Alpo Suhonen

  • 113 729
  • 986

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Svante
Hyvä mies älä ole kateellinen niille jotka vetävät näitä ohjelmia. Joonas Hytösen ohjelmalla on tietääkseni suht. mukavat katselijaluvut joten tilaus löytyy ja jos kukaan muu ei vedä talk show:ta SportFM:ssä niin en ymmärrä miksei Hjördis vois sitä tehdä?

Et osaa arvatakaan kuinka kateellinen olen samalla logiikalla Salatuille Elämille, koska sillä sarjalla vasta katsojia riittääkin. Oma Salatut Eläimeni ei pärjää alkuunkaan. Ei ole sarjan tuotantoa edes aloitettu ja sekös saa mielen murheelliseksi. Mustan mielen kruunaa se, että olen kateellinen testikuvallekin, koska sekin kerää paljon enemmän katsojia.

SportFM:stä voisi kuvitella, että siellä olisi vaikka kymmenen talk show:n vetäjää, jos sellaisia olisi palkattu. Ei ole palkattu, koska Harkimo on todennut olevansa itse riittävän pätevä kyseiseen radiotoimittajan työhön.

Kyllä Hjördiksellekin naurettiin kun se lähti mukaan lätkäbisnekseen. "Mitä toi maailmanympäri seilaaja muka lätkästä tietää?" Ei naura enää.

Kuuntele tarkemmin. Onneksi nauru on iloinen ja tavoittelemisen arvoinen asia.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti TheAnimal


SportFM:stä voisi kuvitella, että siellä olisi vaikka kymmenen talk show:n vetäjää, jos sellaisia olisi palkattu. Ei ole palkattu, koska Harkimo on todennut olevansa itse riittävän pätevä kyseiseen radiotoimittajan työhön.


Jes vastaus. Kiva kun otit kerrankin tuon huumorin mukaan.
"Tuntien" Hjördiksen niin, uskon että hän lähinnä ajattelee taloudellisia asioita kun itse on vetämässä tätä talkshowta. Ei taida tuo SportFM oikein taloudellisesti olla mikään kultakimpale - vielä.

Hyvää Uutta Vuotta sinulla ja toivottavasti voimme jatkossakin olla eri mieltä asioista ilman vihaa toisiamme kohtaan, sehän onkin IFK-kannattajien oikeus.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Heh. Nyt vasta huomasin, että naapurista -tuosta viihdejääkiekon kehdosta- on käyty täälläkin narisemassa, että ei ole HIFKistä vastusta ja lisäksi kukaan ei käy katsomassa matseja. Tämähän on varma merkki kahdesta asiasta: 1) HIFKistä on pelottavan paljon vastusta ja kukaan Jokerileirissä ei halua kohdata HIFKiä pleijareissa 2) HIFKin maine sinä viihdyttävämpänä seurana on kantautunut jo niin ikään jokerikorviin. Itse tunnen useita ihmisiä, jotka käyvät HIFKin matseissa irtolipuilla, vaikka on duunin puolesta Jokerien kausarit. Mutta näitä "tunnen ihmisiä, jotka käyvät/eivät käy matseissa" -juttuja ei kuitenkaan ole kenenkään osapuolen varaa julistaa totuuksiksi.

Niin, Alposta. Join eilen vuoden vaihteen kunniaksi lahjaksi saamaani Seguiro Viudas -viiniä ja haluan täten toivottaa Alphonselle hyvää uutta vuotta.
 

JP37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Luin just BBC:n uutisotsikot, ja mainittakoon että mieleenpainuvin oli seuraava: "Ape learns to talk."Eli uusi vuosi, uudet kujeet näköjään, ja hienoa että ulkomailla ollaan huolissaan vaihtoaitio- älämölön puutteesta.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Käykääpäs lukemassa tämänpäivän Iltis, Hjallis heittää aika rankkaa läppää Alposta, voisi jopa sanoa että Alpo saa paskaa isolla kädellä.

SportFM:llä Hjalliksen ohjelmassa Alpo vierailulla, 16.30.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Daespoo
Käykääpäs lukemassa tämänpäivän Iltis, Hjallis heittää aika rankkaa läppää Alposta, voisi jopa sanoa että Alpo saa paskaa isolla kädellä.

SportFM:llä Hjalliksen ohjelmassa Alpo vierailulla, 16.30.

En tohdi tulipalopakkaselle lähteä hakemaan ja nettiversiossa ei tainnut olla mitään. Laitas nyt jotain tänne maistiaisiksi.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Jaah, mun stadilla Iltis on aina ollut Ilta-Sanomat. Kiitos kuitenkin, että muistutit ohjelmasta. Kannattaa kuunnella artikkelin lukemisen jälkeen, tulemme kuulemaan kaksi vastakkaista mielipidettä varmaan monesta asiasta.

Ylläolevn linkin jutusta osui silmiin kappale:

''On hyvä, että on Suhosen kaltaisia ihmisiä, jotka haluavat tuoda esille eri näkemyksiä ja panevat meidät miettimään, olemmeko aina oikeassa siinä, mitä teemme. Mutta yleensä toisinajattelijat puhuvat ollakseen erilaisia ja pysyäkseen julkisuudessa, koska jos he olisivat samaa mieltä kuin muut, kukaan ei haluaisi kuunnella heitä.''

Jotenkin aistin Hjalliksen tekevän itsestään 'normaalin' ja Apesta tarkoituksellisen 'vastarannan kiiskin' vetoamalla Apen julkisuudenkipeyteen. Tuohon ei sinällään usko. Ape on varmasti sitä, mitä mielipiteineen aidosti edustaa. Hjalliksella ei suorine mielipiteineen ole liian kanssa diplomatiaa ja ymmärrystä erilaisuudelle. Sen aistii helposti, eikä yksin tämän perusteella.
 
Viimeksi muokattu:

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Daespoo
Käykääpäs lukemassa tämänpäivän Iltis, Hjallis heittää aika rankkaa läppää Alposta, voisi jopa sanoa että Alpo saa paskaa isolla kädellä.

SportFM:llä Hjalliksen ohjelmassa Alpo vierailulla, 16.30.

Aikamoinen mainoskikka koko Iltalehden juttu, itse ohjelma oli kahden jästipään kinastelua, eikä asioihin päästy käsiksi juuri ollenkaan. Paska ohjelemaformaatti tällaiselle keskustelulle.
 

Maalituomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
ei mitään uutta

Kyllä oli yhtä tyhjän kanssa. Hjallis esitti samat teesinsä kuin päivän Iltalehdessä - ja tämä toinen omaan persoonattomaan tyyliinsä vastaili ja filosofoi niitä näitä. Hienosti paukkas mainoksetkin päälle kesken Apen lauseen, samoin uutiset aivan lopussa.

Mä olen ainakin tyytyväinen tähän pisteeseen... piste per ottelu riittää...
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä Hjallis vetäisi tuossa Ilta-lehden jutussa nuo väitteensä enimmäkseen aivan hatusta ja fiilispohjalta. Esimerkiksi tuo voittaminen junnukiekkoilussa. Eihän Alpo ole koskaan sanonut, että voiton tavoittelussa olisi jotain pahaa. Hän on puhunut voiton tavoittelusta hinnalla millä hyvänsä, joka on jo aivan eri juttu. Ja saman tyyppisiä ylilyöntejä oli jutussa monia. Lisäksi Hjallis on paska kirjoittaja, joten on aika kyseenalaista journalismia Ilta-lehdeltä edes ottaa koko äijää listoilleen. Taitaa Hjalliksen suhteellisuudentaju alkaa hämärtyä, kun on joka asiassa mielestään paras.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikki joiden mielipide eroaa sisäpiirin vahaukoista,eivät nauti kyseisen konsensuksen luottamusta.Tammisen haastattelussa
hjördis vetäisee alaarvoisia argumentteja siitä kuinka asiat hoidetaan ja kaikilla on hyvä olla.En todellakaan puolusta apen linjaa,mutta Ben zyzkövitzst 2 on aivan omilla arvoilla liikenteessä tässäkin.
Mobergin nimittäminen oli hieno ele sisäpiiriltä,kun varmistui hölliksen yksimielinen nimitys paikalleen.eli haluttiin pitää myös punaiset hieman tyytyväisinä.
cool,cool,cool.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Itse luonnollisesti unohdin haastattelun (täytynee kuunnella uusinta sunnuntaina), mutta artikkelista kaiken muun paskan joukosta pisti silmään taas yksi asia: miksi Alpon kanssa eri mieltä olevat haluavat aina saavuttaa populariteettia medioissa tekemällä pilkkaa hänen harrastuksistaan?

Olen muistaakseni itsekin toiminut niin, ja siitä olen häpeissäni. Luettuani Alpon teoksen "Vuosi sydämestäni - Chicagon päiväkirjat" kunnioitan häntä entistä enemmän älykkäänä ja kulturellina persoonana. Otetaan enemmän kantaa ko. herran mietteistä kilpaurheilun suhteen, kunhan uusin kirja on luettu...
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Olen Hjalliksessa kunnioittanut aina paria juttua, yksin ympäri maapallon pikkupurkilla ja bisnestaitojaan joilla on tehty sekä monitoimihalli että jalkapallostadion Suomeen. Kaikesta muusta en Hjalliksesta pidä.

Hj. on äärettömän epäkohtelias muita ihmisiä kohtaan, muuallakin kuin omassa "talk-showssaan" jossa Hjallis puhuu ja muut kuuntelevat. Tämän päiväinen ohjelma taisi olla viimeinen, jonka sitä sarjaa kuuntelin, on se niin ylimielinen pönttö.

Ape sentään sai jotain sanottuakin ennenkuin Hj. jatkuvasti keskeytti. Apellahan on ajatuksia, jos vaan joku kuuntelisi. Toinen juttu oli aiemmin Mennanderin kanssa joka raukka ei saanut sanottua mitään koko ohjelman aikana. Ja sen muuten pitäisi olla puolen tunnin juttu, mutta varsinaista juttua on vain 15min, kun muu aika menee mainoksiin yms.

Vaikka kuinka nyt on tehnyt ihan oman radiokanavankin, niin eikö olisi kannattanut pitäytyä siinä minkä osaa. Ja jättää alatyylisen ns. keskustelujutun muille?
 

Fist of God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charleston Chiefs
Re: ei mitään uutta

Viestin lähetti Maalituomari
Kyllä oli yhtä tyhjän kanssa. Hjallis esitti samat teesinsä kuin päivän Iltalehdessä

Kerrankin Ape edes hieman avautui kärkevien mielipiteittensä takaa mutta valitettavasti ohjelma-aikaa oli vain puoli tuntia jonka aikana tosin ihme kyllä ehdittiin yksi biisikin soittaa. Toinen ongelma oli itse juontaja, joka taitaa kuvitella menestyksen urheilubisneksessä tarkoittavan automaattisesti sitä että esim. oman tlkshown vetäminenkin onnistuu tosta vaan. Ohjelma on todella HJALLIS talk-show, mieshän puhui vieraansa päälle ja teennäisesti "kinasteli" Iltalehdessä kirjoittamillaan kommenteilla. Apen mielipiteistä ei syntynyt juuri mitään keskustelua kun hjalliksella oli ilmeisesti oma kolumninsa edessään ja sen pääkohdat piti kaikki mahduttaa ko. puolituntiseen mukaan.

