Mainos

Aleksi Valavuori – urheilupersoona

• 3 941 310
  • 14 600

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Mitä itse hiihtoon tulee, eilen ei päässyt vaparilla kymppiä tunti, nyt vetää muka -22 pakkasella tuollaiset 11,5 km/h vauhtia perinteisellä, joka on aika kelpo lenkkivauhti jo, kun menette tuonne peruslatujen varteen katsomaan. Ehkä pientä epäuskottavuutta, onko nämä välit oikeasti nyt hiihdetty itse.

teppana

Jäsen
Mitä itse hiihtoon tulee, eilen ei päässyt vaparilla kymppiä tunti, nyt vetää muka -22 pakkasella tuollaiset 11,5 km/h vauhtia perinteisellä, joka on aika kelpo lenkkivauhti jo, kun menette tuonne peruslatujen varteen katsomaan. Ehkä pientä epäuskottavuutta, onko nämä välit oikeasti nyt hiihdetty itse.

Varmaan kaikki täällä jo huomannu, että en oikein välitä k.o. ukosta. Mutta uskon kyllä että Valeksi on itse sivakoinut nuo matkat.

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan kaikki täällä jo huomannu, että en oikein välitä k.o. ukosta. Mutta uskon kyllä että Valeksi on itse sivakoinut nuo matkat.

Hienosti on kyllä parantunut tahti päivässä, ei voi muuta sanoa. Varsinkin jos 22 pakkasta, tuo on sellainen lenkkivauhti jo, jolla jossain Paloheinässä ohitellaan 70-80 % muista hiihtäjistä tasamaalla perinteisellä. Tuollahan profiilin mukaan suht mäkinen lenkki.

On kyllä lahjoja hiihtoon noilla pohjilla selvästi.

teppana

Jäsen
Hienosti on kyllä parantunut tahti päivässä, ei voi muuta sanoa. Varsinkin jos 22 pakkasta, tuo on sellainen lenkkivauhti jo, jolla jossain Paloheinässä ohitellaan 70-80 % muista hiihtäjistä tasamaalla perinteisellä. Tuollahan profiilin mukaan suht mäkinen lenkki.

On kyllä lahjoja hiihtoon noilla pohjilla selvästi.

Uudet kapulat käsittäkseni alla. Eilen veti pertsaa luistelusuksilla ja tänään tuli uuden välineet Vuokatin Ski-teamilta.

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudet kapulat käsittäkseni alla. Eilen veti pertsaa luistelusuksilla ja tänään tuli uuden välineet Vuokatin Ski-teamilta.

Ihan tämän päivän sisälläkin nopeuden nosto tuollaiset 30 %. Hienosti kehittyy hiihtotaito. Vapaatahan tuo tosin ainakin ”videoissa” eilen hiihti.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olisi aika eeppisen surkuhupaisaa, jos siis jo päivänä kaksi alkaisi kusetus. En siis sano että alkoi.

teppana

Jäsen
Ihan tämän päivän sisälläkin nopeuden nosto tuollaiset 30 %. Hienosti kehittyy hiihtotaito. Vapaatahan tuo tosin ainakin ”videoissa” eilen hiihti.

Aa. No se tuntuu kyllä melkoiselta kehitykseltä. En niin tarkkaan seurannut.

Eilen taisi ainakin viimeisen vetää pertsalla kun luistelu ei kulkenut.

Olisihan tuo melkoista jos toisena hiihtopäivänä jo mies katkeaa ja alkaa kusetus. En haluaisi uskoa että ihan niin heikosti vetää. Mutta toisaalta, ei sen pitäisi paljon yllättääkään.

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aa. No se tuntuu kyllä melkoiselta kehitykseltä. En niin tarkkaan seurannut.

Eilen taisi ainakin viimeisen vetää pertsalla kun luistelu ei kulkenut.

Olisihan tuo melkoista jos toisena hiihtopäivänä jo mies katkeaa ja alkaa kusetus. En haluaisi uskoa että ihan niin heikosti vetää. Mutta toisaalta, ei sen pitäisi paljon yllättääkään.

Onhan se tietenkin mahdollista, ettei eilen ja vielä tänäänkään aamulla vaan päässyt yhtään mihinkään eikä osannut yhtään mitään. Näissä vain kovasti jää se ”jokainen voi itse miettiä, kuinka todennäköistä tämä on”-factor.

Hänellähän olisi varmaan välineistö lähetellä koko hiihto striiminä halutessaan.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
No ihan ekana haastaisin Puolustusvoimat oikeuteen SotilasVALA-termin käytöstä ilman asianmukaista lupaa!
Intti on kyllä varastanut myös hashtagin #Valahiihto:

Näistä on olemassa ihan näköhavainto eli Valahiihto todellakin toteutuu!

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Etsimällä etsitään jotain, mistä voisi toista paheksua/narauttaa. Sitten voi naapureille paheksua todellista tai liioiteltua pahetta. Huvinsa kullakin.
Ei tarvitse etsimällä etsiä mitään kun tyyppi elää sosiaalisesta mediasta ja julkistaa itse kaiken. Jokainen voi sitten niistä jutuista joko niellä sellaisenaan ja hurrata kuinka hieno mies kun yrittää maksella velkojaan tai pysähtyä ihan hetkiseksi miettimään mistä on kyse.

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Jokainen voi sitten niistä jutuista joko niellä sellaisenaan ja hurrata kuinka hieno mies kun yrittää maksella velkojaan tai pysähtyä ihan hetkiseksi miettimään mistä on kyse.
Vai olisiko helpointa olla seuraamatta moista henkilöä kokonaan ja keskittyä vaikka kerryttämään omalla tahollaan valtion verokassaa?

Lätkäisä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jokohan siellä ollaan ladulla? Pakkasta näyttää olevan -20 pinnassa. Ei oikein säät suosi hiihtelyä, loppuviikoksi lupaa lumisadetta.

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jokohan siellä ollaan ladulla? Pakkasta näyttää olevan -20 pinnassa. Ei oikein säät suosi hiihtelyä, loppuviikoksi lupaa lumisadetta.

Kehui lähtevänsä heti ladulle, kun joku firma lupasi euron valahiihtoon jokaisesta uudesta instaseuraajasta kyseisen firman instatilille. Mitä tässä nyt itse 10min seurannut, niin yli 500 seuraajaa tullut jo sille firmalle lisää.

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Kehui lähtevänsä heti ladulle, kun joku firma lupasi euron valahiihtoon jokaisesta uudesta instaseuraajasta kyseisen firman instatilille. Mitä tässä nyt itse 10min seurannut, niin yli 500 seuraajaa tullut jo sille firmalle lisää.

Pari miljoonaa feikkiseuraajaa kehiin, niin velat alkaa olemaan kuitattu.

Pinturicchio

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Juventus, Jokipojat
Itse koen olevani kohtalaisen hyvässä kunnossa, mutta melko vähän hiihtäneenä (n. 100km per talvi) tuo rapiat 30km per päivä olisi tekemätön paikka. Valavuori ei ihan timanttisessa tikissä ole somen perusteella ollut pitkään aikaan ja hiihtotekniikkaa on moni täällä jo kyseenalaistanutkin. Rasituskin tuppaa vielä pikku hiljaa kertautumaan päivien edetessä.

Se mikä eniten ihmetyttää (tai ihmetyttääkö nyt sitten kuitenkaan) on tuo etukäteissuunnittelu. Eikö tuo nyt ole kuntohiihdon perusasioita, että kun pakkanen laskee alle -15c, niin vapaalla hiihtäminen muuttuu tervan juomiseksi. Siellä nyt ei kuitenkaan mikään maajoukkueen huoltorekka ole mukana joka pystyisi tekemään taikatemppuja luiston suhteen kovemmallakin pakkasella. Tuli herralle ikään kuin yllätyksenä, että pitääkö tässä huomioida itsestä riippumattomia muuttujia, jotka olisi järkevällä suunnittelulla olleet helposti ennakoitavissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy