Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 599 533
  • 13 596

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Tällaista ryhmää en ole vielä elävässä elämässä tunnistanut. Etenkin kun Valeksi ei aiheuta sivullisille ja osattomille ihmisille kuvaamaasi nistien aiheuttamaa harmia.
Aleksi Valavuori on tuomittu törkeästä veropetoksesta, eli hän on jättänyt maksamatta useiden satojentuhansien eurojen verran hänelle kuuluvia verovelvoitteita. Noilla rahoilla auttaisi varmasti muutamaa huumerikollista pois huonolta tieltä tai saisi ongelmanuorten ennaltaehkäisevään työhön resursseja. Nythän noita rahoja ei saada koskaan koneiston käyttöön, koska Valavuori on kauniisti sanottuna persaukinen eikä tällaisilla uusilla kusetuksilla edes onnistuessaan saada kuin muutama lati hänelle kuuluvista velvoitteista hoidettua.

Jotenkin jännä juttu, että verojen kierto on aina joltain muulta pois, mutta autovarkaus kirpaiseekin aina just vain omalle kohdalle.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No kyllä jos mun valita pitää, niin mieluummin otan vaikka sitten mukisematta ja suht vähällä stressillä vastaan sen että kaikki naapurini alkavat joka tilanteessa porukalla kiertää veroja, kuin sen että alkavat yksi toisensa jälkeen joka yö murtautua ikkunoiden läpi mun autooni.

En tiedä mitä tuo moraalikäsityksestäni kertoo, mutta on elämäni paljon mutkittomampaa ja selviän hyvin vähillä käytännön vaikutuksilla tuolla ensimmäisellä eli veronkierron vaihtoehdolla.

Tekeekö se veronkierrosta pätkääkään hyväksyttävämpää, no ei. Mutta mulle paljon yhdentekevämpi rikos.
 

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Aleksi Valavuori on tuomittu törkeästä veropetoksesta, eli hän on jättänyt maksamatta useiden satojentuhansien eurojen verran hänelle kuuluvia verovelvoitteita. Noilla rahoilla auttaisi varmasti muutamaa huumerikollista pois huonolta tieltä tai saisi ongelmanuorten ennaltaehkäisevään työhön resursseja. Nythän noita rahoja ei saada koskaan koneiston käyttöön, koska Valavuori on kauniisti sanottuna persaukinen eikä tällaisilla uusilla kusetuksilla edes onnistuessaan saada kuin muutama lati hänelle kuuluvista velvoitteista hoidettua.

Jotenkin jännä juttu, että verojen kierto on aina joltain muulta pois, mutta autovarkaus kirpaiseekin aina just vain omalle kohdalle.
On tää sun tarinas aika kaukana siitä, mihin itse kommentoin. Valeksin juttuja vertaillaan autovarkauteen. Miksi?
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
67°45'59.3"N 24°55'58.9"E · Kittilä

Piti ihan katsoa noita Valavuoren hiihtoreittejä kartalta. Löyty tuo suora kartalta, että on siitä jokin menny, onko se kelkka vai hiihtäjä sitä ei tiedä kuin Valeksi.

Ei löydy. Siinä kyllä menee melkein tuon suuntainen suora, mutta se on tuo, missä Valavuori on hiihtänyt tuon ”kengänmuotoisen” lenkin, suoran viivan länsipuolella. Tuollainen normaalisti tulee jos GPS sekoaa tai on pois päältä.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Mitä itse hiihtoon tulee, eilen ei päässyt vaparilla kymppiä tunti, nyt vetää muka -22 pakkasella tuollaiset 11,5 km/h vauhtia perinteisellä, joka on aika kelpo lenkkivauhti jo, kun menette tuonne peruslatujen varteen katsomaan. Ehkä pientä epäuskottavuutta, onko nämä välit oikeasti nyt hiihdetty itse.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
On tää sun tarinas aika kaukana siitä, mihin itse kommentoin. Valeksin juttuja vertaillaan autovarkauteen. Miksi?
Miksi Aleksi Valavuoren tekemisten seuraaminen somen kautta rinnastautuu kerrostalokyttäämiseen?
 

teppana

Jäsen
Mitä itse hiihtoon tulee, eilen ei päässyt vaparilla kymppiä tunti, nyt vetää muka -22 pakkasella tuollaiset 11,5 km/h vauhtia perinteisellä, joka on aika kelpo lenkkivauhti jo, kun menette tuonne peruslatujen varteen katsomaan. Ehkä pientä epäuskottavuutta, onko nämä välit oikeasti nyt hiihdetty itse.

Varmaan kaikki täällä jo huomannu, että en oikein välitä k.o. ukosta. Mutta uskon kyllä että Valeksi on itse sivakoinut nuo matkat.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Varmaan kaikki täällä jo huomannu, että en oikein välitä k.o. ukosta. Mutta uskon kyllä että Valeksi on itse sivakoinut nuo matkat.

Hienosti on kyllä parantunut tahti päivässä, ei voi muuta sanoa. Varsinkin jos 22 pakkasta, tuo on sellainen lenkkivauhti jo, jolla jossain Paloheinässä ohitellaan 70-80 % muista hiihtäjistä tasamaalla perinteisellä. Tuollahan profiilin mukaan suht mäkinen lenkki.

On kyllä lahjoja hiihtoon noilla pohjilla selvästi.
 

teppana

Jäsen
Hienosti on kyllä parantunut tahti päivässä, ei voi muuta sanoa. Varsinkin jos 22 pakkasta, tuo on sellainen lenkkivauhti jo, jolla jossain Paloheinässä ohitellaan 70-80 % muista hiihtäjistä tasamaalla perinteisellä. Tuollahan profiilin mukaan suht mäkinen lenkki.

On kyllä lahjoja hiihtoon noilla pohjilla selvästi.

Uudet kapulat käsittäkseni alla. Eilen veti pertsaa luistelusuksilla ja tänään tuli uuden välineet Vuokatin Ski-teamilta.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Uudet kapulat käsittäkseni alla. Eilen veti pertsaa luistelusuksilla ja tänään tuli uuden välineet Vuokatin Ski-teamilta.

Ihan tämän päivän sisälläkin nopeuden nosto tuollaiset 30 %. Hienosti kehittyy hiihtotaito. Vapaatahan tuo tosin ainakin ”videoissa” eilen hiihti.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olisi aika eeppisen surkuhupaisaa, jos siis jo päivänä kaksi alkaisi kusetus. En siis sano että alkoi.
 

teppana

Jäsen
Ihan tämän päivän sisälläkin nopeuden nosto tuollaiset 30 %. Hienosti kehittyy hiihtotaito. Vapaatahan tuo tosin ainakin ”videoissa” eilen hiihti.

Aa. No se tuntuu kyllä melkoiselta kehitykseltä. En niin tarkkaan seurannut.

Eilen taisi ainakin viimeisen vetää pertsalla kun luistelu ei kulkenut.

Olisihan tuo melkoista jos toisena hiihtopäivänä jo mies katkeaa ja alkaa kusetus. En haluaisi uskoa että ihan niin heikosti vetää. Mutta toisaalta, ei sen pitäisi paljon yllättääkään.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Aa. No se tuntuu kyllä melkoiselta kehitykseltä. En niin tarkkaan seurannut.

Eilen taisi ainakin viimeisen vetää pertsalla kun luistelu ei kulkenut.

Olisihan tuo melkoista jos toisena hiihtopäivänä jo mies katkeaa ja alkaa kusetus. En haluaisi uskoa että ihan niin heikosti vetää. Mutta toisaalta, ei sen pitäisi paljon yllättääkään.

Onhan se tietenkin mahdollista, ettei eilen ja vielä tänäänkään aamulla vaan päässyt yhtään mihinkään eikä osannut yhtään mitään. Näissä vain kovasti jää se ”jokainen voi itse miettiä, kuinka todennäköistä tämä on”-factor.

Hänellähän olisi varmaan välineistö lähetellä koko hiihto striiminä halutessaan.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
No ihan ekana haastaisin Puolustusvoimat oikeuteen SotilasVALA-termin käytöstä ilman asianmukaista lupaa!
Intti on kyllä varastanut myös hashtagin #Valahiihto:


Näistä on olemassa ihan näköhavainto eli Valahiihto todellakin toteutuu!
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Etsimällä etsitään jotain, mistä voisi toista paheksua/narauttaa. Sitten voi naapureille paheksua todellista tai liioiteltua pahetta. Huvinsa kullakin.
Ei tarvitse etsimällä etsiä mitään kun tyyppi elää sosiaalisesta mediasta ja julkistaa itse kaiken. Jokainen voi sitten niistä jutuista joko niellä sellaisenaan ja hurrata kuinka hieno mies kun yrittää maksella velkojaan tai pysähtyä ihan hetkiseksi miettimään mistä on kyse.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Jokainen voi sitten niistä jutuista joko niellä sellaisenaan ja hurrata kuinka hieno mies kun yrittää maksella velkojaan tai pysähtyä ihan hetkiseksi miettimään mistä on kyse.
Vai olisiko helpointa olla seuraamatta moista henkilöä kokonaan ja keskittyä vaikka kerryttämään omalla tahollaan valtion verokassaa?
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jokohan siellä ollaan ladulla? Pakkasta näyttää olevan -20 pinnassa. Ei oikein säät suosi hiihtelyä, loppuviikoksi lupaa lumisadetta.

Kehui lähtevänsä heti ladulle, kun joku firma lupasi euron valahiihtoon jokaisesta uudesta instaseuraajasta kyseisen firman instatilille. Mitä tässä nyt itse 10min seurannut, niin yli 500 seuraajaa tullut jo sille firmalle lisää.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Kehui lähtevänsä heti ladulle, kun joku firma lupasi euron valahiihtoon jokaisesta uudesta instaseuraajasta kyseisen firman instatilille. Mitä tässä nyt itse 10min seurannut, niin yli 500 seuraajaa tullut jo sille firmalle lisää.

Pari miljoonaa feikkiseuraajaa kehiin, niin velat alkaa olemaan kuitattu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös