No mutta, meillähän on sitten sama osoite. Toiveissa olisi selvitä kuudella kuukaudella poijes jos mahdollista.
Katoppas. Meitä Jatkoaikalaisiahan on jo ainakin kaksi suuntaamassa Karkialammelle. Vieläkö löytyy muita?
No mutta, meillähän on sitten sama osoite. Toiveissa olisi selvitä kuudella kuukaudella poijes jos mahdollista.
Viestin lähetti masaman
hehheh.... vai että oikein gonnakolmosen väkeä??
juu kato maaliskuussa tuli lähettyä sieltä vittuun ja sillai. ei mikää ihan paskin paikka kylläkään...
mitäs pidit siit lämärikouluttajast nurmisesta ja heinosta??
vittu siin oli reiluja äjiä. oltiin just lämärikurssin leiril ja VMTK oli järjestäny reissun Ässät-Lukko peliin ni Heino pisti meijät aikasemmin lähtee leirilt et ehittäis mukaan. ja paskanvitut!!! siel ol joku saatanan valmius päällä ja sillo ei kuulemma lähetä mihkään.... peli alko puol seittämä ja valmius loppu seittämält:mad:
pikkasen alko vituttaa, ehkä se oli niit harvoi kertoi ku oikein pisti sylettää, ***tana!
Sano Eskolal terveisii niilt kahdelt nyhverö talonmiehelt jotka ei koskaan saanu mitää aikaseks, ne oli mä ja yks toine:D
tuskin muistaa mut sano kuitenki jos tulee sauma, on se Eskola niin päällikkö äijä, meinaa se vääpeli.
vieläkös manne vetää teil rentoutumisharjoituksii??
Viestin lähetti Ted Raikas
Vapautus, tavallaan. Siviilipalvelus kuitenkin olisi se vaihtoehto minulle jos sellainen eteen pistetään. En olisi siitä päätöksestäni ylpeä, mutta mitään en häpeäisikään. Samoin menettelisin armeijan kanssa.
Viestin lähetti mission16W
Täsmälleen sama mieltä. Ei intin käyminen tai käymättömyys minun silmissäni kenenkään arvoa nosta tai laske. Elättelen tällä hetkellä toiveita vapautuksesta paskana olevan jalkani takia, mutta mikäli näin ei käy niin sitten sotiloin. Keksin kyllä parempaakin tekemistä 6 kuukaudelle elämästäni.
Viestin lähetti suuris
Ei kauheasti nappaa, kun intissä hajonneen polveni takia pois sieltä jouduin viime syksynä. Luokkamuutosta B:hen, toivottavasti C:hen, odottelen. Tai sen toteutumisesta oikeastaan olen aika varma.
Noniin, kaivetaanpa tämäkin ketju naftaliinista.
Posti toi viime keskiviikkona kutsun astua ensi kesänä palvelukseen. Hieman lyhyellä varoitusajalla lappu tuli, mutta toivoin pääseväni ensi kesänä inttiin joka tapauksessa, sillä se olisi lähes ainoa ajankohta joka on oikeasti minulle hyvä. Kutsu kävi Niinisaloon, joten tykimiehen ((c) jäkäri) ne minusta haluavat.
Onko joku muu tulossa ensi kesänä Niinisaloon? Voidaan pitää 180-362 päivän mittainen Jatkoaika-miittari luonnonkauniissa Suomen suvessa. Ruoka ja juoma valtion piikkiin, eikä seuraleikeistäkään ole pulaa :D
Viestin lähetti Rebel
Mutta toisaalta armeija on monella ensimmäinen kerta poissa äidin sylistä, joten sinänsä se miehistää kyllä. Joudut itse hoitamaan omat vaatteesi, omat menemisesi ym.
Viestin lähetti JMK81
Ei muuta kun menoks:)
Niinisalossa kun on kuulemani perusteella hienot kelit aina. Jos siellä ei tuu vettä, niin sitten on kylmää ja tuulista. Muistan kun lähdettiin Säkylästä II loppusotaan Niinisaloon. Säkylässä oli 25 astetta lämmintä ja hiki valui. Päästiin Niinisaloon niin 10 astetta ja tuuli varmaan 200 metriä sekunnissa.
Palelkaa.
Viestin lähetti dude
Niiin... Nyt puhutaan varmaan Pohjankankaan ampuma-alueesta, missä on mm. panssarivaunu-ura, jossa ei kasva puun puuta. Siillä uralla oltiin viime syksynä yötä, kun oli lokakuun myrskyt ja pudotteli muutaman sentin ensilumen päälle. Oltiin ihan varmoja, että lähtee teltta pään päältä. Kasarmialue ei ole yhtään sen kylmempi tai lämpimämpi kuin missään muallakaan.
Viestin lähetti mikkojii
Olen ollut mielestäni varsin hyödyksi tälle yhteiskunnalle. 13 kuukautta pyyteetöntä työtä tuntui mielekkäämmältä kuin 6 kuukautta puskissa ryömimistä. Sen minä opin jo lapsena, ei sitä tarvinnut enää aikuisena treenata.
Itseasiassa olen tässä itsekin pohtinut, että armeijapalveluksen sijaan kaikki 18 vuotta täyttäneet kansalaiset voisivat suorittaa jonkinlaisen kriisinhallintakurssin. Nykyään on melko epätodennäköistä, että Suomen kimppuun kukaan käy, joten olisi paljon mielekkäämpää opettaa kunnon ensiapu, toiminta onnettomuustilanteissa ja erilaisissa katastrofeissa kaikille suomalaisille.