Olin jopa hieman odottanut Apen haastattelua/väittelyä mutta kätevästi jäivät ex teatterijohtajan ajatukset talkshow isännän vyörytyksen alle. Esim. Apen mainitsemat kokoukset scouttien ja joukkueen johtohenkilöiden kanssa, joissa läpikäytiin pelaajien henk.koht. ongelmatkin muiden ominaisuuksien lisäksi, vaikutti kiinnostavalta. Hjallishan sivuutti aiheen toteamalla, että kukaan suomalainen änäri -pelaaja ei myönnä ongelmia olevan olemassa (Tuskin esim. Kapasta kovin hirveästi kiinnostaa "avautua" joukkueensa mahd. ongelmista ulkopuolisille).

Muutenkin talkshow oli todella surkea esitys Hjallikselta. En ole aikaisemmin leuattoman showta kuunnellut mutta jos taso on tämä niin taisi jäädä viimeiseksi tämän päiväinen kerta.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Re: Re: ei mitään uutta

Viestin lähetti Fist of God
- - -
Muutenkin talkshow oli todella surkea esitys Hjallikselta. En ole aikaisemmin leuattoman showta kuunnellut mutta jos taso on tämä niin taisi jäädä viimeiseksi tämän päiväinen kerta.

Kaikki aiemmat ohjelmat kuunnelleena voin vakuuttaa, että tämä oli itseasiassa paras niistä. Eli jatkossa ei tarvitse vaivautua.

Syy miksi olen narrien narrin ohjelman kuunnellut, on se peruslähtökohta etten yleensä tuomitse ihmistä suuntaan enkä toiseen yhden jutun tai asian perusteella. Enkä nyt muutenkaan varsinaisesti Hjallista tuomitse muusta kuin arvostelukyvyttömyydestään oman "keskustelu"ohjelman vetämiseen.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Alpo vs Hjallis

Minusta ohjelma oli ihan piristävä tuttavuus aitoon törky-torstaityyliin.

Ohjelman vetäjä ei silloin tietenkään kunnioita tai edes kuuntele vastapuolen puheita. Kumpikin saa yhtäläisen mahdollisuuden käyttää kyynärpäitään voittaakseen "väittelyn".

Ohjelma olisi ollut täydellinen, jos olisi saatu aikaan pieni käsirysy Alpon ja Hjalliksen välille tai toinen olisi häipynyt studiosta. Voittaja olisi sitten voinut laulaa lopuksi vaikka "My Wayn" studiossa.

Meitin Alphonse hyvän kotikasvatuksen saaneena kärsi niukan pistehäviön, mutta nostan Suhoselle hattua leikkiin mukaan lähtemisestä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielenkiintoista debattia, mistä tosin paljastui isännän asenteellisuus haastateltavaansa kohtaan pieninä provoina. Harmi, että koko ohjelma jäi torsoksi lyhyen lähetysajan vuoksi. Näille tyypeille olisi pitänyt antaa vähintään tunti aikaa.
Uusinta tulee sunnuntaina. Kannattaa kuunnella...
 

Carlos

Jäsen
Alpolla homma sittenkin hanskassa?

Koko syksyn Alpoa on kritisoitiin aika rajustikin. Kaikki pelaa yhtä paljon, kaikilla on kivaa, jäähyt kielletään kokonaan, kaikki hyökkää, ei aikalisiä, muutenkin Hifkin pelit ovat olleet kovin ailahtelevaisia, ylä- ja alamäkeä toisensa perään. On saanut jo monta kertaa potkut kauden aikana, jnejne, blaablaablaa, tämän me kaikki jo tiedämme.

Samaan aikaan esim. Jokerit pelaavat välillä voitto-, välillä tappioputkessa. Välillä ihan päin helvettiä, välillä paremmin, HVM-kiekkoa. Kritiikkiä tuleen hyvin niukalti, kaikki vain toteavat että Summasen joukkueen tähtäin on keväässä, koko kausi mennään niillä ehdoilla että sitten kaikki on kunnossa ja toimii. Kyllä se on nerokas mies tämä Rami. Joukkue pelaa umpitarkkaa peliä jolla saadaan pisteitä, jotta voidaan sitten välillä harjoitella kovempaa ja ottaa vaikka turpiinkin. Sitten taas otetaan pisteitä, ja keväällä kannu.

Onkohan kuinka moni tullut ajatelleeksi, että vaikuttaa Alpon joukkueella olevan täsmälleen sama taktiikka? Tähtäin on todellakin siellä keväässä? Ei paljonkaan väliä kauden esityksillä, kunhan keväällä ollaan niin tikissä että lähdetään hakemaan sitä kannua ihan tosissaan? Alpohan on aina kritisoinut potkujaan sillä että ne eivät ole reiluja, koska työ on vielä kesken. Ehkä asia tosiaankin on näin?

Jaksan uskoa että Alpo on aikamoinen nero myös jääkiekossa, ja kaikki tiedämme että hänellä on erilainen tyyli kuin muilla. Ehkä hän edelleenkin tietää tasan mitä on tekemässä, tekee sen ehkä eri tavalla kuin muut, mutta lopputulos voi olla ehkä lopulta enemmän kuin kukaan meistä joulun alla uskalsi odottaa?

Alpo on kokeillut kaikenlaisia variaatioita joukkueesta ja pelaamisesta, on huomannut epäkohtia ja iskostanut niistä eroon pääsemisen selkärankaan kaikille. On myöskin jättänyt paljon kortteja käyttämättä peleissä, ehkä juuri inflaatiota välttääkseen? Kenties Alpo pelaa korttinsa fiksummin kuin Rami. Alpo kokeilee kaikkea "kaikilla on kivaa-kaikki hyökkää", näin tekemällä hän todella oppii tuntemaan eri pelaajat sekä heidän vahvuutensa koko kirjolla, ja osaa sitten ratkaisupeleissä kaivaa joukkueesta kaiken sen potentiaalin mitä sillä on. Näillä mennään 100% suoritustasolla.

Tämä paljon puhuttu Turun reissu opetti minulle paljon. Alpo näytti olevan penkin takana oikeasti pelin hallitsija. Hän oli suuren osan peliä paikallaan, ei puhunut paljoa, mutta kun tarkkaan katsoin, hän tekee itse asiassa paljonkin. Fläppitaulut eivät lennä kuin Tammisella, mutta hän puhuu pelaajille paljonkin jo pelkillä ilmeillään ja käy kyllä välillä sanomassa sanasen ihan korvaankin, tai taputtamasssa jotain pelaajaa selkään hyvän esityksen jälkeen. Näytti siltä että hän oli oikeasti joukkueen "isä", kuten hyvän valmentajan kuuluu ollakin. Jotenkin pelaajista näki että he luottavat Alpon tekemiseen ja kokemukseen.

Yksi mikä erityisesti pisti minulle silmään oli meidän joukkueen yleisilme. Peli oli kohtalaisen vapautunutta, monen pelaajan kasvoilta näki että he oikeasti nauttivat pelaamisesta ja joka jätkällä oli otsaan kirjoitettu "joukkue". Kun taas vertasi Tepsin miehiin, heillä tuntui olevan lähinnä tuskanhiki otsalla ja kärsivä ilme naamalla, mutta minulle tuli tunne että nyt meillä on semmoinen joukkue jolla on ne ylimääräiset siivet selässä.

Erityisesti meidän nuorista miehistä näkee että heillä on kivaa, niin ilmeestä kuin esityksistä. Erityisesti silmää miellyttää Hirson piristyneet otteet. Miettikääs nyt, meillä on nostettu edustusjoukkueeseen tuommoinen määrä omia kasvatteja, ja vaikuttaa siltä että heistä yksikään ei floppaa, päinvastoin. Eikö tämä tunnu todennäköisyydet huomioiden aika oudolta? Jospa tämä Alpon lanseeraama "kaikilla on kivaa, ei ole pakko voittaa" -taktiikka toimii erityisen hyvin juuri näiden nuorten kanssa jotka ovat kriittisessä vaiheessa. Hän ei tuuppaa heidän niskaansa liikaa paineita, keskustelee heidän kanssaan ja antaa ymmärtää että olemme vain ihmisiä. Siihen päälle hyvää kehitystyötä näiden nuorien kanssa, niin heistä kukaan ei jää alle potentiaalinsa.

Ehkä tässä on se ero mm. Jokereihin, kaikki tietävät miten vittumainen kouluttaja Rami on. Joku nuori pelaaja vaikeassa vaiheessa uraansa saattaa kaivata enemmän semmoista isällistä taputusta olkapäälle tyyliin "ei se mitään, näitä sattuu kaikille" kuin viltittämistä "vittu sä oot huono" -kommentin kera. Kun nyt katsoo näitä meidän poikia Piku(t), Jone, Hirso, Capo, Turo, sekä muita tuhkasta nousevia (esim. Kibe & Nicce) ja puntaroi sitä niihin jotka ovat menneet kauden aikana alamäkeä (-), ei kukaan varmaankaan voi kiistää etteikö Alpo tiedä mitä pelaaja vaatii kehittyäkseen.

Hifkin hermokontrolli on suorastaan käsittämättömän korkealla tasolla nykyään, ja mielestäni se on pelkästään hyvä asia. Päreiden polttelusta ei ole kenellekään muulle kuin vastustajalle iloa. Jos sitten "gooneillaan", niin senkin voi tehdä viilipyttymaisella tyylillä, ei siinä tarvita päärynää nenässä. Ja tämän voi laskea kyllä pelkästään Alpon ansioksi, niitä paljon puhuttuja tyhmiä jäähyjä ei enää juurikaan tule. Vahinkoja sattuu edelleen, mutta niistä ei tule noottia. Sen sijaan nämä case-Saarinen "vedetään Aaltoja" -tempaukset ovat jääneet pois.

Nyt Alpo tietää jo aika tarkkaan kaikki pelaajansa ja heidän ominaisuutensa, ja alamme pikkuhiljaa nähdä sitä paljon puhuttua roolitustakin kaukalossa. Uskon että tämä on paljon parempi kuin se että kauden alussa sanotaan jollekin että "sä olet nyt sitten jarrumies", vaikka potentiaalia voisi ollakin ehkä enemmän muilla osa-alueilla, jos vain saisi mahdollisuuden näyttää sen.

Nyt kun sairastupa tyhjenee kevään mittaan ja materiaalissa näyttää löytyvän yllättävän paljonkin, voi olla että Alpo lyö meidät kaikki ällikällä sitten niissä paljonpuhutuissa tosipeleissä, ja näyttää että valmentajan työ kestää todella sen koko kauden. Pitkin syksyä puhuin että ei se Alpo voi olla niin puusilmä miltä näyttää, kyllä sillä täytyy olla joku idea tämän kaiken takana, ja nyt todellakin alkaa näyttää siltä että näin saattaa sittenkin olla. :-)

In Ape We Trust! :-)
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Alpolla homma sittenkin hanskassa?

Viestin lähetti Carlos

Jaksan uskoa että Alpo on aikamoinen nero myös jääkiekossa, ja kaikki tiedämme että hänellä on erilainen tyyli kuin muilla. Ehkä hän edelleenkin tietää tasan mitä on tekemässä, tekee sen ehkä eri tavalla kuin muut, mutta lopputulos voi olla ehkä lopulta enemmän kuin kukaan meistä joulun alla uskalsi odottaa?
---
Nyt kun sairastupa tyhjenee kevään mittaan ja materiaalissa näyttää löytyvän yllättävän paljonkin, voi olla että Alpo lyö meidät kaikki ällikällä sitten niissä paljonpuhutuissa tosipeleissä, ja näyttää että valmentajan työ kestää todella sen koko kauden. Pitkin syksyä puhuin että ei se Alpo voi olla niin puusilmä miltä näyttää, kyllä sillä täytyy olla joku idea tämän kaiken takana, ja nyt todellakin alkaa näyttää siltä että näin saattaa sittenkin olla. :-)

In Ape We Trust! :-)

Welkommen till klubben. Itse olen samat asiat jo moneen kertaan sanonut. Kiva että joku muukin on huomannut saman orastavan mahdollisuuden, että Alpo sittenkin tietäisi mitä tekee. Kunpa pääsisin keväälläkin sanomaan, että pääsinpäs sanomaan. Hyvä tästä tulee. Häh?
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Snakster:
Kunpa pääsisin keväälläkin sanomaan, että pääsinpäs sanomaan. Hyvä tästä tulee. Häh?

Tätä minäkin toivon, mutta kevään päättyminen runkosarjaan "kokeilujen" avulla ei ole kaukana. Nyt ollaan 3 pisteen päästä jäädä pleijareiden ulkopuolelle ja matsi enemmän pelanneina kuin muut uhkaajat (Tappara, Saipa ja Lukko). Tilanne on vaan sellainen, että emme kestä edes 2 ottelun tappioputkea. Tietenkin, jos tavoitteena on olla kahdeksas ja luottaa, että Jokerit voittaa runkosarjan, niin se on nerokasta, koska Jokereita vastaan meillä olisi mahdollisuuksiakin pleijareissa. Siinä vaan on pari mutkaa matkassa. Saatamme yhtä hyvin olla yhdeksäs tai Jokerit ei voita runkosarjaa. Tai molemmat. Riskipeliä sanoisin...

Edit: In HIFK I trust
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Olen nähnyt niin monta peliä tällä kaudella, joissa olen odottanut joitakin "vetoja" Alpolta kun peli ei kulje. Mitään ei ole kuitenkaan tapahtunut ja olkoon tämän iltainen peli esimerkkinä. Tätä en kuitenkaan nähnyt vaan mietteet perustuvat vain nähtyihin tilastoihin ja muutamiin kommentteihin.

Vastustaja tekee taktillisen muutoksen ja peli kääntyy heille. Meillä jatketaan ja uskotaan vakaasti, että tämä on oikea linja vaikka peli menee päin persettä.

80-luvulla olin joukkuejohtajana fudisjengissä, jossa oli valmentajana henkilö, joka uskoi aina omaan taktiikkaan meni peli kuinka huonosti tahansa. Sarjan puolessa välissä oli koossa vaivaiset 1 pistettä ja sijoitus kirkkaasti viimeinen. Valmentajalle potkut ja uusi tilalle. Sarjapaikka säilytettiin kirkkaasti kun sarja päättyi. Mainittakoon, että kenkää saanut valmentaja oli Suomessa hyvin arvostettu.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Alpo 1 V !

Joo, huomasin tossa kun kaivelin vanhoja meilejä, että tasan vuosi sitten, 7.1.2002, Alpo Suhonen nimitettiin IFK:n päävalmentajaksi.

Tiedä sitten, onko toi hyvä vai huono homma, mutta Apen pesti on kyllä kestänyt jo nyt kauemmin mitä useat epäilivät ja veikkailivat vuosi sitten...että onnea Apelle vaan !

Mikäs oiskaan parempi tapa juhlistaa tota, kuin voitto Kärpistä ja hyvät viinit+juustot päälle !
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Re: Alpo 1 V !

Viestin lähetti kaizu
Joo, huomasin tossa kun kaivelin vanhoja meilejä, että tasan vuosi sitten, 7.1.2002, Alpo Suhonen nimitettiin IFK:n päävalmentajaksi.

Tiedä sitten, onko toi hyvä vai huono homma, mutta Apen pesti on kyllä kestänyt jo nyt kauemmin mitä useat epäilivät ja veikkailivat vuosi sitten...että onnea Apelle vaan !

Mikäs oiskaan parempi tapa juhlistaa tota, kuin voitto Kärpistä ja hyvät viinit+juustot päälle !

Hemmetin hyvä idea!! Onnea Alpolle ja IFK:lle yksivuotispäivän johdosta. Taidanpa lähteä K-kauppaan samantien...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös