Enemmän kai jengi miettii sitä, että onko se Valavuori joka tuon matkan vetää ja miten vetää.
Edelleen, minusta tuohon pitää pystyä ja varmasti pystyykin. Mutta kun historia miehellä on mitä on, niin kyllä se parempi olisi jos sitä matkaa ladulta kuvattaisiin. Varsinkin kun kyse on hänen mukaan spektaakkelista ja ladulta on lupailtu liveä. Vielä ei ainakaan ole tullut.
Vaikea nähdä, että löytyy niin tyhmää kaveria joka lähtisi hiihtämään Valavuoren puolesta. Riski kiinni jäämiselle on kuitenkin niin suuri.
Kyllä minä ainaki haluan uskoa, että Valavuori siellä hiihtää mutta onhan tämä järjestäminen mennyt aivan päin puuta. Tämän ympärillä piti olla vaikka mitä, mutta käytännössä mikään ei muuttunut. Valavuori on ollut tuolla pohjoisessa hiihtelemässä jo vaikka kuinka pitkään, mutta meininki on täysin samaa kuin pari viikkoa sitten.
Toki sekin herättää epäilyksiä, että Aleksi ei edes yritä todistella tuon enempää. Jos voisi täysin puhtaalla sydämmellä sanoa että mitää vilppiä ei ole niin olisin ainakin itse valmis sen todistamaan ihan jokaisella tavalla. Aloittamalla edes siitä, että joku välillä kuvaisi että hiihdän. Sitäkään ei ole vielä nähty.
Mukana hiihtämässä piti olla porukkaa, nyt ei ole sanallakaan mainittu että sinne joku olisi tulossa. Ne bileiden esiintyjätkin piti julkaista tällä viikolla. Niistäkään ei ole edelleenkää kuultu edes yhdellä sanalla...
Itseäni jopa vähän harmittaa, että tämä koko touhu on taas näin pielessä. Elättelin jo vähän toiveita, että Valavuorellakin koittaa parempi huominen. Mutta tällä hetkellä näyttää siltä, että joutuu toistamaan Tamin kuuluisaa fraasia "mikään ei muutu".
Tässä on kuitenkin oikeasti jo kyseessä isoista rahoista. Toteutus on samanlaista kuin ala-asteen luokkaraha keräyksessä, jossa kierretään ovelta ovelle myymässä keksejä. Ja niistä paketeistakin on jo muutama keksi syöty itse.
Jaa, nyt siellä tulikin twitterissä jollekkin vastauksena ettei ole varaa palkata kameraryhmiä tai sulkea latuja. Kameraryhmän pitäisi kuulemma seurata moottorikelkoilla perässä.
Itsellehän ei voi mitään kameraa asentaa tai muuta vastaavaa. Joopajoo