaa, anoppia ja vaimoa)!
...
Oliko pappi ja anoppi siis sama henkilö? Aikamoista etten sanoisi. Kysyikö että onko kellään vastaansanomista ja kun muuten oli lehtereillä hiljaista niin "... jaa no jos minä sitten aloittaisin itse"?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Oliko pappi ja anoppi siis sama henkilö? Aikamoista etten sanoisi. Kysyikö että onko kellään vastaansanomista ja kun muuten oli lehtereillä hiljaista niin "... jaa no jos minä sitten aloittaisin itse"?

Oli sama henkilö. Loppu toki oli pääni tuotetta vain. Ei se tommosta kysynyt. Oli sen puheessa kyllä yksi ns. mielenkiintoinen kohta.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Hattua pitää yleensäkin nostaa näille kavereille jotka jaksaa työstää sisältöä tälle kanavalle +10 viestin päivätahtia. Mahtavaa huomata että joillain on noin paljon annettavaa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Pakko nostaa framelle nimimerkki @Roku otteluseurantaketjussa. Viesteistä käy hyvin selville, että mitkä joukkueet pelaa ja kuka teki mitä.
Pääsee heti kärryille että mistä pelistä puhutaan ilman, että käy ketjun avausviestin lukemassa. Arvostan kovasti tällaista.

Yleensä kun viestit on tyyliin "BÖRÖÖÖÖ 2-1!!!!!!!!!" tai "voi vitun Mutteri, tosta ois pitäny tehrä", niin saa melkoisen salapoliisityön tehdä ennenkuin tietää, mistä pelistä puhutaan. Ellei sitten ne (mukahauskat) lempinimet ome tuttuja.

Eli jatkahan Roku samalla linjalla!
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
@Smitty#41 Opetuslapseni ja lähimmäiseni. Miten sulla menee ja mitä sulle kuuluu?
Kiitos kysymästä mulla menee ihan hyvin! Lätkäkausi alko ja aurinkokin lämmittää vieläki ihan kivasti. Mikäs sen ihanempaa!

Naisrintamalla ollu viimesen kuukauden osalta vähän hiljasempaa mut mihinkäs tässä on kiire valmiissa maailmassa. Jossain vaiheessa tää elämä kuitenki taas yllättää arvaamattomuudellaan, niin hyvässä ku pahassa. Leuka pystyssä kohti uusia tuulia!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös