Ajassa 0.28 voit katsoa naureskelut itse. Ei ollut sentään muisku vaan pieni tökkäisy päällä *hymiö*
Siis kyllä mä tuon näin, kun väijyin silmät ristissä peliä työvuoron jälkeen, MUTTA. Tässä on se kontekstiongelma.
Suhteellisen varma, että tuossa ei naureskeltu mallia: "Katoko mä filmasin jäähyn *muisk*. Öhöhöhö. Kusetin systeemiä".
Omaan silmään se oli ihan tavallinen nuare klopi reaktio silloin kun on vähän sattunut ja tapahtunut ja joku tulee kysymään, että kävikö pahasti.
Se mesny oli lähinnä, että "Naureskeli mennessään ja pussaili huoltajaa" on edelleen mun mielestä aika vahva tulkinta tuosta tilanteesta. Tavallaan joo, mutta käytännössä ei.
Mutta siis joo - ymmärrän sun pointin. Huumormiähenä mä vaan sitä, että naureskelussa on nyansseja.
Mutta se siit. Sydänhymiö.
EDIT:
Edelleen, aivan turha toivoa kovia taklauksia jos jälkipyykki on tällaista viisastelua ja jeesustelua mitä palsta nyt täynnä.
Kyllä mä haluan kovia taklauksia ja vittumaisia pelaajia Ässien paidassa. Nyt ja aina.
Silti mä en halua, että vastustajia vedetään laidassa selkään, avojäällä polveen, tai tarkoituksella päähän (tämä yleisesti, eikä sentään Anttalaisen tähänastinen CV). Kovaa pelaamisen ja numeroihin vetämisen välillä on sellainen ihan pieni nyanssiero.
Lisäksi tosiaan rakastan vittumaisen kusipäisiä pelaajia Ässien paidassa, mutta en silti toivo niiltäkään esmes filmailua, tai vaarallista rottailua (esimerkkinä vaikka ammoinen J. Ruudun reunakyykkäys tms), vaikka se kuinka vituttaisi vastustajia.
Kun vittumainen voi olla ilman tyhmäilyäkin.
Ja tämä seuraava yleisesti, eikä lainatuille nimimerkeille: Mikä ihmeen keskustelu tämä on, että jos Anttalaisen edellämainitut niitit ei kelpaa, niin ei saa toivoa kovuutta ollenskaan? Tai että oikeastaan se on ihan hyvä juttu että tulee tällaisia temppuja, niin ainakin vastustaja kurkkii jatkuvasti olkansa yli?
Eilisessä pelissä useampikin Ässä-pelaaja jakoi hyviä taklauksia pitkin kenttää. Se toi kivasti tunnetta peliin ja oli vaiheita, jolloin kumpikin joukkue mätki aika surutta vastustajaa laitaan. Ja Ässät pärjäsi vähintään kohtuullisesti tässä fyysisessä pelaamisessa.
Mutta aina löytyy pelissä se yksi kooho, joka tunnetilojen noustessa alkaa suorittaa vailla ajatusta. Ja sitten vedetään numeroihin, myöhässä, päähän, tai muuten vaan vaarallisesti. Lähinnä tyhmästi.
Nyt se kooho löytyi Ässien puolelta. Ei tuo Anttalaisen niitti mikään superhirmutörkeä teurastus ollut, mutta täysin turha suoritus ihan joka suunnasta arvioituna.