Ei tossa paljoa näkyvyyttä sponsoreille kyllä tule. Etenkin 100k nimisponssi on varmaan tyytyväinen näkyvyydestä.
Valahiihto nimellä ainakin toistaiseksi mennään.
Onko nämä päivitykset Twitterissä vai IG storyssa? Tunnen huonosti Instan (kun en käytä), eikö tuohon IG stories juttuun pidä olla Hanen kutsu/lupa?Nyt siellä on rakot kantapäissä ja muutenkin nihkeetä kun kroppa on väsynyt eikä suksi luista.
Kova on urakka eikä nyt kyllä oikein lupaavalta näytä, päivä nro 3 vasta menossa.
Tarkoittanee että sitä ei ole eli Valeksin höpöhöpö juttuja taas. Only in his fantasy!Tämä 100kiloeuron sponsorointi olisi iso juttu mille tahansa suomalaiselle seuralle ja lajille, niin kumman vähän tämä sitten näkyy.
Kyllä noi oli ihan julkisesti näkyvillä insta-stoorissa. Mä en Valaa seuraa siellä, mutta kävin vilkaisemassa viimeiset kuulumiset.Onko nämä päivitykset Twitterissä vai IG storyssa? Tunnen huonosti Instan (kun en käytä), eikö tuohon IG stories juttuun pidä olla Hanen kutsu/lupa?
Mitä tähän hiihtoon tulee, niin siellä on perinteinen kasvutarina käynnissä. Alkuun menee huonosti, sitten vähän paremmin. Puolessa välissä tapahtuu jotain dramaattista, mutta nekin vaikeudet voitetaan. Loppu onkin sitten kärsimystaistelua, mutta viimeiset metrit otetaan vielä loppuvenytyksen turvin talteen. Siitä sitten hurjiin loppubileisiin kuuntelemaan jotain miestä ja kitaraa. Kerrotaan myös pari tarinaa kuinka lopussa oltiin tuolla ladulla. Mutta ihmisten tuki ja päättäväinen tahto kuitenkin riittivät suorittamaan tämän loppuun. Lopuksi sitten kaikki taputtavat ja hurraavat iloisesti.
Juu, alle 10% urakasta suoritettu, ja tiukkaa jo tekee. Tästä eteenpäin rasitus tulee vain kumuloitumaan. Tässä on taas hyvä esimerkki Velaksin todellisuudentajusta. ”Siellä Mäkäräisen hiihtoleirillä mä sen tajusin, mun pitää hiihtää miljoona metriä kuukauteen ja kuitata verovelat”. Valavuorella ei kuitenkaan selkeästi ole ollut mitään hajua, mitä tuollainen suoritus oikeasti vaatii. 1000km/kk ei ole yliluonnollisen kova suoritus, mutta vaatii kuitenkin aika kovaa peruskuntoa, ja ylipäätään kropan tottumista isoihin hiihtomääriin. Nyt Vallun yllättäneet rakot ja hyytyminen jo tässä vaiheessa kertovat siitä, että siellä on leikitty jotain kovaa valmistautujaa, mutta ei Han oikeasti ole tehnyt kovaa duunia selvitäkseen urakasta. Joku Velaksin hännystelijä tähän vastaa että hyvä kun kuitenkin yrittää, tee ite perässä. Tähän taas vastaan että ei siinä pelkkää yritystä tule arvostaa, jos oma kondis ei ole edes murto-osaa siitä mitä vaaditaan, ja toisekseen en itse tee perässä, kun ei tarvitse, kun ei ole vitullista määrää verovelkaa.Nyt siellä on rakot kantapäissä ja muutenkin nihkeetä kun kroppa on väsynyt eikä suksi luista.
Kova on urakka eikä nyt kyllä oikein lupaavalta näytä, päivä nro 3 vasta menossa.
Noi kantapäärakot kertoo pikemmin huonoista sukista tai väärän kokoisista jalkineista. Itse vähän nuorempana rullaluistelun aika ahkerasti ja rakkoja tuli silloin tällöin. Yleisin syy oli huonot sukat ja huonosti pestyt jalat ja aina ei jaksanut teipata luistimen rikkinäistä sisäpuolta. Compeed kuitenkin suojaa aika hyvin pienemmät rakot. Eikä ne mun menoa pahemmin haitannut. Tosin en mä ihan tuollaisia matkoja koskaan luistellutkaan.Erikoisia treenejä on mies vetänyt, jos kolmantena varsinaisena hiihtopäivänä iskee rakot jalkoihin.
Noi kantapäärakot kertoo pikemmin huonoista sukista tai väärän kokoisista jalkineista.
Levillä lienee hiljaista, koska laduille pääsee vain maksamalla Garylle euron per metri.Onkos sieltä ladulta tullut niitä puhuttuja lähetyksiä ja vieraita mukana hiihtämässä? Vai painaako mies yksinään menemään ja tuo Sportstracker on todisteena hiihdetystä matkasta?
Joku yksittäinen sometyyppi oli päässyt ihon alle kun kyseenalaisti mutta ei ollutkaan tullut hiihtoseuraksi.
Noh, ehkä tästäkin keissistä totuus kokonaisuudessaan tulee joskus esiin.
Ehkä esim. Suunto on halunnut vaalia ilmeisen arvostettua brändiään ja ostanut sen verran reilusti metrejä, että Valeksi on luvannut olla käyttämättä tuotteitaan? Ei kelloa ranteessa ja ei logoa Seiskan ja Kärkkäisen viereen nettisivuille. Win-win, metrit mulle, ei näkyvyyttä sulle.Nykyäänhän on olemassa esim. Polarin, Garminin ja Suunnon älykelloja, joissa omat sovellukset ja jotenkin ainakin itse miellän nämä luotettavammaksi kuin sportstracker.
Valavuorihan nyt on välineurheilijan prototyyppi, niin luulisi käyttävän vaikka Suunnon kalleinta kelloa tähän tarkoitukseen.
Meinaatko että Läntinen vetää duettona Valavuoren kanssa Via Dolorosan?Hauskaa, että todennäköisesti aika hyvän käsikirjoituksen tarinalle annoit!
Keskivaiheilla tulee pari päivää-viikon kestävä loukkaantuminen tms. joka näyttää kaatavan unelman tonnista. Tämän jälkeen Vale päättää, että ei vain voi antaa periksi, kun kannatus on ollut niin huikeeta. Irvistäen matka taittuu ja Storyihin tulee kuvakaappauksia 40km, 45km ja 50km päivistä perätysten. Silti aika näyttää loppuvan kesken, kun matkaa on vielä taitettavana 190km kolmeen päivään, mutta niin vain sankarimme painaa hanhinaamojen kaakatuksen tahtiin pertsaa ensin 50km, sitten 60km ja huikealla viimeisellä päivällä 80km. Tätä ei siis nähdä, mutta suomalaisen miehen sanaan on luotettava tietysti!
Sitten Tommi Läntinen rämäyttää loppukonsertin, joka ei jätä ketään kylmäksi, käyntiin. Toinen toistaan suuremmat nimet nousevat lauteille, Markku Aro, Reetu, Ressu Redford ja Kari Tapion imitaattori! Ai että, kärsikää hanhinaamat, kärsikää.
Ei kuulemma käytä sykemittareita kun osaa arvioida tarkasti oman sykkeensä ilmankin.Nyt tulee puhdasta spekulaatiota/pohdintaa. Mietin vaan, että eikö tuohon matkan mittaamiseen löydy muita vaihtoehtoja kuin tuo sportstracker? Aikoinaan, kun itse aloittelin enemmän lenkkeilyä ja pyöräilyä, niin tuli tuota ilmaista sovellusta käytettyä.
Nykyäänhän on olemassa esim. Polarin, Garminin ja Suunnon älykelloja, joissa omat sovellukset ja jotenkin ainakin itse miellän nämä luotettavammaksi kuin sportstracker.
Valavuorihan nyt on välineurheilijan prototyyppi, niin luulisi käyttävän vaikka Suunnon kalleinta kelloa tähän tarkoitukseen.
Itsellä eniten tuossa haisee, että tuohon ei muka ole oikeasti tehty mitään "liveseurantaa" eli jokin nettisivu mistä tuota menoa voisi seurata ihan livenä. Voit seurata livenä vaikka naparetkeiljöiden menoa, mutta miljoonan euron varainkeruussa pitäisi luottaa tuollaisiin aivan minimit näyttäviin kuvakaappauksiin, jossa on vielä erittäin usein näköjään vikaa GPS jäljityksessä.Onkos sieltä ladulta tullut niitä puhuttuja lähetyksiä ja vieraita mukana hiihtämässä? Vai painaako mies yksinään menemään ja tuo Sportstracker on todisteena hiihdetystä matkasta?
Joku yksittäinen sometyyppi oli päässyt ihon alle kun kyseenalaisti mutta ei ollutkaan tullut hiihtoseuraksi.
Noh, ehkä tästäkin keissistä totuus kokonaisuudessaan tulee joskus esiin.
Täytyy itsekin alkaa hypätä tässä epäilijöiden joukkoon. Live-seuranta olisi kyllä hyvä olla. Jos oikeasti hiihtää, luulisi että sieltä tulisi edes jollain alkeellisella Go-pro kameralla kuvaa.