Kiva nähdä noin monta Ankka-fania ketjussa pitkästä aikaa. Mietin, vaaditaanko tähän ketjuun kirjoittamiseen jonkinlaisen kynnyksen ylittämistä? Tiettävästi monet seuraavat Jatkoajan ketjuja olematta edes jäseniä, ja monet jäsenet jättävät kirjoittamatta jos ei tunnu olevan mitään kovin nerokasta ja tähdellistä asiaa. Tuo kynnys voi olla hyvä tai huono juttu. Kai sitä jos rupeaa ajattelemaan, että monet minulle tuntemattomat ihmiset lukevat näitä kirjoituksiani, niin voisi jättää monesti kirjoittamattakin, ja kirjoittaa vain, jos luulee, että on jotain sellaista tietoa, mitä muilla ei todennäköisesti ole (esim. harjoitusleirihavainnot paikan päällä). Miten mahtaa olla, onko teillä iso kynnys ennen kuin kirjoitatte? Onko sellainen hyväksyttävää, että kirjoittaa lähinnä mitä nyt äkkiä mieleen tulee, vaikkei se olisikaan kovin syvällistä? Pitäisikö meidän "moderoida" omia kirjoittamisiamme enemmän vai vähemmän? Sanoisin omalta osaltani, että luen kyllä kaikkia juttuja tässä ketjussa. Jotkut statistiikat (varsinkin nämä nykyiset Corsit ja mitä lie) eivät oikein jaksa kiinnostaa minua, mutta muuten kaikki ajatukset ja havainnot Ankkojen tekemisistä ja tekemättä jättämisistä kyllä kiinnostavat minua.
Gibson on ollut elintärkeä joo alkukaudesta, mutta olisikohan jo pian Miller-timen aika? Jos kaveri on tervehtynyt.
Toinen pelaaja joka on mielessäni on Logan Shaw. Mitä mieltä olette hänestä? Olin harjoitusleirillä näkevinäni hänessä paljonkin potentiaalia, ja vieläkin peleissä hetkittäin näkyy, ettei kyseessä ole ihan mikä tahansa tusinapelaaja, mutta jotenkin se täysi potentiaali ei realisoidu hänessä.