Kiitän palstakollegoita
@Turha Kaukalo ,
@Roger Moore ja
@arvee kauniista sanoista ja palautan lausutut kohteliaisuudet. Kelpo jatkislaisia olette. Jos tulee puolin tai toisin oltua eri mieltä niin se tapahtuu aina ilman tarvetta lytätä toista. Jo näin etukäteen hyvää uuttavuotta 2018 sekä palstalla että sen ulkopuolella, kuuluisassa oikeassa elämässä.
Asiat riitelevät, eivät ihmiset - se on hyvä linja se. Liian paljon on foorumilla yksitotista jankkausta ja vänkäystä, ja syyllistyn joskus sellaiseen itsekin, mutta useimmiten metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
Oma hatunnostoni kahdelle jatkislaiselle:
@alwahla : kaikin puolin fiksu ja kiinnostava kirjoittaja. Jos/kun olosuhteet ruudun tuolla puolen ovat niin ikävät kuin mitä olet kertonut (asunnottomuus yms), niin hatunnosto sille, että jaksat olla kiinnostunut laaja-alaisesti asioista ja kirjoittaa niistä myös tänne. Toivon vilpittömästi, että saisit ensi vuonna itsellesi kämpän ja kaunista kaupan kassatyttöä, tässä järjestyksessä (tai saa saada toisessakin järjestyksessä, vaikka sitä kassatyttöä hänen kämpällään). Tai ainakin sen kämpän, katto pään päällä on hyvä olla.
@sampio : Välillä olen tullut kirjoittaneeksi turhankin kärkkäästi (pari opetusaiheista viestiä ottaisin takaisin jos voisin, ne olivat minun puoleltani vähän mauttomia). Välillä olen saanut yhtä kärkkäästi takaisin. Tämä ei kuitenkaan mielestäni ole aiheuttanut mitään pysyvää kaunaa eikä sellaista toivottavasti synnykään. Olemme ehkä eri mieltä monesta asiasta, mutta sittenpähän olemme, eri näkemyksiä mahtuu maailmaan ja joskus sitä voikin vängätä hyvässä hengessä makuasioista, faktoista kun ei viitsi kiistellä. Olet mainio kirjoittaja ja varmasti mainio kaveri myös ruudun tuolla puolen. Hyvää uutta vuotta!