Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 551 512
  • 13 501

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Minä en ymmärrä kuka tästä jätkästä voi triggeröityä. Eihän kaverilla selvästi ole kaikki muumit laaksossa, joten antaa kaverin vouhottaa ja olla sitten vaikka perskärpäsenä charter lennolla, jos se tekee hänet onnelliseksi.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Minä kun en saa videota aukeamaan, niin mitäs siinä tapahtuu?

Tämän on pakko olla joku sisäpiirivitsi. Doerhan on arvostettu kaveri urheilupiireissä? Hattu, jättihattu Leijonat.
Tämähän on sarkasmia tiedän sen, mutta lainasin tämän siksi että onneksi Lauri Markkanen, tuo Valavuoren rakkaimman lajin suurin supertähti Suomessa, on hyvin Valavuori-vastainen. Tiedä mitä kaikkea Valavuori keksisi hänen kohdallaan. Selänne-brändiä on hän jo pilannut minun silmissäni.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Minä kun en saa videota aukeamaan, niin mitäs siinä tapahtuu?
Kokeilepa vielä tuota
https://streamja.com/p5jX

Videolla Veini Vehviläinen kuvaa muutaman muun kultaleijonan seurassa terassilla terassin katoksen rakenteissa istuvaa lokkia jota Rajala tai Savinainen yrittää häätää huutaen "Valavuori, mee nyt helvettiin täältä ihan oikeasti! Valavuori! Vittu kun äijä on taas täällä, perkele!"
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Osaako joku arvioida onko tuo puhdasta koulukiusaamista vai vain läppää.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Osaako joku arvioida onko tuo puhdasta koulukiusaamista vai vain läppää.
Ennemminkin eläinrääkkäystä kun viatonta luontokappaletta haukutaan valavuoreksi. Tuskin toipuu tuosta koskaan.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Kokeilepa vielä tuota
https://streamja.com/p5jX

Videolla Veini Vehviläinen kuvaa muutaman muun kultaleijonan seurassa terassilla terassin katoksen rakenteissa istuvaa lokkia jota Rajala tai Savinainen yrittää häätää huutaen "Valavuori, mee nyt helvettiin täältä ihan oikeasti! Valavuori! Vittu kun äijä on taas täällä, perkele!"
Haha, olipas loistava video. Eikö tuosta pätkästä tai Lauri Markkasen Twitteristä hän osaa päätellä, että häntä ei juuri kaivata urheilupiireissä. Tekisi oikeita töitä sen sijaan että olisi mukana kusettamassa nuoria lapsia vedonlyönnin nurjalle puolelle, ja maksaisi verot niin voisi häntä edes hieman kunnioittaa.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Eikö tuosta pätkästä tai Lauri Markkasen Twitteristä hän osaa päätellä, että häntä ei juuri kaivata urheilupiireissä.
Eero Markkasen muistan aika ärhäkästikin vaihtaneen ajatuksia, mutta onko Laurikin ottanut osaa? En siis seuraa kovin aktiivisesti Twitteriä.
 

Barney

Jäsen
Tämän on pakko olla joku sisäpiirivitsi. Doerhan on arvostettu kaveri urheilupiireissä? Hattu, jättihattu Leijonat.
Aleksi Valavuori on Twitter

Ja näin. Nyt, kun joku kultajoukkueesta kävisi kommentoimassa, että kyseessä ei ole mikään sisäpiirivitsi, niin fanipaita menisi heti tilaukseen.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Voin kuvitella tilanteen kun Valavuori hoksasi Bratislavan kentällä millä lennolla Leijonat palaa ja menee johonkin check in-tiskille pätemään että nyt on mänizerin päästävä doer-lennolle. Siellä pikkutakki, kaulaliina ja lippis heiluu kuin helppoheikillä savolaismarkkinoilla ja naisvirkailijalle luvataan olympiapaikka, tallipaikka, fanipipo ja 20€ ilmaisvetoa kiitoksena*.





*muiden piikkiin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
  1. mutta eikös sulla ole ennenkin jäänyt nuo charterit finnairille piikkiin? ihme että laskivat sut vielä koneeseen

  2. Totta. 20k meni omista edelliseen charteriin, kun riskin kimpassa jakanut taho myi lennolle kokonaiset kaksi lippua. Piikki toki kuitattu ajat sitten. Ja oli sen arvoista, moni juniori pääsi katsomaan idoleitaan. Tämä lento taitaa tulla vähän halvemmaksi.

  3. Eikös tuo piikki kuitattu ulosotossa :DDDDDDD

  4. Kyllä. Sen kautta meni ja tuli isot korot päälle. Sellaista se yrittäminen joskus on. Laittaisin hymiön, mut en osaa. Ddddd
Aleksi V. on ymmärtänyt yrittäjyydenkin jotenkin väärin.
 

Risujemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Lisää kunniaa Hanelle. VilleGallen snapchatissa avointa vittuilua Valavuorelle juurikin lokkeilusta. Mukana oli ainakin Kaski ja Anttila. Kerkesi kuitenkin poistamaan, mutta eiköhän pelaajien mielipide varainkeruumiehestä ole tullut selville.
 

teppana

Jäsen
Lisää kunniaa Hanelle. VilleGallen snapchatissa avointa vittuilua Valavuorelle juurikin lokkeilusta. Mukana oli ainakin Kaski ja Anttila. Kerkesi kuitenkin poistamaan, mutta eiköhän pelaajien mielipide varainkeruumiehestä ole tullut selville.

Tosiaan aika tehokkaasti Valeksi aina liimaa itsensä urheilijoiden seuraan. Ei siinä, hienoja kokemuksia varmasti saanut. Itse en kyllä kehtaisi.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä en ymmärrä kuka tästä jätkästä voi triggeröityä. Eihän kaverilla selvästi ole kaikki muumit laaksossa, joten antaa kaverin vouhottaa ja olla sitten vaikka perskärpäsenä charter lennolla, jos se tekee hänet onnelliseksi.

Et sitten kauheasti kaverin touhuja ole seuraillut. Jos etupäässä nuoria urheilunseuraajia systemaattisesti vedonlyöntitouhuillaan ym. kusettava veronkiertäjä mahdollistaa nämä kusetustouhunsa tuomalla itseään todella härskisti esille aina kun joku muu on jotain jossain urheiluun liittyvässä saanut aikaan, samalla luoden siis kuvan itsestään urheiluvaikuttajana ja huippu-urheilussa mukana olevana henkilönä jonka jutut esim. vedonlyöntiin liittyen kannattaa ottaa vakavasti, ottaa tätä keskimäärin vaatimattomuuteen taipuvaista kansaa aivoon, ei siinä ole kyllä mitään ihmeteltävää. Ansaitsee kaiken saamansa paskan ja enemmänkin. Luoja varjelkoon esim. omaa työyhteisöäni "valavuorilta".

Taitava perskärpänenhän Velaksi kyllä on. Tässäkin paikassa haistoi aivan oikein että kannatti maksaa se posketon hinta lipusta ja lennosta jotta pääsisi ottamaan oman osansa valokeilasta. Ihan tietoista imagonhallintaa tuo on jossa luodaan mielikuvia siitä että varankeruumies on osallinen menestykseen. Tietenkin jokainen rationaalisesti ymmärtää ettei hän ole edesauttanut Suomen joukkuetta mutta mielikuvat syntyvät juuri siten että aina kun joku suomalaisurheilija saavuttaa jotain, niin kuva päässä on Valavuoren tätä hehkuttava twiitti, Valavuori mölyämässä videolla, namedroppailemassa saunassa, tai nostelemassa pokaalia samalla lennolla mestareiden kanssa. Ilman tätä mielikuvapeliään (lue perskärpästelyään) Valavuori ei olisi mitään, hänen videoitaan ei katsoisi kukaan, eikä erityisesti hänen affitouhunsa tuottaisi.

Taito se on sekin että ilman mitään muuta erityisosaamista pystyy luomaan uran muiden erityisosaamisen kustannuksella.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Eero Markkasen muistan aika ärhäkästikin vaihtaneen ajatuksia, mutta onko Laurikin ottanut osaa? En siis seuraa kovin aktiivisesti Twitteriä.
Muistuu mieleen Laurin twiitti, jossa hän jakaa GIFin jostain animaatiokojootista laittamassa mahdollisimman monta ovea kiinni jottei sisälle pääse ketään. Tämä twiitti oli vastaus jonkun kysymykseen siitä, että mitä mieltä Lauri on siitä, että Valavuori on tulossa Chicagoon katsomaan Bullsin peliä.

Ihan tarkalleen en enää muista, mutta jotenkin noin se kuvio meni.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toivotaan, että tapahtuisi jotain, minkä takia emme enää näkisi/kuulisi Valavuorta julkisuudessa.

Myönnän viestini olevan passiivis-aggressiivinen. Ja joo, en nyt oikeasti tokikaan miehelle mitään hirvittävää kohtaloa toivo, mutta tulisi nyt jumalauta vaikka uskoon tai jotain ja sen myötä jättäytyisi pois julkisuudesta.

Eihän tuota touhua kukaan normaali ihminen jaksa katsoa, paikka paikoin niin iljettävää, ettei oikein tiedä, mitä sanoisi.
 

Undrafted

Jäsen
Eihän tuota touhua kukaan normaali ihminen jaksa katsoa, paikka paikoin niin iljettävää, ettei oikein tiedä, mitä sanoisi.
Missä tähän Valavuoren touhuiluun törmää, ellei itse etsi hänen somekanaviaan? Itse luen urheilu-uutisia, katselen urheilua vaihtelevasti telkkarista tai paikanpällää, enkä ole Valavuoreen juuri törmännyt. Eniten tämän ketjun ollessa aktiivisena.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Missä tähän Valavuoren touhuiluun törmää, ellei itse etsi hänen somekanaviaan? Itse luen urheilu-uutisia, katselen urheilua vaihtelevasti telkkarista tai paikanpällää, enkä ole Valavuoreen juuri törmännyt. Eniten tämän ketjun ollessa aktiivisena.

Tämä on hyvä havainto. Käyn vaikka missä peleissä, mutta en ole koskaan tavannut tai edes nähnyt koko henkilöä. En ainakaan oikein muista, että television välitykselläkään. Mitään hänen somekanaviaan en seuraa.

Kyllähän näistä silti kuulee aina jotain, mutta jos se ongelmaksi muodostuu, niin ehkä siinä voi olla omaakin syytä.
 
Missä tähän Valavuoren touhuiluun törmää, ellei itse etsi hänen somekanaviaan? Itse luen urheilu-uutisia, katselen urheilua vaihtelevasti telkkarista tai paikanpällää, enkä ole Valavuoreen juuri törmännyt. Eniten tämän ketjun ollessa aktiivisena.

Tätä minäkin ihmettelen. Vakoillaan Valavuoren somea ja vittuunnutaan mitä jakaa maailmalle. Vertauskuva: raahaudutaan paikan päälle Antti Tuiskun keikalle kerta toisensa jälkeen ihan vain kertoakseen millanen pelle ja homo kyseinen artisti on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös