Tämän on pakko olla joku sisäpiirivitsi. Doerhan on arvostettu kaveri urheilupiireissä? Hattu, jättihattu Leijonat.Aleksi kultaleijonien kanssa terassilla: https://streamable.com/zikyu
E: Ei välttämättä aukea kuin incognito-välilehdellä.
Tämän on pakko olla joku sisäpiirivitsi. Doerhan on arvostettu kaveri urheilupiireissä? Hattu, jättihattu Leijonat.Aleksi kultaleijonien kanssa terassilla: https://streamable.com/zikyu
E: Ei välttämättä aukea kuin incognito-välilehdellä.
Murteen, äänen ja persoonan perusteella väittäisin että Rajala.Kuka oli videolla äänessä?
Tämähän on sarkasmia tiedän sen, mutta lainasin tämän siksi että onneksi Lauri Markkanen, tuo Valavuoren rakkaimman lajin suurin supertähti Suomessa, on hyvin Valavuori-vastainen. Tiedä mitä kaikkea Valavuori keksisi hänen kohdallaan. Selänne-brändiä on hän jo pilannut minun silmissäni.Tämän on pakko olla joku sisäpiirivitsi. Doerhan on arvostettu kaveri urheilupiireissä? Hattu, jättihattu Leijonat.
Kokeilepa vielä tuotaMinä kun en saa videota aukeamaan, niin mitäs siinä tapahtuu?
Voiko lokki kokea koulukiusaamista?Osaako joku arvioida onko tuo puhdasta koulukiusaamista vai vain läppää.
Ennemminkin eläinrääkkäystä kun viatonta luontokappaletta haukutaan valavuoreksi. Tuskin toipuu tuosta koskaan.Osaako joku arvioida onko tuo puhdasta koulukiusaamista vai vain läppää.
Haha, olipas loistava video. Eikö tuosta pätkästä tai Lauri Markkasen Twitteristä hän osaa päätellä, että häntä ei juuri kaivata urheilupiireissä. Tekisi oikeita töitä sen sijaan että olisi mukana kusettamassa nuoria lapsia vedonlyönnin nurjalle puolelle, ja maksaisi verot niin voisi häntä edes hieman kunnioittaa.Kokeilepa vielä tuota
https://streamja.com/p5jX
Videolla Veini Vehviläinen kuvaa muutaman muun kultaleijonan seurassa terassilla terassin katoksen rakenteissa istuvaa lokkia jota Rajala tai Savinainen yrittää häätää huutaen "Valavuori, mee nyt helvettiin täältä ihan oikeasti! Valavuori! Vittu kun äijä on taas täällä, perkele!"
Eero Markkasen muistan aika ärhäkästikin vaihtaneen ajatuksia, mutta onko Laurikin ottanut osaa? En siis seuraa kovin aktiivisesti Twitteriä.Eikö tuosta pätkästä tai Lauri Markkasen Twitteristä hän osaa päätellä, että häntä ei juuri kaivata urheilupiireissä.
Aleksi Valavuori on TwitterTämän on pakko olla joku sisäpiirivitsi. Doerhan on arvostettu kaveri urheilupiireissä? Hattu, jättihattu Leijonat.
Lisää kunniaa Hanelle. VilleGallen snapchatissa avointa vittuilua Valavuorelle juurikin lokkeilusta. Mukana oli ainakin Kaski ja Anttila. Kerkesi kuitenkin poistamaan, mutta eiköhän pelaajien mielipide varainkeruumiehestä ole tullut selville.
Minä en ymmärrä kuka tästä jätkästä voi triggeröityä. Eihän kaverilla selvästi ole kaikki muumit laaksossa, joten antaa kaverin vouhottaa ja olla sitten vaikka perskärpäsenä charter lennolla, jos se tekee hänet onnelliseksi.
Muistuu mieleen Laurin twiitti, jossa hän jakaa GIFin jostain animaatiokojootista laittamassa mahdollisimman monta ovea kiinni jottei sisälle pääse ketään. Tämä twiitti oli vastaus jonkun kysymykseen siitä, että mitä mieltä Lauri on siitä, että Valavuori on tulossa Chicagoon katsomaan Bullsin peliä.Eero Markkasen muistan aika ärhäkästikin vaihtaneen ajatuksia, mutta onko Laurikin ottanut osaa? En siis seuraa kovin aktiivisesti Twitteriä.
Missä tähän Valavuoren touhuiluun törmää, ellei itse etsi hänen somekanaviaan? Itse luen urheilu-uutisia, katselen urheilua vaihtelevasti telkkarista tai paikanpällää, enkä ole Valavuoreen juuri törmännyt. Eniten tämän ketjun ollessa aktiivisena.Eihän tuota touhua kukaan normaali ihminen jaksa katsoa, paikka paikoin niin iljettävää, ettei oikein tiedä, mitä sanoisi.
Missä tähän Valavuoren touhuiluun törmää, ellei itse etsi hänen somekanaviaan? Itse luen urheilu-uutisia, katselen urheilua vaihtelevasti telkkarista tai paikanpällää, enkä ole Valavuoreen juuri törmännyt. Eniten tämän ketjun ollessa aktiivisena.
Missä tähän Valavuoren touhuiluun törmää, ellei itse etsi hänen somekanaviaan? Itse luen urheilu-uutisia, katselen urheilua vaihtelevasti telkkarista tai paikanpällää, enkä ole Valavuoreen juuri törmännyt. Eniten tämän ketjun ollessa aktiivisena.
Twitterissä varainkeruumiehen twiitteihin voi törmätä retweettien, lainausten (ironisten tai ei) ja tykkäyksien kautta, vaikkei itse seuraisikaan. Toki itselläni ei tätä ongelmaa ole, kun mestari on blokannut minut asiallisen kritiikin johdosta.Tätä minäkin ihmettelen. Vakoillaan Valavuoren somea ja vittuunnutaan mitä jakaa maailmalle. Vertauskuva: raahaudutaan paikan päälle Antti Tuiskun keikalle kerta toisensa jälkeen ihan vain kertoakseen millanen pelle ja homo kyseinen artisti on.