Ensinnäkin. Anttalainen ei näe mitään muuta kuin numerot koko matkalla. Silti päättää ajaa. Toisekseen ei Teissala voi kiekkoa lähteä sulkemaan laitaan, jos ei ole päässyt laitaan asti. Teissala luistelee laitaa kohti vinosti, kun taklaus tulee. Omia on hyvä aina puolustaa, mutta ei täydy kuitenkaan syytöntä syyttää tilanteesta, missä ainoa syyllinen lopputulemaan on Anttalainen itse.
Niin, en tiedä mistä rivien välistä löysit sen, että Teissalasta olen tehnyt jonkun pääsyyllisen tai ylipäätään syytetyn? Hän oli osana tapahtumaketjua ja vaikutti osaltaan tilanteeseen, olen myös sanonut Anttalaisen toimineen hölmösti.
Miten tämä kaikki voi olla niin mustavalkoista? (Heh heh öhöö)
Täällä huudetaan idioottia ja potkuja ja niitä haastanut, taidan liittyä siihen kuoroon joka toivoo kaikki nämä tilanteet pois pelistä. Eli taklataan jatkossa vain sellaista raipemaista laitaan liimattua hyytelöä joka ei notkahda. Eipähän satu mitään.
Edelleen kumma juttu livenä pelitilanne: Joka nyt kaiketi on se määrittävä tekijä näissä, eli se mitä kukin todistaa, oli hyvässä asemassa olevan tuomarinkin mukaan ihan ok. Videoilta on kiva etsiä ja viilata, mutta sen live -tilanteen elää niin pelaajat, tuomarit kuin yleisökin. Jos tilanne olisi niinkin kamala mitä täällä koitetaan väittää, nousee käsi kerta kerrasta. Vaikka olisi miten paskat tuomarit. Ei tuo nyt vaan ollut niin selvä.
Sen sijaan täällä esitetään väitteitä Anttalaisen korvien välistä, kuinka oli lukinnut selkään taklauksen ja piti siitä kiinni. Niin varmasti, onhan se idiootti.
E: lisätään nyt vielä se, että Anttalaisella meni ehkä se pyöreä sekunti luistella tuo matka ko. tilanteeseen ja siitä puhutaan silti kuinka tuossa ajassa olisi aikaa tehdä vaikka ja mitä sen sijaan, että on vain vastustajan numerot lukittuna ja silti vedetään.